Opp og ned

Dagen for q4 kommer på skjermen. Skal vi ta en håndsopprekning på om vi går opp, eller enda mere ned imorgen...?!?
Forstå det den som kan.

Og lykke til!

Kanskje vi kan få igjen noen kroner snart...?

Helt riktig MHInvest. Kunne ikke sagt det bedre selv. Verdiene i selskapet vil etterhvert bli synliggjort. Bare så synd at denne "pennystocken" blir dyttet så langt nedover med småpenger, og mest synd for disse småinvestorene som ikke skjønner konseptet og selger seg ut på ekstremt billigsalg.Veldig bra for meg, jeg plukket nye 100.000 aksjer i dag, og har all verden med tid til å vente på at vi ser 2-tallet.

Helt riktig MHInvest. Kunne ikke sagt det bedre selv. Verdiene i selskapet vil etterhvert bli synliggjort. Bare så synd at denne "pennystocken" blir dyttet så langt nedover med småpenger, og mest synd for disse småinvestorene som ikke skjønner konseptet og selger seg ut på ekstremt billigsalg.Veldig bra for meg, jeg plukket nye 100.000 aksjer i dag, og har all verden med tid til å vente på at vi ser 2-tallet.
Sima
14.02.2020 kl 23:04 356

Enig i synspunktene dine, de små blir spist av de store. Naturens gang...

Ser ut til at det russiske «pipe laying vessel» er i bevegelse. Kan det være på vei for å fullføre Nord Stream jobben? Om det er tilfelle, så vil det bety en god del supplybåter i oppdrag. Så om ca. 1mnd tid vil det bety enda mindre båter ledig i spotmarkedet! Ser ut til å bli fine rater fremover våren/sommeren!

Hovedårsaken til at det er rolig nå er også været, noe som også gjør at flere jobber hoper seg opp, som ettervert kan gi ett veldig bra utslag på ratene :)