NANO >= 200 kroner innen H1/2021

focuss
29.01.2020 kl 15:33 5437

Tardyferon
Jeg har tro på Nano, men ikke på ledelsens evne til å ivareta eier interesser. At en av de største hausserne er en patologisk løgner er heller ikke til hjelp.
Redigert 21.01.2021 kl 02:27 Du må logge inn for å svare
sjerkyll
29.01.2020 kl 15:42 5395

"Det er ikke lenge til verdiene kommer til syne her, jeg tror vi kickstarter festen med en partner for Europa ganske snart!" Dette har Jimmi sagt siden dag en, men ok.

Hva som skjer om tre år har ingen kontroll på i denne aksjen, det kan bli oppkjøp, konkurs, flere emisjoner. Du spekulerer i pipelinen til NANO, hvordan skal de dekke videre forskning? Allerede der kan du begynne å trekke fra på Jimmi sin kurs. NANO har lidd fryktelig pga. paradigme forsinkelsen, og iblant så kan man undre hvorfor rekruttering tar så fryktelig lang tid når man tilsynelatende har et "best-in-class" product. Jeg er helt inneforstått med at de ikke kan spå rekruttering, men de burde også være klar over at dette var en risiko og gjort noe demningsarbeid. De kunne hatt emisjoner langt i forkant, til betydelig bedre kurser, som ville ha sikret fremdrift ut fase 3. De var nølende, og tar nå skade av det. Vi vet alle at om de ikke melder "on-track" på rekrutteringen så betyr dette dårlig nytt. NANO har et flott produkt, men det er gjort slette valg som har gjort turen veldig humpete for mange aksjonærer. Bravo har jeg tro på og jeg håper han skal gjøre dette til et fint eventyr for alle, men vær ikke naiv som Jimmy og tro at det ikke finnes skjær i sjøen fortsatt som kan kludre med våre verdier.
Redigert 21.01.2021 kl 02:27 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
29.01.2020 kl 16:03 5352

Dette er water under the bridge. Får vel bare si, get over it. De gamle forsinkelsene og hvordan dette ble håndtert kan ingen forsvare. Men for meg er det historie nå, vi har også ny ledelse og er mot slutten før markedsadgang. Men det skal også sies at Big farma sliter med å rekrutteringer så dette er ikke unikt for Nano.
Når det gjelder Nemi så kan vel de fleste biotekselskapene kritiseres for når emier blir satt. Jeg tror om man viste på forhånd hvor kursen skulle være da siste emisjon ble satt så hadde man jo heller satt den på 80.- Men som CEO så er man jo positiv til sitt eget selskap så at han tror på det motsatte fremover i tid er jo ikke utenkelig.
Se på Targovax, PCIB m.fl alle tok nye emier på lav kurs. De visste sikkert lite om fremtidig kursutvikling for da hadde de nok satt emier på høyere kurser.
At Nano kan bli et stort selskap på linje med de andre nordiske er jeg ikke i tvil om(kurs 1000+). Men det er som du nevner vanskelig å spå når og om alt klaffer. Og det spørs på videre strategi av styret. Jimmi får vel argumenter sitt syn på sine kursestimater selv etter hvert.
Husk at Bravo ble spurt av styret om han/de bør vurdere salg/partnerskap. Tror dette var på R&D day. Da ville han få frem mer av verdiene først sa han. Han ville maksimere investeringene våres.
Jeg tror altså Nano kan blir solgt nå når disse verdier begynner å vises, kanskje et partnerskap først?
Uansett er vi inne i en veldig spennende tid i Nanos historie.
Redigert 21.01.2021 kl 02:27 Du må logge inn for å svare
Tardyferon
29.01.2020 kl 16:10 5325

jeg er nok ganske sikker på at nano aldri hadde kommet opp i 129 uten Algeta Eufori og Costa,som var flink å snakker for seg og kursen selvfølgelig.......
da hadde kursen idag vært litt mer realistisk.........det var nok ikke uten grunn at han måte pakke tingene sine
synes vi burde bravo gi en sjanse å rydde opp etter costa så få vi se

ellers lykke til videre.....2020 blir spennende
Redigert 21.01.2021 kl 02:27 Du må logge inn for å svare
Znabel
29.01.2020 kl 17:25 5242

Jeg husker de tider da Nano *garantert* skulle opp i både 1000 og 10.000 kroner aksjen "i løpet av det nærmeste året".

Nostalgisk å tenke tilbake på. Nå nøyer man seg med 200 kroner aksjen. Man har nedjustert sin urealisme i det minste.

Selv den lett forvirrede Hugoil har gitt opp sine daglige Bull-analyser.
Redigert 21.01.2021 kl 02:27 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
29.01.2020 kl 17:29 5230

Hehe, men vi som har forsøkt å dempe brushodene i flere år etter de var sikre på at 4000+ var rett rundt hjørnet, vi er fremdeles like dumme :-)
Jeg tror aldri jeg har sett maken til gjeng i noen av aksjene som debatteres her på forumet: Dess mer de tar feil, dess dummere blir alle andre!
Det er i faglitteraturen noe som heter "angstbinding gjennom maniske fortrengningsbilder", og som lett kan passe inn her.
Du store.
Redigert 21.01.2021 kl 02:27 Du må logge inn for å svare
Znabel
29.01.2020 kl 17:34 5224


Ja, Hugoil alene leverte vel sånn ca. 100.000 feilslåtte analyser. Uten å noengang innrømme at han ikke hadde peiling.

Nå har han meldt overgang til DNO, som er ned 50 % siden han begynte sine bull-analyser der.
Redigert 21.01.2021 kl 02:27 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
29.01.2020 kl 17:36 5219

Hehe, det er stygt å le, men når man regner inn arrogansen hos dem som har vært på vidotta i flere år, må det vel være lov å la det rykke litt i leppa?
Hehe.
Redigert 21.01.2021 kl 02:27 Du må logge inn for å svare
Znabel
29.01.2020 kl 17:46 5210

Viljen til å høre på sunn fornuft og betimelige advarsler har ikke akkurat vært påtagende, kan man vel si.

Selv synes jeg synd på dem som i mange år hørte på Hugoil og hans likesinnede, som for mange sikkert virket overbevisende med sine kvasi-vitenskapelige utlegninger og oppdiktede faguttrykk.

Redigert 21.01.2021 kl 02:27 Du må logge inn for å svare
Tardyferon
29.01.2020 kl 17:49 5650

Helt riktig....stemmer det...men det gjorde du også....husker deg znabel.....du var også en av dem
Tardyferon
29.01.2020 kl 17:54 5629

Hehe,hehe,hehe....jeg er Korsar 3 år gammel og har store tap i Targo....imorgen klokken 09.00 har store tap i Bergen Bio også....hehe,hehe,hehe
Znabel
29.01.2020 kl 17:56 5620

Nei, det var jeg ikke. Selv om jeg skal innrømme at jeg ble solgt inn på hypen da den var på sin verste i 2016.

Jeg har advart mot Hugoil i årevis.
Slettet bruker
29.01.2020 kl 18:12 5581

Husker også znablen og tror ikke han er så uskyldig som han utgir seg for :-)
Den fæle hypen som du påstod foregikk ga meg ti-gangern. Så fortsett med det :-)
Nano er ikke hype. det ble kjipe forsinkelser og dirkete feil guidinger, men som nevnt et tilbakelagt stadiet.

Morsomt at flere av de "gamle" dukker opp her nå. Hva kan være grunnen? Frykten for oppgang?(uten dem)

Nano er snart i målområdet, om dere kjøper eller ei for være opp til dere. Det fundamentale er lett å lese seg opp på. Hvor nærme de er er også lett og finne ut av. Kjøp eller selg det er opp til dere. Se hvor kursen er nå og gjør dine egne vurderinger. Jeg har gjort mine.

Jeg håper Hugoil blir i blant oss igjen, men uten den forferdelige TAen sin. Han er faktisk ganske kompetent på Nano. Bedre enn mange andre her inne, så en hugoil-aksjonær er å foretrekke enn en hugoil-trader.
Redigert 29.01.2020 kl 18:14 Du må logge inn for å svare
Tardyferon
29.01.2020 kl 20:37 5424

Veldig bra skrevet stinke.....tommel opp...synes bare at vi må også være litt ærlig om at ikke alt gikk helt på skinner....når det gjelder nano......Costa dreit seg virkelig ut til slutt....men dette er vi ferdig med......husker også de gamle fra før.....uredd,nubi og mye mer tror focus er faktisk en av dem som var med fra starten....men nok med det....har selv stor tro på nano og er fullastet.....så få vi se hva 2020 bringer.....lykke til stinke
Slettet bruker
29.01.2020 kl 22:37 5295

Enig, Tardy. Ingen grunn til å skjule gammelt grums som forsinkelser og fjern guiding. Jeg har vært ganske irritert på dårlig info gjennom flere år også. Det ble ikke stort bedre etter Malenes inntog. Her er det fortsatt forebdringspotensiale og Bravo har jo lovet bedring.
Men med ny ledelse, en utvidet piplene og på det stadiet vi er nå, så ser jeg veldig positivt på Nanos vegne. Ikke minst pga den undervurderte kursen vi befinner oss på. Jeg har aldri hatt flere Nanoaksjer selv, og det kan man vel kalle for hell i uhell da jeg aldri i livet hadde trodd jeg skulle få aksjer i Nano under verken 40, 30 eller aller minst under 20-tallet. Så da får man benytte sjansen å laste det man bare kan.

Tror 2020 blir året vi ser ATH kurser. Imens koser shotere og tradere seg, men jeg har skikkelig stayerevne når det gjelder Nano - av den simple grunn at det fundamentale er såpass sterkt som igjen vil vises på kursen. Ja, lykke til.
Redigert 29.01.2020 kl 22:49 Du må logge inn for å svare
Tardyferon
30.01.2020 kl 06:48 5065

Tardyferon skrev Innlegget er slettet
spørsmål til admin.........hva er konsekvensene for folk som legger ut feilinformasjon og løgn dag inn og ut her på HO????.......og ja at jeg skrev dette igår om en person her på HO var sikkert litt barnslig......men prøvde bare å legge meg på samme nivå som han.........det likte han ikke.....sorry
dr. Stockman
30.01.2020 kl 09:47 4889

sjerkyll
"1500 kroner. Du mener altså at NANO skal få en verdi på 99,2 milliarder? Klarer ikke se hvordan du får det til å gå opp. "Market potential expected to reach $28.7 billion by 2026", så du kan allerede skrelle av ca 38 milliarder fra de 300 du snakker om hvis du drar frem valutakalkissen. Hvordan NANO vil dekke dette markedet vet vi ikke, så det blir villedende å si at NANO skal overta et marked på 300 milliarder. "

Skjønner ikke helt sammenhengen din her. Virker som du mener at hvis NANO prises til 99,2 milliarder så utgjør dette en svært stor del av markedspotensialet for produktet, som er 28,7 milliarder dollar. Men dette er jo så vidt jeg kan skjønne størrelsen på markedet årlig, og et selskap prises jo ikke etter inntjeningen i et enkelt år. En PE på 15-20 er jo det normale. Dermed er jo fasiten at NANO kun trenger å erobre noen få prosenter av dette markedet for å oppnå en kurs på 1500. Får legge til at jeg får min egen del kanskje har mer tro på at vi ender opp med 4-800 kr, men ser på ingen måte på 1500 kr som fullstendig urealistisk hvis Archer-1 blir en optimal fullklaff.
Slettet bruker
30.01.2020 kl 12:55 4752


1500.- ved full klaff er ikke urealistisk:) men vi snakker da noen år frem i tid....

Min plan er at jeg skal selge noe på 680,- men kommer til å holde på 30-40 tusen aksjer i årene fremover da jeg tror selskapet kan bli veldig stort, og betale ut gode utbytter i årene som kommer.

Jeg er ingen trader eller backtrader, men en langsiktig investor i et av landets mest lovende selskaper!

Jeg tror på kurser over 1000 kroner frem i tid mens andre snakker om kurs på 10 kroner. Heldigvis er det slik at vi en dag får svaret i dette caset..

Den som ler sist ler best:)

Slettet bruker
30.01.2020 kl 13:06 4729

Flere som tror på 200 kroner innen året er omme:)

Det er mulig å plukke opp gode og innbringende aksjetips på www.StockTalk.no – Norges eldste [etablert 1998] og beste diskusjonsforum for aksjer.
For eksempel anbefalte en av våre profilerte skribenter kjøp av aksjen poLight (PLT) da det var mulig å få kjøpt en del aksjer på kr. 7,80 – 8,00 pr. stk. [innlegg 29.08.19]. Fredag sluttet aksjen på kr. 79,50 og har dermed gått 10-gangeren i løpet av 5 måneder! Det må legges til at vedkommende skribent har vært positiv til poLight helt fra den bunnet ut, og han anbefalte videre å øke innehavet da PLT bunnet ut på 30-tallet etter å ha stanget i motstand oppunder 50 kroner før dette motstandsnivået ble brutt.
En annen av våre dyktige skribenter [og tidligere norgesmester i Kapitals Børs-NM, red.anm.] gikk hardt ut og anbefalte kjøp av Nordic Nanovector (NANO) da den aksjen bunnet ut rundt 20 kroner i november 2019, og har i dag kommet med følgende oppdatering: "Fra bunnen i underkant av 20,00 kom det altså en opptur på godt over 60 prosent i løpet av få uker, før NANO sakte men sikkert har falt tilbake. Som sagt bør det være god støtte på 25, og for så vidt også i hele intervallet 25-26, der NANO har vendt opp igjen flere ganger i det korte bildet. Kjøp av aksjer her anbefales på det sterkeste. Jeg mener fortsatt at en 10-dobling fra bunnen rundt 20 kroner er realistisk; dels vil jeg påpeke at NANO har gjort det tidligere (i 2016), da aksjen faktisk gikk 10-gangeren fra bunnen og toppet ut intra dag oppunder 130 kroner, videre vil jeg vise til likhetene når det gjelder Algeta [som tidligere nevnt gikk den aksjen 34-gangeren, likhetene er beskrevet lengre fremme i denne tråden og gjentas ikke nå]. Med andre ord er potensialet til NANO, slik jeg vurderer det, til kr. 200 pr. aksje senest i løpet av første halvår 2021, men det er fullt mulig at dette skjer i løpet av 2020."
Hva tror du om ferden videre i poLight og Nordic Nanovector? Diskuter enkeltaksjer og verdens børser på www.StockTalk.no - Norges eldste og beste diskusjonsforum for aksjer. #stocktalk #rally #tigangeren #bull #osebx #ose #polight #plt #nordicnanovector #nano #aksjediskusjon
sjerkyll
30.01.2020 kl 14:59 4648

Jeg antok et oppkjøp på 1500kr, derav MCAP på 99,2 milliarder. Deres dekning av markedet var ikke knyttet til de 99,2 milliardene. Selvsagt vil det være andre boller om de styrer dette selv og kjører får en 25% bit av kaka, forutsett at det ikke blir massiv utvanning. Påpeker at det er luftig synsing på det beste, spesielt når man har lirt av seg samme kurs-spådommen (også kortsiktig). Støvet har ikke landa
Slettet bruker
31.01.2020 kl 09:21 4451

Sakset fra StockTalk:

highlander
14:42
30.01.2020
#22692

... og tendensen med høyere LOD fortsetter:
mandag 24,28
tirsdag 24,48
onsdag 24,74
torsdag 25,10 (foreløpig?)

tåka
16:29
30.01.2020
#9680
shortsen er desperat, de klarte å kjøre den helt i 25 i slutten. men listene virket bra da, lite salg.

LinPiao
17:02
30.01.2020
#3229

Men likevel; 25,06 er på riktig side av streken til highlander.

highlander
09:01
31.01.2020
#22710

Riktig LinPiao; trenden med høyere LOD fortsatte også i går.
Men fremfor alt er det viktig at støtten ved 25 holder (selv om det i svake øyeblikk kommer forsøk på å dunke aksjen ned).
Mrhifi
31.01.2020 kl 09:38 4416

Meget spændende periode i Nordic Nanovector!!

11 måneder tilbage af 2020 😉🚀
Mrhifi
04.02.2020 kl 10:32 3974

En BRAVO/NANO TEASER, skal være meget velkommen i disse tider 😇😇😇

Det er ihvertfald positivt at NANO ansætter mere PERSONALE til logistik/kontrol/databehandling....

Der må være VÆKST i PATIENTREKRUTTERING 😉

Nordic Nanovector 2020 præsentation!!!!
manufacturing and supply chain.
Betalutin® drug product is manufactured at the Institute for Energy Technology
(IFE; Kjeller, Norway)

• Additional regional manufacturing site in North America scheduled to come on-line
after approval 🤑🤑🤑

Confident????? DO THE MATH💪
dr. Stockman
04.02.2020 kl 10:47 3940

"25 støtte er borte nå. Kan du sakse det inn til stocktalk? :-)"
Mulig at denne støtten er borte, men støtten for NANO er først og fremst at aksjen fundamentalt sett er ekstremt underpriset, og burde derfor være ganske bra beskyttet mot fritt fall i intervallene mellom støttepunktene. Skuffende utvikling i dag, men det kan snu fort - noe min andre aksje (PCIB) er et godt eksempel på.
Slettet bruker
04.02.2020 kl 11:51 3868

Blir det aldri slutt på dette tøvet om støtte på 25? Første noterverdige støtte er på 20.
Og det gjentakende tøvet om at det er shorting som har senket aksjen - i over 3 år i en vedvarende hovedtrend?! Ta dere en pære.

Ved å fortsette å mase på dette demonstrerer man for all verden at man ikke er trent i å vurdere helt alminnelig aksjehandel, som man her utroper til alt fra "ekstrem underprising", "manipuleringer" og all slags andre kriminelle påstander. Hvorfor? Jo, fordi aksjen kort og godt synker basert på markedets grad av tillit, og man nekter å innse at man ikke forstår dette. Mens aksjekursen enkelt og greit bare reagerer på markedets saklige vurderinger og tilhørende kjøp og salg.

Mange her trenger et lynkurs i realitetsorientering, det er åpenbart: Jeg skrev i sin tid en (fagbladpublisert) artikkel om støtte og motstandsproblematikk, og hvordan man normalt forholder seg best til disse tekniske nivåene i sin daglige porteføljehåndtering. Jeg ønsker ikke imidlertid å legge ut artikkelen med fullt navn, i stedet kan dere ta en titt på Investtech sin kommentar, som i praksis er nesten ord for ord det samme jeg skrev i sin tid.:

"Støtte og motstand er spesielt viktig når markedet beveger seg sidelengs. Da kan man oppnå svært gode resultater ved å kjøpe nær støtte og selge nær motstand.
Hvis en aksje er i en trendbevegelse, altså en stigende eller en fallende trend, vil imidlertid trenden overstyre støtte- og motstand (MERK DERE DETTE!)

Aksjer i stigende trender:
Stigende trender er generelt kraftige og pålitelige positive bevegelser. Stigende trender fortsetter lengre enn mange investorer tror og bryter ofte opp gjennom motstand. Da blir det utløst kjøpssignal, og kursen kan stige ekstra kraftig.
I utgangspunktet skal man derfor, spesielt om man er langsiktig, ikke selge en aksje i en stigende trend, selv om den nærmer seg motstand.
Derimot kan man med fordel kjøpe aksjer i stigende trender når kursen i tillegg nærmer seg horisontal støtte.

Aksjer i fallende trender
For fallende trender gjelder det motsatte av stigende trender.
Generelt skal man ikke kjøpe aksjer i fallende trender, selv om de nærmer seg støtte. Det er stor fare for brudd ned, og dertil utløsning av salgssignal.
Derimot kan man med fordel selge aksjer i fallende trender når kursen har reagert opp mot horisontal motstand" (HER SYNES FOLK Å STORT SETT GJØR DET STIKK MOTSATTE, UT FRA DET MAN LESER HER PÅ NANO-TRÅDENE)

Når dette er sagt; Så lenge makroer og marked forøvrig nå synes å roe seg bør NANO teknisk sett klare seg bra på disse nivåene. Det er ikke sterke tegn til at aksjen skal falle overraskende mye fra området 24-25, selv om enkelt her tror at den har brutt ned gjennom en støtte. DET HAR DEN IKKE; støtten er som sagt før på ca 20. Motstanden er på ca 32. Det er derfor ikke noen stor grunn til å dramatisere rundt tekniske brudd og støtter der aksjen ligger nå (nesten midt mellom motstand og støtte).
Markedet vil nok i støtte grad se på horisonten fram til nye deliverables, og i hvor stor grad selskapet er i rute på dette.
- Begynner å markedet å tvile mer og forventede nyheter uteblir, vil aksjen falle stygt nesten uavhengig av støtte (vi snakker om gammel støtte her!)
- Får markedet økt tillit kan aksjen begynne å prøve seg oppover mot motstand

Imidlertid ligger slike avklaringer så langt frem at det er HOVEDTREND som vil dominere fremdeles, og den peker ennå nedover.
Som før vil man i et slikt scenario se et hakkende saksemønster (mindre oppturer avbrutt av litt større fall, osv.), noe som har preget aksjen i 3 år nå siden aksjen begynte på sitt 80% fall fra ATH.

Utlagt;: Om aksjen skulle stige noen kroner en dag må dere igjen gjerne gaule at Korsar er en idiot, men da gjør aksjen faktisk akkurat det jeg sier.
- Løft blikket og se på 3-års trenden!


Redigert 04.02.2020 kl 11:55 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
04.02.2020 kl 12:27 3822

Dere som håper på kurser 20 og lavere får sitte der og glo. Lite sannsynlig.

I går falt aksjen på 23-tallet og mange av dere malte fanden på veggen.

Kjøpsmulighet!
dr. Stockman
04.02.2020 kl 12:38 3804

Nå var det vel kanskje jeg som lanserte 25 kr som "psykologisk støtte" for aksjen. Senere synes det å ha dannet seg et grunnlag for å kunne begynne å betrakte nivået 24-25 som et teknisk støttepunkt, men ikke som en fullendt formasjon i så måte. Betraktet 25 som psykologisk støtte nettopp fordi det er et nivå som både befinner seg midt mellom 20 og 32 og er et slags rundt tall. Kommer man lavere så ser man at det er mer å vinne opp mot motstand enn det er å tape ned mot støtte - og motsatt. "Ekstremt" er kanskje et sterkt ord, men at aksjen er underpriset ut fra en risk/reward-betraktning bør være ganske udiskutabelt.
Slettet bruker
04.02.2020 kl 13:18 3761

dr.,
at aksjen er "underpriset" har haussegjengen her ropt siden den stod i 129.
Dvs. at man har tatt systematisk feil om prisingsgrunnlaget i over 3 år.


Slettet bruker
04.02.2020 kl 13:35 3726

Nå er det dere som spår kursen under 20 som tar skammelig feil. Lurt å komme seg inn mens aksjen fortsatt er under 30. Det kan plutselig gå fort oppover.
dr. Stockman
04.02.2020 kl 13:44 3703

Dvs. at man har tatt systematisk feil om prisingsgrunnlaget i over 3 år.
..eller så har vi vært litt for tidlig ute (noe som kan være både en tålmodighetsprøve og tære på lommeboka. Bare sluttfasiten vil vise om vi har tatt grunnleggende feil når det gjelder det fundamentale grunnlaget.
Slettet bruker
04.02.2020 kl 13:52 3682

dr.,
jeg kan godt bli en av dem som plutselig begynner å satse på kjøp når en kommersialisering kan begynne å tidfestes i horisonten.
Erfarne investorer som ikke har vært med fra starten og sitter fast, tenker likedan:
"Hvorfor være (tungt) med i en svært usikker fase, før selskapet har vist at de klarer hele løpet?"
Og deretter tenker (sånn som meg):
"Hvorfor ikke hive seg på hvis det begynner å vise seg at selskapet har over 50% til å klare hele løpet?"
God risikoanalyse er som tidligere nevnt å kjenne sin besøkelsestid.
NANO har stort potensiale bare de klarer å gjennomføre det de skal, og i tide til at de ikke momentet i markedet.

Nøytralt sett vil man fort trenge (minst) det neste året til å ha tilstrekkelig grunnlag for å ha dette vurderingsgrunnlaget inne.

Lango
04.02.2020 kl 16:05 3551

Er det noe du kan, så er det å skryte av deg selv. Og ikke like ivrig å nevne de større blemmene du har gjort. Slik gjør at jeg mister interessen av det du skriver, dessverre.
Bullinvestor
04.02.2020 kl 16:24 3505

Det er fantastisk å se teksten i rødt/blokkert til dem så lager så mye støy, anbefaler deg Lango å gjøre det samme:) vi som driver med business , da er det viktig med effektivisering/ tid er som sagt penger👍
Lango
04.02.2020 kl 16:25 3499

👍🏻
Slettet bruker
04.02.2020 kl 17:22 3424

Jeg håper og tror at kursen skal opp på litt sikt, men ingen tvil om at dette er en tålmodighetsprøve av de sjeldne.
Solgte meg ned ganske kraftig for ikke lenge siden, men jaggu er denne aksjen tynget for tiden.
Bullinvestor
04.02.2020 kl 20:01 3248

Har ikke vært noe begivenhetsrik tid siste 2 åra. Har ikke noe problemer med å forstå at noen aksjonærer blir litt utålmodig, fordi dette er og har vært en tålmodighetsprøve av det skjelne. Derfor er historikken viktig i ett selskap, hva kan være billig inngang og hva kan være høy inngang i Nano. Når jeg kjøpte Nano på 12 tallet 2016 så mente jeg det var god inngang, når vi i dag får kjøpt aksjen til skarve 24 kr ja da mener jeg at dette tilbudet må være minst like bra som det vi hadde på kr 12 i 2016. Hvor står selskapet i dag kontra 2016, dette er en himmel forskjell. Er verken spåkone eller Lege. Men det er mulig å bruke sunn fornuft. Selskapet holder seg til tids perspektivet fremdrift som er gitt på presentasjonen. Siste resultater på de 3 pasientene var jo fantastisk, vi håper på rundt det samme på de 3 neste. Selskapet har ansatt mange personer i ekspertpanelet siste 2 år. Ja her er mye krydder å lese seg opp på, kan nevne Stinke med noen fler.. som har mye fornuftig å komme med.
Når kursen i PHO for ca 2 år siden var rundt 24 kr PR aksje, dette syns jeg er en god sammenligning når vi i dag får kjøpt Nano på 24 tallet.
Markedet hater forsinkelser samt lite info, men denne markedsforståelsen kan endre seg på bare noen sekunder med riktig melding fra selskapet og dette kan komme når vi minst venter det!

Bull
007 James Bond
04.02.2020 kl 21:01 3156

Ei spyflue jeg velger å kalle korse, flyr rundt meg i dag. Så fint at shorterne bare selger noen aksjer de ikke eier, og ikke forsøker å manipulere kursen ned etterpå. De er jammen snille. Der var spyflua igjen. Shorterne vil oss bare godt. Helsikes spyflue.
frontal
04.02.2020 kl 21:42 3101

Det er fine ord på papir Bull men man kan ikke se i bakspeil og belage sin investering etter det!

Faktum er at NN er on track i følge selskapet selv men blir ikke trodd.
Når da store fond som Black Rock kaster kortene så bør det ringe noen bjeller og man bør vise forsiktighet...

At du kjøpte på 12 i 2016 og kan kjøpe for 24 i 2020 er litt urovekkende det og. 3 år har gått og selskapet har printet masse nye aksjer, brent masse penger men klarer fortsatt ikke å formidle beskjeden markedet vil ha.
Noen må ta ansvar for det, neste emi blir det enda vanskeligere å hente penger og mest sannsynlig blir den satt på enda lavere kurs.