Sannheten om svenske tilstander

Sotah
31.07.2018 kl 09:46 7776

Fra et tidsvitne. Jeg befinner meg midt i hjertet av Sverige, og kommer med en tilstandsrapport. Som lovet. Jeg skal gi forumet rett i en ting, det er mange utlendinger her. De hoper seg opp foran Riksdagen og går skamløst rundt i gamla stan. De kommer i busser, har mørkt hår og litt skjeve øyne. Blide folk, ser det ut til. Hijaber har jeg knapt sett, ikke en eneste burka. Men utlendinger i hopetall er det her. Jeg tror Sverige består i flere uker fremover, stemningen er upåklagelig.
Slettet bruker
31.07.2018 kl 10:07 2909

Hjertet av Sverige er da sannelig Svinesund og Nordby. Der er det vitterlig mange utlendinger!
Kalles Nordbaggar!
Slettet bruker
31.07.2018 kl 11:17 2878

Sota ser bare det han vil se og resten er.lønnningsposen for askeladden.
Jeg er sikker på sota kan sendes til kairo og nekte for at han ser svenske tilstander selv der. Dvs fartsblind.
Scoopfinder
31.07.2018 kl 12:05 2867

Sotah, er det riktig som venstresiden har hevdet, at muslimene er økonomisk berikende ?
Slettet bruker
31.07.2018 kl 12:42 2848

Hei Zoten/venner:))

Og...tar du en svipptur innom Rinkeby om du tør når du først er i nærheten også, Zoten - gull kors jenta fra Sunnmøre med smilet om munnen og korset rundt halsen var der vettu - kanskje hun ble razzifisert i MSM for ingen ting:))...ZnageZz....

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
tekman
31.07.2018 kl 12:44 2847

Tidsvitne gitt!
Jeg måtte le...
Slettet bruker
31.07.2018 kl 12:45 2924

Kanskje han skulle besøkt Rinkeby om kvelden med et kamera?
Sotah
31.07.2018 kl 15:36 2890

Men lever jeg farlig her uansett? Det henger regnbueflagg over hele byen her. Pridefestivalen begynner om noen timer. Da kan både høyreraddisser, kristne mørkemenn og muslimske fanatikere fort bli nærgående, skaphomser som de ofte er. Jeg holder meg diskret i bakgrunnen og deltar ikke i opptøyene. Men rapporter skal det bli. Direkte fra no-go sonene.
polemiker
31.07.2018 kl 15:49 2885

Pridefestivalen i Stockholm legges i behørig avstand fra no-go sonene Sotah. Hadde de spradet halvnakne igjennom noen av disse skal jeg love at det ville blitt trøbbel :-) Tenker du befinner deg ganske så nærme Gamla Stan.

Gjør heller en skikkelig jobb med det samme du har tatt turen og dra ut til disse belastede områdene og dokumenter gjerne flittig med kamera. Kan anbefale å ta farvel med familie og venner først, og kanskje skrible ned et lite testamente også, sånn bare for sikkerhetsskyld.
Sotah
31.07.2018 kl 15:55 2882

Ingen vet hvor haren hopper. Jeg hiver meg uti de svenske tilstander og koser meg videre. Hyggelig by, dette. Ikke rart Sverige er vårt foretrukne ferieland.
Slettet bruker
31.07.2018 kl 20:20 2857

Hei Zoten/venner:))

Og...fikk du med deg denne, Zoten - eller var du opptatt med å synge barn av regnbuen - du overgår komiske Ali i dine sannhetsreportasjer både fra Groruddalen og Zverige - kan det ligg en agenda bak:))....


Två män slog till mot domkyrkan i Strängnäs.
Efter den spektakulära kuppen flydde de i en motorbåt.
Nu uppger polisen att rånarna kommit över kungakronor och riksäpplet från 1611.
Kung Karl IX:s begravningsregalier

Männen jagas fortfarande av flera polispatruller, sjöpolisen och helikoptern.

Polisen uppgav under dagen att rånbytet hade ett ”högt värde”

Men nu avslöjar polisen vad som försvunnit efter stöten.

Gärningsmännen kom över delar av Karl IX:s och Kristina den äldres begravningsregalier från 1611.

Guld, bergskristall och pärlor

Föremålen tjuvarna fick med sig är två guldkronor och ett riksäpple av både historiskt och ekonomiskt högt värde.

De regalier som lades i Karl IX:s och Kristina den äldres kistor inför deras respektive begravningar beskrivs vara ”i en klass för sig”.

Karl IX:s krona är i guld, bergskristall, emalj och pärlor. Kristina den äldres krona är utförd i guld och svart emalj, utan ädelstenar.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/0EABQ6/ranbytet-fran-domkyrkan-kungakronor-och-riksapplet-fran-1611

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla

Sotah
31.07.2018 kl 23:14 2940

Jeg skal holde øyne og ører åpne, Lilletull. Jeg står som vanlig midt i det og rapporterer uredd og uten filter. Det er folk som danser og har det hyggelig overalt. Men ser jeg noe mistenkelig skal jeg melde fra tvert.
Riot
01.08.2018 kl 00:53 2907


Var försiktig i lågprislandet Sverige...kan lätt gå överstyr.

https://youtu.be/VDDVP_ALYGQ

Load
01.08.2018 kl 08:50 2863

Uredd og uten filter, direkte fra No-go sonene, sure! :)))

Da vet vi jo at du er muslim Sotha, noe som forklarer din iver etter masseimport og kulturskifte, så noen rapport om overfallsvoldtekter, knivstikking og skyting belager vi oss ikke på å få fra deg.

Ha en fortsatt fin ferie blandt dine egne å husk og kjør innom rød sone på Svinesund på turen hjem.
Slettet bruker
01.08.2018 kl 09:40 2854

Hei Zoten/venner:))

Og...hørte du zmellen i natt, Zoten - Araberpartipolitikere med vedheng er jo kjent for dårlig hørsel, og som selvutnevnt komiske Ali er du vel intet unntak - unnskyld fire ganger fra Stortingets talerstol ble overhørt og høreapparat på blå resept til alle Araberpolitikerne på tinget blir ikke faset inn før på 2019 budsjettet, vettu:))...ZnageZz....

Vad som har orsakat detonationen är för närvarande oklart.
– Det är någon typ av detonation. Vi har spärrat av området och inväntar bombtekniker, säger Tomas Ibstedt på Stockholmspolisen.
– Vi vill försäkra oss om att inget farligt ligger kvar där.
Polisen har pratat med vittnen och försöker bilda sig en uppfattning av vad som har inträffat.
– Vi vill veta varför man gör såhär mot just den här biluthyrningsfirman, säger Thomas Ibstedt.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/zLjMX5/small-i-centrala-stockholm--bombtekniker-pa-vag

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Load
01.08.2018 kl 10:15 2845

Sotha lå på det tidspunktet i full strekk på sofaen med øreproppene trykket helt inn til trommehinnen, så dette hørte han nok dessverre ikke.
Slettet bruker
01.08.2018 kl 15:52 2807

Noen som begynner å bli bekymret, har vært stille fra Sotah en stund nå?
Slettet bruker
01.08.2018 kl 19:44 2790

Hei Zoten/venner:))

Og...du var vel for feig til å gi en hjelpende hånd til denne til denne familien, Zoten - nå er det mange som mener de fikk som fortjent etter å ha heiet frem det multikulturelle sammensuriet over lang tid - men dog....

När Mattias Liedholm, 47, fick höra att hans söner hotades av 7–8 okända män så åkte han direkt för att hjälpa dem.
Det slutade med en krossad käke. Och när sönerna skulle besöka honom på sjukhuset försökte gärningsmännen preja dem av vägen.
– De är jättechockade och ledsna, säger mamman Sophia Ahlin.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/L0OPnq/mattias-47-forsokte-radda-sina-soner--misshandlades-brutalt

-TaKK--

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Sotah
01.08.2018 kl 19:51 2787

Jeg kom tilbake like frisk og rask som da jeg dro. Jeg ser at Sandberg promoterer Iran som reisemål, men jeg holder fremdeles en knapp på Sverige som vårt naturlige feriemål. De er forresten ferdigsmurt når det gjelder å kjøpe fisken vår. Stockholm var forøvrig en perle, morsomt at det var inngangen til pridefestivalen der også. Det var mange fargeklatter å se i gatene. Finfin tur i det store og hele. Vi så en sliten fyr som hadde fått en springskalle eller noe annet hardt i panna, ellers var det ro og harmoni overalt. På tro og ære, kors på halsen og alt det der.
Slettet bruker
01.08.2018 kl 22:05 2757

Hei Zotgen/venner:))

Og...hehehe - H. C. Andersen ville ansatt deg til å skrive forordet i Keiserens nye klær:))...ZnageZz...

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Sotah
01.08.2018 kl 22:18 2749

Jeg rapporterer fullstendig uhildet og er tvers igjennom ærlig. Og som den eneste på forumet som våger å dra over til söta bror for å se selv bør dere ta mine ord for god fisk. Uten å sikte til "fiskeministeren." Oslo er forøvrig temmelig gørr i forhold til Stockholm. Det myldra frem blide folk overalt. Neste års ferie er nok spikra. Ikke Iran, men Sverige. Uansett hva Per sier.
Redigert 01.08.2018 kl 22:19 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
01.08.2018 kl 22:44 2737

Det var bra at du kom deg helskinnet tilbake Sotah, nå begynte vi å bli bekymra for deg.

Så du bare en som var slått ned?
Sotah
01.08.2018 kl 22:56 2730

Jepp. men det kan fort bli mer i løpet av uka. Både nazigjengen og krakilske muslimer kan blande seg inn i Pridefestivalen. Samme ulla de folka der.
Sotah
01.08.2018 kl 23:41 2714

De får det til i Malmø også, ser jeg. Vi kunne trengt noen svenske tilstander her også, trønderne gikk på huet ut.

https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/QlkPOW/malmo-ff-vidare--nu-rullar-miljonerna-in
Slettet bruker
02.08.2018 kl 08:32 2669

Hei venner:))

Og...Zoten var her - han så og hørte bare kyss, klapp og klem - troverdig er han, det skal han ha:))...

Man skjuten till döds av polis i Stockholm
En incident inträffade i Vasastan i Stockholm under natten, där polis var tvungna att avfyra verkanseld

https://www.aftonbladet.se/tv/a/261409

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Sotah
02.08.2018 kl 09:00 2661

Stor by, Stockholm, Lilletull. Du vil være helt trygg der. Reis og se selv. Stirr angsten i hvitøyet og vinn.
Slettet bruker
02.08.2018 kl 09:14 2654

Hei Zoten/venner:))

Og...hehehe - har nok vært mer i Zverige en 1 todagers, Zoten - du kaver litt i villrede nå og minner litt om Holocaustfornektere- det skal du ha:))...ZnageZz....

– Vi laget en reportasje der vi fulgte politiet i de vanskelige delene av utkant-Stockholm, sier Alayoubi.
– De kastet en stein rett mot oss, siden vi sto med politiet. Den var stor også, sikkert ett kilo.
Magnus har, i likhet med Alayoubi, flere ganger befunnet seg i farlige områder på jobb. Men han sier dette ikke er hverdagskost.
– Det var dramatisk. Det er sjelden du blir jaget ut av en kafe der du har spurt alle om du kan filme, sier Magnus.

https://www.nrk.no/kultur/nrk-team-truet-og-kastet-stein-etter-i-sverige-1.12934238

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Slettet bruker
02.08.2018 kl 09:24 2645

Sotah gikk rett i turistfellen og unngikk de skikkelig no-go sonene Rinkeby, Kista och Tensta. Rinkeby torg på natten er krydder for Sotah som til nå bare har prøvet Sweden Lighet. Om natten er det skikkelig svenske tilstander. Gamla stan er bare hvite sosser.
børst
02.08.2018 kl 10:55 2642

Er dette et forsøk på å være morsom? I Stockholm er det de muslimske ghettoene Rinkeby, Husby, Kista og Tensta som er problemet, ikke sentrum. Hva med å besøke disse stedene på kveldstid - alene?
Redigert 02.08.2018 kl 11:03 Du må logge inn for å svare
Sotah
02.08.2018 kl 12:33 2624

Da bør vi kanskje erstatte begrepet svenske tilstander med noe annet? Hvis jeg og hundretusener har vaka rundt i Sverige uten å merke noe som helst negativt. Jeg skal tenke ut et fint ord dere kan bruke i stedet.
børst
02.08.2018 kl 13:44 2943

Hver av disse byforstedene kan sees på som et lite laboratorium, der man tester ut effekten av muslimsk innvandring. Alle disse forstedene tilbyr de samme offentlige godene som alle andre. Og lovene praktiseres helt likt. Likevel går forstedene hvor muslimene konsentrerer seg til helvete. "Svenske tilstander" er bare et begrep på et regime, som til tross for alle disse mislykkede eksperimentene, fortsetter i samme spor, og lar bydel etter bydel overtas av gatemobb med forbindelser til internasjonale krim- og islamistnettverk.
Redigert 02.08.2018 kl 13:46 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
02.08.2018 kl 15:19 2927

Svenske tilstander betyr belastede områder preget av vold og kriminalitet, sammenbrudd i offentlige tjenester, og økonomisk og etnisk segregasjon. De tilstandene opptrer spontant og til forskjellige tider. Sotah har til nå bare trasket på de godkjente turistrutene i du gamla och fria. Det han nå må teste ut er løypa der selv ikke polisen vil tråkke.
Sotah
02.08.2018 kl 15:21 2932

Og for noen er svenske tilstander strålende idrettsutøvere, utmerket industri og verdensenere på nærmest alle scener. Det er et nokså fjollete og faktisk litt fornærmende uttrykk om en kulturnasjon vi står langt tilbake for på omtrent alle områder.
Londonmannen
03.08.2018 kl 21:55 2846

Sotah
Jeg registrerer at du har vært på Sverige tur og i henhold til ditt koselige reisebrev har du ikke registrert noe unormalt eller at det skulle være problemer forårsaket av innvandringen. Flott. Det var betryggende.

Men dersom det bilder du tegner for oss stemmer og er den fulle og hele sannhet, kan du da forklare meg hvorfor SD er blitt det politiske partiet i Sverige med størst oppslutning? Her er det noe som skurrer. For in2015, altså det året den store innvandringsbølgen kom mot Norden, så var SD uglesett, hadde marginal oppslutning og ble spyttet etter som det innvandringsfiendtlige partiet det er. At dette partiet nå er blitt det største på svensk meningsmåling og et parti som går mot et brakvalg i september får jeg ikke til å stemme om alt er ved det samme slik der var i 2015. Men du har sikkert en plausibel forklaring til meg.
Sotah
03.08.2018 kl 22:12 2847

Klart jeg kan forklare det, London. Selv om valget ikke er holdt ennå. De har systematisk tuppa ut de som forumet her hadde klappa høyest for. Og blir stående med en profil som er marginalt forskjellig fra de andre. Ikke for å spolere feststemninga, men de ender opp like tannløse og hjelpeløse som FrP. Det var bred enighet om det hos de jeg snakket med.
Londonmannen
03.08.2018 kl 22:59 2835

Så jeg skjønner at du nå er blitt SD tilhenger. Artig. Vi får snakkes når valget er over og en ny tid begynner i Sverige.
Hva angår tannløsheten til FrP så følger jeg deg ikke helt. Et parti som kun får 16% oppslutning kan umulig få gjennomført sitt program i et norsk demokrati. Selv partier som Høyre og Ap har de siste periodene måttet lene seg på andre partier for å få regjeringsmakt, og med det måttet oppgi deler av egne partiprogram. Og dette er tross alt partier med godt over 20% oppslutning.
Men med all respekt, dette trodde jeg da virkelig at du skjønte.
Slettet bruker
04.08.2018 kl 00:27 2823

Sotah, ikke en gang i Oslo skyter de folk med downs...

Heia Sverige.
consept
04.08.2018 kl 13:27 2801

synes du er en bleiking sotah. sentrum av stockholm er jo det mest kritthvite sted i skandinavia.
Jeg er mye modigere en deg. jeg gikk fra friends arena til hotellet nede i gamla stan midt på lørdagsnatta.Gikk i 4 timer.
Mye rart å se.