Dow Jones har startet korreksjon

Man må være forsiktig, Dow Jones kan falle flere prosent.

Fallet vil akselerere etter hvert.
børst
07.02.2020 kl 20:17 2204

FED-ansatte med syke barn, dobbel dose QE4 på mandag?

Selgere ser mulighet til å kjøre børsene ned nå.

Jeg tror Dow Jones vil foresette med korreksjon idag.

Det ser ut som Dow Jones skal slutte i minus idag.

Det ser ut som de andre indekser skal også slutte i minus.

Jeg tror vi skal være veldig fornøyd med at dow korrigere litt.
Vi skal og være fornøyd med at den ikke stiger for mye slik det er nå.
Da blir det mindre og mer kontrollerbare markedsbevegelser , og ikke disse enormesvingningene.

Grønt og fint i USA i kveld.

Jeg vil love dere. Selgere driver børsene opp og ned, samtidig selger de masse aksjer, og når de har solgt nok så skal de kjøre alle børsene ned. Vent og se.
11.02.2020 kl 23:16 1514

Liten korreksjon så bærer det opp til 43000 PUNKTER på Dow Jones til 2030, etter det blir det chrash and burn. Børsene i USA BLIR DE SISTE SOM FALLER 😎
Redigert 12.02.2020 kl 00:49 Du må logge inn for å svare
Binyrer
11.02.2020 kl 23:21 1490

Hørte om dette siden 2018, siden den gang har jeg blitt gjeldsfri... "Jeg tror børsen skal ned..." ja en dag, det vet alle, men vinner trump i høst som det ser ut til så fortsetter festen, stay in cash du.
Klimbull
11.02.2020 kl 23:22 1483

Alle skal kjøpe Tech aksjer og det er en enorm inflow, men det har nå vart så lenge at de trolig vil få tyn snart.
11.02.2020 kl 23:44 1435

Markedene avgjør det, Trump og twittringen gjør børsene volatile, that's it. Hvorfor mener jeg dette? Smarte penger strømmer inn til børsene i USA. Vi har en statsgjeldkrise i Europa og Japan, det har Draghi sørget for pengetrykking i ti år og negative renter i fem år. Kan ECB gå konkurs? Hvem vil kjøpe statsgjeld med negative renter og hvem vil betale for å ha penger i banken?

Korreksjonen fortsetter med uforminsket styrke.

Dow Jones vil ta ned under 29000 snart.

Dow Jones kan falle under 29000 allerede idag ?

Kom dere ut før det kommer flere smeller.

Kan man tjene penger på oppgang nå ?

Fryktelig korreksjon. Huff
-Dëë-
20.02.2020 kl 19:33 948

Faen til mas det var på deg da...
Ta deg sammen. Er som ei flue som surrer rundt hue.

Det vil komme større smeller enn idag. Det er jeg sikker på.
-Dëë-
20.02.2020 kl 19:34 943

Ja, og det vil gå opp igjen. Som alltid.
Hysj på deg nå.

Coronavirus biter seg fast i folk. Når Coranavirus kommer til India og Pakistan så vil dere se omfang av smitten. Det verste ligger frem i tid.

Er dere ikke redd for at børsene kan krakke ?. Jeg er det.

Det har gått 10 år uten børskrakk. Det skjer hvert tiende år, så det er iår at det skal skje ?

Dere som sitter inne med tap, og vil ikke selge dere ut. Jeg lover dere at dere skal tape MYE mer hvis dere fremdeles sitter inne.
Redigert 21.02.2020 kl 18:47 Du må logge inn for å svare
Lafreri
21.02.2020 kl 18:52 662

Som investor er jeg alltid redd for at børsen skal krakke. Følgelig sitter jeg med 50 % cash nå.

Jeg tror det vil bli sell off på slutten av dagen idag. Det er flere som ikke vil sitte med aksjer over helgen ?

Sannsynlighet for at det vil oppstå et børskrakk er stor pga Coronavirus. Jeg har ikke funnet på dette for å skremme dere, men sannheten er at HELE ASIA har stått stille i flere uker. Folk har sluttet å komme ut, alle restauranter er tomme for folk, folk shopper ikke...osv. Jeg ser at dette vil bli langvarig. Nå har Coronavirus nådd Iran og midtøsten, og snart vil Coronavirus nå Afrika. Det er mange Kinesere som bor og jobber i Afrika, de reiser mye fram og tilbake.
Media har ikke vist hele bilde av det som virkelig skjer i verden, så folk i den vestlig verden vet veldig litt av det som virkelig skjer.
Redigert i dag kl 09:41 Du må logge inn for å svare

Den mest solgte vare i verden akkurat nå er munnbind og prisen på munnbind har økt flere hundre prosent.
Redigert i dag kl 10:33 Du må logge inn for å svare

Leser man denne tråden så ser man at du stort sett tar feil i alt du skriver. Kanskje på tide at du finner deg en ny hobby?

Tapogvinn.
Folk som sitter tungt inne på børsen med aksjer, vil ikke godta fakta selvfølgelig.

Spørs om ikke Sanders skremmer det amerikanske markedet mer enn Corona, men denne kombinasjonen kan kanskje føre til at vi endelig får en gevinstsikring i USA. Er jo utrolig at ingenting har påvirket børsene der så lenge.

Ja derfor det kan oppstå et børskrakk, når alle skal selge samtidig ?
Redigert i dag kl 11:13 Du må logge inn for å svare

Det vil overraske meg hvis ikke mange lands økonomi er allerede i resesjon pga Coranavirus.

Til dere som fremdeles sitter inne med aksjer.
Dere kan bare overse hva MD har kommentert. Dere kan forsette å sitte inne med aksjer og venter på oppgang.
Lykke til.
Redigert i dag kl 13:49 Du må logge inn for å svare