Greta Thunberg er tilknyttet Antifa. PR stuntet avslørt

polemiker
GRETA 25.01.2020 kl 14:59 1239

Et kanadisk TV-team dro til Sverige for å få svar på spørsmål PK pressen ikke vil stille. Svært mye tyder på at dette har vært en nøye planlagt politisk PR stunt fra dag en. Greta Thunberg gikk ikke på noen vanlig skole men en spesialskole for vanskeligstilte barn. Der er det ikke noen pliktig undervisning, men ungene kan komme og gå omtrent som de vil.

Under "skolestreikene" nå er hun omgitt av 6-7 private sikkerhetsvakter og ingen av dem er særlig snakkesalig. De vil ikke si hvem de er, hvem de jobber for eller betaler dem.

Se hele reportasjen her:
https://www.youtube.com/watch?v=TTXdhTwO320

Ved omtrent 24:37 forsnakker en av sikkersvaktene seg og sier rett ut at Serige er et kommunistisk lan :-) "This is a communist country"

Slettet bruker
25.01.2020 kl 15:01 1239

Hva skal haterne gjøre om hun holder ord og trekker seg tilbake fra offentligheten? Selv om det er dette de har ønsket hele veien så finner de nok en måte å kritisere henne for dette også.
Load
25.01.2020 kl 15:43 1181

Tidlig på flaska i dag Jabba?
Jeg tenker de fleste er svært positive til å slippe mer av denne jentungens mediaterror nå, med unntak av de hysteriske klimafanatikerene.
Redigert 25.01.2020 kl 15:43 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
25.01.2020 kl 15:50 1175

Bare vent å se. Det blir som trumpetister som ikke klarer å glemme Clinton til tross for at hun i dag er en ubetydelig ex-politiker uten noen som helst makt.
Load
25.01.2020 kl 15:56 1163

Nå er vel ikke Greta, til tross for sin eksepsjonelle skremselspropaganda, direkte sammenlignbar med multikriminelle Killary?

Hillary Clinton’s Hit List:

https://www.youtube.com/watch?v=TGzrvn7dCiI&list=PLapdS-EwN_1m5YIT7ESu0PgasZZuyxZrT&index=1
Slettet bruker
25.01.2020 kl 16:00 1156

Spar meg for dette tullet ditt.
Om du ikke skjønte sammenligningen så er du ikke verdt å diskutere med heller.
Slettet bruker
25.01.2020 kl 16:03 1147

Angående Antifa så står det for Anti-facist. Jeg er også anti-facist og det håper jeg alle andre på dette forumet også er, men jeg (og de fleste andre regner jeg med) støtter ikke de voldelige aksjoner som noen av disse holder på med. Det gjør nok ikke Greta Thunberg heller.
Slettet bruker
25.01.2020 kl 16:07 1136

Det kommer ikke uten en sammenheng:

- Grønne MDG partier i alle land
- Tilbedelsen av en 16-årig jentunge
- Reduksjon av all menneskeskapt CO2 utslipp
- Skogbranner som raser og ødelegger landlig eiendom og nektes gjenoppbygging
- Energi avnasjonalisert til et kostbart knapphetsgode
- Gjøre bilkjøring kostbart med store restriksjoner i byene
- Statlig støtte for "sustainable" korporasjoner, utstøte andre
- Politikk som støtter "gode formål" over individuell frihet og rettigheter
- Vann som knapphetsressurs med drastisk redusert bruk
- Flytt avgjørelser vekk fra demokratiske prosesser over til byråkratiske enheter
- Øk skatter, avgifter og reguleringer
- Reduser populasjon ve aborter, masseinnvandring som gir overbefolkning, pandemier
- Skam for alt menneskelig fotavtrykk

Agenda 21 in Less Than 5 Minutes: https://www.youtube.com/watch?v=govL-fUAwMA
A thumbnail of the entire UN Agenda 21 program (AKA: Sustainable Development),
without the propaganda inserted into the entire education system and given to politicians.
Slettet bruker
25.01.2020 kl 16:16 1121

- Politikk som støtter "gode formål" over individuell frihet og rettigheter

Og hva kaller du Trumps tariff politikk hvor de selektivt velger vinnere og tapere. Apple har feks sluppet unna Kina tariffene og aksjen har 3 dobblet seg under Trump.
Sannsynligvis fordi Applesjefen har sagt de riktige tingene til Trump.

The Trump administration is preparing to add tariffs — or taxes — on virtually everything the U.S. buys from China. But the president offered reassurance that in some cases, waivers will be granted, so Chinese goods can be imported tax-free.

The administration has offered similar waivers from its steel and aluminum tariffs, putting the Commerce Department in the awkward position of literally picking winners and losers.

Rep. Jackie Walorski, R-Ind., called the process, "a master class in government inefficiency." Her district includes big steel and aluminum users, including RV manufacturers.

The administration has received more than 80,000 requests for relief from the steel and aluminum tariffs imposed last year. As of last week, more than 55% were still awaiting a decision.

Auto Industry Waits (And Waits) To See Whether Trump Will Slap New Tariffs On Cars
BUSINESS
Auto Industry Waits (And Waits) To See If Trump Will Slap New Tariffs On Cars
"It is a nightmare, like dealing with a lawyer and the IRS at the same time," said Paul Everett, vice president of purchasing at Omega Steel.

https://www.npr.org/2019/05/15/723653269/tariff-waivers-let-u-s-government-pick-winners-and-losers?t=1579960188740
Slettet bruker
25.01.2020 kl 16:17 1114

Careful what you associate with:

https://cdn.qmap.pub/images/db0816285d95fd805e1ecab729217abd63e83a8338a8fd311603a134f87cf6be.jpg
(Kopier linken og åpne i egen fane!)

Ikke alt er hva det ser ut til å være! FOOLS NO MORE!

IT’S RIGHT IN FRONT OF YOU. WHO ARE THE TRUE FASCISTS? WHY DOES THE ANTIFA FLAG MIMIC THAT OF THE NAZIS?
COINCIDENCE? FOR HUMANITY - WAKE UP - LEARN. Q

The Nazi order. NWO [N does not refer to “New”]. The Sum of All Fears. Q
Slettet bruker
25.01.2020 kl 16:24 1105

WHO ARE THE TRUE FASCISTS? WHY DOES THE ANTIFA FLAG MIMIC THAT OF THE NAZIS?

Siden du beskylder andre for å være nazister så er det betimelig å spørre hvorfor du hvitvaske stort sett alle nazi terrorister?
ABB - Du påstår Mossad stod bak
Manshaus - Du påstår han er psykisk syk
New Zeland terroristen - Du påstod lenge (muligens ennå) at terroraksjonen var en FFO:

Jeg skal ikke anklage deg for å være nazist men det er merkelig at hver gang en terrorist med nazi symptomer går amok så nekter du å akseptere dette faktumet og prøver å bortforklare det med alternative ideer.
Fluefiskeren
25.01.2020 kl 18:14 1077

Riktig. De er så oppslukt av henne at det grenser til sykdom. Er vel en slags stalking.
Slettet bruker
25.01.2020 kl 19:47 1051

Selvsagt forfølge saken slik dere forfølger Trump.
Slettet bruker
25.01.2020 kl 19:58 1048

Jeg hadde ikke skrevet om Trump om han meldte seg ut av amerikansk politikk.
Slettet bruker
25.01.2020 kl 20:17 1031



Du hadde ikke skrevet så mye stygt om trump om han var islampimam i iran.
Slettet bruker
25.01.2020 kl 20:22 1025

Antifa er en fin organisasjon for de som ønsker å banke opp annerledestenkende og folk som er annerledes. Det blir litt for fascistis/nazistisk for min del gett.
Slettet bruker
25.01.2020 kl 20:33 1013

Du er sikkert som meg. Ikke voldelig anti facist/ anti-nazist.
Slettet bruker
25.01.2020 kl 20:36 1004

E9 gett. Nazisme, fascisme og antifa er pøbel som liker å marsjere i gatene og banke opp folk som er annerledes enn dem selv se. Slikt er ganske barnslig å holde på med gett.
polemiker
25.01.2020 kl 20:48 997

"...støtter ikke de voldelige aksjoner som noen av disse holder på med. Det gjør nok ikke Greta Thunberg heller. "

Det er jeg ikke så sikker på. De fleste har vel fått med seg fråden rundt kjeften og hatet i blikket på henne da hun fremført "how dear you" talen i FN.
Fluefiskeren
25.01.2020 kl 21:53 972

Ja, men jeg fikk også med meg Trump sitt patetiske Twitterinlegg etter dette. Også hvor sur han var da Greta fikk Times prisen istedenfor han selv.

Er dette en amerikansk president verfig? I Davos var tonen en annen. Han håpet på å få møte henne.

Trump: – Skulle gjerne ha møtt Greta Thunberg

https://www.sunnmoringen.no/npk/utenriks/2020/01/22/Trump-–-Skulle-gjerne-ha-møtt-Greta-Thunberg-20892006.ece
Redigert 25.01.2020 kl 21:53 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
25.01.2020 kl 21:56 965

Ja, endelig en president som reagerer normalt som folk flesk.
Ble du opprørt?
#sanner sier jeg deg, tal som en maskin
trump er folkelig intelligent ikke kunstig i det hele tatt
Slettet bruker
25.01.2020 kl 22:11 952

Trump vil gjerne møte Greta for å snakke litt med henne - hun hadde blitt hans nest største fan i verden etter Jens Stoltenberg!

https://principia-scientific.org/the-elite-machine-behind-greta-thunberg/

Venstresidens fascister tenker som dette:
Orange man make economy boom.
Orange man expose media corruption.
Orange man stop human trafficking.
Orange man bring peace abroad.
Orange man repatriate jobs.
Orange man give energy independence.
Orange man fight opioid death.
Orange man drain swamp.
So obviously #OrangeManBad.
Slettet bruker
25.01.2020 kl 22:33 936

Nei, de fleste ser på Trump som en løgnaktig kunnskapsløs, selvopptatt, korrupt drittsekk fullstendig blottet for mennesklige egenskaper som empati, omsorg for medmennesker og alminnelig høflighet. Det er derfor han er mislikt over hele verden.
Slettet bruker
25.01.2020 kl 22:41 930

Jabba (oppsummering)
"Trump ... en løgnaktig kunnskapsløs, selvopptatt, korrupt drittsekk fullstendig blottet for mennesklige egenskaper som empati, omsorg for medmennesker.."

Trump har kunnsskap og empani større enn meg og deig jabba. Ikke hev deg kunstig opp slik. Trump er teit men okei.
Slettet bruker
26.01.2020 kl 00:04 909

Gretafeberen går mot slutten. Hun har sagt sitt, vi har hørt det og forstått det, men ingen klarer lenger å holde interessen for noe oppe over tid. Mediene maser oss hodet full, også går vi lei og vil heller ha noe annet å underholde oss med. Politikerne er de siste som får med seg skifter hos folket, så vi vil leve med etterdønningene etter klimaåret 2019 frem til neste valg, når velgerne igjen vil måtte fortelle dem at de har gått videre for lengst.
Slettet bruker
26.01.2020 kl 00:11 897

De fleste VALGTE Trump til president!

Dr. Robert Epstein hevder at så mye som 16 mill votes kan være vridd til Dems gjennom FB og google.
I tillegg har California og Florida hatt flere millioner brukte stemmeretter som tilhører avdøde som fortsatt er aktive i registrene.
Slettet bruker
26.01.2020 kl 00:13 891

Og derfor stemmer dirken Grande elns igjen.
Det er der jeg ser klimakrisen senker oss.
Du oppfatter ikke hva du selv mener og det blir totalt forvirring av miljøet slik du irettesetter uten annen sløsnig enn forvirring.
#stem resirkulering av knut arild
Slettet bruker
26.01.2020 kl 00:19 883

Nå må du snart få det inn i knollen din at jeg ikke stemmer på Venstre extremistene.
Fluefiskeren
26.01.2020 kl 14:06 786

Tull og tøys. Så et program hvor en studiekamerat av han sa at han var fullstendig blottet for empati.

Økonomien i USA går bra på tross av Trump. Han sitter stort sett og tvittrer. Var det ikke 160 stykker han hadde i løpet av første dagen på rettssaken.

Man kan si mye om Reagan og Bush, men de utstrålte i hvert fall litt av det er president fra verdens mektigste land bør gjøre da de talte til folket.

Trump greier ikke. Derfor stenger han seg inne på rommet sitt og tvitrer.

Noe av det aller første han gjorde var å avsette lederen for EPA ( tilvarer (Miljødirektoratet men mye større). Årsak? Jo han trodde på at vi mennesker kunne påvirke klimaet. Hvem satte han inn istedet? Jo en fra kullindustrien som hadde donert store penger i valgkampen.

Mannen er ubrukelig til det aller meste. Merkelig at så mange stemte på han. Lurte vel fattige mennesker til å tro på han fordi han snakket folkelig. Han lo nok godt inne i seg. Han blåser jo sånne mennesker en lang mars mens han fortsetter å øke de enorme forskjellene i landet.

Synes det er synd med denne rettssaken som ikke kan vinnes grunnet at republikanerne har flertall i Senatet. Det kan øke hans popularitet.

Ellers er det en merkelig ting i USA. Man skal helst være en gammel mann for å vinne.
Redigert 26.01.2020 kl 14:17 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
26.01.2020 kl 14:08 780

Fikk hun kjeft av ektemannen?

’I stand with Greta’: Mnuchin’s wife posts — then deletes — support for climate activist

https://www.politico.com/news/2020/01/25/greta-thunberg-steve-mnuchin-louise-linton-post-104614
Slettet bruker
26.01.2020 kl 14:15 772

Rart at ikke valgkommisjonen til Trump fant dette.
Nå henviste forøvrig jeg til folk generelt over hele verden.Trump er mindre likt enn ledere som Putin, Merkel og Xi Jinping. I USA klamrer han seg til ca 43% approval rating kun pga trass fra republikanere som nekter å skifte side.

As has been the case throughout his presidency, U.S. President Donald Trump receives largely negative reviews from publics around the world. Across 32 countries surveyed by Pew Research Center, a median of 64% say they do not have confidence in Trump to do the right thing in world affairs, while just 29% express confidence in the American leader.

Anti-Trump sentiments are especially common in Western Europe: Roughly three-in-four or more lack confidence in Trump in Germany, Sweden, France, Spain and the Netherlands. He also gets especially poor reviews in Mexico, where 89% do not have confidence in him.

In nearly all nations where trends are available, Trump receives lower ratings than his predecessor, Barack Obama. As reported by the Center in 2017, international confidence in the U.S. president plummeted after Trump’s inauguration, while favorable ratings for the United States also declined.

https://www.pewresearch.org/global/2020/01/08/trump-ratings-remain-low-around-globe-while-views-of-u-s-stay-mostly-favorable/

Det er jo verdt å merke seg at han har aller minst tillit blant folk som er nærmest oss kulturelt sett (Vest Europa) mens han er mer populær i land som har sin egen autoritære president og som er vant til autoritære og korrupte ledere (Fillipinene).
Redigert 26.01.2020 kl 14:18 Du må logge inn for å svare