Se Raja brøyte seg vei frem slik Trump gjør på NATO møte

RAJA 26.01.2020 kl 12:12 1131

Husker dere hvem som kritiserte Trump etter dette
Raja kalte han for bølle

Retter på jakka akkurat som Trump gjør
To alen av samme slag

Ha ha ha

https://www.facebook.com/tv2nyhetene/videos/481905715776705/
Redigert 26.01.2020 kl 12:14 Du må logge inn for å svare
nordnes
26.01.2020 kl 12:48 1089

Abid Raja har jeg ikke sans for.

Trump syns jeg opptrer lite ydmykt. Etter at USA forlot gullstandarden ble det i Bretton Woodys avtalen for mange tiår siden enighet om at olje handles i Dollar. Det gjør at Dollar etterspørres mens USA får varer og tjeneste tilbake. Til gjengjeld for at olje handles i Dollar, skulle USA sikre stabilitet i Saudi Arabia. USA har en stor fordel av at olje handles i Dollar som er den dominerende verdensvalutaen. Derfor bør Trump være mer ydmyk, for begynner Russland og Kina å stille spørsmål ved dollarens posisjon, vil det være negativt for både Trump og USA.
Redigert 26.01.2020 kl 12:49 Du må logge inn for å svare

Dere kjenner ikke til sannheten da. Nye skal gå bak lederne i ny regjering. Han var noe sen etter å ha vært intervjuet. Han ble ropt på derfir ser det ut som han brøyter vei.

Ps er ikke venstre fans . Men rett skal være rett :)(
26.01.2020 kl 13:19 1017

Tøv
Du mener han Henrik Asheim som blir dytter bak av Raja ikke var ny og Grande som går foran er hun ny ?
Nice try, men det er konkret feil det du sier
Du ser hvordan både VG og TV2 fremstiller han
Han er ei bølle akkurat slik han kalte Trump da han gjorde det samme
Yngvis
26.01.2020 kl 13:33 981

Selv har jeg av og til litt sansen for Raja, men her kopierer han jammen Donald ja.
Sydney
26.01.2020 kl 14:33 928

Husk t når alt kommer til alt så vil raja og hun i P være mer lojal mot islam enn det norske folk. Totalitær religion som raja forsøker å distansere seg fra. Men når det kommer til stykket kjempet han for is terrorister mer en det norske folk..sviker.

Har selv ikke sansen for ham, men rett skal være rett. Dere får en forklaring på dette på Nyhetskanalen i formiddag.

Grande er leder. Skulle gå foran hun
Men egentlig driter jeg i alt her. Men rett skal være rett
Redigert 26.01.2020 kl 16:29 Du må logge inn for å svare
-Marius
26.01.2020 kl 17:03 770

Trump er en gigantisk klovn og har alltid vært det. Den eneste som er større klovn enn den egoistiske tullingen er hans velgere, hver eneste en av de.

Raja er også en klovn..men noe mindre enn Trump.
26.01.2020 kl 19:46 658

Hvorfor skulle han brøyte seg foran de andre nye i regjeringen
Sannheten at han er ei bølle akkurat som han de sammenligner han med og som han selv har kritisert et utall ganger
Han der tåler jeg ikke uansett om jeg legger all min godvilje til
Han er så falsk og kvalm