NRK - Debatten i kveld må ses - Barnas beste/IS!

HP17
NRK 06.02.2020 kl 17:30 1592

I kveld er debatten med Fredrik Solvang på NRK kl 21.25 et «must».

Her skal det diskuteres «barnas beste» der det stilles spørsmål både ved IS kvinnen og barnas beste samt en sak der en mor måtte forlate 4 barn etter 20 år i landet.

Alle vet hva Fredrik Solvang kan få ut av debatter!

https://m.facebook.com/fredrik.solvang
Redigert 06.02.2020 kl 17:42 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
06.02.2020 kl 23:35 461

Du har levd lenger enn HV
Men HV overlever det meste til neste året skal feires
Året 2o/2o blir som de fleste. Ferdig drukket før du rekker å si februar.
Godt nytt år ferdig feiret.
-->klar ferdig Mars
Computum
06.02.2020 kl 23:39 462

Når ble Fremskrittspartiet så opptatt av ærlighet? Kanskje vi skulle sende politikere som lyver ut av landet ett par år?
polemiker
06.02.2020 kl 23:42 458

Fikk sett seansen på nettet nå, og føler meg litt snytt i forhold til forhåndsreklamen her. At denne asylsvindleren skal ut bør det vel ikke være noen uenighet om. Spørsmålet er vel om 2 år er litt i det mildeste laget. Normalen er vel livstid, men hensynet til barna har her medført at det kun dreier som om to år.

Det er titusenvis av familier i Norge som er splittet, noen frivillig, andre pga. skillsmisse, fengsel, tvangsinnleggelse el.l. Vi har hatt en horde av kristne misjonærer som har dumpet ungene sine hos famile eller pensjonatskoler i Norge i mer en to år ad gangen. Vi har folk i utenrikstjeneste, humanitære hjelpearbeidere, forsvaret osv. som i en toårsperiode kun har sporadisk kontakt med sine unger.

Nå klarte denne asylsvindleren å presse ut en tåre på direkten, og noe som gikk rett hjem hos godhetsapostlene på venstresiden. Hadde de vært like opprørt om det hadde vært en krushåret negerfar som hadde blitt landsforvist et par år? Neppe.

Ungene har åpenbart en svært oppgående forelder som kan velge å bo i landet sammen med ungene, så dette er ikke noe problem over hodet. Alternativt kan han velge å ta et par år i Afrika, som hundrevis av andre nordmenn gjør høyst frivillig hele tiden.

Redigert 06.02.2020 kl 23:43 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
06.02.2020 kl 23:42 456

H,v
Samme for meg, du gjekk inn i baden, eller er baden baden.
Driter i deg,
I morgen jobb.
3mil job.
Fikser jeg det tror du.
Faktisk driter jeg i det.
Slettet bruker
06.02.2020 kl 23:44 455

Fremskrittspartiet har alltid vært opptatt av at politikere som aldri ikke kan kreve mer skatter og avgifter blir uærlige med slike innkrevningsverktøy. Jeg tror de fleste mennesker som kommer inn på stortinget får lyst til å trykke på knappene som tar inn enda mer penger de kan styre med. Frp er ærlig på at de ikke kan stoles på og advarer i det minste.
Slettet bruker
06.02.2020 kl 23:45 451

Glemte en ting.
Er master på bomekaster
Slettet bruker
06.02.2020 kl 23:53 438

Fredrik og Helgheim er rakryggede hedersmenn. Pinlig å bivåne den frøkne representanten fra KrF. Usj !! Venstresiden opptrådte bare som forventet, fjernt fra virkelighetens verden. For øvrig en berikende kveld.
polemiker
07.02.2020 kl 00:07 432

Nei, så vidt jeg fikk med meg ordla han seg en smule anderledes. Han blir tvunget til å svare på spørsmål fra programleder og forholde seg til de andre debattantene. Han fikk da tross alt fremsatt en to-tre gode poenger.

Min personlige oppfatning var at hun SV-dama gjorde en dårlig figur, tett etterfulgt av hun sosialistjuristen og han høyre karen. Ropstad var som forventet, men hun Noas dama hadde faktisk noen gode poenger. Helgheim var helt overlegent best i denne debatten. Det tror jeg de fleste objektive vil være enige i.