convert
01.02.2020 kl 15:42 730

Sotah og islamist-sleikerne gleder seg litt for tidlig. Høyesterett fremhever retten til "religionskritikk". Dermed er det selvsagt tillatt å kritisere islam, denne fascistiske pesten av en ideologi. Vi kan bare ikke be muslimene reise hjem igjen samtidig som vi omtaler dem som diverse firbente gnagere. Så sorry, imamsleikere, islam vil fortsatt bli kritisert og avkledd som det svineriet det faktisk er.
Slettet bruker
01.02.2020 kl 15:43 728

"Fuck alle jøder" er derimot lovlig.

Kommer vel an på avsender. Alltid mer iver etter å ta noen avsendere.
Slettet bruker
01.02.2020 kl 15:46 718

Som mottrekk mot religionskritikk har venstresiden og salafist-kameratene deres diktet opp "islamofobi".

Da kan de "progressive" på venstresiden fortsette å kritisere jøder og kristne, mens den hellige kuen får gå i fred.
convert
01.02.2020 kl 15:46 717

Vi husker SVs Kristin Halvorsen gikk gatelangs i Oslo og skrek "død over jødene". Det var helt innafor, visstnok. Så ja, leif, det kommer an på hvem som er avsender.
Slettet bruker
01.02.2020 kl 15:47 713

Hvorfor en FØLELSE som hat har gjort sitt inntog i lov og rett her i landet er skikkelig uforskammet, for ingen kan vite hva som driver et annet menneske. Kan hende er det bare dumskap eller rettmessig harme som får folk til å si stygge ting.

Denne tråden behøver man bare å lese overskriften på for å vite at TS er vår alles kjære "irreversibelt innvortes onde" Sotah, for hvem folkeskikk kun er noe man avkrever høyresiden.

Det er ingen grunn til å lese høyesterett - samfunnet har gått fullstendig i følerispinn. Fæle mennesker møter du både på Frogner og i Groruddalen, i Afrika såvel som i Norge. Det er en av livets betingelser at vi mennesker ikke liker absolutt alle - og den venstreraddisen som vil motbevise min påstand må slutte å leite opp og henge ut "høyreekstreme hatere" - for det er både ekstremt og hatefullt å gjøre noe sånt mot andre mennesker.
convert
01.02.2020 kl 15:53 696

Dessuten er det jo helt absurd at Høyesterett skal forby hat. Hat er da vitterlig en menneskelig følelse som det kan være mange gode grunner til. Hvis noen voldtar og dreper datteren din, må det være helt greit å føle hat mot gjerningsmenn og også gi uttrykk for dette. Å forby hat, blir bare meningsløst føleri slik som Havfruen er inne på.
Betonghue
01.02.2020 kl 16:58 676

Pottit-land! Høyesterett? Hva er nå det? Skal det ikke tlllates å kalle muslimer jordens avskum? Eller somaliere verre skadedyr enn rotter?
Den helvetes asyl-innvandringen sponset av venstresiden - og også liksom Hoire - har nå ødelagt mitt Land! For alltid! For pokker !!
Redigert 01.02.2020 kl 16:59 Du må logge inn for å svare
Sotah
01.02.2020 kl 17:05 669

Still deg opp på bruskassa og prøv deg frem, betong. Eller post litt på en eller annen Facebookside med norske flagg overalt.
convert
01.02.2020 kl 17:08 665

Ja, det skulle tatt seg ut, imamsleiker sotah, norsk flagg og greier. Fysj for styggedom. Veit du.
Slettet bruker
01.02.2020 kl 17:23 650

Hei Zoten/folkens:))

Og...det norske flagget er haram, Zoten - "Som ytring regnes også bruk av symboler" - det har muslimene fått med i §185, vettu...ZnageZz...

Dette er straffelovens paragraf 185
Straffelovens paragraf 185 om hatefulle ytringer lyder som følger:

«Med bot eller fengsel inntil 3 år straffes den som forsettlig eller grovt uaktsomt offentlig setter frem en diskriminerende eller hatefull ytring. Som ytring regnes også bruk av symboler.

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Betonghue
01.02.2020 kl 17:23 647

Hvor kaller du "hjemme" Sotulf" ? Sota-hjørnet? Grønland? (ikke øya)? Jess - norske flagg skal vaie overalt, og muslimske,
bedritne NAVere må UT av mitt land for at vi skal ha en slags fremtid! Kan du ikke innse dette ?
Slettet bruker
01.02.2020 kl 18:49 613

Dere er f... meg trege og ignorante idioter!! Det er ingen, absolutt ingen som vil forby religionskritikk, men det må gå an oppføre seg som folk og ikke kalle muslimer for kakerlakker osv!! Det er ikke religionskritikk, men hat, hets og rasisme!!
Slettet bruker
01.02.2020 kl 18:57 607

Hvis jeg får lyst å si noe stygt til chorizo bøllepølsa AP bjarne B,femi.
Hva kan jeg si som er innafor ditt ordstyrerregime?

#islam er en kjempestreng krenkemaskin det vet jeg og spør ikke om ting å si til de med øve dører som aldri lærer eller eleverer seg
Redigert 01.02.2020 kl 19:01 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
01.02.2020 kl 19:07 600

Var vel somaliere hun sammenlignet med kakerlakker?

Er forsåvidt sant. Formerer seg ukontrollert, ingen nytteverdi og har du først fått de i hus så er de omtrent umulig å bli kvitt.
convert
01.02.2020 kl 19:10 600

Tulling. Du kan kalle med for "kakerlakk" uten å risikere noe som helst. Kaller vi muslimer for dette, skal vi i fengsel. Selv du må jo se galskapen i jusen akkurat nå.
Slettet bruker
01.02.2020 kl 19:16 587

Rasistisk vrøvl!! Dette er ikke religionskritikk, men rasisme og hat!!
Slettet bruker
01.02.2020 kl 19:33 576

Enig, var ufint ovenfor kakerlakkene.
Slettet bruker
01.02.2020 kl 19:38 575

Dere rasister er samfunnets kakerlakker!!
polemiker
01.02.2020 kl 20:02 558

Kan bli festlig dette etterhvert og Høyesterett vil få mye å gjøre om de skal ta stilling til alle karakteristikker folk føler å gi uttrykk for.

Tor nesten alle dommerne burde tatt seg en laang ferie og folkeopplæring i nord-Norge. Etter et par-tre uker der ville de nok bare dratt på smilebåndet av kakkerlakk og rotte.

Om de først skal ty til dyreriket så burde vel noen snart tenke på "snyltekrepsen".
https://snl.no/snyltekreps
Sotah
01.02.2020 kl 20:05 553

Det kan fort bli hurtigbehandling med forenkla forelegg ut av dette, når høyesterett først har talt. Så det kan bli dyrt å stå på bruskassene hvis man ikke holder seg innafor.
polemiker
01.02.2020 kl 20:39 538

Vel, Høyesterett tok i alle fall en avgjørelse, men hvor godt den står seg i historisk perspektiv, er jeg litt i tvil om.

For min del er det ikke noe problem at folk blir tvunget til å moderere seg en smule, men det må være likhet for loven.
Slettet bruker
01.02.2020 kl 22:01 517

Hei folkens:))

Sotah I dag kl 17:05 150
Still deg opp på bruskassa og prøv deg frem, betong. Eller post litt på en eller annen Facebookside med norske flagg overalt.
_______________________________________________________________________________

Og...hehehe - Zoten oppfordrer til bruk av ulovlige symboler og kan ende i retten - det norske flagget er haram, Zoten - "Som ytring regnes også bruk av symboler" - det har muslimene fått med i §185, vettu...ZnageZz...

Dette er straffelovens paragraf 185
Straffelovens paragraf 185 om hatefulle ytringer lyder som følger:

«Med bot eller fengsel inntil 3 år straffes den som forsettlig eller grovt uaktsomt offentlig setter frem en diskriminerende eller hatefull ytring. Som ytring regnes også bruk av symboler.

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla