Jabbe/Dirken har ødelagt Hegnarforumet

Slettet bruker
23.07.2018 kl 08:11 3206

...med sin spamming!

Uansett hva som diskuteres kommer de opp med noe annet som ligger på siden av tema og avsporer debatten.

De bruker gamle "sitater" tatt ut av sammenheng som stråmann mot andre debattanter (ikke bare det isolerte sitatet/innlegget er sammenheng, men ofte hele tråden det er hentet ut av).

Jeg vet ikke hvor mange ganger disse to, som helst jager i flokk, har klint meg til alt mulig jeg ikke står for, som krigshissing, nazisme, statskupp, væpna revolusjon, lebensborn, og hva det måtte være. Det er ganske heavy for et anstendig verdikonservativt menneske!

Jeg har vurdert alvorlig å forlate Hegnar for godt på denne bakgrunn. Det nye forumet er dessuten helt umulig å bruke når en tråd "koker" og kommer over 50 innlegg og skjermbildene bare flimrer så du må se vekk inntil reklame og innhold og opp/ned rulling får stabilisert seg.
I tillegg oppdaget jeg nå at "kun inviterte kan svare" tvinger deg til å oppgi de nickene som skal få delta, og det kan jo bli temmelig mange, når alt du vil oppnå er å sperre ute et par spammere som har som mål å ødelegge debatten. Hegnar er blitt et håpløst system å debattere på.

Takk Hegnar fordi du nå dessverre legger forholdene til rette for de som vil ødelegge debatt med sverting, avsporinger og spamming og ikke delta konstruktivt til å bringe problemstillinger videre, slik hensikten med debatt må være.

Havfruen har bedre ting å gjøre enn å bale med dette flimmerforumet og spammerne som er her for å ødelegge både forumet og oss som er deres hatobjekter - og jeg takker simpelthen for meg - med takk til mange gode debattanter som har fortjent bedre enn et forum det er umulig å debattere på. Jeg har fått nok nå.

Så mange av dere har det vært både givende og morsomt å debattere med, og gjennom årene har jeg blitt oppriktig glad i mange av nickene her - takk til alle dere - ingen nevnt, ingen glemt!

- Havfruen -
Redigert 23.07.2018 kl 08:14 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
23.07.2018 kl 08:20 2303

Trist!
Silence is one of the hardest arguments to refute.
Om det blir virkelig så blir det Polemiker som seiler opp som Dux.

Hegnar! få bort spesielt Jabba!

Redigert 23.07.2018 kl 08:37 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
23.07.2018 kl 08:35 2295

Ja da lykkes jo Jabba og co i det hatefulle og menneskefiendtlige faenskapet sitt.
Slettet bruker
23.07.2018 kl 08:39 2293

Etter min mening er HO i ferd med å bli ødelagt av NWO fake FFO konspirasjonsteorier som bare blir verre og verre. Det er jo nesten ikke annet her. Havfruen og sult har vært gode bidragsytere til dette, og om de tar farvel pga at ikke alle bare jatter med, har ikke jeg så dårlig samvittighet for det.

En god sommer ønsker jeg deg likevel.
Sotah
23.07.2018 kl 08:46 2501

Man kan holde egen tråd stengt for eventuelt plagsomme motstemmer eller truende figurer. Jeg synes det er pinglete å bruke den funksjonen, men enhver får styre sine ting. Når du blir plaget av tidligere innlegg kan det skyldes at du tidvis har kommet med nokså krakilske innlegg. Jeg skal la de verste være glemt og gjemt på gamleforumet. Men et tips, tell til ti før du poster når du koker over. Du har enda kortere vei til tastaturet enn Trump. Og du ser hva det kan føre til. Krangling må vi leve med her inne, forskjellene i livssyn er ganske store.
Slettet bruker
23.07.2018 kl 10:03 2463

Må vel være 10 gang Havfruen "trekker" seg fra forumet siden jeg begynte å skrive her.
Tror det er første gang jeg har fått (delvis) æren. Om du ikke tåler å bli konfrontert med dine gamle ekstremist meninger (alle samfunnsdebattabter blir konfrontert med eldre uttalelser), så er det jo fritt frem for deg å si at du ikke lenger tror på disse tingene, så skal Iallefall ikke jeg plage deg mer om akkurat den tingen.
Du kan jo starte med uttalelsen om at Mossad stod bak Utøya terroren for å hindre at Palestina skulle få ambassade i Norge. Tror du fortsatt fullt og fast på dette?
Slettet bruker
23.07.2018 kl 11:31 2435

Jeg skal svare JabbeDirken bare èn gang, og det gjør jeg med Dan Odfjell sine ord, fordi dere bruker samme fremgangsmåte som NWO elitepolitikere og det korrupte CIA's Mockingbird MSM løgnmedia:

"«Om du eier mer enn fem ting, er det tingene som eier deg» sa en vis mann. Det samme kan sies om følelser, og det er poenget her: Har du for mye følelser, så er det (de som manipulerer) følelsene dine som eier deg. Derfor er riksmediene og politikerne så farlige fordi de gjennom sine følelses- og medie-eksperter (såkalte politiske rådgivere, i dyre dommer) samt retorikk manipulerer oss. Siden ingen av dem vil bli tatt i åpenbar løgn er «trikset» å unnlate å omtale sannheten, eller bare​ å omtale​ selektive deler av den, en retorisk variant av underslag.

Det «politiske hatet»​ fra ​venstresiden viser udemokratiske, totalitære legninger. Norsk venstreside, tilsvarende​ den i​ USA, kaller oss annerledes fedrelands-tenkende som ​«høyreekstremister» eller fascister​ – ​- og dessverre sosialistene «flyter» bedre her enn der borte, med sin​ tiltatte ​falskhet pga vårt meget ensidige riksmedia​ som ​gjør deres ærend.

Men ellers er den fortvilte situasjonen i Norge at vi sorterer under «en-verden-makten» naiviteten og EU, begge styrt av usynlige krefter, og med mange-billionæren George Soros på lag. Han har startet og/eller finansierer noe sånt som 200 venstreside kamp-organisasjoner og omtales over flere sider i Dinesh D’Souza sin nye bok «The Big Lie» ​(​Den store løgnen), der han tar et​ drabelig ​oppgjør med ve​n​stresiden, at de er de virkelige fascistene, dvs med trusler og herske-taktikker som etterligner Hitler og Mussolini, og som tilsvarende bruker fascisme- og rasisme-kortet for alt der er verdt:

«We see how this trio of Heidegger, Marcuse and Soros puts its talents and resources behind thuggish leftist causes. Heidegger openly backed the Nazis. Marcuse and Soros promote Nazi tactics on behalf of a purportedly Left. Together this horrid trio played a big role in the destruction of our universities, the shameless leftist propaganda of the media, and the brown-shirt tactics of progressives today»."

Det er på tide dere våkner opp og begynner å forstå hvilke krefter dere deler side med! Tenk nøye igjennom det, for det er NÅ kampen står!
Redigert 23.07.2018 kl 11:32 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
23.07.2018 kl 11:40 2428

Som Sotah skriver, kan man på det nye forumet styre hvem som kan delta i tråden. Man kan begrense enten hvem som kan delta, eller hvem som ikke kan delta. Noen mener dette er unødvendig, men i stedet for å jamre seg over det nye forumet, bør man heller se de nye fordelene og mulighetene med det.
Redigert 23.07.2018 kl 11:41 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
23.07.2018 kl 11:41 2424

Havfruen

Du velger å ikke trekke tilbake anklagene blant annet om at Mossad stod bak Utøya. Det er notert.
Lykke til hvor du en tar veien!
ladaen7,30
23.07.2018 kl 12:14 2410

kan man på det nye forumet styre hvem som kan delta i tråden




Sikkert flotte greier for den som har en dårlig sak og ikke tåler diskusjoner om emnet, bygge sin egen lille "ekkoboks" liksom:-))

Det blir jo et underlig diskusjonsforum når bare folk med samme mening får slippe til.
Det er jo det sosialistene blir beskyldt for i resten av samfunnet, men det har altså smittet over på andre også.
Scoopfinder
23.07.2018 kl 13:04 2382

Jeg er enig i uttalelsen : "Etter min mening er HO i ferd med å bli ødelagt av NWO fake FFO konspirasjonsteorier som bare blir verre og verre."

Jeg synes det er mer matnyttig å skrive innlegg på rights, resett og document
Slettet bruker
23.07.2018 kl 13:16 2377

Havfruen, det er tragisk å måtte slutte fordi noen få prøver å ødelegge for de mange. Mitt råd er heller, stå sammen med oss andre mot slike krefter som ødelegger, dette er også hva som skjer i samfunnet forøvrig. Personlig er du et flott innslag her inne, og jeg ønsker forsatt å lese hva du skriver, du er reflektert, og treffer spikeren på hodet, og er meget viktig i debatten som nå foregår over alt.

Ikke slutt, ikke les hva de nevnte herrer skriver, se heller på mangfoldet og hva de som er enig med deg skriver.
Slettet bruker
23.07.2018 kl 13:30 2370

Jeg har aldri skjønt hvorfor folk kun ønsker å diskutere med folk som er enige med seg selv. Det var derfor jeg sluttet å diskutere aksjer jeg eier.
Slettet bruker
23.07.2018 kl 13:43 2360

Send endringsoppfordring til admin Havfruen.

Det er de ufordragelige spammerne, agentene, og yrkeskverrulantene og destruktive yrkesdrittsekkene vi snakker om. De bør effektivt kunne utestenges fra enkelttråder.
Slettet bruker
23.07.2018 kl 13:54 2419

Visjonæren

Hallo Exian, har du og dine 15 andre nick sovet bra i natt?

Slettet bruker
23.07.2018 kl 14:34 2400

Det går ikke å diskutere med kverulanter, det er opplest og vedtatt. Det er noen her som elsker å spikke flis.
Slettet bruker
23.07.2018 kl 14:37 2396

Dersom dette er et problem, burde man instruere øynene sine til å hoppe over innlegg fra nick som man mener av erfaringsmessige observasjoner nedgraderer forumet.
Slettet bruker
23.07.2018 kl 14:59 2383

For mange er nok dette riktig, men følelser skal man ikke blåse av, det er nok derfor man bør holde ett visst nivå av anstendighet.
Mortenxx
23.07.2018 kl 15:35 2366

Kverulant
Store norske leksikon Psykologi Personlighetspsykologi
UTTALE
kverulˈant
ETYMOLOGI
av latin querulus, ‘klagende’
Kverulant, påståelig person som har lett for å føle at man begår urett mot ham, og som forlanger oppreisning og unnskyldninger i den anledning.

Egenskapen kan være mer eller mindre konstant (konstitusjonell) og beror da ofte på spesielle personlighetsanlegg, gjerne sårbarhet og nærtagenhet kombinert med egosentrisitet og høyt aggresjonsnivå. Egenskapen kan for øvrig ha bakgrunn i at man har opplevd urettferdighet og vært møtt med uforstand som man av ulike grunner ikke har fått oppreisning for, og som fører til en varig psykologisk fiksering på denne krenkelsen som da gjerne utvikler seg til å bli alt livet dreier seg om.

https://snl.no/kverulant
Cortex
23.07.2018 kl 16:04 2349

Havfruen,

Forståelig at du ikke gidder å skrive her på HO,men du har gode meninger som absolutt må deles.
Jeg håper derfor at du vil sende innlegg til Resett,og gjerne under pseudonym.
Dine tanker er for viktige til å ikke bli delt!
Dessverre er det ikke frie ytringer her i landet,så flere skriver under pseudonym så ikke Meningspolitiet skal forfølge dem.

Jeg vil helt klart savne Havfruen,men trøsten må være at også tidligere har du/ hun annonsert siste innlegg på HO,så
takk for tankevekkende oppgjør med de politisk korrekte!
Nettopp PK-miljøene fordummer og kveler sunn fornuft i samfunnet og er særdeles destruktive i samfunnet!
Redigert 23.07.2018 kl 16:58 Du må logge inn for å svare
balder72
23.07.2018 kl 16:52 2325

Ufattelig trist at Havfruen trekker seg. Men også forståelig. Hun var en bauta imot det politisk korrekte venstreliberale løgn etablissementet .
SCK
23.07.2018 kl 17:07 2322

Vil bare bidra med mitt og kanskje for Havfruen noe uventet synspunkt - undertegnede er sikker på at Havfruen hører hjemme her.
Du har, som de fleste har sett, en god penn. Jeg husker første gangen vi møttes her inne, du som Hot Stock, og var i disputt ved - husker ikke hva Bekte kalte seg den gangen, muligens Lou Reed. Jeg (Siko) støttet deg i den fighten. Og tiden etter har vist at vi deler og har stort sett sammenfallende syn på innvandringen med mer. Jeg vil ha 0 i innvandring, du er kanskje noe mer moderat. Det meningsløse spillet ved migrantflommen må opphøre.
Av flere grunner.

Du har fått nok pepper for din uttalelse vedr. utenlandsk innblanding i Utøyatragedien - det holder nå - du trenger ikke ta noe tilbake eller beklage noe som helst, det er ikke sånn det fungerer her inne.
Din beinharde kritikk mot islam og det store flertall av muslimer som i bunn og grunn har islams destruktive forordninger som rettesnor - støttes, likeså dine ord mot idioter som Lars Gule og denslags folk. Du har sett, bemerket og støttet endel kvinner fra muslimske land som reiser seg mot islams åk.
Bra.
Slik jeg prøvde å si litt i går vedr. utøyaungdommenes slette opptreden mot foreldre/etterlatte ved 1 års markeringen var moralen at alle bør gå i seg selv sånn en gang iblant. Du, jeg, og alle andre.

Du har bare å fortsette her inne.
:)
Slettet bruker
23.07.2018 kl 18:28 2276

1354
Visjonæren har ikke 15 andre nick. Jabba som er PSTs mann her på HO juger så det renner av han. PST og politi er de mest kriminelle i Norge i dag. De begår lovbrudd flere ganger hver dag. I Sverige heter en aktuell straffebestemmelse "skyddande av brottsling". Vi har tilsvarende lovhjemmel i Norge. Altså hvis du beskytter brottslinger, så gjør du noe kriminelt.
Nekkejk, dirken, dirkelisten, lisse og nordnes er jabbadabbado sine øvrige nick. Mortenxx, biolante og andre er kolleger.

Det arbeides med hvor anbringe slike som jabba.
Slettet bruker
23.07.2018 kl 18:31 2270



Bråkebøtte x 15

"PST og politi er de mest kriminelle i Norge i dag"

Du får sikkert sympati for slike utsagn i kriminelle miljøer.
Sotah
23.07.2018 kl 18:49 2266

Hvor langt har du kommet i arbeidet, visjonæren? Har du bestemt hvor du skal anbringe folk? Og når blir det? Jeg blir litt nysgjerrig her.
Slettet bruker
23.07.2018 kl 18:54 2261

Skal vi sperres inne uten dom?
Sotah
23.07.2018 kl 19:08 2246

Du kan ihvertfall hilse kommandanten din og si at jeg skal ha med sofaen min. Og jeg skal ha perm hver fredag. Jeg har en kosetråd å ta vare på.
Redigert 23.07.2018 kl 19:09 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
23.07.2018 kl 19:14 2238

Jeg tror ikke du trenger å være redd for å bli stengt inne uten dom, du vil gjennomgå en farse av en rettssak hvor politiet fremlegger "beviser" som er falske, og du blir dømt.
Ikke kom å si at dette aldri vil skje, nevner bare justismord-saker hvor politiet og aktor har visst at bevisene er falske, og ingen har blitt straffet i ettertid for dette.
Slettet bruker
23.07.2018 kl 19:18 2235

Tror vel vi har et større samfunnsproblem enn et og annet justismord om Visjonæren/Exian får styre butikken.
Slettet bruker
23.07.2018 kl 19:21 2234

Ikke for alle dem som er uskyldig og soner lange fengselstraffer.
SCK
23.07.2018 kl 19:28 2227

Er det ikke like dumt å argumentere mot flat jord teori som teorien i seg selv? Mener Visjonæren jabbe er pst eller deromkring så la han få mene det. Det holder å si en gang, om man føler behovet for presisering er til stede, at så ikke er tilfelle.

La folk i fred som mener noe annet enn main stream eller en selv - la alle få mene det de gjør - i fred. La de som har spesielle interesser/interessefelt få diskutere det med likesinnede uten å føle å bli angrepet som en greshoppesverms intensitet av kranglefanter. Som noen av oss. Sikkert meg inkludert.
Redigert 23.07.2018 kl 19:32 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
23.07.2018 kl 20:01 2214

SCK

"Er det ikke like dumt å argumentere mot flat jord teori som teorien i seg selv?"

Flat jord er bare underholdende og ufarlig. Andre konspirasjoner er styrt av hat og mer mer viktig å bekjempe. Jeg blir feks mektig forbanna når jeg ser konspirasjoner om at terroraksjoner, skytinger og ulykker ikke har funnet sted fordi jeg vet at blant mange naive sjeler som plukker opp dette så er det noen som vil trakassere de etterlatte. En skal heller ikke kimse av Havfruens Utøya teorier (hun har gjentatt dem mange ganger). Vi hørte før helgen at mange overlevende etter Utøya har mottatt drapstrusler. Kanskje noen av de som truer har lest Havfruens skriverier og blitt overbevist om at AP har seg selv å takke. Hun skriver, som alle er enige om, bra og er i stand til å overbevise lettlurte fjols.

Slettet bruker
23.07.2018 kl 22:12 2169

jabbadabbado

"Vi hørte før helgen at mange overlevende etter Utøya har mottatt drapstrusler. Kanskje noen av de som truer har lest Havfruens skriverier og blitt overbevist om at AP har seg selv å takke. Hun skriver, som alle er enige om, bra og er i stand til å overbevise lettlurte fjols."

Mener du å si med dette, at Havfruen på noen måte kan være ansvarlig for trusler rettet mot overlevende etter Utøya?

Slettet bruker
23.07.2018 kl 22:30 2161

Hun setter sikkert ideer i hodet på folk fordi hun skriver bra. Litt som fjordmann satte ideer i hodet på ABB. Hadde jeg trodd hun gjorde noe ulovlig hadde jeg anmeldt henne men jeg velger heller å påpeke huller i konspirasjonsteoriene hennes slik at de ikke blir så enkle å akseptere, for selv om hun skriver bra er innholdet hårreisende ulogisk og fullt av faktafeil.
Slettet bruker
23.07.2018 kl 22:34 2158

Hei venner:))

Og...hehehe - det var rette raua som feis...ZnageZz....

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
trader
24.07.2018 kl 05:39 2095


Do not worry Franz , Havfruen har sluttet mange ganger.
Hun er som gutten som roper: ulv, ulv............
ladaen7,30
24.07.2018 kl 20:02 2016

Ja snedig dette med å slutte gang på gang, Bekte har vel sluttet i lange tider, men som jeg forstår så er han her inne enda.

Tror det er større avhengighetsfaktor her inne enn det er i tobakken.....
Sotah
24.07.2018 kl 21:00 1995

Jeg gir opp dette forumet 4-5 ganger i uka i snitt. Så akkurat det der veit jeg alt om.
Riot
24.07.2018 kl 22:20 1973


Ge upp? ..du kastade mig ut....men är tillbaka.
Är mest fascinerad av ordet ödelagt....inte ens de brinnande skogarna i Sverige är ödelagda....Hiroshima vart ödelagt.