Her strøymer det på med kontrakter....

Slettet bruker
DOF 20.02.2020 kl 11:16 1831



https://finansavisen.no/nyheter/oljeservice/2020/02/20/7499670/dof-subsea-tildelt-nye-kontrakter-i-nigeria-og-angola

Dette må jo være svært positivt for aksjekursen.

Selv er jeg all inn og satser remmer og tøy på denne.

Spenningen utløses i morgen.

Her kan det bli en alvorlig oppgang !





Spent : Bybonden.......
Redigert 20.02.2020 kl 11:17 Du må logge inn for å svare
suspekt
20.02.2020 kl 12:10 1738

Kan bli begge deler her, Spørsmålet blir hvor mye de taper, og om avtale kommer på plass.
Kontur
20.02.2020 kl 13:39 1611

Så godt som alle skip er i arbeid og vi går en fin vår i møte.
Nå må bare den 4 årige finansieringsløsningen falle på plass så vil kursen gå
boreren
20.02.2020 kl 13:41 1596

Samme utvikling hver dag. Vi nærmer oss ettermiddag, og folk mister tålmodigheten og selger ut aksjene sine til "gibortpris". Ser kun fortjeneste på noe hundrelapper.
tobben
20.02.2020 kl 13:54 1529

Blir jo ganske spennende hva som blir lagt på bordet imorgen.
Slettet bruker
20.02.2020 kl 22:11 1295

Det blir interessant, tror ganske mange er usikre på hva som kommer imorgen. Jeg tror uansett at det er en fremtid for DOF, også etter det som kommer imorgen. De har inngått rimelig mange kontrakter (https://sysla.no/maritim/dof-tildelt-nye-kontrakter-i-afrika/), en av de som strekker seg over 5 år + mulig forlengelse (Det Nederlandske forsvaret), det er også inngått kontrakt på 2 år (https://newsweb.oslobors.no/message/494238).

Dette forteller noe om hva som kommer i fremtiden, ut av den informasjonen tenker jeg at dette går bra over tid for DOF. Kan vanskelig se for meg at andre selskap lager lange avtaler med DOF uten at de vet noe om selskapet de lager avtaler med. Det er en av hovedgrunnen til at jeg har kjøpt aksjer her, men har ikke gått 'all in' selvsagt :) Blir dagen i morgen bra så er det nesten like stor glede for meg at shortere blør..
Redigert 20.02.2020 kl 23:27 Du må logge inn for å svare
suspekt
20.02.2020 kl 22:29 1251

Shorterene kan være nyttige enkelte dager, foreks i morgen med gode nyheter vil de begynne å dekke inn, noe som fyrer under raketten, dei er dei eneste som MÅ kjøpe for ikke å la tapet vokse. Når de kjører kursen ned, er det mulig for andre å kjøpe billige aksjer.Jeg greier ikke å hisse mei opp over shorterene lenger, de driver sitt spill som gjør at kurser går opp og ned. Er mest opptatt av å få tilbake all investering i dof.
tobben
20.02.2020 kl 23:13 1151

Stort sett enig med deg angående shorterne med unntak av når de presser ned kursen rundt en varslet emisjon.
Slettet bruker
20.02.2020 kl 23:19 1125

Jeg er møkk lei shortere, de bidrar ikke med noe matnyttig slik jeg ser det. Jeg aksepterer at det er slik, men liker det ikke. Noen bygger og andre river ned, alt handler om penger, men også hvordan man faktisk tjener de pengene. Å tjene på andres misery, vel, det er lov, slik er det. Man bør vel ikke lete etter etikk og moral, spesielt ikke på Oslo Børs, de har fått 'inside børsen' rykte av en grunn.
La oss satse på at dagen imorgen bringer med seg positivitet for DOF, de aller fleste ønsker at dette selskapet skal bestå og komme seg over kneiken.