Ørkenvandring uten vann

Stock-dumb
HIDDN 25.07.2018 kl 20:58 1047

Da AGA ble til hidden gjennom en RTO, etterfulgt av splitt satt jeg på trappen med hele hodet i postkassen. For å være ærlig gikk på en kjempe smell her. Etter å ha tradet spiken tilbake i september 2016 hadde jeg en gevinst jeg aldri hadde hatt før, ble grådig, kom meg ikke ut, gevinsten forsvant og videre ned gikk det siden. Har lært mye av denne hendelsen, men prisen var gjerne litt i dyreste laget. Men til saken!

Her er det merklig stille, det er absolutt ingen reaksjon på nyheter, nada. Og volumet er til å le av. De snakker om avtaler med Power, Fujitsu og ALSO Holding. Men du finner ikke produktene til hiddn hos power, verken hjemmesiden eller butikk. Det er genrelt vanskelig å finne produktene, det er ikke noe du ramler over for og si det sånn. Fujitsu slapp en pressemleding, men jeg kan enda ikke finne noe produkter der. (Hvem har fujitsu data?) ALSO holding har verken gitt pressemelding eller nevner hiddn på sin hjemmesiden.

Det er ikke til å legge under en stolt at dette kan bli veldig bra, ny personvernlov GDPR, etterspørsel etter slike produkter vil gjerne øke. Men er hiddn vinneren? Kanskje tidlig å si, men så langt ser det ikke lovende ut. Jeg har fortsatt aksjer i denne, men har godtatt det for 100% tap, så den kan i bunn og grunn gå hvilken som helst vei for min del. Ønsker selvfølgelig opp da, hehe. Det er lav flaot i selskapet, noe som kan få den til å spike ganske bra på melding. Det blir min billett ut.

Det er greit at dem kaller seg Hiddn, men så skjult at ikke noen finner eller kjenner til dem er vel kanskje ikke så lurt? Eller kanskje det ligger i selskapets kultur å ikke dele info? Kanskje de har sendt krypterte meldinger som vi ikke finner? Beklager all pessimismen...

Hva tenker dere om selskapet?

Redigert 25.07.2018 kl 21:00 Du må logge inn for å svare