Nano fremover

Merlin
NANO 30.07.2018 kl 09:21 25519

Starter ny tråd her basert på seneste nyheter fra Nano. Mye skjer fremover, og mye positivt har vi bak oss siste tid.
Eduardo Bravo ser ut til å være midt i blinken for oss aksjonærer fremover, med den bakgrunn og de erfaringer han besitter. Han vil sikkert presentere seg den 22.8. Når Nano har fått fatt i en slik kapasitet burde det vært gjenspeilet på en helt annen måte i kursutviklingen. Blir spennende å høre hans bakgrunn for å ha påtatt seg Nano-jobben!

Ellers ser jeg frem til 1. inklusjon md Archer-1.

Seneste nyheter:
25.juni 2018
Nordic Nanovector Appoints Eduardo Bravo as Chief Executive Officer
21.juni. 2018
First Patient Dosed in Pivotal PARADIGME
13.juni .2018
Archer-1 Trial of Betalutin® plus Rituximab in 2L Follicular Lymphoma Approved to Start in Norway
12.juni 2018
Betalutin® has been granted Fast Track
11.juni 2018
Nordic Nanovector to present preclinical data demonstrating Betalutin® reverses resistance to anti-CD20 treatment in NHL cells. Highlight the synergistic anti-tumour effects of combining Betalutin® with Rituximab.
Redigert 21.01.2021 kl 04:10 Du må logge inn for å svare
2HB
02.08.2018 kl 00:08 5845

Her er det bare å laste opp. Denne vil snart doble seg. Lettjente penger.
Merlin
02.08.2018 kl 00:09 5843

Jeg prøver heller å forstå virksomheten/potensialet enn å tenke for mye teknisk analyse. Men timing av nyheter er også viktig i Biotech selvsagt.

Når vi ser hvor kort tid det gikk for Copanlisib fra Fast Track til AA bør vi ha en klar tidsparallell for Betalutin/Archer-1. Med bedre administrasjon, mye færre og mindre bivirkninger og bedre effekt bør dette gå i "rakettfart". Som Nano selv skriver

"the Archer-1 study could change the way
radioimmunotherapy and anti-CD20 immunotherapy will be used in the future.".

Det er meget sterke og klare ord,.og bør gi svært høye forventninger.

Kan tyde på at det begynner å demre for noen hver at Nano har tatt meget betydelige skritt fremover, uten at det er reflektert i kursen i særlig grad. Dagens lille kurs/volumsprell kan jo indikere at flere ønske å øke posisjonene eller vil inn i aksjen etter hvert.

Det burde være åpenbart at Bayer, Roche og Novartis står mer eller mindre klare til å kaste seg over Nano. CEO Bravo skal bare brette opp skjorteermene og sette i gang forhandlinger!
Pensjonsparer
02.08.2018 kl 00:33 5792

>"the Archer-1 study could change the way
radioimmunotherapy and anti-CD20 immunotherapy will be used in the future.".

Dette var vel ordene til Costa - som klarte å snakke seg selv ut av selskapet.
Merlin
02.08.2018 kl 00:47 5771

Nei. Det var konklusjonen i en 2018-forskningsrapport skrevet av Marion M. Malenge, Sebastian Patzke, Anne Hansen Ree, Trond Stokke, Jostein Dahle, og Ada H. V. Repetto-Llamazares

177Lu-lilotomab satetraxetan has the potential to counteract resistance to rituximab and obinutuzumab in non-Hodgkin’s lymphoma
Merlin
02.08.2018 kl 01:14 5731

Men PS du husker nok heller ikke så godt waterdropillustrasjonen fra de første komboforsøkene som ga overlevelsesøkning for Rituximab på 700%. Det er nok god dekning for konklusjonen, som altså kan anses dokumentert også for mennesker.
Redigert 02.08.2018 kl 01:14 Du må logge inn for å svare
Pensjonsparer
02.08.2018 kl 01:30 5709

Det var før «min tid i nano». Men jeg tror jeg holder meg til forsøk på mennesker.

Mitt inntrykk av deg er at du ikke har nok «stringens» eller selvkritikken som er nødvendig for å lage holdbare konklusjoner, som forskere er avhengige av, jmfr. at trodde Betalutin hadde abscopal effekt. Det blir litt mye spekulasjoner.
Redigert 02.08.2018 kl 01:45 Du må logge inn for å svare
Merlin
02.08.2018 kl 02:01 5676

Som investor gjelder det å forsøke å forstå og sette ord på det. Det er ikke jeg som er forsker. Det jeg kommer med er stort sett forsøk på å finne best case. Og best case her er at Archer-1 vil få den effekten det ser ut til at forskerne beskriver. Skjer det gir dagens kurs en fantastisk kjøpsmulighet.

Når det gjelder abscopal er det bare et uttrykk. Skift det ut med uventet ettervirkning. Betalutin virker ikke bare direkte, men også ved krysstråling til ikke internaliserte områder. Kall det hva du vil. Poenget er at 6 mndrs. resultater blir bedre enn 3 mndrs. Derfor blir det for eksempel feil å legge 3 mndrs. resultater for 20/100 til grunn som et endelig svar.

Teft eller selvkritikk? Vi får se hvem som får rett. Jeg har tro på at Nano lykkes. Jeg ser for meg et forløp temmelig tilsvarende Algeta. Med FDA-innvilget Fast Track er det høy sannsynlighet for markedsadgang. Potensialet er ikke uttrykt i kursen.
Merlin
03.08.2018 kl 15:00 5164

Under 3 uker til neste kvartalspresentasjon. Vi kan neppe regne med mye direkte info, men mer generelle kommentarer om hvordan det går kommer nok. I tillegg gode sjanser for at Eduardo Bravo presenteres.

Enig i at det nå etter hvert ser ut til å komme en forsiktig begynnende posisjonering i Nano. Fundamentalt bør kursen ligge svært mye høyere. DnBs TP på 110, altså i nærheten av emisjonskursen på 114, som bør være første steg på veien videre. Vi må regne med en sterkere posisjonering etter hvert som vi nærmer oss resultater i Paradigme/Archer-1. ASH-poster kan bli interessant.
Redigert 03.08.2018 kl 15:00 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
03.08.2018 kl 20:28 4894

Hvor lenge i forkant legges posteren ut ?
Slettet bruker
03.08.2018 kl 21:46 4803

1. november 09.00 am eastern time er abstraktene tilgjengelig online.
http://www.hematology.org/Annual-Meeting/7514.aspx
1mattis1
04.08.2018 kl 15:44 4416

Gledelig å se at Nano imvestorer går over til tek investor for småprat.