NAS - Ved et bud på NAS har ledelse fullstendig taushetsplikt.
https://e24.no/boers-og-finans/i/Jo2Ok6/norwegian-sjefen-haaper-aa-lande-max-erstatning-foer-nyttaar
Før nyttår håpet Geir Karlsen (Norwegian sjefen 2019) å lande Max-erstatning.
Erstatningsavtalen med Boeing skulle være på plass før nyttår, men dessverre kom den aldri i 2019.
Tvert imot, da Jakob Schram tok formelt over som sjef for det norske lavprisflyselskapet ble det kjent at Max-fly ikke skulle brukes før etter midten av 2020. Dette medførte til enda mer komplikasjoner rundt prosessen om en erstatningsavtale. På dette tidspunktet estimerte noen analytikere at Nas kunne få rundt 3 milliarder kroner i kompensasjon.
https://www.dn.no/luftfart/analytiker-tror-norwegian-kan-fa-29-mrd-i-kompensasjon-fra-boeing/2-1-730911
Siden har eventuelle kompensasjoner blitt forflyttet til ubestemt tid.
I mellomtiden har ledelsen kansellert reparasjonsemisjonen som kunne har gitt selskapet ekstra likviditet og eventuelt ekstra gevinst til småaksjonærer.
Kvartal rapport 4: Net loss: NOK 1,609 million in 2019.
https://newsweb.oslobors.no/message/495214
Manglende informasjon fra ledelsen medfører at flere aksjonærer velger å forlate selskapet. Siden Q-4 har kursen falt til 36 fra 42 kroner.
Likevel fortsetter ledelsen å være ekstremt stille. Kun nødvendig informasjon filtreres ut i offentlighet.
Derfor mener jeg at det foregår forhandlinger i kulissene om bud på Norwegian Air Shuttle. Kompensasjoner vil nok være verdt over 3,5-4 milliarder om Max-flyene er tilbake i midten 2020. Dette må tas i betraktning ved eventuelt kjøp.
Med dagens verdi på 6 milliarder og Max erstatning på 4 milliarder; vil nas være verdt mer enn 10 milliarder.
Derfor mener jeg at med et bud på 180-200 kroner per aksje vil Nas snart bli oppkjøpt! Men av hvilket selskap?
Før nyttår håpet Geir Karlsen (Norwegian sjefen 2019) å lande Max-erstatning.
Erstatningsavtalen med Boeing skulle være på plass før nyttår, men dessverre kom den aldri i 2019.
Tvert imot, da Jakob Schram tok formelt over som sjef for det norske lavprisflyselskapet ble det kjent at Max-fly ikke skulle brukes før etter midten av 2020. Dette medførte til enda mer komplikasjoner rundt prosessen om en erstatningsavtale. På dette tidspunktet estimerte noen analytikere at Nas kunne få rundt 3 milliarder kroner i kompensasjon.
https://www.dn.no/luftfart/analytiker-tror-norwegian-kan-fa-29-mrd-i-kompensasjon-fra-boeing/2-1-730911
Siden har eventuelle kompensasjoner blitt forflyttet til ubestemt tid.
I mellomtiden har ledelsen kansellert reparasjonsemisjonen som kunne har gitt selskapet ekstra likviditet og eventuelt ekstra gevinst til småaksjonærer.
Kvartal rapport 4: Net loss: NOK 1,609 million in 2019.
https://newsweb.oslobors.no/message/495214
Manglende informasjon fra ledelsen medfører at flere aksjonærer velger å forlate selskapet. Siden Q-4 har kursen falt til 36 fra 42 kroner.
Likevel fortsetter ledelsen å være ekstremt stille. Kun nødvendig informasjon filtreres ut i offentlighet.
Derfor mener jeg at det foregår forhandlinger i kulissene om bud på Norwegian Air Shuttle. Kompensasjoner vil nok være verdt over 3,5-4 milliarder om Max-flyene er tilbake i midten 2020. Dette må tas i betraktning ved eventuelt kjøp.
Med dagens verdi på 6 milliarder og Max erstatning på 4 milliarder; vil nas være verdt mer enn 10 milliarder.
Derfor mener jeg at med et bud på 180-200 kroner per aksje vil Nas snart bli oppkjøpt! Men av hvilket selskap?
Redigert 21.01.2021 kl 06:00
Du må logge inn for å svare
Kantarell
24.02.2020 kl 16:05
4269
Nas-ledelse strategien om å få ned kursen til 30 er nå fullført.
Takk Virusfrykten gikk nedgangen raskere enn planlagt.
Tror det faller videre til 26,5 kroner denne uka.
Har du sparepenger kan dette være en god investering til sommerferie ;)
Takk Virusfrykten gikk nedgangen raskere enn planlagt.
Tror det faller videre til 26,5 kroner denne uka.
Har du sparepenger kan dette være en god investering til sommerferie ;)
Redigert 21.01.2021 kl 06:00
Du må logge inn for å svare
Artige
24.02.2020 kl 16:10
4235
Tenker på Kjos. Kan vi ha blitt «lurt», kan han ha gått short med siste handelen? Håpet er at han vet mer enn oss, men tviler.
Redigert 21.01.2021 kl 06:00
Du må logge inn for å svare
pingulino
24.02.2020 kl 16:10
4256
Hvis Norwegian består frem til sommeren, da.
Redigert 21.01.2021 kl 06:00
Du må logge inn for å svare
Gevit
24.02.2020 kl 16:32
4180
Kjøpte meg inn i sluttauksjonen idag , over reaksjon idag opp 5-7% i morgen
Redigert 21.01.2021 kl 06:00
Du må logge inn for å svare
Strategi
24.02.2020 kl 17:04
4072
Boeing ned 3,55 % i USA, ser ut til at Amerikanerne ikke er så lettskremte.
Tror på oppgang for NAS i morgen hvis USA står av stormen i dag.
Tror på oppgang for NAS i morgen hvis USA står av stormen i dag.
Redigert 21.01.2021 kl 06:00
Du må logge inn for å svare
Tool
24.02.2020 kl 17:08
4064
Er vel litt forskjell på en av verdens største flyprodusenter med enorme økonomiske muskler, og en vanstyrt lite tulleselskap som svever rundt brudd på lånebetingelser i lille Norge vil jeg tro.
Redigert 21.01.2021 kl 06:00
Du må logge inn for å svare
Restplassno
24.02.2020 kl 17:14
4045
Tror jeg og
Redigert 21.01.2021 kl 06:00
Du må logge inn for å svare
Ny muligheter om 15 timer.
Klar for noen K til.
Klar for noen K til.
Redigert 21.01.2021 kl 06:00
Du må logge inn for å svare
Littoptimist
24.02.2020 kl 17:23
4029
Tullete kommentar!
Redigert 21.01.2021 kl 06:00
Du må logge inn for å svare
Bearwizard
24.02.2020 kl 17:55
4039
Restplassno skrev Tror jeg og
Som jeg sa til deg i en tidligere post Restplass; det er selgere på alle nivåer så lenge den opplevde trusselen er stor nok...joda, kanskje en reaksjon opp i morgen, men 5% opp betyr kurs på litt over 32...må vel i tilfelle sees på som fattigmanns trøst, og sannsynligheten for videre nedgang er nok vel så stor. Jeg biter tennene sammen og satser på at dette går over (sitter på aksjene med andre ord) selv om papirtapet i dag er på 200.000,- kroner, og kjenner jo at det svir. Problemet er ikke dagens aksjekurs i seg selv, men dersom virusfrykten fører til at folk reiser betydelig mindre så vil det slå inn på likviditeten til NAS...og da kan vi jo frykte det verste...vil selskapet overleve en ny emisjon...? hvem blir med og til hvilken kurs eventuelt? Jeg håper virkelig ikke at det går så langt, men med den kroniske uflaksen NAS har hatt siste året så skal vi vel ikke se helt bort fra muligheten. Det ser ikke ut til at noen større aksjonærer er villige til å kaste ut en livbøye til oss som er små, og da har vel shorterne fortsatt full kontroll. Kjenner at dette innlegget ble depressivt , men det er ikke hver dag man "taper" flere hundre tusen....
Redigert 20.01.2021 kl 21:47
Du må logge inn for å svare
Investor 33
24.02.2020 kl 18:04
3989
Det er i motgang man ser om ledelsen er kometens og dyktig som får selskapet på rett vei. Nå får vi jo se om dette er tilfelle i NAS. Var skeptisk til bor- drilling med flere selskaper som satset og ser ut som de taper. Gjør NAS ledelsen de rette grepene for å berge selskapet?
Redigert 20.01.2021 kl 21:47
Du må logge inn for å svare
Strategi
24.02.2020 kl 18:10
3964
Vel, det gikk ++700 k i sluttauksjonen så det finnes kjøpere og også selgere.
Det viser uansett at den underliggende interessen for Nas absolutt er tilstede.
Var nok mange selgere i dag so solgte for så så å sitte på gjerdet for å gå inn igjen dersom kursen bunnet ut.
Dette kan i og med at kursen falt så voldsomt være en fin nedsnitting om de gikk ut et stykke opp på 34-35 kr.
Det viser uansett at den underliggende interessen for Nas absolutt er tilstede.
Var nok mange selgere i dag so solgte for så så å sitte på gjerdet for å gå inn igjen dersom kursen bunnet ut.
Dette kan i og med at kursen falt så voldsomt være en fin nedsnitting om de gikk ut et stykke opp på 34-35 kr.
Redigert 20.01.2021 kl 21:47
Du må logge inn for å svare
bj111
24.02.2020 kl 18:13
3951
Tror dessverre at du skal være forberedt på at denne kan gå ganske mye mer ned i tiden fremover. Med helgens utbrudd i Italia er sommersesongen rundt middelhavet truet. Det var ikke så nøye når det var i Kina men nå kom viruset veldig nærme de største markedene til NAS. Videre spredning i Europa er så og si sikkert. Spørsmålet er hvor fort det går. Jo lengre tid viruset bruker på å dekke kontinentet jo verre blir det for NAS og svært mange andre.
Tipper vi skal ned mot kr 20 før corona effekten er over og kanskje enda lenger ned dersom reiserestriksjoner evt reisefrykten går inn i sommersesongen.
Det hele kan vel oppsummeres med det verste ordet som finnes i aksjemarkedet, usikkerhet.
Tipper vi skal ned mot kr 20 før corona effekten er over og kanskje enda lenger ned dersom reiserestriksjoner evt reisefrykten går inn i sommersesongen.
Det hele kan vel oppsummeres med det verste ordet som finnes i aksjemarkedet, usikkerhet.
Redigert 20.01.2021 kl 21:47
Du må logge inn for å svare
bj111
24.02.2020 kl 18:16
3923
Eller gevinstsikring av shortposisjoner. Ville ikke lagt så mye vekt på sluttauksjonen i dag for markedet er usikkert nå. Siste emisjon var vel på 30 kr. Utløser en usikkerhet også hos short investorer.
Redigert 20.01.2021 kl 21:47
Du må logge inn for å svare
gbkvinlog
24.02.2020 kl 18:33
3867
Hvordan regner du ut dette?
Redigert 20.01.2021 kl 21:47
Du må logge inn for å svare
SjonkelRolf
24.02.2020 kl 18:35
3857
Høyst usikkert om det er tilfelle. I så tilfelle var emisjonen så usikker at det kunne føre til usikkerhet for emisjonskursen . I så måte kunne emisjonsspøkelse skrives til en annen kurs enn den opprinnelige som var på 20?
Redigert 20.01.2021 kl 21:47
Du må logge inn for å svare
ToffeeMan
24.02.2020 kl 18:47
3808
Refererer til Q4. Norwegian air gjør det sterkere enn på lenge! Rekylen kommer hardt når virusfrykten legger seg. Ja, nå skulle man hatt tykke lommer og kjøpt hele flyselskapet!!
Uten internett ville dette viruset knapt blitt kjent for omverdenen. WHO sier at dette ikke er noe pandemi:
https://www.marketwatch.com/story/world-health-organization-says-covid-19-is-not-a-pandemic-2020-02-24-10911934?mod=home-page
Uten internett ville dette viruset knapt blitt kjent for omverdenen. WHO sier at dette ikke er noe pandemi:
https://www.marketwatch.com/story/world-health-organization-says-covid-19-is-not-a-pandemic-2020-02-24-10911934?mod=home-page
Redigert 20.01.2021 kl 21:47
Du må logge inn for å svare
Kantarell
24.02.2020 kl 19:03
3725
Du må ha fått en skikkelig smell på Norwegian eller er dette 1 falsk nick?
Redigert 20.01.2021 kl 21:47
Du må logge inn for å svare
Tool
24.02.2020 kl 19:20
3649
Merkelig trådstart. Får håpe det manglet litt hovedinnlegget. Tror ordet er Oppbud : )
Redigert 20.01.2021 kl 21:47
Du må logge inn for å svare
Epona
24.02.2020 kl 20:41
3481
Om jeg ikke har sagt det før, så sier jeg det ikke igjen: Nye shorternick dukker opp som paddehatter og sprer ryktevirus så det holder. Rare greier.
Redigert 20.01.2021 kl 21:47
Du må logge inn for å svare
gbkvinlog
24.02.2020 kl 21:02
3437
Men om man baserer sine handlinger på hva som generelt sies her på forumet bør man virkelig tenke seg om.
Redigert 20.01.2021 kl 21:47
Du må logge inn for å svare
pingulino
24.02.2020 kl 21:15
3393
Det er nesten morsomt å sitte og lese alle som klamrer seg til et halmstrå av håp om at Norwegian vil ta av. De som er fornuftige var ute av denne aksjen i 2017. Nå sitter det bare fornektende folk igjen som stadig må gjenta til seg selv at alle som leser av det tall og makro sier bare er shortere. Imens synker kursen stadig, inntjeningen går ned, muligheten for overskudd svinner stadig hen.
Til de som har tro på Norwegian: Når du bestiller en tur, er det ofte ikke Norwegian du flyr med en gang. Det du får, er et dyrt, innleid, gammelt og skittent fly med mannskap fra Øst-Europa. Og dette vil det bli mye mer av til sommeren.
Erstatning fra Boeing vil ikke komme i form av cash, men av rabatter. God deal for Boeing, veldig dårlig deal for Norwegian som ikke får cash.
Til de som har tro på Norwegian: Når du bestiller en tur, er det ofte ikke Norwegian du flyr med en gang. Det du får, er et dyrt, innleid, gammelt og skittent fly med mannskap fra Øst-Europa. Og dette vil det bli mye mer av til sommeren.
Erstatning fra Boeing vil ikke komme i form av cash, men av rabatter. God deal for Boeing, veldig dårlig deal for Norwegian som ikke får cash.
Redigert 20.01.2021 kl 21:47
Du må logge inn for å svare
TomW
24.02.2020 kl 21:22
3379
"inntjeningen går ned"
"Erstatning fra Boeing vil ikke komme i form av cash"
Godt å se vi har fått en ekspert her på HF. Manko på slike
"Erstatning fra Boeing vil ikke komme i form av cash"
Godt å se vi har fått en ekspert her på HF. Manko på slike
Redigert 20.01.2021 kl 21:47
Du må logge inn for å svare
gbkvinlog
24.02.2020 kl 21:27
3356
Dette er så meningløse innlegg. Sånn generelt virker det som om du fremstiller øst-europeere negativt. Hva er galt med det folkeslaget?
Redigert 20.01.2021 kl 21:47
Du må logge inn for å svare
pingulino
24.02.2020 kl 21:35
3322
Absolutt ingenting. Jeg mente å få frem at det ikke er Norwegian-fly eller norske fly for den saks skyld. Hadde flyene de leide inn først og fremst vært britiske, tyske, asiatiske, whatever, så hadde jeg skrevet det og.
Redigert 20.01.2021 kl 21:47
Du må logge inn for å svare
SjonkelRolf
24.02.2020 kl 21:37
3313
Du er virkelig stakkarslig.
Redigert 20.01.2021 kl 21:47
Du må logge inn for å svare
gbkvinlog
24.02.2020 kl 21:40
3296
Hehe, ok. Tonen og den generelle beskrivelsen i innlegget la litt opp til noe annet, men OK:)
Redigert 20.01.2021 kl 21:47
Du må logge inn for å svare
gbkvinlog
24.02.2020 kl 21:41
3289
Aldri sett eller hørt om noen fordeling slik sett. Finnes det?
Redigert 20.01.2021 kl 21:47
Du må logge inn for å svare
Fireglo
24.02.2020 kl 21:49
3251
Og jeg som trodde det i hovedsak var Airbus og Boeing fly de leaser ???
Redigert 20.01.2021 kl 21:47
Du må logge inn for å svare
Bearwizard
24.02.2020 kl 22:31
3137
Norske fly, asiatiske fly??? Du har åpenbart stor innsikt i flybransjen. Vi trenger virkelig sånne som deg på forumet som kan bidra med litt kunnskap om bransjen og NAS spesielt. Kan ikke du, kunnskapsrik som du åpenbart er, sette opp en prognose for oss som ikke skjønner så mye for hvor lang tid det vil ta før neste emisjon. Baser dette gjerne på prognoser for likviditetsutviklingen og EK krav (du tar vel dette enkelt fra forventet inntjening og kostnad)..Regner med å høre fra deg. Forumet venter i spenning...
Redigert 20.01.2021 kl 21:47
Du må logge inn for å svare
Fred55
25.02.2020 kl 08:33
2905
Usikker periode det er sikkert. Sitter også på ett lite kjekt papirtap, valgte å ikke selge i går og fulgte ikke med hele dagen. Ser NAS var det selskapet som ble mest straffet av flyselskapene. Sånn gikk det og lite en kan si annet en f...også. Opp/ned i dag vanskelig å si.
Litt spennende virus program på tv i går, som viser smitte og utvikling. Heldigvis så hadde de klart å isolere viruset i Kina en god tid før Jul altså noen månder siden. Og jobbes på spreng for en vaksine.
Cruise og fly var vel de som fikk det vært i går sammen med olje prisen og alt annet.
Noen mener at service bransjen vil merke det enda mer og at det ikke blir ferier i varmen til våren sommeren og høsten. Noe frykt er det og noe skeptisk er det selvsagt, men om dette skulle stoppe opp. Da vil nok verden se veldig annerledes ut en hva den gjør nå i disse tider. Kan jo risikere at mange land som nærmest lever av turisme i blant annet middel-hav område nærmest går konkurs. Resturanter nærmest all over the world vil slite. En vil få konkurser i fleng og permitteringer/oppsigelser osv. Her hjemme er vi heldige med veldig gode ordninger via NAV osv. Vi vil få kr inn. Mye verre er det andre plasser i verden.
Når flere og flere fabrikker stenger i Kina trenger de ikke rå varer fra resten av verden. Når noen 100 millioner av kinesiske arbeidere sitter hjemme. Ikke får de produsert. Vi vil få mindre varer inn i europa osv osv. Med andre ord om frykten rår og konsekvenser fortsetter. Kan de bli større en noen aner og ser en lille NAS opp i alt dette. Blir det ene liten bagatell i det hele. Vil ikke kunne være ett eneste fly selskap som vil kunne overleve om de ikke er subsidiert av en stat/land.
Litt på spissen dette innlegget som ikke bare gjelder NAS men fly, service, cruise og mange bransjer generelt.
Om noen derimot tror at det kommer vaksine på kort sikt. Og at det faktisk ikke dør så mange som en kan tro eller annet. Når byer isoleres i 14 dager så kommer neste by osv. Hva når det treffer de større byen i f.ekspl Europa, skal en isolere London ?
Bolig priser vil rase over hele verden. Har en ikke lønn kan en ikke betale. Banker vil gå over enda og en får full kollaps. Selvsagt kan alt dette skje. Spørsmålet vi må stille oss tror vi det ? Eller er det en frykt som rår i en periode før det snur ? Ingen vet vel dette sikkert, men de fleste tror det går over og vi vender tilbake til "normalen" igjen. Og går det rett vest da blir ett børs tap uten betydning.
Tilbake til trådstarter. Sier igjen og mener at en slik periode fort kan bli perioden da NAS og andre selskaper for den slags skyld vil bli fusjonert/kjøpt opp. I slike tider vil toppledelsen måtte bestå en eksamen og vise hva de faktisk består av og hvorfor de har tatt og fått slike jobber av eierne små som store. Kan fort se at mye short ble dekket inn i går. Litt skeptisk til at noen setter store shorter på slike volumer på så lav kurs. Kan fort skje at det kommer flaggmeldinger fra noen som har kastet kort og at noen har kjøpt kortene. Er nå ned ca 27,5 % siden NAS la frem tall 13.02.20. Og skal vi opp til 42 igjen må vi klarte ufattelige 38 %.
Resten av uken for vise hva som skjer. Tror jeg vil holde meg regelrett borte fra børsen noen dager. Har ikke tid til og trade og har troen på NAS, men som beskrevet gjentatte ganger ikke spesielt fornøyd med topp ledelsen. Men det får vile litt nå
Litt spennende virus program på tv i går, som viser smitte og utvikling. Heldigvis så hadde de klart å isolere viruset i Kina en god tid før Jul altså noen månder siden. Og jobbes på spreng for en vaksine.
Cruise og fly var vel de som fikk det vært i går sammen med olje prisen og alt annet.
Noen mener at service bransjen vil merke det enda mer og at det ikke blir ferier i varmen til våren sommeren og høsten. Noe frykt er det og noe skeptisk er det selvsagt, men om dette skulle stoppe opp. Da vil nok verden se veldig annerledes ut en hva den gjør nå i disse tider. Kan jo risikere at mange land som nærmest lever av turisme i blant annet middel-hav område nærmest går konkurs. Resturanter nærmest all over the world vil slite. En vil få konkurser i fleng og permitteringer/oppsigelser osv. Her hjemme er vi heldige med veldig gode ordninger via NAV osv. Vi vil få kr inn. Mye verre er det andre plasser i verden.
Når flere og flere fabrikker stenger i Kina trenger de ikke rå varer fra resten av verden. Når noen 100 millioner av kinesiske arbeidere sitter hjemme. Ikke får de produsert. Vi vil få mindre varer inn i europa osv osv. Med andre ord om frykten rår og konsekvenser fortsetter. Kan de bli større en noen aner og ser en lille NAS opp i alt dette. Blir det ene liten bagatell i det hele. Vil ikke kunne være ett eneste fly selskap som vil kunne overleve om de ikke er subsidiert av en stat/land.
Litt på spissen dette innlegget som ikke bare gjelder NAS men fly, service, cruise og mange bransjer generelt.
Om noen derimot tror at det kommer vaksine på kort sikt. Og at det faktisk ikke dør så mange som en kan tro eller annet. Når byer isoleres i 14 dager så kommer neste by osv. Hva når det treffer de større byen i f.ekspl Europa, skal en isolere London ?
Bolig priser vil rase over hele verden. Har en ikke lønn kan en ikke betale. Banker vil gå over enda og en får full kollaps. Selvsagt kan alt dette skje. Spørsmålet vi må stille oss tror vi det ? Eller er det en frykt som rår i en periode før det snur ? Ingen vet vel dette sikkert, men de fleste tror det går over og vi vender tilbake til "normalen" igjen. Og går det rett vest da blir ett børs tap uten betydning.
Tilbake til trådstarter. Sier igjen og mener at en slik periode fort kan bli perioden da NAS og andre selskaper for den slags skyld vil bli fusjonert/kjøpt opp. I slike tider vil toppledelsen måtte bestå en eksamen og vise hva de faktisk består av og hvorfor de har tatt og fått slike jobber av eierne små som store. Kan fort se at mye short ble dekket inn i går. Litt skeptisk til at noen setter store shorter på slike volumer på så lav kurs. Kan fort skje at det kommer flaggmeldinger fra noen som har kastet kort og at noen har kjøpt kortene. Er nå ned ca 27,5 % siden NAS la frem tall 13.02.20. Og skal vi opp til 42 igjen må vi klarte ufattelige 38 %.
Resten av uken for vise hva som skjer. Tror jeg vil holde meg regelrett borte fra børsen noen dager. Har ikke tid til og trade og har troen på NAS, men som beskrevet gjentatte ganger ikke spesielt fornøyd med topp ledelsen. Men det får vile litt nå
Redigert 20.01.2021 kl 21:47
Du må logge inn for å svare
Epona
25.02.2020 kl 08:52
2848
Har hele tiden vært overbevist om at det er større ting på gang som gjør at NAS må forholde seg til radiotausheten og som til slutt vil skape positive sjokkbølger i markedet og hos aksjonærene. Spørsmålet er NÅR og ikke OM.
Redigert 20.01.2021 kl 21:47
Du må logge inn for å svare
gbkvinlog
25.02.2020 kl 09:49
2755
Men de er jo ikke noe mer radiotause enn vanlig for dem selv eller noe selskap? Hva venter du på?
Redigert 20.01.2021 kl 21:47
Du må logge inn for å svare
Kantarell
25.02.2020 kl 10:04
2726
https://www.nettavisen.no/okonomi/cash-og-covid-19-gir-problemer-for-norwegian/3423928230.html
"Dårlig nytt for Norwegian, som også kan trenge en ny kontantinnsprøytning."
Det er på tid å godkjenne en Boeing avtale: Boeing kan lett utbetale 3-4 milliarder til Nas. Nå må ledelse vise styrke ;)
"Dårlig nytt for Norwegian, som også kan trenge en ny kontantinnsprøytning."
Det er på tid å godkjenne en Boeing avtale: Boeing kan lett utbetale 3-4 milliarder til Nas. Nå må ledelse vise styrke ;)
Redigert 20.01.2021 kl 21:47
Du må logge inn for å svare
Tool
25.02.2020 kl 10:10
2705
Nå ryker 30,- grensa straks ser det ut til. Good luck!
Kursmål 1,- (Kan nedjusteres) : )
Kursmål 1,- (Kan nedjusteres) : )
Redigert 20.01.2021 kl 21:47
Du må logge inn for å svare
Herman*
25.02.2020 kl 10:34
2602
Kjos og co sitter 50 mill i minus på sin siste trade. Jeg tipper Kjos og andre storeiere heller vil selge enn å gjennomføre en ny emisjon om det skulle være en relevant problemstilling.
Redigert 20.01.2021 kl 21:47
Du må logge inn for å svare
Strategi
25.02.2020 kl 10:37
2570
Dette har ingenting med Kårona og gjøre.
Burde gått til Matching halt.
Norwegian har stordelen av sine flygninger i norge / Norden.
Sommerprogrammet ligger et par måneder frem i tid.
Dette er bare trist og se på.
Burde gått til Matching halt.
Norwegian har stordelen av sine flygninger i norge / Norden.
Sommerprogrammet ligger et par måneder frem i tid.
Dette er bare trist og se på.
Redigert 20.01.2021 kl 21:47
Du må logge inn for å svare
Artige
25.02.2020 kl 10:38
2565
Ja men for å selge et selskap må der være en kjøper. Det tror jeg ikke det er i disse tider.
Redigert 20.01.2021 kl 21:47
Du må logge inn for å svare
Epona
25.02.2020 kl 10:38
2563
Tror det samme, ingen emisjon. Men ting må snart røre på seg før den automatiske finansielle katapulten utløses. Håper det er liv i leier’n på Fornebu.
Redigert 20.01.2021 kl 21:47
Du må logge inn for å svare