Vow, Himmelriket neste.

bålfreak
VOW 16.02.2020 kl 14:16 1606

Hvis Gud er glad i skaperverket sitt er jeg sikker på at han .....ja nettopp forguder et selskap som Vow.
Vow bidrar mer enn de fleste selskap på denne jordkloden til et bedre og renere miljø.

De har teknologien og kunnskapene som skal til for å bli verdensledende innenfor sitt segment og sin bransje.
Hva er egentlig prislappen på et slikt selskap......, jeg undres........

Hva tror vi vil skje fremover når politikere i svært mange land kappes om å bevilge penger og støtte til slike selskaper........., vil prisen på aksjen gå opp.....
Hva tror vi når store internasjonale fond med milliarder til forvaltning sier at de skal investere i selskaper som bidrar til det grønne skifte........, vil prisen på aksjen gå opp......

Jeg ser at enkelt forståsegpåere og analytikere mener at ESG selskaper ikke verdt å satse på........, da undres jeg enda mer........

Kan de ikke lese, kan de ikke forstå at klima og miljø står øverst på agendaen på alle politiske partiers program.......

Det undres jeg veldig over........

Ja, så hva er egentlig prisen på Vow aksjen om et år eller to.........., virker det sannsynlig at kursen på aksjen skal opp........., det undres jeg IKKE over.

Ha en fin søndag ( nå kommer jammen sola også)
Adjit
16.02.2020 kl 20:14 1476

Don't worry Bålfreak, really huge amounts of money is flowing to green destinations:

https://www.cnbc.com/2020/02/14/esg-investing-numbers-suggest-green-investing-mega-trend-is-here.html

Fonds, governments, companies, investors etc are spending trillions in the years to come to save the planet. Especially growing, profitable green companies, like VOW, will be rewarded.

There are not too many pyrolysis or hydrogen companies listed on stock markets so it's no wonder that e.g. NEL, Powercell and VOW have succeeded. But I believe that there is much more to come because it seems that these companies can really grow their business remarkably. They are surfing on megatrends.
Hammers
16.02.2020 kl 21:30 1359

Spennende å se hvor veien går neste uke.
Støtten ved 31 tok imot etter en konsolidering på litt over 10% - og kursen endte sist uke med å vende nesa mot himmelen igjen!
https://www.tradingview.com/x/u31SByWN/

Hilsen Hammers
Redigert 16.02.2020 kl 21:32 Du må logge inn for å svare
bålfreak
16.02.2020 kl 22:26 1255

Sjekk IPod som ligger på E24 om Scanship/Vow. HTTPS://e24.no/ podkast/ e24-podden/e24-forklarer . Bra saker.
Tenk dere Vow installasjoner på hoteller store bygg/skyskrapere World Wide, say no more
startloss
17.02.2020 kl 09:18 1012

Ingen brudd over høyre skulder enda. Interessant om vi får sluttkurs over 33,2 på timeschartet.