Hva forventes i Q4?

Slettet bruker
PLT 27.01.2020 kl 18:09 768

Hei!

Jeg er ny på tickeren og har brukt siste uken på å sette meg inn i caset. Ser Q4 rapporten skal fremlegges 14. Februar.

Hva forventes av innhold og hva vil kunne være kursdrivende (begge veier)?

Forøvrig: gratulerer til alle dem som har hatt en fantastisk reise i PLT. Håper det er litt igjen til oss andre 😉
Redigert 20.01.2021 kl 20:17 Du må logge inn for å svare
Kraamz
27.01.2020 kl 19:10 704

Hei å velkommen inn i dette spektakulære Caset Polight!
Det ventes nok endel info om OEM's i POC fase! Om de er videre til EVT fase! Det ventes også mer info om leveranser og om hvordan det ligger ann i forhold til Barcode som er klar til lansering mid 2020! Fra mitt synspunkt så var vi som handlet HELT nede på 7 tallet griseheldige! Jeg begynte min reise på 7.2 😆 Har etterfyllt oppover også! Har meget stor tro på at dette nettopp har startet! Vi skal inn i Smarte briller! Det er spikret! Samme med barcode! Ar/vr muligens,fingerprint,Drones,medicalog forhåpentligvis smartphone! Smartwatch er vi inne i! Noe som bare kan være starten! Nylig lansert patent fra polight med 360 grader linse til smartwatch, tyder på videre salg innen segmentet🙂 patenter funnet på nett tyder på at vi skal innom alle de nevnte! Å da, ja da er vi jaggu i gang🙂
Redigert 20.01.2021 kl 20:17 Du må logge inn for å svare