Hva skjer med M-Gard?

hovtor
BIOTEC 04.02.2020 kl 21:05 4362

For noen dager siden kunne vi på Biotec's hjemmeside lese at 31.januar var siste mulighet til å kjøpe M-Gard, og jeg mottok forsendelse i dag. Nå er kjøpsmulighet for menigmann tilsynelatende fjernet. En merkelig timing på dette. Et dødelig kinesisk virus sprer seg, det finnes ikke vaksine eller medisin. Det burde være en unik mulighet for å selge M-Gard bokstavelig talt i bøtter og spann.TV-skjermen er full av reklame for tran, omega-3 og diverse halvsuspekte piller. Hvorfor er M-Gard så usynlig? En forklaring kan være at Biotec selv ikke lenger går god for virkningen. Et produkt som styrker immunforsvaret kunne ellers selges globalt til høy pris nå.
Jeg har spurt selskapet om dette, men ikke mottatt svar enda.
Redigert 21.01.2021 kl 07:08 Du må logge inn for å svare
Anders9ls1
04.02.2020 kl 21:06 4345

Hold oss oppdatert.
Redigert 21.01.2021 kl 07:08 Du må logge inn for å svare
fisker65
11.02.2020 kl 11:15 4071

Ifølge Jan Raa kan det jo forstærke immunforsvar, og når nu Biotec ligger inde med noget som evt med andre midler, kan hjælpe mod virus, så burde de jo sørge for det bliver kendt, de kunne jo kontakte WhO, under Ebola krisen var det samme mulighed, men en vis nu heldigvis forhenværende CEO mente ikke det var besværet værd, 🤔hvor imod et dansk selskab meldte sig til et samarbejde med andre, og fik millioner til arbejdet, JR skulle have været budbringer for Biotec men er det desværre ikke, guldgruben er der så brug det. 🙈🐌
Redigert 21.01.2021 kl 07:08 Du må logge inn for å svare
Jan Raa
11.02.2020 kl 11:47 4027

I forsøk gennomført ved Folkehelseinstituttet viste vi at både SBG og NBG beskytter meget effektivt mot virusinfeksjon (svineinfluensa), langt bedre - mye bedre - enn det antivirale legemidlet Tamiflu. Dessuten forsterker SBG og NBG virkningen av virusvaksiner - ikke bare litt men radikalt. Dette patenterte vi i 2001, før tiden var moden. Den gang da.
Redigert 21.01.2021 kl 07:08 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
11.02.2020 kl 11:56 4005


Har ingen aksjer i Biotec og følger bare med sporadisk.

Som jeg foreslo flere ganger i 2019, mente jeg at det eneste rette var å annulere Woulgan-salget fordi det kun gav minus i kassen. Nå har styret tatt beslutningen, og gelen som enkeltprodukt er ikke til salgs lenger.

Men hele Woulgan-prosjektet er til salgs i det internasjonale markedet. Det er da jeg spør meg selv: Med de gode resultatene vi alle vet om Woulgan; hvorfor er det ikke noen grundere som griper sjansen, slår seg sammen med Jan Raa og starter på egen hånd med Woulgan? Dersom man setter ned prisen og satser på massemarkedet, først i Norge, siden i Norden osv. Her ligger det muligheter om man selger billig gjennom en kjede.
Redigert 21.01.2021 kl 07:08 Du må logge inn for å svare
fisker65
11.02.2020 kl 12:12 3986

Ja Jan Raa men hvad skal der til, for at der kommer viden ud i verden om netop denne enorme mulighed,? som med WB man kender ikke den fantastiske virkning den Gel har på sår, de skød sig selv i foden med den høje pris, verden skulle kende virkningen før prisen var sat op, håber virkelig et dansk selskab køber WB så det kommer på markedet til en lavere pris, og mange får hjælp af Woulgan Biogel.
Redigert 21.01.2021 kl 07:08 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
11.02.2020 kl 12:26 3955


Hvorfor akkurat et dansk selskap? Fordi der finnes flere store selskaper der? Så kan jeg forstå deg bedre.

Ellers har vi jo flere betydelige tyske farmaselskaper. Og her kan kanskje én av aksjonærene bidra: Clearstream Banking har, såvidt jeg kan erindre, sitt kontor i Berlin hvor det blant annet sitter/satt? en nordmann i en interessant posisjon. Han skrev på HO for et par år siden at han og selskapet hadde god kontakt med Farmaindustrien. Så hvorfor ikke benytte ham? Clearstream har vært tungt investert i Biotec og har holdt ut lenge.
Redigert 21.01.2021 kl 07:08 Du må logge inn for å svare
oppturen
11.02.2020 kl 12:40 3936

De øker fortsatt
Redigert 21.01.2021 kl 07:08 Du må logge inn for å svare
fisker65
11.02.2020 kl 12:43 3927

Fordi jeg så er sikker på det hurtigt kommer på markedet i dk, S&N ville sikkert i tilfælde af de købte det, smide det i en skuffe hokus pokus væk, så de kan forsætte at sælge deres egne dyre giftige produkter, de må være dybt begejstret for alt den hjælp de fik af SL.

Og jeg har selv set hvordan det virker på andengrads forbrænding, og på diabetes fødder, og er mildest talt rasende på den gamle ledelse, fordi de ikke havde hjerner til at få det ud på markedet, og lod S&N have retten i 4 år til produktet uden det kostede dem en krone, dem der køber WB kommer til at tjene kassen.
Redigert 21.01.2021 kl 07:08 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
11.02.2020 kl 13:41 3878


Jada, jeg er ikke mye uenig med deg, fisker65! Det har vært en kamp med den tidligere ledelsen i Biotec for deres mange merkelige beslutninger.

Liker spesielt godt ditt dansk: ..."smide det i en skuffe hokus pokus væk!" Herlig!
Redigert 21.01.2021 kl 07:08 Du må logge inn for å svare
Andreas
22.08.2021 kl 15:19 2764

Hvor får jeg nå kjøpt M-Gard Pure?

Jeg har over flere år brukt dette produktet, og ser at mitt lager er i ferd med å gå tomt. Vet noen her om produksjonen og salg av produktet er tatt over av andre etter at Biotec Betaglucan ble solgt ut?
Jan Raa
22.08.2021 kl 16:57 2705

Beta-1,3/1,6-glukanet som ble produsert av Biotec Pharmacon ASA er nylig blitt tilgjengelig under navnet EcoGard® gjennom selskapet EderaGen Helse AS (www.ederagenhelse.no), datterselskap av EderaGen AS (www.ederagen.no). Bak dette selskapet står Biotec Pharmacons første adm.dir og jeg, og sammen med andre medarbeidere utviklet vi produksjonsteknologien for M-gard og la det vitenskapelige grunnlaget for verdensomspennende anvendelse av produktet. Gjennom det nye selskapet vil vi om kort tid lansere et tilleggsprodukt (EderaGard®) basert på et naturstoff (patent) som finnes i rik skogsjord og som sikrer at det opprettholdes en variert og gunstig mikroflora i tarmen.

Andreas
22.08.2021 kl 22:29 2604

Takk skal du ha, Jan. Da er bestilling registrert og bekreftet.