Målet til homolobbyen og LGBTQ er å tillate incest og pedofili

Slettet bruker
26.01.2020 kl 17:31 612

Fakta
Slettet bruker
26.01.2020 kl 17:44 606

Hvilken radikal religiøs organisasjon tilhører du?
Slettet bruker
26.01.2020 kl 17:46 601

TS, fy f... for en ignorant tosk du er!!
Redigert 26.01.2020 kl 17:47 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
26.01.2020 kl 17:50 593

TS har rett. Gjelder også å ødelegge kjernefamilien da disse er sterke allianser. Ved å sette griller i hodet på unge får de ulykkelige og desillusjonerte mennesker som er lette å manipulere.
Slettet bruker
26.01.2020 kl 17:54 583

Det er nok en del av det hele ja.
Det havner likevel dessverre under paraplyen likestilling.
Slettet bruker
26.01.2020 kl 18:07 565

E9 med leifTM gett.
Slettet bruker
26.01.2020 kl 18:28 549

Ugjerninger som her skildres har fellesnevner som skammelig utukt.
Slettet bruker
26.01.2020 kl 18:30 544

Sødøma å Gømørrah gett.
Slettet bruker
26.01.2020 kl 18:34 541

Ikke noe å kilo imse av se
Slettet bruker
26.01.2020 kl 18:56 529

We command all satanic pregnancies to miscarry right now” — Special Adviser to the White House Faith and Opportunity Initiative Paula White

Trodde de var mot abort
Redigert 26.01.2020 kl 18:57 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
26.01.2020 kl 22:25 488

De har for endel år siden prøvd gjennom FN og få sidestille en pedo-organisasjon på lik linje med de homofiles organisasjon så kom ikke å si at dette aldri vil skje, har toget først begynt å rulle, vil det rulle skikkelig fort. Skal man stoppe dette må vi tilbake til en mann, en kvinne og alt annet er ulovlig.
balder72
26.01.2020 kl 22:33 480

Som TS sier. Det vil ende opp med dette en gang i fremtiden. Historien pleier å gjenta seg. I bibelens skifter står det at i Sodoma drev de uttukt med alle, menn, kvinner og barn. Gud lot det til slutt regne ild ned fra himmelen og utslettet by og folk da ondskapen var stor.
Slettet bruker
26.01.2020 kl 22:42 471

1. Mosebok 19

Sodoma og Gomorrah ødelagt
19 De to englene ankom Sodom om kvelden, og Lot satt i porten til byen. Da han så dem, sto han opp for å møte dem og bøyde seg med ansiktet mot bakken. 2 "Mine herre," sa han, "vend til side til tjenerens hus. Du kan vaske føttene og overnatt for å dra på vei tidlig på morgenen. ”

"Nei," svarte de, "vi skal overnatte på torget."

3 Men han insisterte så sterkt at de gikk med ham og gikk inn i huset hans. Han tilberedte et måltid for dem, bakte brød uten gjær, og de spiste. 4 Før de hadde lagt seg, alle mennene fra alle deler av byen Sodom—Både store og små - omringet huset. 5 De ropte til Lot: "Hvor er mennene som kom til deg i natt? Ta dem ut til oss slik at vi kan ha sex med dem. ”

6 Lot gikk ut for å møte demog lukket døren bak ham 7 og sa: “Nei, vennene mine. Ikke gjør denne onde saken. 8 Se, jeg har to døtre som aldri har sovet med en mann. La meg ta dem ut til deg, så kan du gjøre hva du vil med dem. Men ikke gjør noe med disse mennene, for de har kommet under beskyttelse av taket mitt. ”

9 "Gå ut av vår vei," svarte de. "Denne fyren kom hit som en utlending, og nå vil han spille dommer! Vi behandler deg verre enn dem. ”De fortsatte å presse Lot og beveget seg fremover for å bryte ned døra.

10 Men menneneinnsiden rakte ut og trakk Lot tilbake i huset og lukket døra. 11 Så slo de mennene som var ved døren til huset, store og små, med blindhet slik at de ikke kunne finne døren.

12 De to mennene sa til Lot: "Har du noen andre her - svigersønner, sønner eller døtre eller noen andre i byen som tilhører deg?Få dem ut herfra, 13 fordi vikommer til å ødelegge dette stedet. Skriket til Herren mot folket er så stort at han har sendt oss for å ødelegge det. ”

14 Så gikk Lot ut og talte til sine svigersønner, som ble lovet å gifte seg med [ en ] hans døtre. Han sa: "Skynd deg og kom deg ut av dette stedet, for Herren er i ferd med å ødelegge byen!”Men svigersønnene hans trodde han fleipet.

15 Da daggry kom, oppfordret englene Lot og sa: ”Skynd deg! Ta din kone og dine to døtre som er her, så blir du feid bort når byen blir straffet.”

16 Da han nølte, grep mennene om hånden og hendene på kona og hans to døtreog førte dem trygt ut av byen, for Herren var barmhjertig mot dem. 17 Så snart de hadde ført dem ut, sa en av dem: “Fly for dine liv! Ikke se tilbake, og stopp ikke noe sted på sletten! Fly til fjells eller så blir du feid! ”

18 Men Lot sa til dem: “Nei, mine herrer, [ b ] please! 19 Din [ c ] tjener har funnet nåde i dine [ d ] øyne,og du [ e ] har vist stor vennlighettil meg når jeg sparer livet mitt. Men jeg kan ikke flykte til fjells;denne katastrofen vil overhale meg, og jeg skal dø. 20 Se, her er en by nær nok til å løpe til, og den er liten. La meg fly til det - den er veldig liten, ikke sant? Da vil livet mitt bli skånet. ”

21 Han sa til ham: “Vel, jeg vil inngi denne forespørselenogså; Jeg vil ikke styrte byen du snakker om. 22 Men flyr dit raskt, for jeg kan ikke gjøre noe før du når den. ”(Derfor ble byen kalt Zoar. [ F ])

23 Da Lot nådde Zoar,solen hadde steget over landet. 24 Så regnet Herren ned svovel med svie på Sodoma og Gomorra—Fra Herren ut av himmelen. 25 Så styrtet han byene og hele sletten, ødelegger alle de som bor i byene - og også vegetasjonen i landet. 26 Men Kona til Lot så tilbake, og hun ble en søylepalte.

27 Tidlig neste morgen reiste Abraham seg og vendte tilbake til stedet der han hadde stått foran Herren . 28 Han så ned mot Sodoma og Gomorra, mot hele slettelandet, og han så tett røyk stige opp fra landet, som røyk fra en ovn.

...var nok "a҉ 🅱🅾🅼🅱 💥."
sus1
26.01.2020 kl 22:46 467

Hva er meningen. Legge inn Mosebok 19?
siko1
26.01.2020 kl 23:27 444

Helt enig med change.
Det gjelder å være kjernefamilie, sitte og rable på dagens tema dagen lang, være ikke politisk desillusjonert, ha politisk tilhørighet med USA's kjernefamilie rednecksene.
Og stemme Trump.
Da stemmer alt.