Mitt Romney is a Pussy

Slettet bruker
06.02.2020 kl 06:07 1069

Etter at Mitt Romney ble den første senatoren i amerikansk historie som har erklært en president for eget parti skyldig i en riksrettsak så manglet det ikke på hatefulle angrep mot mannen.

Donald trump Jr kalte ham en pussy og mente han måtte kastes utav partiet. Mange flere fulgte opp i dette etterhver ekstremt intolerante partiet. Her er det ingen personlig frihet til å ha egne standpunkter. Man skal følge Dear Leader blindt ellers får det følger.


Shashank Tripathi, who spread fake information during Hurricane Sandy, called for Republican National Committee Chair Ronna McDaniel — Romney’s niece — to expel him from the Republican Party.

In a now-deleted tweet, Ryan Saavedra of The Daily Wire proclaimed: “They should expel him before the vote.”

Others even suggested kicking out the entire state of Utah.

And the more fetid parts of the right-wing Twittersphere made accusations of treason, or attacks on Romney’s religion or his person:

https://www.mediamatters.org/trump-impeachment-inquiry/right-wing-media-melt-down-over-mitt-romneys-vote-convict-trump

Redigert 06.02.2020 kl 06:07 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
06.02.2020 kl 07:05 890

Det blir nok rett til Gitmo med første lekter sammen med Hillary. Obama, og resten av kuppmakerne.
Slettet bruker
06.02.2020 kl 07:38 881

Du er en sann diktator entusiast. Nærmest stikk motsatt av liberalistene som du av og til har argumentert for. Skal det ikke være frihet til å ha egne meninger i dette partiet?
Slettet bruker
06.02.2020 kl 08:00 867

Hallo...det er Trump som vant valget. Hillary tapte. Det er på høy tid å akseptere det faktum nå.

Vi som er demokratisk anlagt vil selvsagt ha oss frabedt anti-demokratiske kuppforsøk, motarbeidelse av implementering av valgløftene, samt generell sutring og sure oppgulp mot den verdiskapende politikken som nå føres av verdensfader Donald J. Trump.
Slettet bruker
06.02.2020 kl 08:06 935

Hvorfor blander du inn Clinton eller valget i 2016? Dette gjelder selvjustisen internt i det republikanske partiet. Alle må gå pent på rekke og bøye seg i støvet for Dear Leader ellers blir du lyst i bann.

De repuplikanske lederne fra 2008 og 2012, John Mccain og Mitt Romeny, er altså begge lyst i bann av Dear Leader. Det er utrolig hvor mye partiet har forandret seg etter Teaparty revolusjonen i 2010.

"The Tea Party movement is an American fiscally conservative political movement within the Republican Party. Members of the movement have called for lower taxes, and for a reduction of the national debt of the United States and federal budget deficit through decreased government spending.[1][2] The movement supports small-government principles[3][4] and opposes government-sponsored universal healthcare.[5] The Tea Party movement has been described as a popular constitutional movement[6] composed of a mixture of libertarian,[7] right-wing populist,[8] and conservative activism.[9] It has sponsored multiple protests and supported various political candidates since 2009.[10][11][12] According to the American Enterprise Institute, various polls in 2013 estimated that slightly over 10 percent of Americans identified as part of the movement.[13]"

https://en.wikipedia.org/wiki/Tea_Party_movement
Redigert 06.02.2020 kl 08:14 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
06.02.2020 kl 08:26 921

Hallo...du vet veldig godt at kuppforsøket var planlagt allerede før valget som en backup plan i tilfelle det utenkelige skulle skje, at Trump skulle vinne over den forhåndsutnevnte presidenten Hillary Clinton.

Du vet også godt at Hillary boikottet den normale talen på valgdagen, og at hun isteden troppet opp dagen etter, i lilla kjole, og hadde også tredd på Bill et lilla slips. For å markere begynnelsen på The Purple Revolution og The Resistance.

Denne saken mot Trump er jo bare siste sprell av mange tidligere fra den kanten.
Slettet bruker
06.02.2020 kl 08:39 914

Du fortsetter å bable i vei om Clinton og valg. Sannsynligvis fordi du ikke ønsker å snakke om topicens tema. At det er et diktatur innad i det republikanske parti der alle må være enig med Dear Leader ellers blir man lyst i bann. Hvor ble det av friheten til å ha egne meninger. Det er jo ingen rom for debatt der lenger.
Slettet bruker
06.02.2020 kl 08:51 903

Vi må begynne med begynnelsen vet du, for å sette tingene i riktig perspektiv. Å fjerne Trump ved bruk av riksrett har jo vært planen helt siden FØR valget.

Med riktig perspektiv kan man heller se på saken som swamp vs anti-swamp, og nevnte swampere som kuppmakere og infiltratører.

Du vet også at dette er i strid med grunnloven og straffes strengt.
Slettet bruker
06.02.2020 kl 09:02 893

Jeg skal svare deg en gang siden du skyr topicens tema om diktaturet i det republikanske partiet.

Vennligst slutt med denne løgnen: "Å fjerne Trump ved bruk av riksrett har jo vært planen helt siden FØR valget."
Forøvrig sa Senator Joni Ernst forleden at republikanerne kan umiddelbart impeache Biden om han blir president. Skal jeg tolke hennes uttalelse som at alle republikanere er ute etter å impeache Biden om han vinner?
----


Daniel_K
06.02.2020 kl 09:08 884

Ganske komisk at Donald trump Jr prøver å leke konge i det republikanske partiet. Mannen er en klovn.
Slettet bruker
06.02.2020 kl 09:09 882

« Vennligst slutt med denne løgnen: "Å fjerne Trump ved bruk av riksrett har jo vært planen helt siden FØR valget."»

Dette har du fått link til før. Armstrong skrev om det før valget.
Slettet bruker
06.02.2020 kl 09:14 874

At Armstrong skriver om perifere folk som ønsker å impeache Trump gir deg overhodet ikke rett. Det er alltid noen som krever at nåværende president må impeaches.

Effort to impeach Obama
https://en.wikipedia.org/wiki/Efforts_to_impeach_Barack_Obama

Og Bush

https://en.wikipedia.org/wiki/Efforts_to_impeach_George_W._Bush


Lederskapet i DNC krevde ikke impeachment før September 2019.
Forøvrig så var Donald Trump en av dem som jobbet hardest for å fjerne Obama med sin sinnsyke birther teori. (Regner nesten med du tror på dette også)
Slettet bruker
06.02.2020 kl 09:16 873

Faren er også en klovn men han er president og når vi i dag ser hvordan alle i partiet føyer ham så blir det en enkel sak for Pappa å kjøre Don Jr frem som kandidat i 2024.
Slettet bruker
06.02.2020 kl 09:17 871

Jr har selvsagt helt rett, Romney is a Pussy.

Ya think Trump’s gonna grab it?
Slettet bruker
06.02.2020 kl 09:25 862

Du er altså like smart som jr. Du kaller Romney feig (pussy) for å ha stått imot et enormt gruppepress. Herre min hatt for en gjeng.
cinet
06.02.2020 kl 09:45 856

GAME SET MITT

GAME OVER FOR DEMS / DEEP STATE
FREDRIK FAKE NEWS WAKE UP

Video link:https://video.foxnews.com/v/6129976680001

Laura Ingraham calls on Mitt Romney to resign, says she 'may consider' opposing him in 4 and a half years
Laura Ingraham took aim at House Speaker Nancy Pelosi for her demeanor during the State of the Union address and eventually tearing up President Trump's speech as he concluded before she focused on Utah Senator Mitt Romney who was the only Republican to vote guilty along with Democrats at the Senate impeachment trial.

"Last night, [Pelosi] showed the world who she really is," Ingraham said on "The Ingraham Angle" Wednesday. "A woman left with little else, but her own sour puss, facial expression and a paper ripping stunt. She let her anger get the best of her, and her white suit didn't make her look any more angelic. It was the color of surrender."

Ingraham then called Romney "the ultimate selfish, preening, self-centered politician."

"If he were up for reelection this year, the people of Utah would have their own payback against him because they were defrauded by Romney. For when he had to choose, he chose [Charles] Schumer and Kamala [Harris] over common sense and conservatism," Ingraham said. "If you're one of Romney's constituents in Utah, you're out of luck. If you're a business in need of a regulation reexamined, don't bother calling his office. He has no power anymore."

Ingraham brought up Romney's previous presidential runs saying, "we thought you'd be better for America and the way you repay millions of people, the millions who did vote for you in 2012 is to throw in with the very people who don't share our goals, who hate us. And by the way, who still hate you."

"Like all the other bitter 'Never Trumpers', he'd rather see the entire American economy go down the drain than give Trump a victory," Ingraham said.

The host then called on Romney to resign from the Senate and said she's considering moving to Utah in four years to oppose him.

"Mitt, you made your stand. Now should you should resign. You committed a fraud on the people of Utah, on the Republican Party, on the Constitution, and a thoroughly embarrassed yourself," Ingraham said. "If I have to move there to run against him in four and a half years, I will."
Slettet bruker
06.02.2020 kl 16:58 816




🇺🇸🇺🇸🇺🇸 T R U M P 2 0 2 0 🇺🇸🇺🇸🇺🇸



cinet
06.02.2020 kl 17:33 807

DT 4EVA

Husk den suverene talen kl 1800 torsdag.
cinet
06.02.2020 kl 17:40 804

Fredrik fake news live fra kantinen ... republikanerne "trenger" mitt... til hva....?....
brahman
06.02.2020 kl 19:17 779

Det står respekt av det som Romney gjorde.

Og det uavhengig om synspunktet hans var rett eller ikke - om man mener Trump skulle være skyldig eller ikke.

Han stod imot presset om å gjøre som "follow the party line" og automatisk støtte "keiseren".

Han fulgte sin samvittighet og egen vurdering.

Redigert 06.02.2020 kl 21:16 Du må logge inn for å svare
cinet
06.02.2020 kl 19:43 765

DT 4EVA

FOR EN SUVEREN MANN, DRAIN THE SWAMP, DEEP STATE IN PANIC MODE, FAKE NEWS GAME OVER

DEMS CHARTERFLY TIL VENEZUELA SNART OVERBOOKED ( Sorry Jabba/Nikab)

Mitt ? who??
Slettet bruker
06.02.2020 kl 20:34 751

Det var Obama og Hillary som stod bak planen om å få avsatt Trump hvis han mot formodning skulle vinne valget,
Nuka
06.02.2020 kl 21:14 742

I Trumps verden er det ikke lov å tenke selv.
cinet
06.02.2020 kl 21:27 733

Jabba/Nuka, flyet går nå !
Slettet bruker
06.02.2020 kl 21:39 724

Skjelden jeg er enig med deg men her har du selvfølgelig helt rett.
Daniel_K
07.02.2020 kl 09:28 688

Man kan være uenig med Romney men å kalle ham feig er ganske komisk. Han har jo stått i mot enorm press fra sine egne
Slettet bruker
07.02.2020 kl 09:42 678

Enig.

777
Ferdig snakka.
Computum
07.02.2020 kl 10:30 667

Mitt Romney må vel være USA's modigste mann i øyeblikket.
Det er ikke vanskelig å trekke paraleller til Hitlers supportere når man ser resten av republikkanernes servile tiljubling av sin leder.
De har med hånden på bibelen sverget å stemme i henhold til loven, men har alle gjort det stikk motsatte, i frykt for det som Romney nå er alene om å måtte gjennomgå av ydmykelser og sjikane fra en av de verste presidentene i amerikansk historie.
Shame on you USA!
Slettet bruker
07.02.2020 kl 10:44 660

Hevn hevn hevn

Det skal ikke lønne seg å bli innkalt som vitne i kongressen og fortelle på en ærlig, oppriktig, troverdig og sannferdig måte om faktuell forhold en har opplevd i jobben sin. Man skal helst enten lyve, snike seg unna og/eller falle på kne og hylle Dear Leader.

Fresh off President Trump’s impeachment acquittal earlier this week, the White House is reportedly considering a purge of the National Security Council to remove some staff perceived as disloyal to the president—including Lt. Col. Alexander Vindman. Citing three sources familiar with the matter, Bloomberg News reports that senior officials were notified Thursday that some staffers would be departing the White House. Among those reportedly on the chopping block is Vindman, the National Security Council’s top Ukraine expert, whose damning testimony about Trump’s “inappropriate” dealings with Ukraine in the impeachment trial sparked a smear campaign against him by Trump allies. According to a source cited by CNN, Vindman has told colleagues he believes he will be leaving the NSC in the next few weeks to go back to the Defense Department, though it was not immediately clear if the move was voluntary. Trump has reportedly expressed anger that Vindman remains on the NSC, and his responsibilities were diminished after his testimony, according to CNN. The White House is said to be keen to make Vindman’s departure look like just part of a wider move to downsize the NSC rather than payback for his impeachment testimony.

Redigert 07.02.2020 kl 10:45 Du må logge inn for å svare
Nuka
07.02.2020 kl 11:00 648

Det er en litt merkelig type denne Trumpen. Noen mener han er den nye Jesus, mens alle andre synes han er verdens største rasshøl. Det går ikke an å like han litt. Jeg kan forstå at nesten halvparten av amerikanerne mener at han gjør en god jobb, for noen har sikkert fått det bedre de siste 3 årene. Men det jeg ikke greier å forstå, , er at det sitter folk i Norge, og nærmest tilber han. For Norge og resten av Europa lager han bare problemer.
Computum
07.02.2020 kl 11:06 641

Trist at demokratene ikke har brukt tiden bedre til å bygge opp en kandidat som kunne være en virkelig utfordrer for Trump. Der må da være bedre kandidater enn Biden og Sanders i det store landet? Hvordan vil en Trump som er enda mer selvsikker (om mulig) og ikke behøver å tenke på gjenvalg bli? Jeg grøsser ved tanken.
Slettet bruker
07.02.2020 kl 11:17 636

Nå har jo nominasjonskampen vært en relativ fair kamp mellom folk med ulik bakgrunn. En VP, en tidligere statsråd, noen kongressmedlemmer, noen senatorer, noen guvernører og noen ordførere i tillegg til to multimilliardærer. En kan gjerne kritisere dem for at ingen av kandidatene er bra men det er tross alt dette de kom opp med. Det som kanskje mangler er en type med tydelig karisma, slik feks Obama hadde og Trump på sin måte har. Ikke dermed sagt at en slik person hadde gjort en god jobb som president. Det var feks snakk om at Oprah Winfrey skulle stille. Hun hadde selvfølgelig fått enorm drahjelp pga sin kjendisstatus, og kunne kanskje slått Trump, men om hun hadde gjort en god jobb av den grunn er slett ikke sikkert. 2 Land som har valgt unge statsledere med karisma er Canada og Frankrike men begge har opplevd stor nedgang i popularitet da forventningene var høyere enn det de klarte å levere. Det samme var forsåvidt tilfellet med Obama.
Redigert 07.02.2020 kl 11:18 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
07.02.2020 kl 11:37 620

Hele venstresiden er pussig for tiden.
Karakteristisk nok sjangler dems inn i fremtiden på gyngende grunn
cinet
07.02.2020 kl 11:42 617

Jabba/nikab, rakk dere flyet?
Game set mitt....

Mitt har et ekstremt markeringsbehov. De som valgte han fra Utah , er i berettiget harnisk. Det er klart fake news media kaster seg på, og gjør et stor nummer av at EN republikaner stemte for sirkus schumer schifty schitt sham cover up show. Hva med demokraten som meldte overgang ? Har dere glemt han? Er Mitt den dere hyller og trøster dere med ?

FAKE NEWS WAKE UP
Nuka
07.02.2020 kl 11:49 609

Hva er grunnen til at du tilber Trump så grenseløst ?
Slettet bruker
07.02.2020 kl 11:55 604


Jeg fikk med meg at Trump sier at Romney kjørte den mest mislykkede president valgkampen i historien. En ting skal vi imidlertid huske på. Mitt Romney's motstander var populære Obama, og det er alltid vanskeligere å vinne mot en sittende president, mens Trumps motstander var den meget upopulære Clinton. Til tross for dette klarte Mitt Romney å skrape sammen 47.2% av stemmene på landsbasis mens trump kun klarte 46.1 %. Trump har med andre ord dårlig dekning for sin påstand.
Slettet bruker
07.02.2020 kl 12:00 596

Det er viktig å tilbe Trump pga alle idiotene som tilber Obama og andre voldsekstremister. Man må ha litt balanse.

Når alle IDIOTENE på venstresiden sto å skrek i gatene etter valget i 2016 og DRITTMEDIA bablet om 3. verdenskrig når Trump ble innsatt så har je konstant hyllet alt Trump har gjort for å plage idiotene på venstresiden som straff.
Slettet bruker
07.02.2020 kl 12:04 593

Hillary var venstresidens og msm populære 90% sikre vinner.
Trump gjorde det umulige og beseiret MsM populære Clinton.
Jabbas talløvelser får likevel være til trøst i dems tunge dager.
#lekewin for dems vriogbend. Selv tap kan fremstilles trill rundt av jabbetallknuserne.
Nuka
07.02.2020 kl 12:11 594

Tåpelig svar fra HanVann og Bernt Kenny.
Slettet bruker
07.02.2020 kl 12:12 588

Litt enig og litt uenig.
Redigert 07.02.2020 kl 12:13 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
07.02.2020 kl 12:26 582

Nei. HanVann skriver kun korrekte ting.

HV for president!