Jeg er nok rasist.

consept
24.07.2018 kl 11:57 1962

Først ordner jeg for mine barn, så resten av familien. så venner. så gode naboer, så kjente, så kommer resten.
Er nok ikke sånn som jabba og sotah at jeg lar min familie gå for lut og kaldt vann på gata for å fø på imigranter fra afrika og asia først.
Dere andre?

Ps. Nå er jeg ikke så rasistisk som de mange 1000 millionærene i norge som må ha 20-30 40 100 1000 milliard i banken uten å ha noe å gi vekk.
Hva mener sotah og jabba om disse erkerasistene?
Redigert 24.07.2018 kl 12:09 Du må logge inn for å svare
consept
24.07.2018 kl 12:03 1961

ps jabba og co.
Er det ikke rasistisk av svenskene å bruke så mye penger på en liten brann i sverige og atpåtill betale hvite rasistiske menn som er årsaken til brannen iflg journalisten i aftonbladet/expressen fra polen for jobben, når disse pengene kunne vært brukt på flyktninger?
Det er jo tross alt bare skog som brenner.

aiai. nå kom jeg på det.
Hos dere venstreekstreme vokser jo pengene på trær og kan brukes mange ganger og er utømmelig, Det finnes jo ingen begrensninger på pengebruken når det gjelder imigranter. Det er jo bare på alle andre budsjetter at det ikke finnes nok penger.
Min feil
Redigert 24.07.2018 kl 12:14 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
24.07.2018 kl 12:54 1950

Jeg lurer på hvor dere har det ifra at jeg er liberal til innvandring? Stadig vekk slike idiotiske stråmenn.
Sotah
24.07.2018 kl 13:16 1940

Det er helt legitimt å ønske seg mindre innvandring. Kanskje også å ønske at de som allerede har kommet skal dra pokkerivold, i raushetens tegn. Det er de som synes det er legitimt å gripe til våpen eller å mane til strid for å få det som de vil som må stanses. De siste er egentlig de minst aktverdige. De har ikke tenkt seg ut i skuddlinja selv, men å sende ungdommene våre i døden for egen bekvemmelighets skyld. Fysj.
Slettet bruker
24.07.2018 kl 13:24 1932

Jeg tar Jabba på ordet, han kan nok være temmelig hard i klypa mot mennesker han ikke liker, uansett hvem de er, ingen kjønns- og aldershindringer eller hvor de opprinnelig måtte komme ifra. De verste overgrepene vil jabbaistene stå for, og til alle dere andre: Sørg for, hvis du kan, å ha for hånden en sekundær bolig, helst flere, i den tredje verden, for deg og dine aller kjæreste. Vi har ikke all verdens tid igjen nå, til det har destruktive krefter kommet altfor langt.

Apropos utspekulert latskap, klart det er i rasistenes interesser at landet fylles opp med fremmede, det er utenkelig at disse kortreiste lavpannene kunne se for seg rasekrig, hvor de skulle reise til fremmede land og herje vilt. Dermed sto man igjen med ett valg, ta imot sine egne fremtidige ofre med åpne armer, for deretter provosere frem konflikt.
Redigert 24.07.2018 kl 13:42 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
24.07.2018 kl 13:31 1927

La oss nå se på hvem som sender ungdommene våre i døden. Vi er ikke i krig, dermed blir ingen ungdommer sendt i døden i en krig som ikke eksisterer.

Hvordan dør ungdommer i Norge da? Jo, ved å bli skutt eller knivstukket av afrikanere og muslimer og andre innvandrere. Hvem kan vi skylde dette for? Ikke dem som vil ha slutt på innvandringen av mordere, ikke dem som vil tømme Norge for slike drapsmenn/kvinner. Livene til disse ungdommene må legges ved føttene til dem som kjemper frenetisk for å beholde slike mordere i Norge.

Nå vil det hevdes at, "vi vil heller ikke ha slike mordere i Norge" men hvordan skille klinten fra hveten? Hva gjør vi når vi angripes av farlige dyr, og vi vet ikke hvilke som er farlig? Jo, vi utrydder dem alle for sikkerhets skyld. Nå hevder jeg ikke at vi skal utrydde mennesker, men pent følge dem over grensen, lukke grensene slik at Norge igjen kan være et land hvor våre ungdommer ikke mister livet til kriminelle drapsmenn/kvinner.

Det er vel dokumentert hvorfor disse innvandrerne oppfører seg slik, de kommer fra en voldskultur som vi ikke vil ha i Norge. Et annet resultat ved å beholde dem her er, voldskulturen vil smitte over på etnisk norske, og landet vil da bli som Afghanistan og Midt-Østen.
Redigert 24.07.2018 kl 13:33 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
24.07.2018 kl 13:38 1922

littsur
"Jeg tar Jabba på ordet, han kan nok være temmelig hard i klypa mot mennesker han ikke liker, uansett hvem de er, ingen kjønns- og aldershindringer eller hvor de opprinnelig måtte komme ifra. "

Hva er det du sikter til her? Noe konkret jeg har skrevet eller bare et ynkelig personangrep av en ynkelig skikkelse?
Slettet bruker
24.07.2018 kl 13:46 1917

Jeg tok utgangspunkt i at du ikke skiller mellom ulike folkeslag, når det kommer til voldsutøvelse. Vil du benekte, er det opp til deg.
Slettet bruker
24.07.2018 kl 13:47 1914

Franzgreger

Halvparten av drapene i Norge blir utført i alkoholpåvirket tilstand. Bør vi forby alkohol?
Slettet bruker
24.07.2018 kl 13:49 1912

Littsur

Det var en elendig forklaring. Prøv igjen. Legg litt arbeid i det ellers ryker enten du eller jeg rett ut.
Slettet bruker
24.07.2018 kl 13:54 1910

Tar dine trusler med fatning, tåler Jabba at ingen utfordrer din toleranse, får du ta deg en pause.

Reaksjonen din vitner om at jeg er inne på noe vesentlig her.
Redigert 24.07.2018 kl 13:55 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
24.07.2018 kl 13:55 1909

Jeg snakker ikke om å ta pause men å bli kastet ut.
Slettet bruker
24.07.2018 kl 13:57 1906

Sikker på at du tar de grep som er nødvendige, lykke til videre.

Å bli kastet ut er ikke så ille, det er en verre skjebne jabbaistene har planlagt for andre som for enhver pris ikke skal kastes ut i live.

Ganske sikker på at Jabba hadde flydd på meg, vill i blikket, om han kunne.

Noe som bekrefter hva slags fyr han er.
Redigert 24.07.2018 kl 14:02 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
24.07.2018 kl 14:15 1901

Jeg er nok også rasist, en stolt sådan, og følger helt opp Consept. Ikke bare holder jeg meg til , at blod er tykkere enn vann. Men sier det også på arabisk: "Jeg, - mot min bror. Men - min bror og jeg, mot vår fetter. Og - vår fetter, min bror og jeg, - sammen mot de andre". Jeg er nok også en hater. Dvs. ikke menneskehater (tror jeg, muligens mot Stalin, Hitler og Muhammed), og heller ikke rettet mot Jonas G.S., men, når han , på Utøyamarkeringen, nærmest frådet i sin tale, avslørte han sin overflate. De som han kalte "hatere" er intet annet enn dem som innehar den naturlige og dype kjærlighet til sine barn, sin slekt og for øvrig sitt samfunn. De hater enhver POLITIKK som truer dette, som forfedrene og vi møysommelig har bygget opp. Således er jeg en stolt hater, og finner at Jonas er dum, kort, smal og lav i sine primitive perspektiver.
Slettet bruker
24.07.2018 kl 14:17 1898

jabbadabbado

Våre egne idioter må vi leve med, vi trenger ikke importere flere. Har du et hus som har et rotteproblem, vil du da åpne dine dører for å slippe inn flere?
Slettet bruker
24.07.2018 kl 14:40 1889

Fra Wikipedia, den frie encyklopedi

Menneskerase er en gruppe av arten menneske (Homo sapiens) som har rasemessige fellestrekk. Forskere og politikere har opp gjennom tidene delt inn verdens befolkning i menneskeraser på forskjellige måter, særlig etter ytre kropps- og ansiktstrekk, hudfarge, hårtype og liknende. Også geografisk utbredelse og historisk opphav har spilt inn. De siste tiår har genforskning gjort det mulig å kartlegge menneskers arvemateriale i detalj slik folkegruppers opphav kan studeres ut fra andre kriterier enn utseendemessige.

Det fins imidlertid ingen allment akseptert inndeling, noe som har minst to årsaker. For det første finnes det ingen allmenne kriterier for inndeling i raser, for det andre har rasebegrepet blitt misbrukt ideologisk og politisk. Begrepet rase brukes i liten grad i vitenskapen i dag, og naturvitenskapelige studier av menneskegrupper fokuserer mer på folkevandringer og evolusjon.

Dette betyr at man ikke kan kalles rasist om man snakker nedsettende om, afrikanere, europeere eller asiater. Rettsvesenet begår justismord når de dømmer noen som rasist. (se APs politikk)
Redigert 24.07.2018 kl 14:41 Du må logge inn for å svare
crysler
24.07.2018 kl 15:14 1877

"Aftenposten har identifisert 29 av 36 navngitte avsendere til meldingene A-magasinet omtalte. De kommer fra hele landet, og alderen spenner fra 20-årene til 70-årene, men de har likevel noen fellestrekk:

De aller fleste er menn.
De har i snitt lav skattbar inntekt.
Snittalderen er rundt 50 år.
De er meget kritiske til Arbeiderpartiet, som de mener driver en bevisst islamisering av Norge.
Fire av dem har bosatt seg i Sørøst-Asia.".

Den som vil lese alt i artikkelen må abonnere.
https://www.aftenposten.no/norge/i/e1ol1g/Han-sender-drapstrusler-og-hatmeldinger-til-Utoya-ofre--Hensikten-er-at-det-skal-vare-belastende

Ha tålmodighet - vet ikke om dette lander på riktig sted :-)

Redigert 24.07.2018 kl 15:15 Du må logge inn for å svare
consept
24.07.2018 kl 15:23 1873

abonnere på aftenposten??? hahahahah:)
crysler
24.07.2018 kl 15:28 1870

Hyggelig at du morer deg i varmen :-) Aftenposten er faktisk ikke så elendig som noen skal ha det til. Nesten likestilt med Klassekampen - og den er god!
consept
24.07.2018 kl 17:33 1837

chrysler. prøv å finn en artikkel i FTENPOSTEN DER DE HENGER UT EN RASISTISK MUSLIM. LYKKE TIL. FAKE MEDIA.
Sotah
24.07.2018 kl 17:52 1829

Men du har jo alltid nøyaktige og politisk helt uhildede reset og document, consept. Der får du nyhetene slik du vil ha dem enten de har skjedd eller ikke.
Hvis du holder deg der så holder resten av nasjonen seg til de tradisjonelle mediene. Da blir alle glade og fornøyde.
Slettet bruker
24.07.2018 kl 19:12 1804

Jabbaistan i Antifa har nylig begynt sine rasistiske hjemmebesøk hos fargede. Skreket rasistiske nazi-slagord til uskyldige fargede unger og deres mødre, ildspåsettelser av dører, trakassert naboer og skåret opp bildekk på biler i nabolaget.


https://www.youtube.com/watch?v=8mOEwfG4IEU

Nå Sothen, hva er din kkk-ommentar.
Redigert 24.07.2018 kl 19:29 Du må logge inn for å svare
Sotah
24.07.2018 kl 20:39 1784

Når jeg detter midt inn i en konflikt jeg ikke aner en dritt om på den andre siden av kloden må det bli svada. Åssen skal jeg vite hvem som er hvem i den saken der?
Slettet bruker
24.07.2018 kl 21:24 1774

Maskerte venstreorienterte rasistiske menn angriper svarte kvinner og barn i sine hjem, da er det forståelig at Sothen nekter å ta stilling.

Neste gang kan slike som deg være direkte involvert.

Dette handler om intoleranse for mennesker som er i opposisjon til venstreekstremistisk frihetsundertrykkelse, da er selvsagt hudfargen på fienden plutselig ubetydelig. Dersom fargede ikke stemmer Democrats, er det fritt frem for å bruke vold, og Ku Klux Klan-metodene sitter med ett løst i den rasistiske sliren.
Redigert 24.07.2018 kl 21:32 Du må logge inn for å svare