Valentine´s kozetråd

Sotah
14.02.2020 kl 17:01 1224

Med den helteste av alle musikkheltene i sotaheimen. Og en av de fineste fra Bowie de siste årene. Fin fredag til alle.


https://www.youtube.com/watch?v=S4R8HTIgHUU
kokkohill
15.02.2020 kl 14:16 313

Jøsses, dette var litt av en tråd, knapt noen er til å kjenne igjen . Og deep troll Sweraberen snakker flytende pent Norsk 😳

polemiker
15.02.2020 kl 01:14 353

bare en ørliten ting. Dette med at jeg er en løgner og bør brenne i hælvete var vel ikke så seriøst ment, ikke sant?
polemiker
15.02.2020 kl 01:11 356

Ok, vi vil fra nå av bøye nakken og ikke fotografere folk som drar på jobb. Jeg lover og kors på halsen. Er vi buddies da?
Riot
15.02.2020 kl 01:05 362


Du har inte förstått något.
I Norge blir du fotograferad när du åker till jobbet. inte lagligt i EU.
polemiker
15.02.2020 kl 00:51 372

Ok, fyll ut skjema nedenfor.
Navn:
Adresse:
Postnr:
Sted:
Telefonrnr:

I ditt hjemland er det ingen som tør å fortelle fakta eller sannheten. Om de gjør får de sparken , blir sosialt utstøtt, får kastet egg eller blir angrepet av sosialistmobb eller islamister. Derfor er det kun pensjonerte personer som nå vil uttale seg i Sverige og fortelle at alt går "åt hælevete".

Her en god Bowie duet https://www.youtube.com/watch?v=YoDh_gHDvkk
Redigert 15.02.2020 kl 00:53 Du må logge inn for å svare
Riot
15.02.2020 kl 00:43 376


I mitt land, min nation skriver man inte under olika nick...och man skriver inte nedlåtande.
Riot
15.02.2020 kl 00:32 391



Det de ikke vil snakke så høyt om er at vil medføre store konsekvenser for klimaet. I Norge slipper i snitt hver person ut 8.2 tonn Co2. I mange av de landene som de økonomiske migrantene kommer fra og som blir smuglet over av diverse NGO'ere er utslippene betydelig mindre. I Somalia f.eks. ligger det i snitt på 0.02 tonn per person. Så for hver neger vi importerer vil utslippene av Co2 i verden øke med omtrent 8 tonn årlig. Det at de skal på NAV-støttet ferie til hjemlandet, dra på pilgromsreise til Mekka osv., medfører kanskje at de sågar slipper ut mer enn gjennomsnittet.
Slettet bruker
15.02.2020 kl 00:31 393

Enig med polemiker. At du over flere år gidder å skrive så saklige og gjennomtenkte innlegg her er et under.

Nå: Knert og for å prøve å påspore tråden igjen med litt Bowie: I en syk verden låses de friske inne på institusjon: https://www.youtube.com/watch?v=KrlvgARHdzc
Slettet bruker
15.02.2020 kl 00:28 400

Hva har skjedd med Riot??? Nå har jeg bare hatt tid til et raskt overblikk, men plutselig poster han det ene kloke og innsiktsfulle innlegget etter det andre - på godt norsk til og med! Kudos, asså! ;-DDD
Riot
15.02.2020 kl 00:27 399


Sist gang jeg linket inn noe fra Tim Pool ble jeg beskyldt for å være en "Pool fan" og ble bedt om å forklare uttalelser han hadde kommet med i en eller annen sammenheng. Jeg er altså IKKE noen fan eller ei heller noen politisk meningsfelle.

Det jeg kan strekke meg til er at han er min favoritt sosialist og en kar jeg av og til lytter på. Svært intelligent, opplyst, ærlig og reflektert. En perfekt person jeg gjerne ville satt meg ned og hatt en lengere diskusjon med.
polemiker
15.02.2020 kl 00:24 593

Kunne du ikke heller startet en tråd med "Polemikers samlede verker"? eller "The best of Polemiker"- Nå spammer du ned tråden til Sotah, men den var vel mer eller mindre død allerede, så no harm.

Du har jo glemt dagens innlegg, så her er den.

- At klimamarxistene i Rødt og MDG er villige til å bruke tvang og makt for å få igjennom sin politikk er vel ikke noen hemmelighet. De vil aller helst benytte seg av totalitære metoder og avskaffe demokrati, ytringsfrihet og frihet. Utad vil de naturligvis benekte dette, så det er vel ikke så mange av deres tilhengere som er så klar over dette.

Mange av forslagene til MDG er ren symbolpolitikk og har lite elller ingen påvirkning på klimaet. De er paradoksalt nok også globalister og ønsker seg åpne grenser og at Norge skal ta i mot horder med migranter fra den 3. verden. De vil nå også ha kategorisert "klimaflykninger" som en legal måte å komme inn i landet.

Det de ikke vil snakke så høyt om er at vil medføre store konsekvenser for klimaet. I Norge slipper i snitt hver person ut 8.2 tonn Co2. I mange av de landene som de økonomiske migrantene kommer fra og som blir smuglet over av diverse NGO'ere er utslippene betydelig mindre. I Somalia f.eks. ligger det i snitt på 0.02 tonn per person. Så for hver neger vi importerer vil utslippene av Co2 i verden øke med omtrent 8 tonn årlig. Det at de skal på NAV-støttet ferie til hjemlandet, dra på pilgromsreise til Mekka osv., medfører kanskje at de sågar slipper ut mer enn gjennomsnittet.

Hadde MDG tatt klima på alvor (som de liker å si), burde de vel heller argumentert for at vi skulle stoppe all innvandring. Ett viktig tiltak for å redusere klimautslippet i Norge ville vel være å faktisk snu strømmen og tilbakeføre asylanter og "flyktninger" til sine respektive hjemland. Om man hadde repatriert 10.000 personer hvert år frem til 2030 ville man ha spart inn i underkant av 1 mill. tonn eller stilsvarende utskipp av mer enn en halv million biler.

Nå tar vi inn omtrent 20.000 personer hvert år og som dermed ØKER Co2 utslippet med 160.000 tonn årlig. De 1.6 mill. tonnene dette medfører i økte utslipp i 2030 må vel da spares inn på andre områder da dette kommer i tillegg til de 20-30 mill. tonnene vi skal redusere med .

Skulle tro at MDG og Rødt var for dette enkle tiltaket, men nei. Dette vil de helst at ikke folk skal vite eller si noe om. /i>
Riot
15.02.2020 kl 00:23 597

Nei, de artiklene de legger ut fra NTB er ikke endret eller redigert av Resett. Hvorfor de legger ut slikt rør er vel antagelig for å fremstå som en mer balansert nettavis. Nå er det ikke alt som kommer fra NTB som er søppel, de dekker også vanlige nyheter som ikke har med Trump eller politikk å gjøre.
Riot
15.02.2020 kl 00:18 603

Det betyr vel at 2 republikanere stemte FOR at det skulle føres vitner. Tipper at ingen av dem har noen forhåpninger om gjenvalg.

Sosialistene i the House kunne kalle inn alle de vitnene de ønsket, med unntak av Trumps nære medarbeidere om presidenten forfekter sine rettigheter. I deres høringer fikk ikke republikanerne kalle inn sine vitner og ble avbrutt gjentatte ganger i sin utspørring av demokratenes vitner.

Denne gangen ville de har det litt anderledes og ville at begge parter skulle kalle inn vitner :-) . Det er naturligvis en selvsagt ting og noe republikanerne hadde gått med på. Men gitt de patetiske vitnene sosialistene kalte inn sist gang, skjønte de voksene i rommet at det beste var å få avviklet denne farsen raskest mulig.
polemiker
15.02.2020 kl 00:17 604

Godt sagt Riot, ante ikke at du kunne skrive så godt norsk :-) Litt ut av kontekst, men dog.

Skal jeg hjelpe deg med dagens innlegg?
Redigert 15.02.2020 kl 00:18 Du må logge inn for å svare
Riot
15.02.2020 kl 00:08 614

Plan? Det er slik rettsystemet er lagt opp, både i UK og i de fleste andre vestlige land. Stadig forvitring og reduksjon av straffene er det sosialistene som har stått for.

Politiet og etterretningen var nok klar over at denne fyren ikke burde vært sluppet fri, men det er lite de kan gjøre når noen dommerkjærringer slipper ut disse "barna". I Norge er det nøyaktig det samme problemet og gjelder ikke bare muslimske terrorister, men også psykiatriske tilfeller.

Det skal uhyre mye til for å låse inne folk, selv om "alle" vet at de utgjør en stor fare for samfunnet eller enkeltpersoner. De må drepe eller bli tatt på fersk gjerning når de forsøker før de kan lyses inne en stund til. Når det ikke er dødstraff lengere her i vesten, har politiet i Frankrike og UK funnet en kreativ måte å løse det på. De skyter for å drepe når de først får sjansen og sørger dermed for at disse i alle fall ikke kan gjøre noe mer skade, samt sparer samfunnet for enorme summer. Samme praksis bør innføres her i landet også.
polemiker
15.02.2020 kl 00:08 614

Du er kanskje inne på noe der Leif. Det kan nok være andre ting også som har med bedriften hans eller fruen å gjøre. Han er åpenbart fly forbanna på ett eller annet, og lar det gå ut over meg.

Det er helt greit, og jeg vil bare ønske at han finner ut av det han sliter med.
Slettet bruker
14.02.2020 kl 23:56 625

At trump ble frifunnet var vel dråpen som fikk det til å renne helt over for riot gett.
polemiker
14.02.2020 kl 23:52 630

Vi nærmer vel oss nå det tidspunktet i diskusjonen nå hvor du kommer opp med noen innlærte superlativer? Den gyldende budskapet blant sosialister er jo at man skal angripe budbringeren og aldri gå inn i en faktabasert diskusjon. Den vil dere alltid tape, så drei debatten og diskusjonen over på mer følelsebasert terreng hvor fakta ikke har noen betydning. Ikke sant?

Gode sitater du bringer frem, og jeg står inne for alle sammen. Men hva er problemet?
Riot
14.02.2020 kl 23:44 642

Har hatt stor sans for tysk kvalitet og mitt favorittmerke har vært mercedes. Har fortsatt noen biler i stallen og de er i daglig bruk, De senere modellene er bare dritt og ikke noe jeg vil ha noe med å gjøre. Amerikanske biler er generelt også bare dritt, men med et unntak av en viss elbil produsent.

De er natuligvis ikke feilfrie, men de kan fikse minst 80% av problemer via en SW oppdatering. De har ikke 1000 sirkulerende deler i en motor som krever olje og justeringer. De fleste problemene er vel relatert til en X modell, så der har jeg sluppet billig unna.
Svar
polemiker
14.02.2020 kl 23:41 650

Ren fakta, men for deg åpenbart litt ubehagelig, så derfor kaller du det løgner.
Riot
14.02.2020 kl 23:39 654

Ja, for du har naturligvis ingen politiske "åskådninger" bak din bagatelliseringer. Tulla bringer litt lys på forholdene i Uppsala nå i kveld og linker til en video fra polisen. De må jo ha misforstått helt, ikke sant?

Löfven er trolig en av de aller dårligste, mest inkompetente og minst intelligente statsledere Europa har sett på omtrent 100 år. Det har vært mange dårlige, men ingen med så liten mental kapasitet. Han kunne stå inne i et brennende hus å si at dette er ikke noe problem, lugna er, stanna. Selv MSM vender ham nå ryggen.
polemiker
14.02.2020 kl 23:35 660

og løgnen er?
Må bare legge til at det Riot la ut ovenfor her var et ordrett sitat fra meg. Han glemte å bruke hermetegn, men de fleste skjønner vel at Riot aldri kunnet ha skrevet noe slikt, ei heller på svensk :-)
Redigert 14.02.2020 kl 23:39 Du må logge inn for å svare
Riot
14.02.2020 kl 23:35 661

polemiker skrev og løgnen er?
Mulig jeg blander korta her, men synes du er omtrent over hele den politiske skalaen. Kan du røpe for oss hvor du politisk sett egentlig hører hjemme eller er mest familiær med? Du er ute på venstrekanten ett eller annet sted, men hva er det du mener?
Slettet bruker
14.02.2020 kl 23:29 676

Det mangler bare at de forbanna Kolberg-trådene dukker opp igjen.
Riot
14.02.2020 kl 23:29 677


Jag börjar med......
Jeg har vært befal i forsvaret, men i en svært beskjeden rolle i denne sammenhengen. Det er vel ikke noen tvil om at Havfruen har betydelig mer kjennskap til dette enn det Jabba har. Hans "vitenskap" later til å komme fra diverse obskure nettsteder, eller deilige beist.
polemiker
14.02.2020 kl 23:22 680

Det var ikke så vennelig sagt Riot. Kan du nevne en løgn jeg har kommet med? Det bør vel være et rikelig antall om jeg tolker deg rett. Fyr løs!
Riot
14.02.2020 kl 23:19 692


Det här är Sotahs tråd...men för min del kan du brinna i helvetet, lögnare som du är.

men det här är inte min tråd
polemiker
14.02.2020 kl 23:05 705

Enig med Sotah her, det begynner å blimindre og mindre interessant dette forumet. Tragisk at Hegnar la ned Bare Prat forumet. det fungerte utmerket som en verbal søpplebøtte og skånet oss andre for utrolig mye rør og spam. Det var definitivt ille nok som det var, men har vel toppet seg etter at BP ble avviklet.

Om det ikke blir tatt noen grep her, er det vel are et tidsspørsmål før jeg også forsvinner for godt.
Slettet bruker
14.02.2020 kl 23:02 707

Så så - ikke noe svineri her takk!
Riot
14.02.2020 kl 22:44 726


Jag älskar di sotah...det är Valentins day
Slettet bruker
14.02.2020 kl 22:17 746

Je håper itte du forlater forumet Sotah. Du er en viktig stemme. En ond, men nødvendig stemme her inne se.

Havfruen:

Tenk, forumet består ikke lenger KUN av følgende dynamikk:
Islamkritiker poster en post
Alle er enige
Venstresiden kommer til
Alle er uenige
Rinse and repeat 72 ganger hver dag, 365dg i året

Men du er oxo et nødvendig onde her inne, for å gjøre forumet passe interessant.

Mvh
Bernt-Kenny (or is it...?)
Redigert 14.02.2020 kl 22:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
14.02.2020 kl 21:56 770

Det er en ulykke for forumet at lukket avdeling 'Bare Prat' ble nedlagt - men slik er det i dag, vettu, Sotah - alt skal integreres inntil alt blir et shit-hole (og her føler jeg det hadde vært riktig med noen ord fra Lilletull...) ;-)))
Sotah
14.02.2020 kl 21:50 778

Altså, vi to kunne ha kose-kjekla hele Valentins-kvelden til ende, fruen. Men Beate-Arvid og venninnene hans/hennes har kuppa forumet. Jeg begynner å føle at min tid er over her. Jeg tror ikke jeg gidder stort mer. Hilsen Sv´en - Agnethe.
Slettet bruker
14.02.2020 kl 21:48 784

Humor på bekostning av deg selv takler du ikke, gett se. Her lukter storkæill, men jeg ser ingen...