Sutringen fra frp er i gang!
-
«
- 1
- 2 »
Je er lederen av dette forumet se
Har du sett på linkene??
Vær litt konkret da lille Laila.;-) Same-Jesus fra læstadianerland har ingen argumenter, betraktninger eller underbygde påstander. Han er en tom migblære.
Redigert 24.01.2020 kl 23:08
Du må logge inn for å svare
Høyre på 11,3%. Husker du nå herr Demens?
Risk-reward1
24.01.2020 kl 22:46
1178
HAHAHA......... dum nok til å spille IQ-kortet igjen:DDD
Ennå ikke klart å sitere hva som var sutringen i linken din ser jeg. Blir fort for vanskelig for deg når du blir bedt om mer enn å sutre!
RR
Ennå ikke klart å sitere hva som var sutringen i linken din ser jeg. Blir fort for vanskelig for deg når du blir bedt om mer enn å sutre!
RR
Risk-reward1
24.01.2020 kl 22:43
1184
Bakerst sammen med kvinnfolka i moskeen, eller bakerst på en plass mellom sutreArne og sutreJeeses??
En ting er sikkert, det blir en plass sammen med kjærringer :D
RR
En ting er sikkert, det blir en plass sammen med kjærringer :D
RR
Jeg svarer deg hele tiden, men svarene mine blir nok for intrikate for deg å forstå!! Skal prøve å være litt enklere med mine svar fra nå av slik også du kan ha nytte av mine gode og opplysende svar!!
ArneB 5.0
24.01.2020 kl 22:39
1193
Det var flott av Frp å sørge for at Raja og Hareide fikk plass i manesjen. Sutrerne kan sette seg bakerst i salen og kose seg med at svindleren blir uten lønn fra stortinget og at Hagen kastet på rygg og ræv ut av Stortinget. Fine dager!
Risk-reward1
24.01.2020 kl 21:51
1211
HAHAHA....... du gjør jo ikke annet enn å sutre over Frp, freppere, "rasister" og "hatere" i hver eneste tråd du poster i.
Men som beskrevet i mitt innlegg til deg i går, du eier jo ikke selvinnsikt. Ei heller kontakt med omgivelsene.
Og for bare å bevise at jeg har rett, klarte du altså enda ett inlegg på din egen tråde uten konkretisere hvilken sutring du sutrer over..... :D
Og som allerede kommentert, spørre deg om noe spm helst, er perler for svin!
Du skjønner jo ikke selv hva du sutrer over!
HOs sutretullesame "rir" rundt her inne sloss mot "vindmøller"
RR
Men som beskrevet i mitt innlegg til deg i går, du eier jo ikke selvinnsikt. Ei heller kontakt med omgivelsene.
Og for bare å bevise at jeg har rett, klarte du altså enda ett inlegg på din egen tråde uten konkretisere hvilken sutring du sutrer over..... :D
Og som allerede kommentert, spørre deg om noe spm helst, er perler for svin!
Du skjønner jo ikke selv hva du sutrer over!
HOs sutretullesame "rir" rundt her inne sloss mot "vindmøller"
RR
Hvorfor skulle noen spørre deg om noe som helst?
Jeg sutrer aldri!! Tvert i mot er jeg svært fornøyd for tiden etter at tullepartiet sutret seg ut av regjeringen!! Og spør du meg vil de aldri vende tilbake!!
Risk-reward1
24.01.2020 kl 18:42
1253
Fordi du innbiller deg ting som ikke er der. Defor blir det patetisk og falsk!
Som ventet er jo sutring om andre det eneste du klarer, og heller ikke din egen link klarte du gi noen begrunnelse for din påstand.
Sutretullesame!
RR
Som ventet er jo sutring om andre det eneste du klarer, og heller ikke din egen link klarte du gi noen begrunnelse for din påstand.
Sutretullesame!
RR
Igjen var både Skrikende Sol og Siv på TV2 og sutret!! Patetisk og falsk spør dere meg!!
Risk-reward1
24.01.2020 kl 18:25
1265
Det som fremkommer burde for de fleste være selvfølgeligheter. Det jeg ser av denne tråden er den vanlige sutringen fra tullesamen.
For som vanlig finnes det ingen spor av selvstendig tanker og konkretisering av hva hen i så fall mener er sutring. DET et sutrete, og slik er i grunn alle hans innlegg!
RR
For som vanlig finnes det ingen spor av selvstendig tanker og konkretisering av hva hen i så fall mener er sutring. DET et sutrete, og slik er i grunn alle hans innlegg!
RR
Redigert 24.01.2020 kl 18:26
Du må logge inn for å svare
Ikke noe rart. De to der er vel av de mest ulikelige kreaturene på norsk jord.
-
«
- 1
- 2 »