Nordmenn har ikke historiske rettigheter til Norge, mener Erna

Slettet bruker
17.02.2020 kl 14:00 8578

Særlig patriotisk var hun da heller ikke selv under konferansen.

Etter ca. 48 minutter av opptaket over, hvor temaet er forskjellene mellom USA/Canada og Europa som innvandringsland, poengterer hun at folk har bodd i de europeiske landene i tusenvis av år. Men hvis vi tror på de vestlige ideene, la hun til, bør man også tro at alle er like. Det betyr at man ikke har noen spesielle rettigheter fordi man har familierøtter på stedet, konkluderte Solberg.

Norges statsminister mener med andre ord at nordmennene ikke har noen større rett til Norge enn hvem som helst andre. Dermed lyder hun som et ekko av Sveriges tidligere statsminister Fredrik Reinfeldt, som for noen år siden uttalte at Sverige ikke tilhører svenskene, men alle mennesker som slår seg ned der.

Det er simpelthen ingen norsk statsminister i etterkrigstiden som har undergravet Norges interesser så mye som Erna Solberg gjør.

I samme forbindelse omtalte statsministeren folk som hadde reagert negativt på den famøse SAS-reklamen i sosiale medier som «right-wingers». Hun har selv adoptert verdensbildet der den tradisjonelle nasjonalstatens tilhengere er høyreekstremister. Det er bare å se frem til den dagen Solberg da resirkuleres politisk utenlands.


https://www.document.no/2020/02/17/nordmenn-har-ikke-historiske-rettigheter-til-norge-mener-erna-solberg/

langver
18.02.2020 kl 11:33 1067

Hvordan kan man forvente at et menneske som ikke klarer å ta vare på sin egen kropp, er istand til å ta vare på et helt land?
Zorin
18.02.2020 kl 11:35 1064

Hun vil i allfall forlate regjeringskontorene etter neste valg! For da tar Støre og Lysbakken over! Om Vedum blir med får vi se på.
Zorin
18.02.2020 kl 11:38 1059

Det er den mest idiotiske og hjernedøde kommentaren jeg har sett på lenge! Vet du hva jeg så på nyhetene to minutter før jeg så denne posten? Deltakerne på neste Ex on the beach. Lekre kropper har de, men det er nok det eneste de har også...
Slettet bruker
18.02.2020 kl 12:01 1051

Hei Zorin/folkens:))

Og...hehehe - å blande Brevik og Manshaus inn i debatten sier alt om ditt gangsyn, Zorin - radikalizerte holdninger avløses av ekstreme uttalelser - ZnageZz...

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
wave
18.02.2020 kl 13:11 1039

Hva er greia med å forurense det norske språket med alle disse z'ene?
Zorin
18.02.2020 kl 13:21 1035

Grunnen til at jeg nevner de to er at jeg får deja vu når jeg leser slike poster som man snakker om landsforæderi osv. Det er som å se Breivik i retten igjen hvor han presenterer vrangbildet av samfunnet sitt igjen. Så hvis du ikke vil at noen skal dra frem Breivik og Manshaus - slutt og snakk som dem!
Redigert 18.02.2020 kl 13:22 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
18.02.2020 kl 13:54 1017

Hei Zorin/folkens:))

Og...hvor har vi nevnt landsforæderi, Zorin - en samfunnsfiende er ikke det samme som en landsforæder, men der faller du vel i gjennom...ZnageZz....

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
atnorhe
18.02.2020 kl 15:08 1001

Ja. Det haster. Vi er på etterskudd, og det går alt for tregt.
ladaen7,30
18.02.2020 kl 15:24 996

Problemet er at det ikke bare er Erna som ønsker all styring til EU-blokka, Frp åpner for å oppgi suverenitet på mange (alle?) områder.


https://www.abcnyheter.no/nyheter/politikk/2016/05/14/195216846/frp-apner-for-a-oppgi-suverenitet-pa-mange-nye-omrader

EU- hysteriet har ingen ende og de gjør seg selv overflødig etterhvert. En forsker slår alarm etter å ha prøvd å undersøke saken, Det er et demokratisk problem med hemmelighold om EUs finansvedtak om Norge.


https://www.abcnyheter.no/nyheter/politikk/2020/02/18/195649975/forsker-alarm-demokratisk-problem-med-hemmelighold-om-eus-finansvedtak-om-norge



Hva i huleste er det med norske politikere som ikke har motforestillinger til et eneste forslag som kommer fra den korrupte EU-blokka?