PetroNor - Oppsummering og kommende eventer del 2

FkL
PNOR 03.02.2020 kl 07:48 36530

Tenker at vi begynner med en ny generell tråd for PetroNor. De eksisterende er lange og jeg tror det kan være nyttig med en oppsummering så langt og hva vi venter i "nær" fremtid.

Slik står det til i dag:
- Produksjon: 2640 bpd
- Reserver 2P: 11.1 mmbbl
- Reserver 2C: 26 mmbbl
- Reserver unrisked: 4,9 bnbbl
- Lån: $12,9 mill
- Cash: $26,9 mill

Mål mot 2023:
- Produksjon: 30.000 bpd (9.000 bpd av dem på kun det vi har i dag)
- Reserver: 300 mmboe

Hva skjer i 2020 og videre?
- Videreutvikling av Kongo felt PNGF Sud, økning i produksjon.
- Sluttføre kontrakt på nytt felt, Kongo PNGF Bis.
- Revitalisere og videreutvikle Aje i Nigeria, økning i produksjon.
- Avklare disputt i Senegal sommer 2020, "warrantsverdi" 1 nkr.
- Avklare disputt i Gambia sommer 2020, "warrantsverdi" 1 nkr.
- Oppgjør Aje sommer 2020, samt avklare fordeling mellom aksjer og cash.
- Vår andel i Aje Petroleum vil på sikt øke fra 38,7% til 54%.

Løse og uavklarte eventer:
- Det foregår forhandlinger om felt i Gabon.
- Det foregår forhandlinger om felt i Ghana.
- Det ryktes om at PetroNor snuser på New Age sin andel på Aje.
- Det ryktes om at PetroNor kan "bistå" på OPL310 hvor Lekoil nå sliter.
- Tee Mac har hevdet at det er forhandlinger på to andre felt i Nigeria.
- Vi vet at det finnes en uavklart "warrants"-gassavtale med verdi 1 nkr.

Strategi er smarte og gode dealer ved kjøp av billige underutviklede felt gjennom bla. M&A og trolig vil PetroNor overraske med ukjente avtaler i tiden som kommer.
Det er tilført 15% mer produksjon siden fusjonen, større reserver og nye felt. Det er prognoser på 9000 bpd på det vi allerede har og med de planer som foreligger.
Arctic priser oss til 1,5 uten det som kommer fremover. Sitat West faktisk :)

Nytting og utfyllende informasjon i forhold til ovenstående informasjon
- Selskapspresentasjon: https://newsweb.oslobors.no/message/493062
- Verdivurderinger selskap/Senegal/Gambia: https://newsweb.oslobors.no/message/473267
- Analyse SB1M: https://petronorep.com/media/1302/20190917_sparebank-1_oil-and-oil-service-sector-report.pdf
- Analyse Artic: https://petronorep.com/media/1298/20191210_arctic_initiation-of-coverage.pdf
- Aje: https://newsweb.oslobors.no/message/490912

Leser du alt dette så er du up to date :)
Redigert 21.01.2021 kl 05:25 Du må logge inn for å svare
FkL
06.02.2020 kl 20:37 3636

Den ser veldig lik ut, foruten at mitt dokument har en helt annen opprinnelse fra i dag. Tror heller ikke denne ble lagt ut i oktober (selv om den er fra oktober), da jeg selv har sjekket akkurat denne siden flere ganger tidligere. Legger ut to andre dokumenter som jeg også fikk for spesielt interesserte.

http://www.filedropper.com/20191103legalandregulatoryframeworkvfinal
http://www.filedropper.com/20191104prospectforumsenegalaow2019final
Redigert 21.01.2021 kl 05:25 Du må logge inn for å svare
FkL
06.02.2020 kl 22:57 3506

Ikke noe nytt, men verd å ta med seg. Legger bare ut litt av artikkelen.

Senegal comes of age with first offshore round
Country offers 12 offshore blocks and aims to shore up investor confidence in ultra-deep waters

Last week's launch of Senegal’s first offshore licensing round is a significant milestone for President Macky Sall in his aim of demonstrating that the country's upstream sector has come of age and is able to attract experienced suitors into a well-regulated play, replete with an updated petroleum code and local content provisions.

Also up for grabs are the Senegal Offshore South Shallow (SOSS) block, claimed by Israeli player Elenilto, and the Senegal Offshore South Deep (SOSD) block where Abu Dhabi-backed PetroNor is defending its title before the International Court for the Settlement of Investment Disputes.

https://www.upstreamonline.com/exploration/senegal-comes-of-age-with-first-offshore-round/2-1-748629
Redigert 21.01.2021 kl 05:25 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
06.02.2020 kl 23:02 3503

Var nok ikke tilfeldig at APCL ble valgt etter syv måneder med DD, vi kan jo gjette på om de har vært i dialog med myndighetene i forkant:

We will deliver sustainable shareholder value by:
-Investing selectively in assets to create superior value through privileged access and/or active ownership

http://www.iktissadevents.com/files/events/adef/3/presentations/adef09-csalamah.ppt

Her kommer det tydelig frem hvordan National Holding aktivt skal bygge opp sine selskaper og at Petromal er selskapet innen olje. Petronor er nå et av selskapene som omtales som «portfolio companies» og får følgende støtte:

Actively support portfolio companies through their growth phase by providing capital, network, strategic guidance, and management support

Petromal (oil and gas)
Establish an exploration and production company focused on the Middle East, North Africa, and Pakistan
Redigert 21.01.2021 kl 05:25 Du må logge inn for å svare
FkL
06.02.2020 kl 23:02 3506

Nå kjører Senegal full pakke for gass også. Legger ut bare litt av artikkelen.

Senegal adopts new gas code, finally agrees price for Tortue gas
Parliament passes gas legislation ahead of Gas Master Plan, while moving to fix price regime for the BP's flagship Greater Tortue Ahmeyim gas development

Senegal has adopted a new Gas Code which that not be retroactive and apply only to future contracts, according to Minister of Energy & Petroleum Mouhamadou Makhtar Cisse.

The legislation, passed this week by Parliament, will “boost gas recovery, diversify the energy mix and reduce electricity costs, enabling us to provide universal access to energy by 2025," he said.

https://www.upstreamonline.com/politics/senegal-adopts-new-gas-code-finally-agrees-price-for-tortue-gas/2-1-751217
Redigert 21.01.2021 kl 05:25 Du må logge inn for å svare
FkL
06.02.2020 kl 23:16 3475

Nå kommer også Nigeria til å fullføre sin oljerreform i år. Det kan jo påvirke oss.

Nigeria drafting oil reform bill "from scratch" to pass this year - Senate president
LAGOS, Feb 5 (Reuters) - Nigeria’s legislature has begun consulting with the president to draft “from scratch” a bill overhauling the nation’s petroleum sector and will aim to pass it by the end of 2020, the Senate president said on Wednesday.

The government of Africa’s largest oil-producing nation has been trying to pass sprawling legislation on the sector, governing everything from taxation to relations with the oil-producing regions in the Delta, for more than a decade.

Senate President Ahmad Ibrahim Lawan said on Twitter that he was confident a bill would be passed by both chambers and sent to the president before the end of the year.

https://af.reuters.com/article/nigeriaNews/idAFL8N2A571K
Redigert 21.01.2021 kl 05:25 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
07.02.2020 kl 06:39 3395

«management of petroleum resources»

https://afriqueconfidentielle.com/continent/senegal/macky-sall-signe-6-accords-a-abu-dhabi/

The UAE is a source of inspiration in the area of sustainable development, high-performance education, scientific research, promotion of the arts and culture, management of petroleum resources, cultural diversity and religious practice, vector of peace and harmony. The two countries are, so to speak, on the same wavelength on all levels, hence the convergence of views of their leaders, on all levels.

https://galsen221.com/temps-forts-de-la-visite-du-president-macky-sall-aux-emirats-arabes-unis/

PUBLICITY
The working session concluded with an official lunch hosted by His Highness Sheikh Mohamed Bin Zayed Nahyan, Crown Prince of Abu Dhabi to President Sall. An opportunity seized by the two authorities to rejoice in the excellent quality of relations between the two countries ... relations considered very strong and which date from 1993.

*#The head-to-head was, moreover, the opportunity for them to concert around the prospects for cooperation half-opened in the context of preparing Senegal for the exploitation and management of oil and gas resources. A positive experience whose objective is to help Dakar to be able to find the financial means and raise sufficient resources.*#
Redigert 21.01.2021 kl 05:25 Du må logge inn for å svare
Nils
07.02.2020 kl 13:11 3131

Kom vel noen nye filmsnutter på Twitter i går også hvor de var riktig så gode venner, hadde vært gøy med en melding iløpet av kvelden. Men men
Redigert 21.01.2021 kl 05:25 Du må logge inn for å svare
FkL
07.02.2020 kl 14:29 3059

At Senegal og våre eiere er gode venner tror jeg vi definitivt kan slå fast. Mye bra som legges ut her som viser det. I tillegg så sier selskapet at de er i god og konstruktiv dialog med landene. Jeg har således god tro på at det kommer løsninger etter hvert, men du får de nok ikke i dag :) Når det gjelder Senegal så er jeg rimelig sikker på at vi må vente til etter sommeren før vi får svar, slik som selskapet selv har varslet. I Gambia derimot så kan jo alt skje når som helst, selv om det også er samme tidshorisont her. Vi vet jo at denne var rimelig nærme å gi Warrants, men at det oppsto noen floker på veien. Bonus bonus bonus :)

Det er jo bare å glede seg til alt det andre som kommer. Nye felt, avtaler og produksjonsøkninger kommer nok fortløpende.
Redigert 21.01.2021 kl 05:25 Du må logge inn for å svare
FkL
07.02.2020 kl 18:33 2931

Management Changes

PetroNor E&P Limited (“PetroNor” or the “Company”)(OSE ticker: “PNOR”), the independent oil and gas exploration and production company with a focus on production, development and exploration assets across sub-Saharan Africa, announces the following management changes.

Jens Pace, current CEO, has announced his intention to retire from the role effective from 29 February 2020. Mr Pace will remain on the Board in a new role as Non-Executive Director, and will act as an adviser to the Company as required.

Knut Søvold, current COO, will assume the role of CEO, ensuring strategic continuity. Mr. Søvold has 30 years of experience in the oil and gas industry, from both executive management and technical levels, and has been working with West African assets since 2000. Mr. Søvold co-founded NOR Energy AS, which held a 50% interest in PetroNor, prior to its combination with African Petroleum to create PetroNor E&P.

Additionally, Stephen West, Chief Financial Officer of PetroNor, has informed the Company of his decision to resign in order to pursue other opportunities.

The decisions of Mr. Pace and Mr. West to vacate these management roles coincide with the Board’s efforts to reduce costs and streamline the organisation, implementing a cost reduction programme and an employment incentive scheme during Q1-2020. Mr West has committed to working a notice period to ensure an orderly handover of duties. The Board will provide an update with regards to ongoing CFO duties in due course.

Commenting on the update, Eyas Alhomouz, Chairman of PetroNor, said:

“We thank Jens and Steve for a tremendous job since joining African Petroleum. They both played a pivotal role in the Company’s listing on the Oslo Stock Exchange and various fund-raising transactions that led to its combination with PetroNor last year, and have since overseen the integration process and strategic direction of PetroNor E&P. We wish Steve all the best for his future endeavours and are pleased to retain Jens’ deep industry experience and technical knowledge in his ongoing role as NED and adviser to the Company.

Knut is a proven leader and the Board has every confidence in his ability to achieve PetroNor’s strategic vision to become a leading full-cycle, Sub-Saharan focused E&P company, underpinned by solid production, proven reserves and high impact exploration.

The Board is committed to financial discipline and is currently undertaking a review of all G&A with a view to ensuring the cost structure is appropriate for a company of our size. In that regard we are fortunate to have such strength and depth of management to be able to appoint a CEO successor from within and effectively reduce the size and cost of the executive management team without impacting its effectiveness.”

https://newsweb.oslobors.no/message/494888
Redigert 21.01.2021 kl 05:25 Du må logge inn for å svare
thief
07.02.2020 kl 18:36 2927

Perfekt, var vel bare et tidsspørsmål🙂Nå klarer de seg selv,gutta har ikke mer å bidra med!Er vel Abu dhabi som nå styrer løsninger på apcl sine lisenser🙂
Redigert 21.01.2021 kl 05:25 Du må logge inn for å svare
Fluefiskeren
07.02.2020 kl 18:39 2921

Woww!!

Det var en smell. Pace ute av ledelsen av selskapet, men fortsetter i styret.West går helt ut.

Avstår fra å kommentere det siden det bare blir synsing uansett.

Redigert 21.01.2021 kl 05:25 Du må logge inn for å svare
thief
07.02.2020 kl 18:47 2900

Ikke så mye å synse om det🙂Det ene er at de kutter kostnader,som de skriver.Det andre er at de tydeligvis ikke trenger dem så mye lenger,hvorfor det?De har jo mest kunnskap om lisensene til apcl,hadde det ikke vært lurt å ha de med til løsninger var i boks eller voldgiften ferdig??😉
Redigert 21.01.2021 kl 05:25 Du må logge inn for å svare
Warom
07.02.2020 kl 18:49 2903

Nå blir det nok aksjer på meg på kurser jeg er «fortrolig» med.
Redigert 21.01.2021 kl 05:25 Du må logge inn for å svare
Fluefiskeren
07.02.2020 kl 19:03 2882

Kan vel slå begge veier. Det kan jo være gunstig at det er personer som ikke har historien med seg i forhandlingene på samme måte som P og W hadde. Pace har nok et litt dårlig rykte. Med rette eller ikke rette.

Blir spennende å se imorgen i hvert fall.
Redigert 21.01.2021 kl 05:25 Du må logge inn for å svare
thief
07.02.2020 kl 19:04 2889

Ser på dette som meget positivt🙂At man kvitter seg med de som kjenner lisensene best,tyder vel på at de nå har kontroll.Var vel forventet at JP og WEST ville forsvinne,da lisensene var avklart.Og nå forsvinner de!JP blir vel fortsatt en del av styret.
Redigert 21.01.2021 kl 05:25 Du må logge inn for å svare
Warom
07.02.2020 kl 19:15 2858

Pace har vel aldri hatt "ett dårlig rykte". Med den CV'en han har så skal vel det godt gjøres.
Uansett, se det gjerne både positivt eller negativt, men at dette kommer til å gi kursen på mandag en "positiv boost", det tror jeg man må se lenger etter.

EDIT: Jeg er jo fortsatt positiv til "Nye APCL", så det er ikke det det handler om. Dette er rett og slett kortsiktig billige aksjer for min del. Har jo bare "noen få" igjen etter at jeg tidligere bikket millionen, så for egen egoistiske del, så er dette helt greit.
Redigert 21.01.2021 kl 05:25 Du må logge inn for å svare
Warom
07.02.2020 kl 19:22 2843

Ja, jeg forventet også at JP og SW skulle gå av så snart S/G var avklart. Klarer likevel ikke på dette tidspunktet å se det så veldig positivt.

EDIT: Vi snakker altså om at CEO og CFO har "gått av". Vis meg gjerne de tilfellene der markedet har funnet dette veldig positivt.
Redigert 21.01.2021 kl 05:25 Du må logge inn for å svare
thief
07.02.2020 kl 19:23 2841

Petronor fusjonerte jo med apcl,for at de tror de har kontaktene til å løse disse konfliktene.Ikke at JP skulle løse de for dem🙂Er vel åpenbart at det er Abu dhabi som er nøkkelen her.Så at de kutter kostnader og ikke ser seg spesielt avhengig av JP og WEST lenger,ser jeg absolutt ikke som noe negativt🙂
Redigert 21.01.2021 kl 05:25 Du må logge inn for å svare
Fluefiskeren
07.02.2020 kl 19:24 2847

Jeg tenker da på et dårlig rykte blant mange av tidligere og nåværende aksjonærer. For ikke å snakke om potensielle aksjonærer. Jeg mener han aldri har tabbet seg ut, men tror ikke hele markedet er enig med meg. Husk det er mange som ikke kjenner selskapet i detalj sånn som deg.

Vi får se i morgen.
Redigert 21.01.2021 kl 05:25 Du må logge inn for å svare
Nils
07.02.2020 kl 19:24 2855

Omg:) og de går rett etter at Sall og Nahyan har hatt/er i forhandlinger. Kan jo bare lure hvor nærme en av joker meldingene vi ønsker at skal komme er.
Redigert 21.01.2021 kl 05:25 Du må logge inn for å svare
Warom
07.02.2020 kl 19:24 2863

.....i alle fall om vi venter til mandag ;)
Redigert 21.01.2021 kl 05:25 Du må logge inn for å svare
FkL
07.02.2020 kl 19:28 2868

Slik vi husker det fra aksjonærmøtet så var det litt diskusjon om selskapet skulle til London eller til Oslo. Oslo vant og dette er nok knyttet til det. Selv synes jeg det er litt synd at de går, men ser man hele bildet så er det nok forklaring uten dramatikk. Nå har jo både både den ene og den andre messet om hvor dårlig jobb han har gjort, at han burde gå og at investorer holdt igjen på grunn av ham. Hvis man skal tro på det så bør kursen gå mye opp på mandag. Hvis ikke så er det flere som har tatt grundig feil.

Helt udramatisk dette. Når det gjelder Senegal og Gambia så er det meget god og konstruktiv dialog den dag i dag og da tydeligvis uten Jens. Kanskje til og med bedre :)

Sitter selv med over 1,4 mill aksjer og tar gjerne noen flere på billigsalg, men jeg tror nok ikke annet enn at den vil gå opp i dette tilfellet. Det er jo ingenting negativt, egentlig, med at de går. De som bærer nag av gammel historikk har jo nå fått sitt intensiv til å gå inn.
Redigert 21.01.2021 kl 05:25 Du må logge inn for å svare
Fluefiskeren
07.02.2020 kl 19:29 2872

He-he. Enig. Vi får først nyte helgen. Skal prøve å skjerpe meg og ikke skrive noe. Man kan bli for opptatt av aksjespillet. For et spill eller lotteri er det jo.
Redigert 21.01.2021 kl 05:25 Du må logge inn for å svare
FkL
07.02.2020 kl 19:30 2868

Det er det flere eksempler på. Dersom ledelsen ikke har innfrir, som jeg personlig ikke er enig i at de ikke har gjort, så går jo kursen opp når de går. Vi får se.
Redigert 21.01.2021 kl 05:25 Du må logge inn for å svare
thief
07.02.2020 kl 19:37 2843

Som sagt, alle vil vel ha med sine beste menn i "krigen".Det vil vel si,de med mest kunnskap om disse lisensene.Hvorfor er ikke deres hjelp så viktig lenger?Og ville vel vært naturlig å ha med disse videre,hvis det skulle kjøres voldgift i lang tid fremover🙂Kan ikke på noen måte som helst se hvorfor de kvitter seg med disse,hvis de ikke har full kontroll på lisensene.Det var jo dette JP skulle hjelpe til med.Etter løsning,var det vel forventet at han og WEST ble overflødig i selskapet.Gamle petronor hadde vel allerede kunnskapen de trengte for å utvikle selskapet. Har vi jo allerede sett i forhold til ajeavtalen.Der de andre medeierene,ble meget godt fornøyd med petronor sin inntreden,pga stor kunnskap om produksjon osv🙂
Redigert 21.01.2021 kl 05:25 Du må logge inn for å svare
Warom
07.02.2020 kl 19:39 2826

Joda FkL, helt sikkert....men både CEO og CFO?. Jeg gjentar litt til det kjedsommelige at jeg er positiv til det nye selskapet, jeg tror bare ikke at det var akkurat dette markedet vil feire på mandag(hehe FF;))
Redigert 21.01.2021 kl 05:25 Du må logge inn for å svare
Warom
07.02.2020 kl 19:43 2814

Begge disse vil vel måtte se langt etter nye opsjoner i selskapet(siden JP fortsatt er med fra sidelinjen, så er det vel mulig at han har noen muligheter i så måte). begge har likevel i likhet med oss somsatset på warrants "tapt så det suser". Det hadde faktisk for disse to sannsynligvis vært bedre å bare sittet på de gamle opsjonene(som jo kunne fått en fin verdi om noen år). Nå er jo disse "gone" og de sitter mer eller mindre "ribbet" tilbake.
Redigert 21.01.2021 kl 05:25 Du må logge inn for å svare
Warom
07.02.2020 kl 19:45 2810

....så hvem som har blitt "lurt" av hvem gjenstår jo å se.
Redigert 21.01.2021 kl 05:25 Du må logge inn for å svare
FkL
07.02.2020 kl 19:47 2803

Jeg skal la være å diskutere Jens direkte, for det er mange som mener mye negativt om han. Helt uenig, men der blir vi ikke enige. Det er jo besluttet at selskapet skal til Norge og det lå vel i kortene at ikke alle ble med fra London. Det samme planla de jo i Australia, de måtte også gå på grunn av flytten. Personlig så trodde jeg at Jens ble en god stund til, det ligger nok en solid og fornuftig plan bak. Kutter kostnader, flytter til Norge, sikkert på hovedlisten osv.
Redigert 21.01.2021 kl 05:25 Du må logge inn for å svare
thief
07.02.2020 kl 19:48 2804

Er vel sikkert ikke så negativt at apcl nå så og si er ute av petronor🙂Alle spor er snart borte.Senegal og Gambia vil vel ha minst mulig med apcl å gjøre!
Redigert 21.01.2021 kl 05:25 Du må logge inn for å svare
FkL
07.02.2020 kl 19:53 2792

Personlig så tenker jeg verken eller. Jeg tror ikke konsekvensene hadde vært store uansett om de ble eller ikke. Jeg tror vi snakker om en ren "flytt-reaksjon". Jens og co sto jo selv bom fast i forhandlingene om lisensene når vi var APCL, så det er nok ikke de det står på for å komme i mål. Der tror jeg faktisk deres rolle var utspilt for lenge siden og det er nok andre koster som står for feiinga i dag. Jeg tenker verken eller, men det er jo ikke tvil om at det var noen som bærer nag og de kan jo nå se på oss med nye øyne.
Redigert 21.01.2021 kl 05:25 Du må logge inn for å svare
Warom
07.02.2020 kl 20:05 2763

....det er ikke en "umulig tolkning". Jeg velger vel uansett her å følge markedet, og det får vi en grei indikasjon for på mandag.
Redigert 21.01.2021 kl 05:25 Du må logge inn for å svare
Fluefiskeren
07.02.2020 kl 20:05 2763

Selv om de som forhandler skal være profesjonelle er det ikke å komme fra at kjemien har mye å si. Kanskje har det rent litt vondt blod fra begge parter og det kan være at nye koster koster best sett ut fra en slik betraktning. Skal jeg være helt ærlig ble jeg egentlig litt forbauset over at Pace ble CEO i det fusjonerte selskapet.
Redigert 21.01.2021 kl 05:25 Du må logge inn for å svare
Warom
07.02.2020 kl 20:12 2741

FF;
Det siste kan jeg følge deg på, men jeg tolket det den gang som om at de hadde behov for hans "S/G-kompetanse" når det kommer til kjennskap til historien.
Redigert 21.01.2021 kl 05:25 Du må logge inn for å svare
FkL
07.02.2020 kl 20:15 2737

Tenker at min "umulige tolkning" er nærmere enn de andre tolkningene som ligger både her og der, men det er nok flere årsaker :) Lisensene tror jeg nok vi helt kan utelukke. Jeg står som vanlig og tar imot dersom markedet igjen gjør feil :) Hva de gjør i dag er jo helt uvesentlig for den utvikling vi kommer til å ha.
Redigert 21.01.2021 kl 05:25 Du må logge inn for å svare
FkL
07.02.2020 kl 20:21 2725

En ting er i alle fall helt sikkert og det er at Hifi kommer til å presse prisen opp på mandag :) Vi har jo skriftlig fra han at han skal inn når Pace går.
Redigert 21.01.2021 kl 05:25 Du må logge inn for å svare
Warom
07.02.2020 kl 20:36 2590

Hehe....nå dro jeg litt på smilebåndene(og det trengtes litt etter dagens børsdag) :)
FkL
07.02.2020 kl 20:36 2591

Ja, det er helt naturlig, men personlig så tror jeg ikke det er her det ligger. Jeg tror at på dette feltet så har nok Pace utspilt sin rolle for lenge siden. De stor jo helt stille i APCL og det har nok vært helt andre som har løftet dette videre. Vi vet jo at selskapet har både god og konstruktiv dialog med landene og den dialogen er nok helt uberørt av dette og hvis den skulle bli berørt så er det ikke tvil om at den blir mer positiv av å bli kvitt gammel moro.

Jeg synes personlig at det er litt synd at de går, men det er kanskje for det bedre både på den ene og den andre måten. Det er sikkert bare fordi jeg har vært med så lenge og "opplevd" så mye at jeg mener det. Det er derimot ingenting som tilsier at dette får noen negative konsekvenser. Skal jeg være ærlig, selv om jeg er Pace tilhenger, så har det nok ikke så mye å si i det hele tatt.
Warom
07.02.2020 kl 20:40 2584

Ja, og i så fall fremstår det jo som "ett ran" av aksjonærenes penger. Tenker da på alle de årene med "lovnader" fra disse to. Nå skal man jo normalt ikke gjøre kjøp basert på hva "andre sier", men i dette tilfellet er det vel i så fall "ett par stykker" som har "forlovet seg".
klaesp
07.02.2020 kl 21:21 2522

Jeg har kritisert JP og West over en lengre periode, det var i grevens tid at selskapet justerer ledelsen... Antar at kursen stiger markant til uken👊