TESLA - the cracy stock.

Opp 1/6 på gårsdagens rekordnotering. Har ikke studert dagens hendelser rundt dette. Annet enn å ha lest Aftenposten papirutgaven.

Har i kveld funnet to parametere som kan bidra til å temme denne aksjen. På kort og lang sikt.
Kan betro HO med at Teslafolk har vært på undertegnede for flere år siden. De var uten å touche det med
et ord, stresset på hva undertegnede kunne komme til å skrive ute og hjemme.

Norge har litt å si for Teslautviklingen. Og vi HER kan ha litt å si, om .........

Jeg har ikke bestemt meg for noen holdning til dette nå. Vil finne litt mer ut av ting først.

I 2030 kan selskapet bli mye verd. Men, det kan bli mulig å temme dette litt, om ønskelig.

Oljefondet, burde være inne her med 2 - 3 %. Men komme seg inn på billige kurser/kursbunner.
Et selskap hvor det kan være et poeng at Norge er litt overproporsjonalt inne. Men vente med
å gå inn med mer enn vi sikkert allerede har, til en skikkelig kursbunn oppstår.

Den føk opp til 970. Får vi et fall til 550 - 480 ?
Dvs. kanskje ikke direkte men en gang, men at historikk frem i tid vil vise at reaksjonen på 970
buet ned til 550 - 480 et sted ?
Klatringen opp til 970 har vært altfor bratt. Sånne brattklatringer får "alltid" betydelige reaksjoner ned.
Mr Lupo
04.02.2020 kl 23:14 595

Tesla virker mot alle 'naturkrefter'. Umulig å si hvor den går. Har jo fryktelig lyst å bare gå å gå mot 1000. Men en dipp nedover etter en slik ekstrem opptur er det alltids en sjanse for

På 970 kan mange aksjonærer bli fristet til å selge, og omgående gå short isteden. Da kan du få
et kjempeskred ned.

Vi fikk et kjempeskred ned. Det forsvant verdier for 400 mrd. kr. på ett døgn.
-Herregud er nå ....g....

Vi skal nok til 484. Dvs. halvparten av 969. Om det blir direkte ned dit, eller med litt
bølger ned, kan vel ingen svare på.
Puta1n
06.02.2020 kl 06:47 384

Morsomme er at Tesla fortsatt ikke tjener penger...

Verdens største elbilmarked, Kina, er rammet at influensa...

Jeg tipper vi både kommer til å se kurser både under 500 og over 1000 i 2020. Og mye mulig
i første halvår 2020 allerede.

https://www.youtube.com/watch?v=cVtANMYLi7M