AXA Veien framover etter emi og kursras

Slettet bruker
AXA 10.02.2020 kl 08:56 1207

Meget bra av admin å publisere instramming av det å følge regelverk.
Men tenker likevel starte en tråd ikke åpen for alle. De som er interresert søker tilgang til tråden.
Etter emi som kom litt som "julekvelden på kjerringa" fikk vi et lite kursras fredag. Er bunn nådd for denne gang? Vi er såpass langt under emikurs at en smertegrense må nærme seg. Det var tross alt ikke en overlevelses emisjon. AXA hadde ganske sikkert kunnet leve greit uten emi. Men, vekst var ønskelig og derfor kom emi. Men, tror fåtall av de som ble invitert med så for seg slikt fall det ble i etterkant. Selv er jeg når "skaden" først har skjedd fornøyd med at jeg hadde nok midler tilgjengelig til å snitte ned til noen tiøringer over emikurs. Men, når snur kurs opp igjen over emikurs? Hva må til?
Slettet bruker
10.02.2020 kl 10:11 1099

5 brukere har fått tilgang til tråd. Kun en avslått
Slettet bruker
10.02.2020 kl 10:14 1085

Du må inviterer han med knekt linjal også;)
Slettet bruker
10.02.2020 kl 13:41 882

Her må man ha is i maven ,tipper at det er short inndekkningen som gjør seg gjeldene. Jeg tar dette helt kuli. Dette er en Warren Buffet aksje. Price earning pr share vil øke år før år.
Slettet bruker
10.02.2020 kl 15:21 793

Ja, "is i magen" gjelder hele min portefølge nå. Heldigvis ikke i posisjon for å bli utsatt for tvangssalg noe sted.