Nok er nok - Malene må gå

Slettet bruker
NANO 10.02.2020 kl 21:41 10557

Liker ikke å starte nye tråder, men denne skal ha en helt annen tematikk enn de andre og handler om manglende informasjon.
Jeg har lest en del om misnøyen rundt Nano i det siste og kan ikke være helt uenig i de som kritiserer mangel på info om selskapet.

Man får bare se det som en gave og laste på slike nivåer. Likevel burde det ikke være nødvendig meg slik grusing av kursen.

Når det gjelder infoavdelingen og Malene så begynner jeg dog (igjen) å bli mektig irritert. Vet ikke hvor mange kursdrivende meldinger jeg kunne skrevet det siste året som igjen kunne gitt høye kurser. Det er ikke vanskeligere enn å forenkle den fundamentale utviklingen og sende meldinger på det.
Jeg skal helt klart ta opp dette med selskapet i forbindelse med q4, men hvor er de store aksjonærene og styret, hvorfor sitter de bare og ser på at "infoavdelingen" vannskjøtes og at kursen gruses uke etter uke? Hvorfor settes det ikke gang tiltak?

Nå får dere største aksjonærene jaggu våkne opp og få orden på infoflyten(eller fravær av info) til selskapet. Vi burde sende Malene ut i arbeidsledighet og få inn noen som kan dette. Malene har ikke lenger tilitten til akjsonærene og bør gå omgående.
Til alle andre, bombader gjerne selskapet med saklig kritikk, men send kopi til toppledelsen og ikke bare til infoansvarlig(Malene). Gjerne til Bravo og til styret også.

Det skal være helt unødvendig at shorterne skal få leke seg sånn år etter år uten at de brenner seg og at selskapet bare sitter å ser på den ulovlige kursmanipulasjonen. Dette er skadelig i alle ledd av utviklingen av selskapet. Nå får det være nok, og oppfordrer derfor alle å sende jevnlige spørsmål om hva de driver med og hvorfor de gir faen i aksjonærene med å være såpass tause med informasjon.

Det fundamentale er dog bra, men alt det andre kan forbedres. Sen mailer, ring, ikke bare til Malene, men også til Bravo. Så åpenbar kursmanipulasjon skal ikke få pågå i det uendelige uten at noe skjer. Husk også å bombader finanstilsynet og "folkefiendefondet" med mailer om hvorfor de bare sitter og ser på ulovlig kursmanipulasjon og hvorfor folkefiendefondet støtter disse ulovligheten med å låne ut aksjer. Ulovligheten er manipulasjonen i seg selv, ikke selve utlånet, selv om utlånet er kritikkverdig. Tips også media om dette, nå er det nok.

Blås i silent periode og send mailer med jevne mellomrom om hvor misnøyen tynger.

Når det er nevnt så ikke glem at vi snart Q4 og vi står overfor nyheter på løpende bånd snart. Men hver og en får gjøre sine egen vurderinger.
De som baiser aksjen dag ut og dag inn bringer sjeldent frem det fundamentale i Nano, med god grunn for alt det er mildt sagt bra.

Det er også verdt å merke seg at to meglerhus har Nano som nyttårsraketter og det er fordi vi venter en drøss med nyheter fremover.

Men jeg forstår absolutt frustrasjon til aksjeeierne. Infoansvarlig er direkte investorfientlig med denne elendige håndteringen av selskapets nyhetsflow. Derfor bør Malene gå av nå(uten fallskjerm eller andre økonomiske fordeler).

Redigert 21.01.2021 kl 09:28 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
10.02.2020 kl 22:21 5449

Det finnes så mange muligheter for styret og ledelsen til å foreta seg grep for å få kursen opp på et anstendig nivå.
Innsidekjøp av ledelsen er en ting, kjøpe egne aksjer et også en mulighet, eller at styret/styreleder kjøper aksjer. Ett eksempel er her: https://finansavisen.no/nyheter/bors/2020/02/10/7496438/styreleder-kjoper-aksjer-for-2-5-millioner-i-atea

Dette er bare noen av svært mange muligheter for å få selskapet på rett kjøl kursemessig og for å skape en positiv flow i selskapet. Dette er et kontinuerlig arbeid og man må med jevnlige mellomrom informere aksjonærene om den positive utviklingen. Har de et møte med Big farma så fortell det da, man tenger ikke røpe hvem det er, og det kan trigge interesse fra andre også. Vi bør kreve å få noen aksjonærvennlige personer inn i styret også. Som kan ta tak i styremøtene for å få selskapet på rett kjøl. Nok er nok. Ut med Malene, inn med noen nye krefter som kan håndtere kommunikasjon.

Nel opp etter twittermelding, børsen i USA i all time high. Indekser som er 20 til 30 prosent opp i året. Hele verden er i bull og har vært det i flere år. Nano går ned med elendig infoarbeid samt ulovlig kursmanipulasjon av shortere.

Shorterne hadde ikke hatt nubbesjanse om vi hadde hatt en seriøs infoavdeling. Vi må kreve Malenes avgang, og enda viktige, Få på plass noen som setter aksjonærene og selskapets verdi først.


Redigert 10.02.2020 kl 22:37 Du må logge inn for å svare
Bullinvestor
10.02.2020 kl 22:55 5313

Bra Stinke at du tar opp dette! Ikke sikkert markedsdirektøren skjønner bære av hva som skal gjøres. Her må det klar tale til!!!
focuss
10.02.2020 kl 23:09 5238

Stinke
Nå må du ikke bli sur da men jeg skal skrive hva jeg lenge har ment men ikke ønsket å skrive.

Styret er sovende daukjøtt og stiller null krav til administrasjonen. De mangler sterke private som er inne med egne penger. Administrasjonen bryr seg ikke om aksjonærer eller aksjonærverdier og har ingen peiling på børs. Administrasjonen optimaliserer rundt helt andre ting en hva som er aksjonærenes interesse. Det finnes folk i denne administrasjonen som aldri vil få en kombinasjon av så enkel jobb og vanvittig høy lønn som de har nå. Deres ønske er at moroa skal gå så tregt som mulig. Kolstad har intet ønske om å komme i mål da han synes det er helt topp å leve godt å dra på konferanser betalt av Nano aksjonærer. Ikke bli overrasket om han trekker en ny apekatt opp av hatten. Studier med å kombinere Betalutin med CPI. Aksjonærene må fortelle adm. at nå er det faen hakke meg på tide å begynne å levere. Skal det skje så tror jeg kanskje styret er de første som må kastes. Healthcap er en stor vits. Har kun bidratt med negativ verdi. Vel med unntak av at de deltar i emisjoner. Byråkratisk suppe fond. Hele gjengen trenger et sold spark i ræva. Betalutin ville vært i markedet nå hadde det ikke vært for denne gjengen med totalt mangel på fremoverlent fokus.

Puh. Det var godt å få det ut.
Redigert 10.02.2020 kl 23:16 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
10.02.2020 kl 23:10 5192

Hvordan går det med dialogen og inspeksjonen med FDA? Hvorfor får vi ikke en betryggende melding om utviklingen? Alle husker vel den "common understanding med FDA" meldingen fra PCIB som sendte kursen sky high.
De kunne øst ut med kursdrivende meldinger som inneholdt substans:
- Klargjøre mer om antiCD20 også se på mulighetene fremover. Alpha37? Hva skjer?
- At markedet vokser ekstremt år etter år er også underkommunisert.
- Hva skjer med MZL og DLBCL i klartekst så folk flest forstår - hvor går veien videre? Er det interesserte partnere som har tatt kontakt? Show and tell.
- Er målet med Archer-1 å komme på markedet likt med Beta fl3? Hvorfor lurer vi i det hele tatt på dette? Dette skulle selskapet forklart i klartekst for lenge siden. (kanskje de heller vil overraske positivt om det skjer, men det er skadelidende for kursen, så vær ÅPNE!)
- Hva skjer med Prime og BTD?
- Hva skjer med partnere i Asia og resten av verden? Er det samtaler så skriv det. Ingen som trenger å vite detaljene, men bare si at det skjer om det skjer,
- Hva skjer med solid tumors, det holder ikke å nevne at dette skal bli et satsningsfelt så taushet etterpå.

MALENE MÅ GÅ. Men det er ikke nok, vi må få orden på infoavdelingen. Tror det er første gang jeg har brukt caps lock men nå må de store aksjonærene ta grep og kreve en ekstrem holdningskultur. Kursen burde vært minst 100. - kanskje 200.-.
Om Holding og dere andre storinvestorer - ta grep. Vi kan ikke sitte å se på at amatører på infobiten raserer alle verdier i selskapet.
Redigert 11.02.2020 kl 10:52 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
10.02.2020 kl 23:18 5154

- Er enig i at Health cap kunne utøvet press på styret og ledelse. At de et investert i Nano er utelukkende positivt. De er proffe investorer som siler ut de beste biotekselskapene og investerer store midler i de få som de velger ut. Dette blir gjort nøye av flere industri-spesialister på sine felt.
- Er enig i kritikken av styret.

Ser du bort i fra Health cap så er jeg enig i alt du skriver, og det er ikke ofte. Nano er bra fundamentalt, men et svært aksjonærfiendtlig selskap når det gjelder info.

Håper folk tar oppfordringen og tar kontakt med styret, ledelsen osv. Dette våset har pågått lenge nok.
Redigert 10.02.2020 kl 23:20 Du må logge inn for å svare
focuss
10.02.2020 kl 23:26 5124

Stinke
Det er på høy tid at styret og ledelse får høre hva aksjonærene virkelig mener. Helt fra 2016 har det vært alt for mye skryting av styret og admin. De ødelegger ikke bare for nano aksjonærene men renommé til hele biotech sektoren på Oslo Børs. Helt sjukt at DNB må fortelle dem at de må begynne å oppføre seg som et børsnotert selskap om de skal få mer penger.
focuss
10.02.2020 kl 23:28 5087

Vi får stille med råtne egg på Q4, kanskje det er det som må til.
Pentagon
10.02.2020 kl 23:31 5054

Nå må dere virkelig ta dere sammen. Her sitter dere tydeligvis på hver deres tue og formaner om at selskapet er både det ene og det andre.
Aksjonærfintlig, folk bør miste jobben, ingen setter krav, bombander selskapet og Finanstilsynet med mailer.
Hvordan i himmelens navn og rike vet dere om dialogen de største aksjonærene har med ledelsen? Hvorfor i allverden skulle de kommunisere dette med en flokk besservissere på Hegner? Hva vet noen av dere om å drive et forsknings selskap som forsker på kreft?
Tiden vil vise om dette er riktig. Lykkes de med medisin, er det Ingen , og ja ,INGEN som om et år eller to tenker på hva selskapet sto i 10 februar 2020.
Nå er det på tide å tenke seg litt om før enn poster ting om NANO.

Pentagon
Redigert 10.02.2020 kl 23:32 Du må logge inn for å svare
focuss
10.02.2020 kl 23:33 5044

Når Marlene ble ansatt så tror jeg det skyltes at det var en gjeng selverklarte eksperter som mente selskapet trengte en info direktør. Bare tull. Et lite selskap med ett produkt trenger da for f.... ingen info direktør. Vi trenger en CEO som skjønner hva som kreves av et børsnotert selskap. Penger til Marlene er penger i dass. Lønna til Tone burde vært barbert med et par mill. Jævla gjøkerede
Slettet bruker
10.02.2020 kl 23:33 5033

Ja, enig. Spørsmålet er hvordan vi skal få kommunisert dette i klartekst slik at det virkelig skjer en forvandling?

Jeg syntes jeg så positive signaler på det en stund etter Bravos inntreden, men nå er det jo neste verre enn under Costas tid.

At ikke Bravo selv gjør tiltak for å vise verdiene i selskapet ert slettes ikke bra, han kan begynne med å sparke Malene og få skikkelige kommunikasjonsfolk på plass. Folk som sprer entusiasme, glede, forventninger osv.

Aksjonærene, og spesielt de største må våkne opp og kreve endringer NÅ.
focuss
10.02.2020 kl 23:35 5015

Pentagon
Slikt sprøyt du kommer med der har folk kommet med i fire år. Du har ikke peiling.
focuss
10.02.2020 kl 23:38 4990

Stinke
Den lille kommunikasjonen aksjonærene trenger i et lite selskap som Nano er ikke mer enn hva CEO skal gjøre selv. Er han ikke i stand til det så har han helt feil jobb.Faktisk noe av det viktigste han gjør. Det medisinske tar Lisa seg av.
Pentagon
10.02.2020 kl 23:45 4946

Focuss. Du skulle bare visst. Men jeg bruker tiden min på andre ting enn og kommentere alt det folk lirer av seg her inne på dette forumet. Dog,er det enkelte med god kunnskap om flere av selskapene på Oslo børs. Om du er en av dem skal jeg ikke påstå. Men hold deg i livet noen mnd til så skal du ikke se bort i fra at jeg kan komme til å kommentere noen på denne tråden igjen. Men spennende at du kan dømme meg etter et innlegg.

Pentagon
Araber
10.02.2020 kl 23:45 4943

Jeg sendte e-post til Bravo i 2019 om bla Black box trading. Aksjonærene fikk deretter klar beskjed...... Vi kan ikke diktere aksjekursen.

Hvem kan ta knekken på shortermafien...................

focuss
10.02.2020 kl 23:46 4944

Stinke
I PHO er det etablert en facebook gruppe. Ca 1000 aksjonærer er medlemmer. Nano kunne trengt samlet troppene på tilsvarende måte, det gir tyngde. En mail til styreformannen kunne vært en start.
Araber
10.02.2020 kl 23:51 4899

Bravo forholder seg til enorme verdier, og bruker ikke tid på blogger............. Dont read the blog, ref Costa
focuss
10.02.2020 kl 23:51 4895

"hvem kan ta knekken på shortmafian......"

Dersom shorterne har rett og Nano er mindre verdt enn børskurs kan ingen ta knekken på shortmafian.

Dersom shorterne har feil og Nano er mye mer verdt enn børskurs så kan ledelsen ta knekken på shortmafian med relevant info. DNB mener verdien er 72.
focuss
10.02.2020 kl 23:54 4864

Denne voldsomme respekten for en CEO er utrolig irriterende.
Araber
10.02.2020 kl 23:55 4847

SHORTER MAFIAN DRITER i verdier - fremdrift og hva aksjekursen er..........................

Tog du ann............
Redigert 10.02.2020 kl 23:57 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
10.02.2020 kl 23:55 4847

Pentagon: Her må jeg si meg enig med Fokuss.
Det er jo lett å skrive som du gjør, at vi er smånisser og at vi må godta at selskapet prismessig snart er konk. Men ser ikke saklige motargumenter. Hva er det du mener som er bra kommunisert av selskapet? Hvorfor er kursen som den er hvis du er så fornøyd? Er du fornøyd med siste pengeinnhenting på kurs 25? Du kan begynne å svare på de vesentlige aspektene i stedet for å selv være en besserivsser som ikke har noe saklig argument,

Som langsiktig storinvestor(ja du skulle bare visst), og i flere biotekselskaper så har jeg etter hvert fått en viss erfaring og jeg må si at Nano har nå over flere år opptrådd svært aksjonærfiendlig. De har unnlatt å fortelle om forsinkelser, har unnlatt og fortelle om hvordan rekrutteringen pågår osv. Jeg kunne fortsatt med en rekke med eksempler om at infoarbeidet er rett og slett tragisk.
Jeg har selv erfaring fra kommunikasjon og Nano er et skoleeksempel på hvordan man skal rasere verdiene i et selskap. Tre år med bare vås, utsettelser, og et virrvarr av dårlige børsmeldinger som sender kursen ned gang etter gang. Selv om det faktisk er gode nyheter klarer de å gruse kursen med dårlig info.
Og på toppen av det hele så er selskapet veldig bra stilt fundamentalt, da er det noe som er åpnbart galt.

Man må nesten ha vært blind om man ikke har sett denne elendige håndteringen av kommunikasjonen som har pågått over lang tid. Jeg tror ikke jeg har sett maken.
Conference call'en til Targovax rett før siste emien er kanskje noe av det verste jeg har sett, men at Nano skal ligge på kurser på 20.- rett før de skal på markedet i en av verdens største kreftmarkeder skyldes kun én ting, en elendig kommunikasjonsstrategi - om de i det hele tatt har hatt noen. Amatører.
focuss
10.02.2020 kl 23:58 4826

Det er fordi det har blitt skrevet 1000 vis av slike innlegg med den holdningen, og det helt feilaktig.
Slettet bruker
10.02.2020 kl 23:58 4808

Har dessverre ikke tid til å drive et facebookforum om Nano, men ser gjerne at andre tar ballen/oppfordringen.
Der skal Schneider i Pho få kred. Han tok en Q &A med Facebookgruppen fordi de ønsket det. Aksjonærvennlig handling.

Araber
11.02.2020 kl 00:02 4941

kommunikasjonsstrategi = AKSJEKURS..................?
Redigert 20.01.2021 kl 22:28 Du må logge inn for å svare
Pentagon
11.02.2020 kl 00:04 4932

Stinke. Er du storinvestor kan du ha innflytelse på dette. Men kommuniser dette direkte med selskapet gjennom Mail og spørsmål og ikke her inne på klageforumet hos Hegner.
Jeg er ingen besservisser det kan jeg love deg, beklager hvis du føler at jeg fremstår slik. Jeg er bare opptatt av at forskerene får tid til å gjøre det de kan best, nemlig og forske så vil aksjekursen naturlig stige som en konsekvens av dette.

Pentagon
Redigert 20.01.2021 kl 22:28 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
11.02.2020 kl 00:09 4917

Klart de ikke kan diktere kursen, men de kan diktere god kommuniksjon. Det er enkelt . man lærer disse elementære tingene på skolene i Norge, Vet ikke hvor danske Malene er skolert, men arbeidet hun gjør koster Nano 100vis av millioner. Og hvorfor en danske i det hele tatt? Har vi ikke bra folk i Norge? Er det ikke lettere å kommunisere til nordmenn på norsk?

Har sagt det før, tar gjerne ansvaret for Nano PR-avdeling omgående. Der må noe drastisk skje. En melding om Malenes avgang kunne alene sendt kursen opp flere tikroninger.

Ikke misforstå, jeg selger ikke en aksje. Jeg tror det fundamentale er på vei til å slå gjennom om ikke lenge. Jeg skal tvert i mot kjøpe flere aksjer på dette nivået
Redigert 20.01.2021 kl 22:28 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
11.02.2020 kl 00:13 4907

Pentagon:
Det er blitt gjort flere ganger tidligere allerede. Ikke bare av meg, men av ganske mange andre også.
Og som jeg skrev i denne tråden tidligere, dette skal jeg ta opp med selkskapet i forbindelse med Q4. Men at jeg alene kan endre noe er tvilsomt, derfor forsøker jeg her å henvende meg til de andre aksjonærene i selskapet om å gjøre det samme.


Redigert 20.01.2021 kl 22:28 Du må logge inn for å svare
heilo888
11.02.2020 kl 00:35 4867

Bra Stinke! Vi er mange aksjeeiere som støtter dine synspunkter.
Skal ta oppfordingen med å mase på ledelsen om bedre info. og håper flere også gjør det!
Redigert 20.01.2021 kl 22:28 Du må logge inn for å svare
Bullinvestor
11.02.2020 kl 00:40 4856

Mener det var i 2016 at jeg snakket med infodirektøren pr tlf. En bra samtale og stemningen i røret var god..Jeg hintet litt ang daværende aksjekurs stanget da rundt tidlig 30 tallet.. syns dette var litt spesielt noen dager etter samtalen begynte kursen å bevege seg mer og mer ja det var starten på himmelferden:)
PR i dag skal det være vanskelig å få kontakt med Marlen på telefon, kun på Mail.
Har Pentagon noen formeninger hva vi kan forvente 1H? Kan 2020 bli fortsettelsen på 2016 etter 3 år i dvale, synspunkter?
Er selv en privat investor i Nano, kjøpte mine første aksjer 2015.
Redigert 20.01.2021 kl 22:28 Du må logge inn for å svare
stockwalker
11.02.2020 kl 08:30 4611

Henvendelse er herved sendt Nano pr web kontaktskjema igår .. noen andre ?

Nano er ned 25% YTD.. mens selskapet visstnok har store ting på beddingen
Redigert 20.01.2021 kl 22:28 Du må logge inn for å svare
JT
11.02.2020 kl 08:59 4533

Eduardo Bravo, CEO
Cell: +34-609-481-091
Email: ebravo@nordicnanovector.com

Malene Brondberg, VP Investor Relations and Corporate Communications
Cell: +44-7561-431-762
Email: ir@nordicnanovector.com
Redigert 20.01.2021 kl 22:28 Du må logge inn for å svare
Fljo
11.02.2020 kl 09:07 4498

Synes det må være feil å angripe Malene personlig og kreve hennes avgang. Hun er sikkert underlagt den informasjons-vilje/strategi som Bravo gir henne rom for, og hun vil heller aldri kunne trylle frem nye data som ennå ikke er innrapportert fra site'ene og deretter sammenstilt.
Redigert 20.01.2021 kl 22:28 Du må logge inn for å svare
Forum forum
11.02.2020 kl 09:34 4422

Fljo.

Sjelden jeg går etter folk, men akkurat Malene har jeg stilt mine tvil ved en lang tid. Det er særlig to jobber hun har. Det er å påse at finansverden har et helhetlig riktig syn på selskapet, og tiltrekke seg investorer. Dette har hun ikke greid.

Når hun startet i jobben satt hun inn et tiltak, kvartalpresentasjon på dansk/norsk rett etter Costa hadde en på engelsk. Det er å fordumme sine eiere så til de grader, og viser hvor ille det kan være når man ikke har fokus på de rette tingene.

Når det er sagt skulle jeg gjerne sett en sak om Folketrygdfondet som gruser 8000 mindre aksjonærer ved å låne ut til short. Det er i mitt hode en voldsom uetisk og umoralsk handling utført av staten.
Redigert 20.01.2021 kl 22:28 Du må logge inn for å svare
JT
11.02.2020 kl 09:42 4392

Et selskap som NANO finansieres utelukkende av aksjonærene som betaler "gildet".
Når selskapet ikke gjør en god nok jobb med å oppdatere markedet eller iallefall gjøre et minste
forsøk på å synliggjøre verdiene så bør noe gjøres.
For å dra en sammenlikning til f.eks Photocure så ligger NANO ikke bare et hestehode bak, men bak hele hesten...
Kritikkverdig.... Og et perfekt mål for shortere.


Redigert 20.01.2021 kl 22:28 Du må logge inn for å svare
dr. Stockman
11.02.2020 kl 10:07 4313

Aksjekursen er på en måte fasiten (om enn midlertidig). Enten er fasit riktig, og de trofaste aksjonærene tolker det meste i positiv retning og har hatt urealistiske forventninger til NANOs potensiale (og det er jo ikke akkurat slik at ledelsen hamstrer aksjer) eller så er fasit feil. Isåfall er det klart at NANO underkommuniserer, og ikke har klart å formidle verdier og potensiale godt nok videre til markedet. Ofte er det bare slik at en tvil brer seg i markedet, og selv om det ikke har skjedd noe nytt så kan det likevel være på sin plass å informere markedet om at man fortsatt "is on track" og utfyllende informasjon omkring dette vil komme ved kvartalspresentasjonen. Ved å stikke hodet i sanden og håpe at det "blåser over" gir fritt spillerom til shorterpakket som vet at fallende kurs i seg selv gir næring til tvilen hos aksjonærene og hos dem som kunne tenkes å posisjonere seg i selskapet. Aksjer er psykologi (noe shorterne vet å benytte seg av), og det er en innsikt man finner lite av hos ledelsen i NANO.
Redigert 20.01.2021 kl 22:28 Du må logge inn for å svare
Fljo
11.02.2020 kl 10:20 4267

Dårlig info kan kritiseres. Spørsmålet er vel om Malene er gitt et selvstendig ansvar for å informere markedet slik flere her ønsker. Er det ikke heller grunn til å tro at det er øverste leder som bestemmer det meste av både når og hva markedet skal informeres om (i tillegg til at noe offentliggjøring av data også styres av regler for deltagelse på store konferanser)? Spurt på en annen måte : Tror dere en annen infoansvarlig under Bravo vil ha mulighet til å opptre anderledes?
Redigert 20.01.2021 kl 22:28 Du må logge inn for å svare
Forum forum
11.02.2020 kl 10:20 4266

En ting er de gode på da, det er å holde kortene tett til brystet og ikke minst gi klare og sterke signaler om at det ikke kommer noen nyheter på lang tid. Det var både Costa tydelig på og Bravo har fulgt opp på den i stor stil.

Når det raser som verst er det vel lettest å kritisere også. Jeg håper og tror selskapet leverer en knasende god q4 presentasjon uten de store blemmene. On track i Paradigme er helt avgjørende. Archer har hatt og har estimated competed sept 2020. Det er innenfor, men ikke optimalt mot deres kommuniserte plan som er H1/20. Når det er lite å klamre seg til er det helt avgjørende at de leverer på de få milestones de har på highlight skjema sitt.

Blir artig å høre hvor åpne de er!
Om en eventuell BTD som jeg trodde skulle komme i 2019 basert på Lymrit 37-01 ( ref Bravo i podcast des 2018ish).
Det burde komme en avklaring om de neste 3 og deretter de neste ca 20 pasientene i Archer 1.
Litt vanskelig å se hvorfor de ikke skulle dele safety på de neste tre og heller kjøre alle 24 i studien på ASH20.
De burde vel melde når de er ferdig rekruttert til interim. Dette burde jo skje senest mars om de skal rekke deres milestone om melding i juni/juli.

Det er vel bare å bite tenna sammen, og håpe selskapet har en gnistrende presentasjon på lager som sagt.
Redigert 20.01.2021 kl 22:28 Du må logge inn for å svare
Trainspotter
11.02.2020 kl 10:57 4177

Her synes jeg du beskriver Malene som en kontorassistent som bare er sjeleglad for hver ekstra dag hun kan sitte i en slik utrolig "kremjobb". Slike personer skal ikke delta i ledelsen av NANO. Hvis MALENE BRONDBERG som Vice President for IR & Corporate Communications ikke får informasjonsstrategien sin godkjent fordi den alltid skal være "underlagt den informasjons-vilje/strategi som Bravo gir henne rom for", så bør hun si opp sin stilling i protest, og ikke ødelegge sin egen karriære og prestasjonsliste med slikt tull. Det er vanlig praksis i skikkelige selskaper. Sagt opp har hun som vi vet, ikke gjort, og det demonstrerer at hun alltid bare har vært nettopp en kontorassistent ("med interesse for kommunikasjon" kan vi vel gi henne).

Hun er ikke den eneste i NANO-ledelsen som frivillig har endt opp som assistent. NANO-ledelsen har alltid hatt en lettvekter-ledelse med mangel på kunnskaper og forståelse for strategisk styring av små uavhengige børsnoterte selskaper og viktigheten av aksjekursens innvirkning på kapitalinnhenting. Og NANOs styre er desverre fullstappet med medisiske eksperter som ikke tenker på suksess på samme måte som aksjemarkedet. Jeg synes også det var litt for lettvint å bare gå over gaten og be Egberts fra Photocure hjelpe med å fylle formannsvervet. Bortkastet mulighet. HealthCap, som også er i styret, aner jeg ikke lenger hva tenker her. Har de mistet fokus?

NANO skryter i selskapspresentasjonen på egen side under overskriften 'Management Team with international experience' med flotte logoer av selskaper de ulike lederene har jobbet for mange år tidligere. Hvorfor? Er dette en dårlig skjult CV for deltakerene i ledelsen? Vet de noe ikke markedet vet? Er dette Malenes påfunn? Makan til frekkhet å trekke med seg slikt isteden for å konsentrere seg om dagens kritiske oppgaver.
Redigert 20.01.2021 kl 22:28 Du må logge inn for å svare
Pentagon
11.02.2020 kl 13:22 3983

Bullinvestor. Jeg har ingen formening om kurs den neste 3-6 mnd perioden. Det vil bare være å tippe,og det holder jeg meg for god til. Derimot når det kommer til produkt,er jeg ikke i tvil om at det de er i ferd med og forske frem kommer til å bli medisin. Det er det fundamentale jeg forholder meg til. Det er derfor jeg er aksjonær i Nano. Ikke fordi jeg sitter og ser på daglig kursutvikling,men har troen på det de gjør. Er langsiktig, og kan selvfølgelig være skuffet over kursen PR dags dato, men som sagt dette kommer til å bli en fantastisk reise på sikt. De som klager på alt og alle tenker ikke langsiktig på Nano, de tenker kort profitt og ferdig med det. De bør heller trade Nel eller Gogl.

Pentagon

Pentagon
Redigert 20.01.2021 kl 22:28 Du må logge inn for å svare
dr. Stockman
11.02.2020 kl 13:30 3953

Den løpende kursutvikling er slett ikke uinteressant for den langsiktige. Tvertimot er det de langsiktige som lider under en situasjon hvor emisjoner settes på stadig lavere nivå. Gitt suksess vil selskapets markedsverdi ende opp på samme sted, men verdien bak hver aksje kan være radikalt utvannet før vi kommer så langt. Vi får sende en takk til Folketrygdfondet som legger for dagen en usedvanlig firkantet tankegang hvor det ikke koster dem noe som helst å stabbe sitt eget selskap i ryggen for å tjene noen Judaspenger. Man trenger ingen fiender når man har venner som Folketrygdfondet.
Redigert 20.01.2021 kl 22:28 Du må logge inn for å svare