REC - Oppdateringer etter 4Q19 (kursmål 3,0 - 1,0)

Sa2ri
REC 14.02.2020 kl 09:48 7439

Det har kommet et par oppdateringer etter REC sin fremleggelse av 4Q19-tallene i dag. ARC er den mest positive med en "Hold" anbefaling og kursmål 3,00, mens SB1M sier de med all sannsynlighet vil gjenta sin "Selg" anbefaling og kursmål 1,00. I tillegg er det sluppet en morgenrapport hvor det påpekes at en mulig positiv bevegelse i dag er en salgsmulighet. Her er detaljene for de som er interessert:

ARC:

"REC Silicon ASA
Recommendation: Hold · Target Price: NOK 3.0 · Current Share Price: NOK 3.96

Butte still up for sale - no price indication yet
Butte EBITDA of USD 5.3m somewhat weaker than expected
No news relating to the divestment process or the indemnity loan claim
The battery option remains a key topic – alluding to possible pilot testing
More upbeat Moses Lake comments should offset weaker Butte results

Butte performance somewhat weaker than expected
REC reported Q4 revenues of USD 31.8m, primarily driven by Butte, but also with some contribution from Moses Lake (sale of inventory). The EBITDA on company level amounted to USD -3,0m, and perhaps more importantly, the standalone Butte EBITDA stood at USD 5.3m, weaker than expected on higher costs and lower ASP. This is a key number as it is likely to have an impact on the potential bids REC will receive for its Butte plant. The cash balance of USD 29m was somewhat below our estimate (USD 35m), where the miss largely owes to a weaker Butte contribution and unfavourable working capital movements.

No news relating to the indemnity loan claim
20 December last year, the company announced that it had received a claim of USD ~17m from Nordea under the indemnification loan. At that point, the company commented that it would consider the claim and its basis, and revert with further information once it has reached its conclusions. So far, it seems that no conclusions are drawn, but our understanding is that it is not unlikely that payment must be made this year, which would put pressure on the company’s liquidity and increase the urgency of a successful Butte sale.

The investment case remains open
Given a successful Butte sale at a decent price (>USD 200m), REC can focus entirely on maximizing the value of Moses Lake. In our view, this is best done through exploring the battery option (providing silane gas to battery anodes). All technical and commercial risks/challenges associated with pursuing that option is however hard to predict at this point. Link to webcast: https://channel.royalcast.com/webcast/hegnarmedia/20200214_5/

Arctic Securities AS
Daniel Stenslet"

***************************************************************************

SB1M:

"Q4 2019 first look: EBITDA of USD-3.0m below our estimated of USD2.0m and unfavorable revenue mix

SpareBank1 Markets acted as Sole Bookrunner in connection with the Private Placement in REC Silicon.

Conclusion
REC reported weaker than expected Q4 2019 figures, with an EBITDA of USD-3.0m versus our estimate of NOK2.0m. The revenue mix is also unfavorable, as Butte is delivering very disappointing results with an EBITDA of USD5.3m versus our estimate of USD12.3m, due to an 8.2% and 13.0% price reduction in silane gas and semiconductor polysilicon respectively. We have previously highlighted the risk of the silane gas market becoming oversupplied, and the results today are not good for the sales process of Butte, which we believe will be difficult to achieve at a value accretive level for shareholders. Bondholders should also start to focus as the USD110m outstanding is >5x annualized Q4 2019 EBITDA (not adjusting for seasonal effects). On the positive note, REC has some slides on opportunities within the battery industry, which shareholders usually like to focus on. In general, we are very positive towards the battery industry over the next decade, but it is very difficult the determine the winning technology as there are many different solutions with and without silicon.

In sum, we believe the current fundamentals should outweigh long-term speculations and expect to reiterate our Sell recommendation and target of NOK1.0 after today’s report. The markets are weak, the cash position of USD29m is getting low, and as opposed to the battery technology which are years away from mass production, we believe the company could need external financing within the coming months.

Best regards,

Jonas Meyer
Equity Analyst"

********************************************************************************
Morgenrapport SB1M:

"(-) REC SILICON: Q4 2019 figures, EBITDA of USD-3.0m versus our estimate of NOK2.0m.EBIT -14.2m exp -8.7m. Very disappointing from Butte with an EBITDA of $5.4m exp $12.3m. The markets are weak, the cash position of USD29m is getting low, and as opposed to the battery technology which are years away from mass production, we believe the company could need external financing within the coming months. Share could react positively to the battery related slides in the presentation initially, in such case sell the bounce. Should trade down 5-10%. We expect to re-iterate sell tp 1."

********************************************************************************

Det er mange som spekulerer i fantasipriser på Butte dersom dette anlegget selges. ARC, som var tilrettelegger for obligasjonen (og som "annonserte" hva det indikative budet var da), er noe mer edruelig i sin antagelse. De skriver (som det fremkommer ovenfor) følgende: "Given a successful Butte sale at a decent price (>USD 200m), REC can focus entirely on maximizing the value of Moses Lake."

Så folkens, da er det bare å "ta" den som deler slik dere har for vane å gjøre.

Ønsker alle en fin dag i solen :-)
Redigert 21.01.2021 kl 08:52 Du må logge inn for å svare
fattigstakkar
15.02.2020 kl 10:57 961

For meg er det viktigste at nedsiden nå virker liten. Nå virker det åpenbart at det er feil å prise inn negativ verdi for ML. Det i seg selv tilsier en kurs på over 4 kr. Hvis REC kommer på radaren til dem som leter etter nye grønne aksjer kan fort oppsiden bli stor. Umulig å si om det skjer neste uke eller om to år, men det skal mye til for at vi ikke har startet et nytt kapittel og at den lange fallende trenden er brutt for godt.
milk
15.02.2020 kl 10:35 1011

Dette er nyheter som hele finansverden legger merke til! Jeg kan ikke forstå annet enn at kursen og interessen for REC vil stige betydelig.. Dette er jo nyheter som vi som sitter long,har ventet på. Føles greit å sitte i REC nå :-D God Helg!
MorganKane
15.02.2020 kl 10:13 3501

Det eneste som kunne gjøre REC grønnere var hvis de også kunne hjelpe batteriindustrien😁

Igjen, Scatec og Tomra, som er reneste kullbedriftene i forhold, blir verdsatt til ca 50 x ebidta. Med ML i full drift, til og med kun til solar, kommer vi raskt over 100 mill usd i årlig ebidta. Legg til gradvis overgang til batteri så snakker vi 200 mill usd/pr. Dvs jeg har kursmål på 10 milliarder usd i 2025. Dvs ca 300 kr/aksje. Min risk/reward er rimelig bra for å si det sånn. God helg👍
Redigert 21.01.2021 kl 00:18 Du må logge inn for å svare
MorganKane
15.02.2020 kl 09:50 3567

Når det gjelder dagens FA artikkel så er det nøyaktig dette de alltid har sagt. Les børsmeldingen fra oktober 2019 eller når det var. De skal bruke pengene til å bli gjeldsfrie og finansiere oppstart til ML. At de nå ikke sier at de skal ha x millioner i tillegg blir tullprat. Ingenting er endret der.

Det som du bør legge vekt på med hensyn til artikkelen det er at TT sier at med ML i drift hadde de vært cash positive i dag, dvs i q4. Hvis jeg tolker dette rett så generere altså ML en positiv cash strøm på minimum 16 mill usd I DAGENS MARKED sammenlignet med hva den gjør i dag. DET er rimelig fett.

Legg til at med full produksjon til solar så finner du ingen grønnere fabrikk enn REC. Dermed skal den prises deretter. Noe utlendingene allerede har skjønt.
Redigert 21.01.2021 kl 00:18 Du må logge inn for å svare
MorganKane
15.02.2020 kl 09:42 3600

Hehe,

Nemis. Kikk på mine svar på andre tråder så får du oppklart hvorfor ebidta er så lav. Skuffende, men i etterpåklokskapens lys helt åpenbart gitt informasjonen vi fikk på q3. Vi har en dobbelt effekt. Nedsatt produksjon (minst 17%) og dårligere kvalitet (ca 10%). Altså en effekt på ca 30 % redusert regnskapsmessig inntekt. I forhold til en normalsituasjon (i 2h) kan man kanskje legge til 10-15 % pga høyere etterspørsel (gir effekt på både pris og volum). Da er du fort oppe i 15 mill usd i ebidta per q for Butte igjen. Tips, hør også May sin gjennomgang en gang til. Dette er heldigvis en engangseffekt. De sier klart at de ikke trenger noen penger i 2020. Mao, presentasjonen gitt i April 2019 er fortsatt gjeldene.

Når det gjelder prisen på Butte mener jeg den fortsatt bør være minimum 400 mill usd. Jeg forstår imidlertid at kjøpere kan være skeptiske når man nå har en midlertidig nedtur pga både dårlig marked og uforutsett nedstegning.


Edit: Engangseffekten jeg snakker om er den ufrivillige nedstigningen og konsekvensene av denne (17%+10% redusert ebitda). Om man kan legge til ytterligere 10-15 prosent pga markert strammer seg inn, gjenstår jo å se. For de som ikke kan hvordan ebidta regnes ut så ta en kikk på ebidta for q1 2019. Der er inntektene for Butte ca det samme som nå, men ebidta er ca 4 mill usd høyere. Dette til tross for rekordhøye strømutgifter. Altså hva som produseres har også betydning for ebidta (selv om det ikke blir solgt der og da).
Redigert 21.01.2021 kl 00:18 Du må logge inn for å svare
MorganKane
15.02.2020 kl 09:42 3601

Hehe,

Nemis. Kikk på mine svar på andre tråder så får du oppklart hvorfor ebidta er så lav. Skuffende, men i etterpåklokskapens lys helt åpenbart gitt informasjonen vi fikk på q3. Vi har en dobbelt effekt. Nedsatt produksjon (minst 17%) og dårligere kvalitet (ca 10%). Altså en effekt på ca 30 % redusert regnskapsmessig inntekt. I forhold til en normalsituasjon (i 2h) kan man kanskje legge til 10-15 % pga høyere etterspørsel (gir effekt på både pris og volum). Tips, hør også May sin gjennomgang en gang til. Dette er heldigvis en engangseffekt. De sier klart at de ikke trenger noen penger i 2020. Mao, presentasjonen gitt i April 2019 er fortsatt gjeldene.

Når det gjelder prisen på Butte mener jeg den fortsatt bør være minimum 400 mill usd. Jeg forstår imidlertid at kjøpere kan være skeptiske når man nå har en midlertidig nedtur pga både dårlig marked og uforutsett nedstegning.
Redigert 21.01.2021 kl 00:18 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
15.02.2020 kl 09:19 3655

Er du lei deg for noe, eller er du en av de shorterne som sitter dagen lang med pappas penger?

Uansett, tror du virkelig Røkke og co kaster bort 80 mill på ren impuls? Ingen kjøper opp aksjer uten litt kunnskap eller en plan. Og Aker ønsker tydeligvis ikke en kursoppgang, det er vel ganske tydelig eller?

Solcelle parker vil øke kraftig i USA i kommende år mot 2030, og skal kineserne få solgt til USA uten høye toll avgifter må de enkelt og greit gi noe tilbake. I tillegg så kan det da brått skje ting innen batterifronten eller?

Om silan gass vil bli brukt i batteriproduksjon, hvem i all verden skal bygge en ny fabrikk, få den til å gå optimalt på 2-3 år? 😂😂 Det tar minst 5 år, gjerne mer.
Redigert 21.01.2021 kl 00:18 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
15.02.2020 kl 08:05 3837

Møkkamann:
Du av alle bør vite at det er håp så lenge liket fiser - eller kanskje ikke?

Selv er jeg ganske sikker på at de ulike alternativene som nå er skissert vil medføre at REC på et eller annet tidspunkt gjenoppstår. ... Men først vil det komme en betydelig emisjon, forutsatt at Butte ikke blir solgt til en akseptabel pris i løpet av kort tid.

Takk for praten - du bidrar virkelig til å heve kvaliteten på dette forumet. Lykke til med din sjikanøse atferd, usaklighetene og din ustoppelige hausing.
Redigert 21.01.2021 kl 00:18 Du må logge inn for å svare
nemi's
15.02.2020 kl 08:04 3841

MorganKane har skygget banen etter Q4. Ikke rart når han i ett år kun har skrevet tull her inne, og nå står der blottet med buksa nede.

MK har fabulert om årlig ebitda på 60MUSD fra Butte, og at anleggets verdi er på 600MUSD. Og stikk i strid med løgnene til MK sier derimot REC at de nå får innført tariffer på semi-polysil og silan til Kina. Står på s. 5-6 i Q4-presentasjonen. MK og resten i muppetgjengen har trodd at Røkke skal liksom ha hatt store visjoner for Butte-anleggets fremtid. Ja, så klart kommer Aker til å garantere for emisjon som sikrer REC fremtidig eierskap i dette anlegget som Tore Tafatt derimot sier driver non-core business, og hvor short-term strategy derfor er å "divest Butte". Og husk å ikke nevne kostandene til elektrisitet i Montana. TT gråter når temaet kommer opp. Priser og volumer er elendige, se oppstillingene til TT som viser 2020-21. Og Røkke - ja, ikke vet han at han eier en slant i REC, og ikke vet Aker hva de skal i REC. Det sa Aker i går.

Tariffer til Kina, og skyhøye uforutsigbare energikostnader til ny eier.

He, he, som MK sier.

Sannheten er at ingen noensinne har lagt inn et bud på 240MUSD for Butte. Da hadde det vært solgt. Det sier TT til FA. Får REC dekket de 200MUSD REC i følge sine egne tall trenger for å retire debt + starte ML, og ytterligere 20% til å drifte ML til angivelig full kapasitetsutnyttelse nås, er handelen i boks.

Ingen har bydd 240MUSD for Butte. Det er et faktum.

REC skal selge solar-polysil i Kina. Og være oppe og kjøre til årsskiftet. Da er det ett år - 1 år - igjen av avtalen med tollfri adgang til Kina. Det er hva avtalen sier. Ingen vet egentlig etter 2021, og politisk risiko er skyhøy. Og batterier om 2-3 år, kanskje, sa Tafatt i går.

Innsiderne kom nå til å kjøpe i aksjer i bøtter og spann. Ja, visst.

Q4 endte med skjegget i postkassa. Igjen!
Redigert 21.01.2021 kl 00:18 Du må logge inn for å svare
DonJuan
15.02.2020 kl 07:59 3859

Hvis «prosessing trade» blir løsningen og at også import tollen på solceller til USA blir borte på solceller laget med amerikansk polysilicon vil vi kunne få en helt egen prisdannelse på amerikansk polysilicon. De faktorene som da vil gi ASP for REC vil være:
1. Konkurranse situasjonen mellom amerikanske polysilicon produsenter. Her er REC helt klart kostnadsledende av amerikanske polysilicon produsenter
2. Pris på solcellepaneler med toll som er laget med kinesisk polysilicon. Denne tollen ligger vel på ca 20%? Da polysilicon kun utgjør 10-20% av kostnaden til en ferdig produsert solcelle-panel vil amerikanske polysilicon produsenter kunne selge polysilicon med 100% premium til kinesisk polysilicon og solcellene allikevel være konkurransedyktig på det amerikanske markedet

Siden polysilicon kapasitet i USA ligger ca på det nivået som trengs for å produsere de solcellene det er etterspørsel etter i USA vil prisen på polysilicon trolig legge seg et sted mellom kost+margin til polysilicon produsent med høyest kost (>15$) og pris hvor solcelle panel med kinesisk polysilicon er konkurranse dyktig (18-20$).

Processing trade med også tollfritak for tilsvarende paneler inn til USA vil kunne gi super profitt for REC. Er imidlertid litt skeptisk til at Trump vil rygge på disse tollene, men skulle det skje er der bare å kjøpe det remmer og tøyler holder
Redigert 21.01.2021 kl 00:18 Du må logge inn for å svare
Celsius
15.02.2020 kl 02:20 4020

Meth

Artig å lese det du skriver her i dag:

"Nb. Jeg er langsiktig aksjonær."

Du er sikkert også "et veldig stabilt geni"....

Ser fram til din utdypning for et par dager siden om at REC er liket som fiser.

Du kvalifiserer til opptak rundt fattigstakkars firkanta bord. I godt selskap der med verten og Sa2ri og Tompengpung👾.
Redigert 21.01.2021 kl 00:18 Du må logge inn for å svare
Celsius
15.02.2020 kl 02:08 4034

Fint å være venner her da.
Sa2ri + Fattig + Tompengpung👾 (nå aka Bedrukken)
Et riktig så godt selskap med 3 til bords.
Redigert 21.01.2021 kl 00:18 Du må logge inn for å svare
MorganKane
15.02.2020 kl 00:16 4138

Hehe,

Jeg håper for guds skyld du ikke sitter short😂😂😂
Redigert 21.01.2021 kl 00:18 Du må logge inn for å svare
Origo
14.02.2020 kl 23:53 4207

Og med processing trade, så vil det være attraktivt å få tak i amerikansk polysilisium. Det styrker sannsynligheten for en pris som er høyere enn multi.

Jeg savner imidlertid fremdeles innsidekjøp. Men det kan jo hende at man sparer kruttet til emisjonen.
Redigert 21.01.2021 kl 00:18 Du må logge inn for å svare
Randers
14.02.2020 kl 23:39 4259

Sa2ri - "og hvis jeg ikke har misforstått helt, så er prisen på sil i Kina $7,00 (median) akkurat nå. Lav er betydelig lavere.
At REC «plutselig» skal få bedre betalt enn de fleste andre, når de tidligere solgte med «et par dollar rabatt» er litt vanskelig å tro på."

-REC sier i dag: "Polysilicon prices trade today in the range of $9/kg (mono) to $7/kg (multi).
FBR prime quality is trading between multi and mono grade polysilicon".

-Jeg skal ikke diskutere/spekulere i hva REC vil komme til å få for sitt FBR. Annet enn å se hva de faktisk sa i dag.

Og når det gjelder rabatten de måtte gi, så var det noe som kom i kjølvannet av at de dreide salget mot ROW,
etter at Kina lukket smutthullet (PiT). Eller husker jeg feil ?

-I tiden før Kina klarte å lage så mye rot med alt mulig, var FBR såpass ettertraktet at REC fikk
et premium også - de kunne presse prisene noe opp siden kundene var fornøyd og avhengig av FBR
Redigert 21.01.2021 kl 00:18 Du må logge inn for å svare
questi
14.02.2020 kl 23:00 4349

Det er veldig overraskende, men TT røpet at priser REC vil få for sine granuler er i en klasse for seg (litt løsrevet fra standard klassifisering for Siemens).. og han hadde ikke et kroppsspråk som tydet på tvil eller løgn i det han uttalte at

REC vil kunne få priser nært opp mot mono-kvalitet, dvs average på (antatt dagens bunn) ....
Mono Grade PolySilicon in China (12N/12N+) 9.400 USD/kg
Mono Grade PolySilicon in China (11N/11N+) 8.570 USD/kg

http://pvinsights.com/indexError.php
Redigert 21.01.2021 kl 00:18 Du må logge inn for å svare
Sa2ri
14.02.2020 kl 22:27 4442

Er nok ikke helt enig med deg om at oppstart av ML skjer raskt. Beslutningen skal tas ila «et par mnd», og dersom den tas tar det ca 4-6 mnd å få «fyr i pipen» igjen. I tillegg kostet dette en «slant» med penger som selskapet ikke har. Det er vel første gangen på lenge vi har fått vite at de vil hente dette hos aksjonærene dersom det ikke løses på annen måte. Personlig tror jeg en EMI et nært forestående hvilket «min venn» Jonas og SB1M også mener.

Når det er sagt, og hvis jeg ikke har misforstått helt, så er prisen på sil i Kina $7,00 (median) akkurat nå. Lav er betydelig lavere. At REC «plutselig» skal få bedre betalt enn de fleste andre, når de tidligere solgte med «et par dollar rabatt» er litt vanskelig å tro på. Som nevnt ved et par anledninger tidligere har ledelsen i REC et troverdighetsproblem da det de kommuniserer til markedet har en lei tendens til ikke å slå til, og i hvert fall ikke på det tidspunktet de anslår. Vi får se hva fasit blir, men jeg er «lunken» frem til det kommer noe mer konkret (les: håndfast og etterrettelig).

Uansett, ønsker deg og alle andre en riktig god helg😁
Redigert 21.01.2021 kl 00:18 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
14.02.2020 kl 22:15 4506

Kortsiktig krise, langsiktg vell???
Redigert 21.01.2021 kl 00:18 Du må logge inn for å svare
questi
14.02.2020 kl 22:13 4527

at det blir gode tider så snart har bare vært i mine drømmer, Matusalem, men nå er de her!! :)

https://ml-eu.globenewswire.com/Resource/Download/ebe0e1fa-04da-479b-8986-06ceaf55c65d

Se på side 28.. OMG
Kost vil synke helt ned til 8 USD/kg !!!!
Redigert 21.01.2021 kl 00:18 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
14.02.2020 kl 22:11 4544

Jeg er ganske sikker på at prioriteringene - og de strategiske grepene som nå gjøres av ledelsen i REC er riktige.

Hvis man nå får bekreftet at straffetollen er borte, så vil oppstart av Moses Lake skje veldig raskt. I løpet av 1- 2 måneder så føler jeg meg rimelig sikker på at vi vil få en avklaring med hensyn til oppstart av ML, eventuelt salg av Butte - og eventuell emisjon. .... En ting er sikkert, selskapet trenger penger for å kunne iverksette de planene som nå er skissert.

Nb. Jeg er langsiktig aksjonær.

Redigert 21.01.2021 kl 00:18 Du må logge inn for å svare
questi
14.02.2020 kl 21:34 4684

Jeg liker at til og med SB1M har følt stemningen blant folket:

"...On the positive note, REC has some slides on opportunities within the battery industry, which shareholders usually like to focus on. In general, we are very positive towards the battery industry over the next decade, but it is very difficult the determine the winning technology as there are many different solutions with and without silicon...
- Jonas Meyer"


Alt som gjenstår er for REC og Batteriindustrien å vise at:
- the winning technology i det neste tiåret ER Li-ion, hvor
- alle som en bruker silisium :)
Redigert 21.01.2021 kl 00:18 Du må logge inn for å svare
Sa2ri
14.02.2020 kl 21:30 4707

Fra FA akkurat nå:

« – Men vi selger ikke Butte for et beløp som ikke dekker hele vår gjeld, pluss det so trengs for å å starte opp og drive Moses Lake, sier han.»

Da er det jo bare å legge sammen noen tall så får man fasit på hva de er villig til å selge Butte for😳
Redigert 21.01.2021 kl 00:18 Du må logge inn for å svare
Sa2ri
14.02.2020 kl 21:20 4750

@fattigstakkar:

Keep up the good work. Du melder når du handler (stort sett), og hvilke nivåer du mener er interessante i forhold til kjøp/salg. Mange kan lære av dette, men ikke alle er like «lette» på labben eller sitter like langt frem på stolen og tar grep i forhold til egen sits/portefølje. Litt vanskelig å forstå for det er flere som kommer med nyttig informasjon som det går an å agere på.

Registrerer ellers at det ikke har vært mye diskusjon vedrørende innholdet i det som et delt på denne tråden. Vel, det passer vel kanskje ikke med hva mange har sett for seg skulle bli fasit i dag. Når Aker i tillegg går ut og sier de ikke har bestemt seg for hva de skal gjøre i forhold til aksjeposten i REC, ja da kan det jo hende at alt ikke er like rosenrødt som mange har hevdet.

ARC kom dessuten med en oppfølger tidlig i dag til det som allerede er lagt ut. Får se om jeg legger ut denne etter hvert. Kanskje SB1M også har tatt en ny kikk i glasskulen i løpet av dagen/helgen.
Redigert 21.01.2021 kl 00:18 Du må logge inn for å svare
fattigstakkar
14.02.2020 kl 21:06 4800

Når halvparten av innleggene dine handler om meg, er det kanskje på tide å fokusere på REC?
Redigert 21.01.2021 kl 00:18 Du må logge inn for å svare
Celsius
14.02.2020 kl 18:41 5035

Driter jo seff i hva DU selger/kjøper for. Det er simpelthen kun et retorisk spørsmål ("retorisk": slå opp i fremmedordboka du kan låne på bibler 'n.)

Tror jeg temmelig greit får fram OVERFOR ALLE at du er mannen med 0 TROVERDIGHET.

Dine argumenter er falske, og skapes kun for å fylle opp lomma di.

Du er en fattig stakkar som alltid vender kappen etter den vinden han selv skaper....
Tog du han.....? 😁

Redigert 21.01.2021 kl 00:18 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
14.02.2020 kl 13:22 5505

Han kan handle til han sprekker, men det er ikke det saken handler om....Zzzznork
Redigert 21.01.2021 kl 00:18 Du må logge inn for å svare
omac
14.02.2020 kl 13:12 5570

om du men er vanlig lotto så blir det 1:537, de oddsene ville jeg ikke kastet mye penger etter....
Redigert 21.01.2021 kl 00:18 Du må logge inn for å svare
Skalleknarp
14.02.2020 kl 12:43 5695

Det burde ligge like mye potensielt future i REC som med NEL... Det kan selvsagt gå til Dundas men jeg tror (les håper) at man våkner opp en dag med very, very, very good News. Og da tror jeg papirtapet fort blir historie.....Det er lov å drømme. Tror faktisk sjansen her er 10000X større enn å vinne i Lotto.... God helg.
Redigert 21.01.2021 kl 00:18 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
14.02.2020 kl 12:12 5865

fattig har teft, ingen tvil om det. Det er ingen grunn til å betvile fattig sine handler.
Overværte presentasjonen via web og synes dette ser positivt ut. La nå Rec bruke 2020 til å komme seg ut av hengemyra, og satse på at kursen starter den bratte stigningen i H2.
Redigert 21.01.2021 kl 00:18 Du må logge inn for å svare
puzzle
14.02.2020 kl 11:51 6007

Det jeg er imponert over er at du alltid selger og kjøper riktig tid og at det blir gitt info om dette i bakkant.
Redigert 21.01.2021 kl 00:18 Du må logge inn for å svare
puzzle
14.02.2020 kl 11:51 6013

Det jeg er imponert over er at du alltid selger og kjøper riktig tid og at det blir gitt info om dette i bakkant.
Redigert 21.01.2021 kl 00:18 Du må logge inn for å svare
fattigstakkar
14.02.2020 kl 11:21 6148

Vis meg to innlegg som taler mot hverandre så skal jeg lytte til deg. Jeg tror du sliter med å finne det.

En annen ting er at jeg selger når det kommer skuffende informasjon, og da også skriver at jeg er skuffet. Noe annet ville jo vært merkelig. Nå har jeg forøvrig kjøpt tilbake alt jeg solgte, men er fortsatt skuffet over resultatet fra Butte.
Redigert 21.01.2021 kl 00:18 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
14.02.2020 kl 11:19 6174

Det bærer sikkert respekt av at du klarer å tjene penger ved å trade denne aksjen. Ingen er negativ til dette, det må være lov å holde på slik. Det noen syns er irriterende, er at du er ubesluttsom og skifter mening hele tiden når det gjelder REC. En dag hauser du aksjen opp, neste dag bajser du på den. Det er vanskelig å ta deg seriøst når du holder på slik, selv om du virker som en nokså kunnskapsrik ressurs.
Redigert 21.01.2021 kl 00:18 Du må logge inn for å svare
fattigstakkar
14.02.2020 kl 10:54 6312

Tenkte jeg skulle la være å si det siden det irriterer deg så grenseløst, men da må du slutte å spørre om det også. Men du kan jo vurdere å prøve hvordan det er å ta gevinst noen ganger du også, hvis du ikke synes det er strålende festlig å være heiskjører.

Nå får jeg en fin kjøpsmulighet ned mot 4 kr igjen også :)
Redigert 21.01.2021 kl 00:18 Du må logge inn for å svare
Bullen
14.02.2020 kl 10:54 6317

Sparebank1 Markets har plassert Nel i den grønne boksen hvor fortjeneste er uvesentlig. Rec er i høyeste grad i samme bransje, men her er det andre parametre som gjelder.
Redigert 21.01.2021 kl 00:18 Du må logge inn for å svare
Celsius
14.02.2020 kl 10:22 6554

Hvilken salgspris oppnådde du i dag?

Du er vanligvis flink med "rapportering"
Redigert 21.01.2021 kl 00:18 Du må logge inn for å svare
fattigstakkar
14.02.2020 kl 10:09 6668

De guidet stabil utvikling framover fra Butte, så ble ikke beroliget av det. De spår faktisk lavere salg av silangass i q1 sammenlignet på q4
Redigert 21.01.2021 kl 00:18 Du må logge inn for å svare
garve
14.02.2020 kl 10:07 6708

Resultatene er for et kvartal bak oss og var ventet, det som gjelder er fremtiden og de positive nyhetene om den
Redigert 21.01.2021 kl 00:18 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
14.02.2020 kl 10:05 6744

samtidig som røkke kom inn i bildet.
(økte endel % ang emi i fjor)
Redigert 21.01.2021 kl 00:18 Du må logge inn for å svare