Frepp går, Krekar består.
Sotah
24.01.2020 kl 11:24
451
Kanskje de påtroppende er litt flinkere? Skal det bli de som løser floka?
Kunne ikke Krekarfanten fått en sånn gul vest på seg og spankulert litt sammen med natteravnene på Holmlia og Nordstrand tro?
Daniel_K
24.01.2020 kl 11:55
433
kanskje frepp kan ta opp krakar saken igjen? Nå som de har opposisjonsmakt
Saken er løst.
Sotah og hans ynkelige læregutt Daniel_K følger som vanlig med ser jeg.
Krekar er dømt til 12 års fengsel i Italia for terrorplanlegging. Krekars anke i Høyesterett vedrørende utlevering til Italia er forkastet. Egentlig skulle det bare være å få satt spetaklet på flyet og la ham bli italiener i 12 år. Men nå sutres det på Kallmyrs habilitet og man vil vente til ny justisminister er på plass. Håper det første Monica Mæland gjør er å utvide rasshølet på Krekar, stappe inn Meling og få dem til Italia. Kanskje det er plass til Sotah og Daniel_K i ræva på Krekar også.
Sotah og hans ynkelige læregutt Daniel_K følger som vanlig med ser jeg.
Krekar er dømt til 12 års fengsel i Italia for terrorplanlegging. Krekars anke i Høyesterett vedrørende utlevering til Italia er forkastet. Egentlig skulle det bare være å få satt spetaklet på flyet og la ham bli italiener i 12 år. Men nå sutres det på Kallmyrs habilitet og man vil vente til ny justisminister er på plass. Håper det første Monica Mæland gjør er å utvide rasshølet på Krekar, stappe inn Meling og få dem til Italia. Kanskje det er plass til Sotah og Daniel_K i ræva på Krekar også.
Sotah
24.01.2020 kl 13:46
395
Jeg har hattestørrelse 60 + og operasjonen anbefales ikke. Ellers er det ikke grenser hvor mange sure folk det er her idag. FrP stiger i kurs, har gått av og alle burde danse på bordene.
Hei folkens:))
Og...hehehe - Zoten poster i øst og vest for å avspore i dag og hjorden går på limpinnen - det skal han ha...ZnageZz...
-TaKK-
Lykke til
Hilzen
Tille Lulla
Og...hehehe - Zoten poster i øst og vest for å avspore i dag og hjorden går på limpinnen - det skal han ha...ZnageZz...
-TaKK-
Lykke til
Hilzen
Tille Lulla
Sotah
24.01.2020 kl 13:52
386
Og enda er dagen ung. Andre får drive med sitt, her står pila på solskinn idag.
Det skal du ha du har vært gladgutt i alle årene Jonas har vært holdt ute.
Hva skjer med solpilen hvis Jonas kommer inn? Spinnvill?
Hva skjer med solpilen hvis Jonas kommer inn? Spinnvill?
Sotah
24.01.2020 kl 14:00
371
Den tid den sorg. Nå ser det ut til at Rights-jentene skal søke pengestøtte hos Raja. Det blir hans bord, antar jeg. Blir det morsommere nå så er jeg redd jeg dauer.
Vil rAjA stramme inn mener du, og ler av det?
Raja vil importere IS-damer og nekte nordmenn å ha ytringsfrihet. Han er et stort r......
Siste akt om Krekar er i gang. Det er bare et tidsspørsmål før han er overført til Italia