NEL: Lørdag 29 Februar SKUDDÅRSDAG!

rogneveien
NEL 01.02.2020 kl 03:01 136947

God morgen og godt nyttår.

Ja nå er det nytt år og nye muligheter. Nådde ikke mitt personlige kursmål på 9,60 i året som gikk. Men vi starter med ny frisk og ny tro da vi vet hvilke store muligheter som bør ligge forran oss i nær framtid.

Det har ikke vært de store kontraktene dette året som er gått, men noen smådrypp har det vært. Hadde vel forventet at NIKOLA sin utrullingsplan var på plass innet utgangen av 2019. Men den gan ei. De er mye på overtid nå. Mye twitring har det vært, men uten noe serlig substans synes jeg. Dette må nå bli bedre eller så er det nedover igjen, dette har vi som har vært inne i NEL en tid fått erfare mange ganger.

Løkke har ikke fått ned en eneste av de store ballene han er ute etter å ta ned, iallefall ikke noe som vi vet om. Er spent på hva dette nye året bringer. Nåvel, vi får gi dem litt tid enda.
Det som jeg fortsatt stusser over er den planlagte utrullingen av stasjoner som etter planen skulle være langt på vei nå, ikke er kommer igang enda. Vi vet ikke mer enn det vi visste for et par år siden angående dette.

Når det gjelder Korea og Kina samt de andre større indusrielle aktørene er jeg fortsatt veldig spent på hva som kommer derfra. Disse folka er serriøse og hydrogen kommer garantert, men blir det fra NEL? Det har vokst opp mange gode og store serriøse aktører bare på et par år.

Nåvel, det har iallefall vært stor interesse for denne tråden i året som gikk og den type diskusjon og meningsutvekslinger en slik gir tråd gir. Vi viderefører den inn 2020. Skal prøve å henge med så lenge interessen er til stede. Her kan vi også følge kursutvikling fra mnd til mnd. starter med blanke ark.

Ha en fin dag og et fortsatt godt nyttår

2019.
Kurs pr 1 juli kr 7,20.
Kurs pr 1aug kr 7,12
Kurs pr 1 sept kr 6,78
Kurs pr 1 okt kr 8,32
Kurs pr 1 nov 2019 kr 7,92
Kurs pr 1 des 2019 kr 7,93
2020
Kurs pr. 1 jan 2020 kr 8,65,-
Kurs pr. 1 feb 2020 kr 9,18

Løkke til videre i 2020
Redigert 21.01.2021 kl 09:26 Du må logge inn for å svare
omans
26.02.2020 kl 13:12 5765

OSEBX over 880 nå.
Tror det meste av nedsiden er tatt ut, dersom pullbacket er basert på corona viruset.
Det har vært trappa opp og heisen ned. Får satse vi unngår kjelleretasjen, og at 1 etasje var nok for nå. For Nel har det vært heis både opp og ned.
Heis aksje er fint mhp trading.


ed: de melder på nyheter at ett nytt tilfelle er funnet i nytt land, og en har til og med dødd i dette landet.
Foreslår at de begynner å melde hvert dødsfall av vanlig influensa.
Redigert 21.01.2021 kl 00:43 Du må logge inn for å svare
maimunek
26.02.2020 kl 13:27 5717

Helt enig og det er den mystiske selskapet eller fond som driver med dene Turbulensen gjenom Clearstream Banking. Det haster for dete fondet/Selskap før NEL for store Ordre og begiyner og go i plus. Norge har store ambisjoner og bli en ledendes land for Export av Hydrogen. So NEL passer bra for Norge. Husk at Statoil skiftet navn til Equinor for og satse på miljøvennlig energie. Det skulle ikke vare noen overraskels for meg vis det et Equinor eller Oljefondet som stor bak den store posten von CB.Interresant er det og vete om gewistene fon staats eide fonds betaller skatt til staten på gevinsten von aksje handel. Dete er store skatte penger.
Redigert 21.01.2021 kl 00:43 Du må logge inn for å svare
piphans
26.02.2020 kl 14:40 5608

Dax dow op. Snart 15kr
Redigert 21.01.2021 kl 00:43 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
26.02.2020 kl 14:53 5566

Haha..👍🏻😊
Men uansett deilig å se det går stikk i mot spådommene til norges teiteste journalist (nevner ikke navn)
Men DN har en artikkel om bobla NEL som nå sprekker.
Det er samme fyr som oppfordret alle aksjonærer i NEL til å selge før 4 desember da lock-up for 4 personer gikk ut.
Kursen har vel gått 100% siden da så han er virkelig en å høre på.....
🤡🤡
Redigert 21.01.2021 kl 00:43 Du må logge inn for å svare
Sann
26.02.2020 kl 14:58 5540

Og hva tror du skjer på OB når viruset oppdages i Norge og smittetallene øker dag for dag? Oppgang? Neppe...
Redigert 21.01.2021 kl 00:43 Du må logge inn for å svare
oppvigår
26.02.2020 kl 15:05 5546

Noen tanker om hvor mye Nel kan ha tapt pga at de var litt avventende med å bygge ut. Kan det tenkes at de kanskje hadde hatt større sjanse i England i forhold til ITM?
Redigert 21.01.2021 kl 00:43 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
26.02.2020 kl 15:10 5629

Mulig det- men nå etter hvert vil det vel være plass til flere ti-talls anlegg som disse to.
Redigert 21.01.2021 kl 01:39 Du må logge inn for å svare
Crom
26.02.2020 kl 15:19 5597

Vel nå hadde ikke ITM noen stor fabrikk før de fikk denne kontrakten heller, så sånn sett sto det vel likt til. Imidlertid så er det grunn til å være bekymret for at ubyggingen til NEL ikke går fort nok. Selvsagt er det ikke lett for NEL å kunne forsvare full oppskalering før de har konkrete kontrakter, men ved å ikke komme i gang raskt vil det ta lenger tid til de får erfaringsdata på de reelle kostnadsreduksjonene de klarer å oppnå, noe som er veldig viktig for å inngå nye kontrakter. Innstallering og innkjøring av produksjonslinjene tar gjerne et år.

Om det denne våren kan komme konkrete ordre og planer fra Nikola og Fredericia som medfører rask oppskalering til full produksjon så kan NEL fortsatt møte konkurransen fra ITM effektivt. Om det blir forsinkelser et års tid vil situasjonen bli mye vanskeligere vil jeg tro.

I tillegg er ikke ITM den eneste konkurrenten. Er vanskeligere å få god informasjon hvordan det står til i Kina, men det er store produsenter der som sannsynligvis også øker produksjonen for å møte Kina sine raskt økende ambisjoner innen hydrogen. Med det kinesiske markedet kan disse bli betydelige aktører på relativt kort sikt, og NEL må være forberedt på å møte disse i hard internasjonal konkurranse om noen få års tid.
Redigert 21.01.2021 kl 01:39 Du må logge inn for å svare
omans
26.02.2020 kl 15:20 5594

Det er et scenario som er like sannsynlig som om at det ikke skjer. Men børsen priser det inn for sikkerhet skyld.
Du skriver at det skal skje, og media kan vinkle det slik at det vil skje og helsemyndighetene er forberedt.
Flere land har påvist tilfeller, og noen er sterkt rammet som Kina, Sør-Korea og det en hører om Italia.
Men det sprer seg ikke økende dag for dag, i andre land. Ett nytt tilfelle i Croatia og børsen skvetter ned 1%
Børsen går jo ned nå for sikkerhet skyld, det er sell off på dette, men frykt og grådighet vil kjenne på denne balansen, og FOMO ligger kort vei fra aktører som er ute etter å tjene penger.

ed: så ta tar OSEBX å henter seg opp til 50 dagers glidende snitt også, i samme rykk. (889.90)
Vil si at foreløpig er kortsiktige trender intakt. Men vet jo ennå ikke helt fortsettelsen. Hvordan ser det ut om 14 dager, hvem vet.
Redigert 21.01.2021 kl 01:39 Du må logge inn for å svare
Crom
26.02.2020 kl 15:52 5465

Gode nyheter fra Hyundai. Brenselcellefabrikken deres på 40.000 systemer årlig skal stå ferdig allerede i slutten av juni, to og et halvt år tidligere enn planlagt. Hyundai planlegger nå ny fabrikk på 100.000 systemer. https://fuelcellsworks.com/news/hyundai-to-decide-hydrogen-fuel-cell-system-factory-location-this-year-executive/
Redigert 21.01.2021 kl 01:39 Du må logge inn for å svare
rogneveien
26.02.2020 kl 16:02 5442

NORGE?? Hvis/når det kommer til USA vil det utløse et ragnarokk på børsen.
Velger å sitte utenfor enda en stund. Mulig jeg taper stort på det, men magefølelsen min er sterk på å holde en lav profil akkurat nå. Det som er skummelt er at de ikke har noen kontroll på dette. Ingen vaksine.

Dette kan lamme hele verdensøkonomien for en stund.

Konklusjon: jeg avventer med den risikoen det fører med seg.

Løkke til for dere som velger å stå i det. Jeg er nok for feig til det.
Redigert 21.01.2021 kl 01:39 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
26.02.2020 kl 16:06 5463

vi har notert oss det Rogneveien
Redigert 21.01.2021 kl 01:39 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
26.02.2020 kl 16:11 5434

😂😂

Vi har 3 sesonginfluensaer gående i norge.
Jeg tipper flere omkommer av disse enn av Corona.
Men det gidder ikke media skrive om.
VG presterer å skrive at 70% får Corona om den kommer.
Makan til idiotjournalistikk.
De ble presentert alt fra 10-70% og kjører da story på 70%.

Om ikke agurknyhetene er ille nok så skaper de aktivt ubegrunnet frykt.
Pinlig!!!!!

Edit:
Har noen media skrevet hvor mange % i Kina som er smittet?
Sånn i forhold til innbyggere.....
Er det 0,0005%?
Er det noen som har tallet?

Og så skriver VG at 70% kan smittes av norges befolkning.
Det er voldsomt hvor lite tro man har på immunforsvaret til oss som bor i norge kontra kinesere?

Redigert 21.01.2021 kl 01:39 Du må logge inn for å svare
Sann
26.02.2020 kl 16:18 5426

Nytter ikke å være naiv. Sannsynlig at 70% av den norske befolkning blir smittet av viruset i følge helsemyndighetene. Hører nå at munnbind allerede begynner å bli utsolgt på norske apotek. Det sier litt om frykten som herjer nå i Norge og det massive nedsalget i Norge av aksjer som bl.a. Nordnet nå bekrefter. Hadde jo vært veldig rart om denne frykten ikke ga store utslag i aksjemarkedet fremover. Ja trenden vil svinge opp og ned fra dag til dag men i en eskalerende fart nedover fremover slik mange analytikere ser det nå.
Redigert 21.01.2021 kl 01:39 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
26.02.2020 kl 16:22 5408


Har noen media skrevet hvor mange % i Kina som er smittet?
Sånn i forhold til innbyggere.....
Er det 0,0005%?
Er det noen som har tallet?

Og så skriver VG at 70% kan smittes av norges befolkning.
Det er voldsomt hvor lite tro man har på immunforsvaret til oss som bor i norge kontra kinesere?
Redigert 21.01.2021 kl 01:39 Du må logge inn for å svare
Crom
26.02.2020 kl 16:28 5420

Er nok noen Nordmenn som har kjøpt munnbind, men munnbind har vært utsolgt snart en måned nå etter at kinesere kjøpte opp alt i nettbutikker og butikkene i storbyene og sendte til Kina. Har hatt relativt lite med frykten til den Norske befolkning å gjøre, selvom mediene nå de siste par dagene ser ut som er besatt av å drive opp frykten.
Redigert 21.01.2021 kl 01:39 Du må logge inn for å svare
omans
26.02.2020 kl 16:29 5430

Et kjøpssignal.
På samme måte som det var kjøpssignal da media klinte "ekstremt skremmende utsikter" på forsiden av finanspressen ifm at børsene bunnt i 2009.
Som også Jens Stoltenberg var en laggende indikator, da han manet om dårligere tider i 2009, men fakta var på Rock Bottom for børsen.
Redigert 21.01.2021 kl 01:39 Du må logge inn for å svare
Nikko
26.02.2020 kl 16:38 5386

Mye enig med det du skriver, Sann. Men så ødelegger du hele greia med å henvise til "analytikere". Når jeg leser hva de såkalte "analytikerne" har skrevet tidligere og sammenligner det med fasiten, så står det skikkelig ille til der i gården
Redigert 21.01.2021 kl 01:39 Du må logge inn for å svare
omans
26.02.2020 kl 16:43 5374

Jeg foreslår at man går over på damebind, dersom munnbind er utsolgt.
Det kan jo gjøre samme nytten, forsåvidt, flere bruksområder, mange muligheter.
Så kan de som lager disse tjene mere penger.
Redigert 21.01.2021 kl 01:39 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
26.02.2020 kl 16:45 5371

som nevnt tidligere er dette 2 fjær som blir til 10 høns. i fjor døde 900 mennesker av influensa i Norge (ikke Korona). Syke gamle og ungebarn som hadde nedsatt immunforsvar. av en eller annen grunn er media de værste dommedagsprofetene pluss de som er short eller har solgt seg ut av aksjemarkedet.
Redigert 21.01.2021 kl 01:39 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
26.02.2020 kl 16:46 5376

https://www.worldometers.info/coronavirus/

Denne (om den er pålitelig vet jeg ikke) har lenge vist antall smittede, døde, bosted osv.
Kikk litt på den.
Jeg tok print/screen i formiddag og antall smittede går nedover (ettersom noen (mange) blir friske og noen dør)

Synes media ikke klarer gi ett nøytralt bilde av situasjonen.

Nå har de overskrifter med at en nordmann er smittet.
I store bokstaver.
Han bor i Italia.....(i små bokstaver).
De spør til og med om han skal flys hjem med syketransport.
Sånn som Sars damen......

Men det skulle de heldigvis ikke.
Svaret var:
Det hadde vært fryktelig dumt...
😷🤒
Redigert 21.01.2021 kl 01:39 Du må logge inn for å svare
Nikko
26.02.2020 kl 16:49 5364

Ser at børsene på Wall Street stiger kraftig i dag, men Tesla faller. Det er et dårlig tegn, tenker jeg. Dersom vi får en ny bølge med nedsalg på børsene, frykter jeg at Tesla er en av de første som får seg en skikkelig smell.. Nel aksjen kommer tilbake som ei kule ved neste nyhetsmelding.
Redigert 21.01.2021 kl 01:39 Du må logge inn for å svare
maimunek
26.02.2020 kl 16:51 5361

Vaksine Big Buissnes, største spender til Corona forskning er billy Boy ( Bill Gates ). vaksinen kommer i 3 til 4 monader, man mo skremme litt til, Mediene snakker ikke hvor mange har blit friske igjen. Dete er veldig trist at man vil tjene store penger po dette.
Redigert 21.01.2021 kl 01:39 Du må logge inn for å svare
piphans
26.02.2020 kl 16:54 5358

Det er kommet til USA. Men de har kontrol. Dow stiger
Redigert 21.01.2021 kl 01:39 Du må logge inn for å svare
Crom
26.02.2020 kl 17:06 5360

Ja, om utviklingen holder seg så ligger Kina an til å gjennvinne kontrollen, og business kommer stadig mer i gang i Kina. Om Europa klarer å dra lærdom fra Kina kan dette gå seg til nokså greit. Det avgjørende er å begrense omfanget, slik at helsevesenets og myndighetenes kapasitet ikke overstiges.

WHO kom med rapport 24 Februar etter å ha befart Kina. De anslo en dødelighet i Wuhan på 2-4 %, mens resten av kina lå på 0.7 %. https://www.who.int/dg/speeches/detail/who-director-general-s-opening-remarks-at-the-media-briefing-on-covid-19---24-february-2020

Klarer en å begrense spredningen, være forberedt på å ta seg av og spore opp sykdomstilfeller og levere god behandling til de som rammes så vil denne epedemien kunne begreses til relativt moderate konsekvenser.
Det er et meget godt tegn at antall friskmeldte øker mye og at antall nye døde faller fra dag til dag nå.
Redigert 21.01.2021 kl 01:39 Du må logge inn for å svare
omans
26.02.2020 kl 17:09 5368

The only way to achieve a ‘green’ economy, fight climate change and prevent the destruction that the world has seen in recent years is to ensure that conversations turn to the adoption of the hydrogen economy and interest in fuel cell deployment lives beyond the initial hype.

http://www.miningweekly.com/article/hydrogen-fuel-cell-technology-key-to-achieving-green-economy-plug-power-2020-02-26


Coronavirus permitting, the hydrogen fuel cell buzz will soar to its greatest height at the 2020 Olympic Games in Tokyo, which are being dubbed the Hydrogen Olympics. Global energy company Shell reports that hydrogen will provide electricity for the high-rise buildings in the athletes’ village and fuel cell electric vehicle (FCEV) buses will ferry 10 000 competitors from 200 countries to and from venues around the city.
Redigert 21.01.2021 kl 01:39 Du må logge inn for å svare
rogneveien
26.02.2020 kl 17:33 5312

Nelloinæren.
Jeg er 100% enig, men hva hjelpet det når markedene reagerer slik de gjør.
Jeg kan mene så mye jeg vil at det er galskap og at 1 fjær bli til 10 høns osv.
Min hovedoppgave er faktisk å prøve å "forutse"hvordan markedet vil reagere fremover, ikke hvordan "JEG mener de bør" reagere.
Dette er å ta vare på de få sparepengene jeg har satt i aksjer som for meg er en anseelig sum.
Jeg trenger ikke begrunne mer hva eller hborfor jeg tenker slik det har dere fått med, men holder fast ved dette enda en stund.
Nye vurderinger tas fortløpende.

Løkke til.
Redigert 21.01.2021 kl 01:39 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
26.02.2020 kl 17:39 5296

Å andra sidan trenger nel mye hjelp nå. Å ena sida tenker dere på er egen ekonomi.
Redigert 21.01.2021 kl 01:39 Du må logge inn for å svare
rogneveien
26.02.2020 kl 17:39 5301

Det er bra, vi får håpe at det fortsetter. jeg har litt å gå på. gikk ut på 11,70
Skal inn under det.

Løkke til.
Redigert 21.01.2021 kl 01:39 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
26.02.2020 kl 18:16 5193

Jeg kritiserte ikke hva du mente rogne.
Vi er nok enige.
Media er helt på styr.
Direkte useriøst drama de serverer.

Vi har hatt så mange slike ekstraordinære virus nå og hver gang ender det ut i lite drama på litt sikt.
Ofte er viruset nesten borte før vaksinen er ferdig «allemannseie». (Tenker da på disse ekstraordinære nye virusene og ikke sesongvariantene)

Ikke at jeg unner en eneste sjel å omkomme av influensa, men det burde kanskje gjenspeile hvor alvorlig den «vanlige» sesonginfluensaen er.
Husker godt svineinfluensaen.
Nå er den, så vidt jeg har skjønt, en del av den vanlige sesonginfluensaen.
Ingen snakker om det, den kalles ikke svin lengre. Den har noen fine bokstaver i stedet og ingen bryr seg.....

Og ja:
Du og alle andre (inkl. meg selv) skal ta sine valg på egen magefølelse.
Jeg tradet halve posisjonen, og reddet inn 12 øre... 😀
Hadde jeg hatt nerver hadde jeg solgt og kjøpt ofte.
Men har med unntaket denne uka sittet stille i båten.
Investerte i selskapet og ikke kursen 😌 (heter det så fint)
Selskapet er sterkere enn noen sinne.
Det er også ASK kontoen om man ser bort fra siste ukes bonanza.

Markedet bestemmer kursen.
Ikke vi.....(selv om vi er en bitte liten del av markedet vi også) 😉
Redigert 21.01.2021 kl 01:39 Du må logge inn for å svare
Nikko
26.02.2020 kl 18:29 5157

Tror du bør trene litt i å selge og å kjøpe. Hadde du hatt is i magen og ikke kjøpt tilbake, men istedenfor solgt alt, så hadde du tjent millioner. Istedenfor blir du helt paralysert og får med deg hele nedturen. Rogneveien er også sen av seg, selv om han omsider kom seg ut. Vi skal trolig ned til under emikursen på 9,50. Dette har vi erfaring med. I kriser selger de selvsagt unna for å sikre seg en enkel gevinst, de som var med på siste emisjon. Sånn er det bare.

Selv er jeg altfor dårlig til å sitte i ro på oppturer. Der har jeg noe å lære av deg og andre.
Redigert 21.01.2021 kl 01:39 Du må logge inn for å svare
mrsunbeach
26.02.2020 kl 19:19 4996

Jeg mener mange av dere er helt på bærtur og sier meg enig i mye av det Sann skriver. De som sammenlikner dette med influensa er rimelig naive. Det er MYE dødeligere og det kommer til å spre seg eksponensielt etter hvert som det brer seg utover verdenskartet. Jo flere som har sykdommen, jo flere blir smittet, og så blir enda flere smittet, osv. Enkel matematikk. Dess flere land som er preget, dess vanskeligere blir det å få oversikt. Det er også helt urimelig å sammenlikne det med influensa som allerede har fått herje over en lengre periode. Dessuten har Coronaviruset foreløpig kun fått herje i Kina, og de er utrolig velorganiserte og samstemte. De har gjort ekstreme tiltak som andre land ikke har sjans til å følge opp, så det er neppe representativt for resten av verden. Tikket akkurat inn at det er spredt seg til Pakistan som igjen grenser til India. I disse regionene pipler det av mennesker, dårlig hygiene og dårlig helsevesen. For ikke å snakke om Afrika... Og jeg mener helt oppriktig at viruset kommer dit om veldig kort tid slik det ser ut nå. For det er hastigheten på spredningen kombinert med en dødelighet som er milevis unna vanlig influensa som gjør det så skummelt. Det smitter også under inkubasjonstiden der man kan vandre rundt uten symptomer. Dette gjør det svært vanskelig å kontrollere. Spanskesyken hadde heller ikke allverdens dødsrate, men det varierte veldig etter hvor i verden den fikk herje og at den fikk mutere. Men den spredte seg som ild i tørt gress over store områder. PS, Coronaviruset har for lengst forbigått SARS. Jeg mener ikke å skremme livet av dere, men at dere orker å sitte over natta fatter jeg virkelig ikke. Jeg tipper WHO kommer til å erklære viruset som en pandemi innen kort tid, og det kommer til å få stygge konsekvenser på børsen. Tro meg.
Redigert 21.01.2021 kl 01:39 Du må logge inn for å svare
rogneveien
26.02.2020 kl 19:34 4947

Nikko.
Enig, jeg er alt for sein. Noe dritt er det. Men bedre seint enn aldrig. Jeg er nok ikke noe trader.

Løkke til.
Redigert 21.01.2021 kl 01:39 Du må logge inn for å svare
Nikko
26.02.2020 kl 19:48 4892

Jeg tror nok at du har det i deg. Man må endre litt måten man tenker på. F.eks. er det flere som ikke vil selge, selv om alle solemerker sier at kursen skal ned. Argumentet er som regel: "Tenk hvis det tikker inn en milliardordre".
Nå har jeg tradet veldig lenge og har nesten ikke opplevd at kursen plutselig har tatt av, men jeg har mange ganger opplevd at kursen har gått i dass. Likeså burde det uansett ringe ei bjelle når kursen stiger fra 8-10kr til 15,50 ila kort tid. Med en så stor gevinst må man uansett ta gevinst. Istedenfor å forvente at kursen skal gå til kr 20,-.
Jeg tror det viktigste en trader kan gjøre er å ri på oppgangsbølgen og så sette et mål for hvor man vil selge. Da har man som regel fått en flott gevinst som man f.eks kan plassere i fond. Da har man tross alt lagt eggene i flere kurver. Selv opplevde jeg at mine fond i Storebrand Fornybar Energy gikk 27% på 2-3 mndr. Akkurat nå så faller jo disse fondene også kraftig, men jeg endret til Storebrand rente+ på torsdag forrige uke.

Skriver ikke dette for å være belærende, men det er et vel ment tips. Selv gjør jeg mange feil, men jeg lærer etter hvert.
Løkke til ;-))

PS. Jeg har nå 900k NOK som jeg trader for. Alt som har kommet inn over dette har jeg satt på høyrente konto. Nå når kursen går i dass, vil jeg på et eller annet tidspunkt gå inn også med disse midlene og øke innsatsen. Så etterhvert som kursen tar seg opp igjen, vil jeg på en satt kurs realisere gevinst og sette gevinsten på høyrentekontoen.
Redigert 21.01.2021 kl 01:39 Du må logge inn for å svare
omans
26.02.2020 kl 20:07 4833

Nel vil bestå, der er poenget. Om man ikke sover, gjør som Rogneveien. Stay away inntil viruset er borte.
Neste år på denne tida diskuterer man noe annet.
Det er ikke das untergang. Stay positive.
Redigert 21.01.2021 kl 01:39 Du må logge inn for å svare
rogneveien
26.02.2020 kl 20:33 4750

Jeg likte dette innlegget. Tror skribenten er inne på noe her.

Løkke til
Redigert 21.01.2021 kl 01:39 Du må logge inn for å svare
rogneveien
26.02.2020 kl 20:36 4738

Nikko. Dette kan du.
Ingen tvil fra min side om det. Du har underbygget din troverdighet med mye fakta over tid.

Løkke til.
Redigert 21.01.2021 kl 01:39 Du må logge inn for å svare