Intervju med Landsmoder Sylvi.
convert
25.01.2020 kl 09:56
470
https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/pL5KqR/sylvi-listhaug-om-frps-forhold-til-abid-raja-folk-er-fed-up
En fantastisk politiker, en fantastisk menneske. Hun er kommende statsminister. Siv må bort, og partiet ledes av Sylvi, Gjedda og Søviknes. Da blir FrP igjen et folkeparti på høyresiden, et parti vi kan stole på. Erna kan surre i sentrum sammen med tullepartiene.
En fantastisk politiker, en fantastisk menneske. Hun er kommende statsminister. Siv må bort, og partiet ledes av Sylvi, Gjedda og Søviknes. Da blir FrP igjen et folkeparti på høyresiden, et parti vi kan stole på. Erna kan surre i sentrum sammen med tullepartiene.
Søviknes gir jeg ikke 5 sure sild for.
Stephen
25.01.2020 kl 10:24
456
Har Gro byttet navn? Landsmoder hohoho
God Jul
Mvh. Stephen
PS. Keep on rocking
God Jul
Mvh. Stephen
PS. Keep on rocking
convert
25.01.2020 kl 10:29
450
Gro var aldri noen landsmoder, kun en egoistisk landssviker. Det var hun som åpnet for islamiseringen av landet gjennom en egen stortingsmelding i 1979. I denne la hun planen for å omgjøre Norge fra et homogent samfunn til et multietnisk, flerkulturelt helvete. En av de største forbrytelser noen noensinne har begått mot nordmenn.
Den jenta har et høvdingemne i seg. Uredd med klar tale og rak rygg, med røttene godt fundamentert i denne iskalde steinrøysa langt mot nord. Hun vet hva som skal til for å overleve i et skrint terreng, nemlig samhold og dugnadsånd, noe som er blitt utvasket ved import av parasittisk religionsideologi (også kalt kakerlakker!). Hun har flere dyktige medspillere i kretsen. Situasjonen for våre etterkommere er altså ikke helt håpløs, man må bare slippe realistene til i øverste nivå.
Det er ekkelt å registrere denne kvalme og nesegruse begeistring for en middelmådig politiker!! Det er noe Nord-Koreansk over denne hyllesten!!
Middelmådig politiker????
Det er nok bare oppe idiothodet ditt hun er det.
Det er nok bare oppe idiothodet ditt hun er det.
Noen som er sjalu på at Gro ble kalt landsmoder?
Fjordgubben
25.01.2020 kl 15:00
366
Er ikke ofte man ser en politiker av Sylvi’s kaliber, Hagen var en annen, Willoch en tredje.
Knapt middelmådig om du spør meg!! Heller blant de dårligste landet har for tiden!!
Risk-reward1
25.01.2020 kl 16:33
333
Nå blir det jo en umulig oppgave for en kunnskapsmessig middelmådig tullesame å vurdere andre, og særlig de av landets politikere han ikke skjønner hva sier. Derfor blir jo selvsagt også sammenligningen så ekstremt skivebom. Men vi kan ikke forvente at mørkerøde msm sauer skal klare bedre.
Sylvi er klar og tydelig. Slettes ikke alt jeg er enig i, men utvilsomt en person som trengs i et landskap fylt opp med følerifjoller!
RR
Sylvi er klar og tydelig. Slettes ikke alt jeg er enig i, men utvilsomt en person som trengs i et landskap fylt opp med følerifjoller!
RR
Redigert 25.01.2020 kl 16:33
Du må logge inn for å svare
Du syns det er morsomt å tittelere meg for tullesame, men det syns jeg er bare søtt!!
Det eneste Sutrende Sol er klinkende klar på er å spre fremmedfrykt og intoleranse!!
Det eneste Sutrende Sol er klinkende klar på er å spre fremmedfrykt og intoleranse!!
Sotah
25.01.2020 kl 18:12
313
Hun har trøbbel med å holde på en jobb. Jeg tror kanskje et vikarbyrå hadde passet for henne.
Raymond har hatt fastjabb i mange år. Stødig AP
Hva gjør hadjijonas på egentlig?
Er Hadji også på komite reise som raja i Ndonesia?
Hva gjør hadjijonas på egentlig?
Er Hadji også på komite reise som raja i Ndonesia?