Archer

Slettet bruker
ARCHER 21.02.2020 kl 00:50 20434


Børsens billigste aksje, og kommer til å bli mye billigere om kursen ikke begynner å løfte seg umiddelbart.

Sist Archer leverte som den gjør og er forventet å gjøre i år, var kursen over nok 30,-.

Det er uansett totalt idioti at den ikke minst er halvparten av dette, til tross for at oljeservice har økt avkastningskrav pga. klimahysteri og fullstendig boblete esg aksjer. Blir kvalm av den på tryne høye prisingen av såkalte esg aksjer som ikke tjener penger og antakelig ikke vil gjøre det i nærheten heller av noe som kan forsvare prisingen om 10 år heller.
Redigert 21.01.2021 kl 05:29 Du må logge inn for å svare
Anywhere
12.03.2020 kl 11:28 5288

Du Bradbury hevder at refi skulle sikre at aksjen falt fra et helt annet nivå - hehe, hvordan er det mulig å være så klosset?
Alle vet at du er Salah, og at du har hevdet at aksjen skulle til 0,5-1 krone i fjor, det var ledelsens mål. Nå hevder du at refi ville sikret at aksjen hadde gjennomført et rally for så å falle som følge av corona?? Man kan ikke påstå både at aksjen skal til 0,5-1 og at refi vil gi rally og langt høyere kurs...
eller...
Jo, Salah kan selvsagt påstå at aksjen skal til 0,5 - da skulle han kjøpe, og
Bradbury kan mene at aksjen skulle ha hatt et rally langt opp om det var landet en refi før corona dukket opp...

So what? Er det mer moro om aksjen hadde hatt rally til 6 kroner for så å falle til 1,5 enn at den faller til 1,5 fra 3??
Sikkerhetsnettet som Bradbury er på jakt etter heter ikke refi, men oljeservice-oppdrag... en hel oljeserviceverden har fått radert bort over 90% av sine verdier fordi sikkerhetsnettet som heter oppdrag er barbert. Det hjelper ingen pr i dag hvilken rente finansieringen har...
Slettet bruker
12.03.2020 kl 12:05 5251

Ny bortforklaringer og tøv. Morsomt å kikke litt bakover å se hvor mye løgn du har på samvittigheten. Ledelsen sitter nå nyter nedturen, de har jo nettopp fått lønning og hvorfor skulle de bry seg om aksjonærene lider?
Sindybadindy
12.03.2020 kl 13:28 5209

Eg har en magefølelse på at det er nå man skal gå knallhardt inn med penger og satse. Om 4 uker kommer rekylen noe inni helvete
Slettet bruker
12.03.2020 kl 13:40 5199

Det var en veloverveid analyse, så regner med at ledelsen gledes. Flere som skal være med på å se til at de fortsatt får opprettholde sine million lønninger.
Anywhere
12.03.2020 kl 14:00 5186

Vanskelig å overgå deg i tøv, Bradbury/Salah/Bagwell
Redigert 12.03.2020 kl 14:00 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
12.03.2020 kl 15:09 5135

Kan det være at ledelsen er lagt inn på sykehus, de må ha latterkrampe etter hvordan de klarer å ha millionlønn, mens de ser til at aksjonærene taper nesten alt. Aksjonærene er jo de som faktisk ser til at de har jobb opp og inntekt. Gratulerer til ledelsen.
Slettet bruker
12.03.2020 kl 15:49 5108

Hvor mye vil ledelsen senke lønnen sin og garantere av egen lomme i den kommende emisjonen? Noen som vet?
Slettet bruker
12.03.2020 kl 16:21 5068

Her bør endel instanser se på hva som skjer, dette har vært forutsett i svært lang tid........
KennyL
12.03.2020 kl 16:33 5046

Heftig nedsalg på tampen der...! Trodde jeg fikk infarkt!

Hadde gjort seg med en status fra selskapet nå, skal ikke fornekte det!

Kjipt å se kursen radere seg slik, men det gjelder jo forøvrig de fleste andre selskap også
Slettet bruker
12.03.2020 kl 16:38 5037

KennyL. Ikke forvent now oppdatering fra selskapet.

Some jeg sa, denne løpet er kjørt. Tror den går under 1kr imorgen.
KennyL
12.03.2020 kl 16:46 5019

Forventer det ikke 😄

Kommer vel til bargain hunters rundt krona tenker jeg... så sånn ut idag iallefall!

Foreløpig har du gjort lurt i å hoppe av aksjen Power. kudos der
Slettet bruker
12.03.2020 kl 16:49 5013

Hvorfor skal ledelsen bruke energi på det? De hever millionlønn og jeg har nok med å telle nuller på konto, hvor mange snitter de klarer å spise og ikke minst å finne ut hvilken tittel de skal få på døren sin. Ikke umulig at når dette roer seg, så er det visse instanser som vil se på løgnene som ledelsen har kastet til sine aksjonærer. LOI innen utgang februar og refi innen Q1.
Slettet bruker
12.03.2020 kl 17:03 4994

Tapte en god chunk med penger likevel. Litt over 1kr per aksje og jeg hadde veldig mange.

Det som er mer smertefull er Photocure. Da har jeg veldig mange aksjer og den har gått fra 120 til 55kr siste måneder.

For et jaeeeevlig måned set har blitt. Ser ikke it som det stopper her
Slettet bruker
12.03.2020 kl 17:06 4990

Vil ledelsen bli straffeforfulgt? Snart under 1 krone og det er forutsett for over et år siden......Kan fort vise seg at dette har vært en overordnet plan og nå kommer alt for en dag, Hvorfor har ikke ledelsen handlet for millioner? Hvorfor kommuniserer de ingenting? Hvorfor tilbyr de ikke å avse sin egen lønn, når de er ansvarlig for at ikke er på plass? Vil de kjøpe for egne millioner, når emisjonen kommer? Vil de fratre sine stillinger, i bytte for ingen straffeforførgelse som vil komme?
Slettet bruker
12.03.2020 kl 17:23 4971

Vil tro at Økokrim har interesse i å se på hva som foregår. Hvordan kan noen forutse at dette vil skje? Hvorfor er det ingen kommunikasjon fra ledelsen, gitt de lovnader de har kastet rundt seg? Den dagen Q1 er over og alle vil se at dette var en løgn, så håper jeg at dette vil få konsekvenser.
Rakettrally
12.03.2020 kl 17:26 4967

Forutså du et virus som sørget for at 3,5 års oppgang på børsen ville raderes vekk på tre uker?
Slettet bruker
12.03.2020 kl 17:35 4952

Alle kan selv lese seg opp på at disse kursen i svindel selskapet ville komme på dette nivået. Når du kun lyver og lover, så blir du fanget i eget edderkoppnett, der er denne ledelsen nå. Som du selv har sett denne uken, så er det jobbtitler som er det viktige for dem. Ledelsen nyter dette, deres millionlønninger er skapt på at aksjonærene er lurt på løgn og vilje til å tro på det de har bløffet om- Hvilket selskap ville holdt helt kjeft, når de hevet over tvil er tatt i løgn om en LOI og ingen kommunikasjon rundt refi? Selvsagt vil den ikke skje, men en ny løgn er allerede bestemt.kommunisert. Vondt for aksjonærene, men ledelsen forsetter å hente sine millionlønninger. Verden vil bedra og derfor blir noen rike og andre ender i rennesteinen eller i verste fall ikke orker mer av løgn og ondskap.......
Redigert 12.03.2020 kl 17:37 Du må logge inn for å svare
Rakettrally
12.03.2020 kl 17:44 4940

Jeg er helt enig med deg at den kontrakten bør og burde vært meldt. Enten at den kommer eller hvorfor den drøyer. Spesielt når børsklimaet er som det er. Refi skal også meldes dette kvartalet, men det er vel litt mer tid igjen der. Men at du skylder på ledelsen at kursen raser sammen med alle andre selskap på børsen, blir jo helt feil, spør du meg. Du har jo ikke noen aksjer heller, så skjønner ikke helt hvorfor du er så ekstremt opptatt av å repetere det samme du skriver 5-6 ganger daglig.
hofa
12.03.2020 kl 17:45 4934

Nu læser jeg overhovedet ikke hvad slatten skriver, men hold kæft, hvor er han dog ynkelig med sine 10 daglige indlæg.
Slettet bruker
12.03.2020 kl 18:12 4913

Jeg er kun opptatt at kjeltringer ikke kommer unna med svindel, uavhengig om jeg har aksjer eller ikke. Jeg tapte på disse svina i ledelsen og jeg lever med det, det jeg ikke aksepterer at de får fortsette med dette, Kursen raseres, det som er viktig for ledelsen er å smykke seg med fine jobbtitler og fortsatt millionlønn. Denne ledelsen skal til evig tid ha meg her, de svina skal ikke slippe unna.
Slettet bruker
12.03.2020 kl 18:44 4882

Salah/Bagwell/Bradders,

Haliburton or også ned 70% den siste måned. Det er 15 milliard dollar som har forsvant, er de også skjeltringer?? Hva med PHO? falt fra 120kr til 55kr for fandens oldemor. Er Schneider en crook?

Get real man.
Slettet bruker
12.03.2020 kl 18:52 4870

En ny dag er over og aksjonærene er rasert hinsides alt på annet på børs. Da er det jo kjekt å ble påminnet om at ledelsen har akkurat samme millionlønning som tidligere. De har ingen egne intensiver for å skape noe som helst, der er det jobb tittel og gutteklubb som gjelder. Blir ingen refi....say no more
Slettet bruker
12.03.2020 kl 19:19 4851

Oppfordrer alle til å lese seg opp på kommunikasjon mellom Rakettrally og thepower på den andre Archer tråden. Det er altså på et slikt nivå at man ikke tror det før man ser det, derfor les før de forsvinner. De vil fort bli enig om at det er fredag i morgen og at påsken er i april,, hvem kun tro det??
Slettet bruker
12.03.2020 kl 20:51 4805

Et selskap uten gjeld er et dårlig drevet selskap.
Anywhere
12.03.2020 kl 22:40 4709

Innlegget er slettet
Det som ikke har vært det samme hele tiden er Badbury, Bagwell og Salahs patetiske evnesvekkelse. Den har øket hele tiden....tross samme mann bak alle nikk. I dag vedgår han også at han har tapt på Archer, mens han som Bagwell mente at han kom seg ut med litt gevinst oppe på 4-tallet. Det er en godt stykke over snittet splittet personlighet du presenterer, og du later på en måte til å ikke ha engang så mye som en kime eller rester av forduftet evne til å forstå hva som skjer rundt deg. Tydeligvis fordi du ikke har et liv med nærhet til mennesker og bedrifter som kjenner på hvordan klimaet nå er å drifte organisasjoner i...Kanskje du engang har vært i en slik organisasjon,men du har aldri fått deg til å lære noe av det...Trist!
zxcvbnm
13.03.2020 kl 07:30 4612

Da blir det spennende å se om man kommer seg i pluss i dag etter å ha snittet ned kraftig i går.

Selv om meldingen burde ha kommet dagen før finansdirektøren fikk ny jobb. Den var garantert klar. Ikke uten grunn til at jeg lastet opp i går.
Redigert 13.03.2020 kl 07:32 Du må logge inn for å svare
10PS
13.03.2020 kl 08:46 4557

Archer reduserer gjelden med 45 millioner dollar
2 timer siden · Sindre Hopland
Selskapet har fått en utvidelse av sine gjeldsfasiliter med alle sine lånegivere, opplyser Archer i en melding fredag morgen.
Den største gjeldsfasiliten er utvidet til 1. oktober 2023.
Til sammen er netto rentebærende gjeld redusert fra 582 til 537 millioner dollar, opplyser selskapet.
Videre opplyser selskapet at det er blitt gjenopptatt en fast amortiseringsprofil, rentene er uendret og at det ikke kreves ytterligere kapital eller likviditet.
– Denne utvidelsen sikrer oss en solid finansiell plattform til å navigere en turbulent og utfordrende markedssituasjon, sier Archer-topp Dag Skindlo.
hofa
13.03.2020 kl 08:58 4531

20 % stigning i første omgang, men mange vil sikkert sælge ud fordi de frygter fremtiden.
Rakettrally
13.03.2020 kl 09:27 4503

Blir ingen refi, say no more......Du bør slette kontoen og komme deg ut av forumet i skam
Anywhere
13.03.2020 kl 09:44 4468

Hehe, Bradbury er også slettet historie nå. Han Salah-Bagwell-Bradbury er så patetisk at han faktisk først slettet innlegg som jeg hadde svart på, som om han måtte bite i seg saker og slette for at det ikke skulle bli for åpenbart hvordan ansiktet ble mistet....så klarer faktisk ikke vedkommende å se at ikke bare anskiktet, men hele kroppen er mistet for månedsvis siden. Makan til ødelagt figur!
Anywhere
13.03.2020 kl 09:45 4466

Men men, ferdig med han så langt, selv om han nok dukker opp igjen på et eller annet vis.
klassisk
13.03.2020 kl 09:59 4429

Archer leverte nok en gang! Veien videre er sikret!
Glad jeg har kjøpt og kjøpt :)
zxcvbnm
13.03.2020 kl 10:10 4389

Dette var bra og endelig godt i pluss på Archer porteføljen etter kjøp i går. Selger ut 50% over 2 kr og sikrer Archer posten.

Sitter med Hunt, sbx, kog, odl og Archer.

Sbx er "under kontroll" etter nedsnitting, det samme er Hunter . Satser på mer i odl fremover.



klassisk
13.03.2020 kl 10:41 4336

Om de som sliter i Oljeservice ikke får finansiering så kan OPEC og Corona gjøre at konkurrenter forsvinner og at Archer håver inn enda fler kontrakter og til bedre priser.
Om ett år er Archer 10 gangeren av i dag... Kjøper enda mer jeg :)
IKM-ANSATT
13.03.2020 kl 14:59 4219

Solgte Archer for et par uker siden, etter å ha lest meldingen så måtte bare ha den eg trur kurs 1,7 er greit nok;//)
Archer kommer så et uvær når det h.... Corona roer seg å puting å alladin blir enige, uansett så blir det bra.
Slettet bruker
13.03.2020 kl 15:15 4202


Nesten med vantro at kursen ikke eksploderer, dette er det markedet har ventet på og sletting av gjeld på 3,1 pr. Aksje er verdt mer en skarve 50 øre.

Har aksjonærene lest og forstått meldingen og selskapets posisjon...?..
Slettet bruker
13.03.2020 kl 16:30 4160

Where is that idiot Salah? Never see he on days when the price goes up

Looks like there is no rally in the US today. Almost in negative territory again.

Archer should stand up well now though, now that the future is secured for a good few years
Redigert 13.03.2020 kl 16:36 Du må logge inn for å svare