Tragisk utvikling kombinert med tafatt ledelse

Fred55
NAS 14.02.2020 kl 15:57 6715

Dette må en vel kalle bånn i bøtta. Og må vel også legge endel mye av skylden på JS, som blir for tafatt og lite overbevisende i sine uttalelser av NAS. Ja selvsagt har han ikke sittet i stolen i mer en ca 1,5 måned. Men han fikk overlevert fra GK som hadde levert ut over høsten fått på plass avtaler JV samarbeidsløsninger inkludert en stor emisjon osv.
JS overtok 1.1.20. Siden stopper det meste opp ingen informasjon han gir rundt NAS er troverdig nok til at større aktører vil inn. Meglerhus anbefaler med kursmål 50 men får ikke kunder med seg på å kjøpe. JS slenger ut noe i en sammenheng rundt Boeing/airbus etter det intet. Slenger ut noe om avtale som ikke kom i boks innen 2019. Intet mer en det ut over at det pågår enda. Har en presentasjon der han som alt tyder på ikke klarer å gi investorer nok å bite i slik at de opplever NAS seriøst og tør satse. Det meste av det vi ser fra JS er vel at han gjør seg kjent med selskapet reiser rundt hilser tar bilder og er synlig leder for ansatte men usynlig for eierne som er oss aksjonerer. Gjør ingen innside kjøp han eller resten av ledelsen. ( ser da bort fra BK og kise sine rene spekulasjoner med lånte aksjer. Har sikkert lånt disse ut til short for å dekke inn egne short posisjoner. ( vill spekulasjon og skrevet i frustrasjon vet jo ikke noe om det)

Begynner å bli mektig lei av dette kun utsettelser dårlige forhandlere og tafat info rundt dette skjønner jo de fleste at skader NAS. Er de oppriktig av den oppfatning om at de ikke skal ha noen form for kompensasjon før etter at max fly er i luften en gang i 2020. Og at de reelle forhandlinger først skal være da. Skal ingen info før dette komme, skal vi være jojo opp ned ifb Q presentasjoner glede oss over at BK og Kise da kan gjøre noen sprell. Vi små sitter og håper venter på seriøs info. Intet kommer og tilbake på 30 tallet. Går fort ned not 33 til 35 nå også. Tipper det skjer allerede til uken.
Dette blir dumt irriterende og en bør jo selvsagt vurdere om dette er seriøst selskap å investere i eller finne annet. ( inkl meg selv) Nå er det helg og har fått ut litt irritasjon nå, så får en vente å se.
Redigert 21.01.2021 kl 06:43 Du må logge inn for å svare
    «
  • 1
  • 2
  • »
Kantarell
16.02.2020 kl 13:49 1252

Vel, de ønsker nok å heve kursen slik at selskapet verdi øker. Stabilisere totalt verdien til 10-12 milliarder og dessuten selge.
Redigert 20.01.2021 kl 19:59 Du må logge inn for å svare
optimist68
16.02.2020 kl 14:08 1201

SÃ¥ enkelt er det nok ikke
Redigert 20.01.2021 kl 19:59 Du må logge inn for å svare
EliotS
16.02.2020 kl 14:28 1152

Jeg syntes at det er vigtigt at slå fast at Boeing har "suspenderet" produktionen. Der er altså kun for korter perioden og IKKE permanent.

https://investors.boeing.com/investors/investor-news/press-release-details/2019/Boeing-Statement-Regarding-737-MAX-Production/default.aspx
Redigert 20.01.2021 kl 19:59 Du må logge inn for å svare
EliotS
16.02.2020 kl 14:31 1141

Kantarell - Jeg forstå at selskabet gerne vil ligge til rette sådan at man får det største mulig boost. MEN det er bare ikke sådan børsnoteret selskaper må gøre. Hvis der ligger en underskrift på avtalen så SKAL NAS oplyse markedet om avtalens økonomiske betydning, hvis det kan have kurspåvirkende betydning. Derfor forstå jeg ikke at de får lov til denne adfærd.
Redigert 20.01.2021 kl 19:59 Du må logge inn for å svare
Kantarell
16.02.2020 kl 14:43 1111

Egentlig, ikke jeg eller. At de ikke formidler noe i det hele tatt om økonomisk effekten av RR-avtale er nærmest en parodi.
Redigert 20.01.2021 kl 19:59 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
24.02.2020 kl 23:22 795

Ned 14,5 % til 30, sajo at den så teknisk skummel ut. Snart på 20,5, da kan den være et godt bet....hvis den ikke konker
Redigert 20.01.2021 kl 19:59 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
24.02.2020 kl 23:24 790

Ser svak ut 🙂
Redigert 20.01.2021 kl 19:59 Du må logge inn for å svare
    «
  • 1
  • 2
  • »