NOM, nå er tiden inne.

Jondolls
10.02.2020 kl 16:58 1578

Nå har jeg lenet meg tilbake i lenestolen i 5 år og følgt med på dette forumet og aksjen.

Det er mye optimisme som har gått igjennom her ila de årene. Men nå blir det fart i sakene. Dobling av kurs er bare smuler av det som venter her.

Dette blir bra. Lykke til alle nye og gamle NOM-ere. Jeg har fullt opp over 500k de siste 2 ukene om dere tror jeg snakker tull. Welcome omboard, i mars er det for sent.
ZOOZ
11.02.2020 kl 09:46 1420

Ja gutter tiden minker dag for dag. Det beste igår var at AMR fekk som fortjent. Det forsvinner ut bakdøren nå.
Maalselv
11.02.2020 kl 10:03 1386

Du skulle jo kjøpe for under 2.- Hva skjedde ?
ZOOZ
11.02.2020 kl 10:06 1373

Jaaa kommer nok. Men det er ikke et must for meg. Opp eller ned er det beste. hahaha
ZOOZ
12.02.2020 kl 08:33 1213

Nordic Mining starter pengejakten
Nordic Mining har begynt å snakke med banker om finansiering av gruveutbyggingen i Engebøfjellet. – Vi oppfatter dem som positive, sier konsernsjefen.
NÆRMER SEG: Nordic Mining vil starte utbyggingen av gruven på Engebøfjellet, cirka 20 mil nord for Bergen, i løpet av året.

Zooz. Link til dette og hva skjefde med fantasiselskapet amr i går?
ZOOZ
14.02.2020 kl 08:14 856

Norge kan bli titanlandet i Europa – nå starter arbeidet med den omstridte og unike gruva
Engebøfjellet er en mineralogisk gigant og kan gjøre Norge til titanlandet i Europa med sin svært rike forekomst av bergarten eklogitt med høyt innhold av titanoksid og enda høyere innhold av verdifull granat.
https://www.tu.no/artikler/norge-kan-bli-titanlandet-i-europa-na-starter-arbeidet-med-den-omstridte-og-unike-gruva/484396?key=mlFmqd15&fbclid=IwAR1GYdcgL2fGfNcgOkOMkpmX_SQUKKSy3KmBcn_Pyl-UGofZHKfrpdIkBL8

Ja virkelig på tide å få driftskonsesjon. Virker som at de er livredd desse miljø organisasjonene. Sentralbanksjefen meinte at vi satsa for lite på nye næringer. På tide å få mineralnæringen fram i lyset.
ZOOZ
14.02.2020 kl 09:14 757

Ja her er det bare å kjøre på. Miljø organisasjonene er for gruve drift ,men imot oppbevaring av overskuddsmassen i fjorden. Dette er vel på grunn av uvitenhet og pådrivere fra Vevring motstandere, de er jo fanatiske. Uansett hva en skal gjøre her i verden så er det noen som er motstandere av det. Slik er det oxo her. Men ting bruker og ordne seg. Snart er vi igang.
Sailor
14.02.2020 kl 09:14 756

På høy tid å få i gang næringsaktivitet som kan gi avkastning til samfunnet i form av skatteinngang og ringvirkninger lokalt, utenom pressområdene. Det er en skandale at små pressgrupper har klart å holde storsamfunnet og en demokratisk prosess sjakk (men ikke matt) så lenge.
Redigert 14.02.2020 kl 09:45 Du må logge inn for å svare
nival
14.02.2020 kl 09:15 752

Ingen tvil om att vi som sitter i ro her vil få veldig godt betalt for det i form av mye høyere kurs og årlig utbytte.

Bare øretrillere. Markedet forventer visst ikke noe snarlig svar ser det ut til. Er vel over 6 mnd siden de sendte søknad.
ZOOZ
14.02.2020 kl 09:51 688

Tror de har fått svar de sitter bare å ruger på den . Kanskje de har den meg seg til bankene når de søker lån.

Var visst noen som ikke tok sjansen på å sitte utenfor om helga. Kan vel komme nyheter når som helst.

Her skjer noget, er det nyheter på gang mon tro?

Nå skal noen skremmes ut, hvem lar seg lure.....

Alltid noen tullinger som ikke tåler litt oppgang.

Sperre på 20000aksjer på 2.50 for å presse kursen nedover. Noen jobber hardt nå.

Var ingen sperre men en tulling som kunne fått mye mer hadde han lagt det ut i små porsjoner.
ZOOZ
14.02.2020 kl 13:16 372

heheh sikkert en som byttet konto. Det er å mange sorte skjebner.
Redigert 14.02.2020 kl 13:18 Du må logge inn for å svare