Micro-investors...Long term.

Mrhifi
NANO 13.02.2020 kl 15:12 1564

Skal vi have taletid og tages seriøst af ledelsen, så må vi tænke kreativt....Stinke kunne være en glimrende repræsentant/talerør for os micro investors....jeg kan bidrage med 4400 Long term aktier i en eventuelt sammenslutning af små investors.....🤔 Jeg er klar!!!

Man skal ikke undervurdere micro investors...men så skal vi stå sammen.....KALD MIG GERNE NAIV....MEN SAMMEN HAR VI NOK EN DEL AKTIER VI KAN LÆGGE I PULJEN..... NANOPOWERINVEST.NO😁


Emails til Bravo og Malene "IS NOT ENOUGH"

Redigert 19.01.2021 kl 17:20 Du må logge inn for å svare
Mrhifi
13.02.2020 kl 15:22 1542

Hvor mange aktier sidder i med Guys 😁
Picosalax
13.02.2020 kl 19:00 1330

Stinke er en bølle. Han vet ikke forskjellen på en insider og investor. Han er det motsatte av en diplomat
Redigert 13.02.2020 kl 19:00 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
13.02.2020 kl 20:04 1234

Hva er det du preiker om? Forskjellen vet jeg alt om, du referer sikkert til Pho tråden der jeg kommenterte at storinvestorene solgte(men som feilaktig ble til insider i en setning). Det rettet jeg da kvikt opp i. Du vet, man kan skrive feil i farta, ikke sant? Men du har sikkert en grudge nå fordi jeg ikke hauset Pho for deg? Det sier vel mer om deg enn meg tenker jeg.

At jeg er det motsatte av diplomat er nok rett. Jeg gidder ikke å se på alle kjeltringstrekene som pågår samt alle useriøse skribentene som ljuger dag ut og dag inn.
Er du en av dem? Tydeligvis. Om du vil så kan jeg ta en tur innom pho tråden for å hause litt for deg, blir du glad da?
Vel du blir i hvert fall ikke rik. For sannheten får du kun av de som skriver med integritet og ærlighet og jeg har aldri forsøkt å gjøre noe annet.
Jeg kritiserer Nano selv om jeg er investor i Nano, og jeg skryter av Nano av samme grunn. Jeg gratulerer andre med aksjer i andre selskaper som går godt. Men ikke faen om jeg begynner å ljuge for å gjøre slike nettroll som deg til lags. Av meg får du ærlige meninger. Punktum. Tåler du ikke det så blokker meg gjerne. Jeg gidder ikke å diskuterere med fornærmede smågutter som ikke tåler saklig kritikk.

Ditt utsagn er på linje med de verste bøllene her inne. Det må sies å være en bragd.
Redigert 13.02.2020 kl 21:27 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
13.02.2020 kl 20:11 1222

Til trådstarter, jeg deler mine bekymringer til selskapet jevnlig. Jeg er nok en mellomstor aksjonær i Nano, og det øker fra uke til uke.

Jeg har tro på at vi kan få gjennomslag sammen, men da må flere tørre og skrive saklige henvendelser til selskapet. Vi er sikkert 90% av investorene som er misfornøyd med info-strageien samt uttalelser fra CEO om at dette ikke skal bli et sexy år.(2019) Som igjen var reine gavepakken til shorterne.

Dog ville det vært bra om de største aksjonærene meldte sin misnøye og konkret melder i fra hva de ønsker å forbedre.
Redigert 13.02.2020 kl 20:13 Du må logge inn for å svare
focuss
13.02.2020 kl 20:14 1211

Picosalax
Som investor er det viktig å kunne skille mellom det viktige og det uvesentlige. Siden du ikke kan det ser jeg på deg som en amatør ingen bør lytte til. Leter du etter diplomater er ikke dette stedet du bør søke.
focuss
13.02.2020 kl 20:20 1193

nærmere en no brainer enn at Nano vil bli en suksess må man antagelig til PHO for å finne. Det som skjer i Nano er jo en helt utrolig situasjon av penger på gata.Ingen skal beskylde norske investorer for å være den skarpeste kniven i skuffen. Penger på gata. Hvor vanskelig kan dette være da?
Bullinvestor
13.02.2020 kl 20:56 1138

Her er vi helt eni: ) Er fornøyd med min posisjonering i farma. Tror året 2020 kan bli riktig så spennende. Måten du skriver på så plugger du vel penger på gata?:)
Personlig er jeg lite fornøyd med å ha kastet korta i Nel for mange mnd siden, håpet lever med at noe av farmaaksjene skal gi rask avkastning til å kan kjøpe noe tilbake i Nel, men toget er vel gådd der..
Husker jeg riktig at Focuss har aksjer i Nel?:)
Slettet bruker
13.02.2020 kl 21:25 1090

Bull, enig.

Det er to aksjer som jeg mener er viktige for oss biotekinvestorer å følge med med på.

1) Nano. Det er oppsiktsvekkende at Nano kan handles på så lav kurs når vi snart kan telle måneder før vi er på markedet og med den forventede nyhetsflowen som kommer. Dette i et av verdens største kreftmarkeder. Nanos behandling er uten bivirkninger, og sier du det til en pasient så er jeg sikker på at du ikke blir trodd da de er vant til ekstreme medisiner som nesten tar livet av de. Bravo og Lisa har gjentatte ganger poengtert det fantastiske med Betalutin, men det kan virke som for døve ører. Knallgod effekt, ingen bivirkninger å snakke om, svære enkel behandling uten sykehusinnleggelse. Når vi tar med at vi har behandlet betydelig eldre pasienter enn konkurrentene så er det rart at ikke Betalutin ikke er på alle landets avisers forsider. For dette er faktisk større enn mange aner. Oppkjøp er også høyaktuelt.

2) Om Fokuss får rett, og Pho begynner å få økt brukerhyppighet og inntekter ex Cevira så kan denne være en aksje som vil øke i kurs måned etter måned og år etter år. Jeg følger nøye med Pho og vurderer fortløpende. Pho er vel også en oppkjøpskandidat etter hvert om de begynner å ta betydelige markedsandeler.
Redigert 13.02.2020 kl 21:40 Du må logge inn for å svare