Sørlandsperlen Langesund har blitt multikulturelt gett

Scoopfinder
ISLAM 29.07.2018 kl 07:01 921

Masseslagsmål i Langesund
Rundt 20 personer var involvert i et masseslagsmål i Langesund, melder Politiet i Sør-Øst på Twitter. Det skal ha blitt brukt et jernrør, opplyser politiet, som er på stedet der det nå er rolig.


Fra tidligere har politiet i Langesund uttalt :
«Sammen med to mann fra Bamble lensmannskontor har Flølo selv patruljert gatene i Langesund etter det siste, voldsomme gateslagsmålet. Men sist helg var det ikke politi på plass i Langesund. Da ble tre nordmenn alvorlig skadet etter slåsskamp med ni ungdommer fra innvandrermiljøet. «
Redigert 29.07.2018 kl 07:01 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
29.07.2018 kl 10:38 880

Det er da ikke rart at fremmedkulturelle blir sinte og frustrerte over å bli bosatt i Langesund - sørlandsperle for oss, gudsforlatt for dem!
Kun vår overbefolkede hovedstad gir dem noe i nærheten av den rette storbyfølelsen for disse klankulturelle som har dype genetisk anlegg i seg for å sloss mot fiender fremfor å la politiet få ha sitt lovbestemte voldsmonopol. Norsk kultur er endret for alltid. Snart må folk selv i de ytterste avkroker av landet utruste seg med jernstenger og våpen, for politiet har allerede gitt tapt i deler av Oslo, snart vil det bli slik overalt.
Redigert 29.07.2018 kl 10:38 Du må logge inn for å svare
Lurulf
29.07.2018 kl 10:42 876

Bare litt uskyldige guttestreker som vi alle har drevet med. Det går seg nok til etter hvert.

Mvh
Sotah
Sotah
29.07.2018 kl 10:51 872

Antakelig, Lurulf. Feriefyll og illsinte folk i varmen. Saken er glemt om en dag eller to.
Sotah
29.07.2018 kl 10:58 865

Som en digresjon, norske russ reiser til Kos for å sloss. Vi får håpe andre nordmenn fremdeles slipper inn i Hellas fremover.
Lurulf
29.07.2018 kl 11:15 857

Helt til Sotah selv blir angrepet av en "guttegjeng" med jernrør og slått helseløs. Da er det nok ikke så uskyldig lengre.
Redigert 29.07.2018 kl 11:15 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
29.07.2018 kl 11:46 841

Hei venner:))

Og...Zoten med følge går for zvenske tilstander og balkanisering - zånn er det bare:))...ZnageZz...

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Sotah
29.07.2018 kl 17:56 807

Pussig sammentreff. Jeg har faktisk tenkt meg til söta bror nå. Jeg skal dypt inn i de livsfarlige no-gosonene. Hvis jeg overlever skal jeg komme med tilstandsrapport. Da får du det rett fra slagsonen uten filter. Det er på tide at forumet sender en pålitelig observatør over grensa. Og jeg tar jobben.
Slettet bruker
29.07.2018 kl 19:18 791

Hei Zoten/venner:))

Og...det blir vel like troverdig som rapportene til informasjonsminister komiske Ali i Irak - "Fienden er slått tilbake på alle fronter" meldte han da det banket på døren i informasjonsministeriet - utenfor stod de Amerikanske soldatene mens kameraene blinket live sending:))...ZnageZz....

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
SCK
29.07.2018 kl 21:58 765

Grekerne kan trøste seg med at bråkmakerne drar hjem igjen, etter antatt å ha tjent noen kroner på de. Da er det en smule verre med de fremmedkulturelle her til lands, de koster oss ufattelige summer. Og vi blir aldri kvitt de.
polemiker
29.07.2018 kl 22:41 753

Glemte vel hermetegnene der Sotah, for de på de sterkt pikslede bildene av disse "norske russ " guttene så var det ikke så mye hvit hud å spore. En og annen var det kanskje?