Hareides bror kjøpte hus i hans navn for å spare avgift.

Ja, til og med "Kristen folket" Knut Arild Hareide og hans bror Steinar spekulerer på lovlig vis selvsagt om det å spare skatt.

Selv tenker jeg dette er bra, og forteller oss andre at vi bør bli flinkere med å redusere våre skatter også. Har en nær nabo som driver som utbygger på sin fritid. Her er det mye utenlandsk arbeidskraft som kommer på vårparten og reiser hjem på høsten. Jobber dag og natt. Opprettet AS selskap og driver selskapene innenfor lovens rammer selvsagt.

Jeg tenker vi alle har mye å lære av Hareide c/o og det å få redusert våre skatter på en lovlig måte selvsagt. Selv har jeg begynt med langsiktig sparing, spekulering i boliger og redusert kostnader med å bestille varer på nett fra utlandet. Dessuten kjøper jeg matvarer på billige steder. Har på så måte spart 5000 kr i mnd som settes inn i fond på langsiktig tid.

Dersom vi alle gjør dette, vil selvsagt nærbutikker og andre nærings bedrifter gå over ende, men hvem bryr seg! Det er alltid noen som handler dyrt og ikke planlegger å redusere sine skatter. På så måte bli vi andre berike seg og andre bli enn mer fattig.

Nei, Norge er et fint land med mange muligheter for å bli rik. Bare fantasien og kunnskapen er det så vil det gå enn vel.