BWO NEXUS. AP/Statoil eller Rosneft DNB svindel = 34 NOKAS-ran!

Slettet bruker
DNB 01.12.2017 kl 21:45 2797

.
"Olje og Energi":
Tråden gjelder Statoil eller Rosneft og verdens dyreste "Harsh environment" FSOP.
.
1.) NEXUS = 1.984mNOK = 34 NOKAS-ran og KUN investorer skjøt seg selv!
2.) Innholdsfortegnelsen til arresterjensstoltenberg.blogspot.com
3.) Innholdsfortegnelsen til runebjerkearresteres.blogspot.com
4.) NEXUS: Svindeltrekanten DNB/RuneBjerke/DNM - OSE/BenteLandsnes/VPS - NTM i CarlKroghArnet/BWOs NEXUS svindel.
5.) 9 OSE/BenteLandsnes svindelpauser kvelte aksjonærenes og obligasjonseiernes håp i Nexus/CarlKroghArnet/BWO svindelen.
.
Jeg har flere blogger om svindel og bedrag og dette under er hentet både fra
arresterjensstoltenberg.blogspot.no
.
og bloggen som jeg har satt sammen for NHH her i Bergen:
runebjerkearresteres.blogspot.no
.
Husker dere hvor mye oppstyr det var over ett NOKAS ran?
Jeg skriver i mine blogger om tilsammen OVER 100 NOKAS ran - og ingen forstår hva jeg skriver...
.
.
1.) NEXUS = 1.984mNOK = 34 NOKAS-ran og KUN investorer skjøt seg selv!
.
Innlegg av: NFL 98/2 (17.09.09 22:58 ), lest 2403 ganger
Ticker: OBJAKT
NEXUS 1.984mNOK underslagsvindel=34 NOKAS-ran!
.
Hvorfor bry seg med å rane NOKAS når man heter Statsminister Jens Stoltenberg og DNB CEO Rune Bjerke og OSE CEO Bente Landsnes og kan rane HELE Norges befolkning HELT ustraffet på vegne av enten APs Statseide oljeselskap Statoil ELLER Statsminister Jens Stoltenbergs beste Russiske venn Vladimir Putin og hans Statseide Russiske oljeselskap Rosneft?
.
Jeg har jo selv uttalt beundring for den Norske investorsvindleren Carl Krogh Arnet som cool og uten dramatikk detaljplanlagte og detaljkontrollerte en investorsvindel som grundig svindlet både aksjonærer og obligasjonseierne i NEXUS for tilsammen 1.984mNOK eller nesten 2 milliarder kroner.
.
Og det er 34 NOKAS-ran planlagt og utført - fra sidelinjen - av Norges cooleste investorsvindler Arendals / Singapores egen stjerne investorsvindler Carl Krogh Arnet.
.
34 NOKAS-ran HELT uten skyting - av andre enn de investorene som tapte alt og skjøt seg selv.
.
Kanskje noen av Carl Krogh Arnet sine egne svindlede APL-ansatte skjøt seg?
.
Kanskje dere kan ringe Carl Krogh Arnet og spørre hvor mange investorer som tok sitt eget liv i NEXUS investorsvindelen?
.
Den 34 NOKAS-ran innbringende investorsvindelen utført av AP/DNB/OSE for enten Statsminister Jens Stoltenbergs / APs eget Statseide oljeselskap Statoil.
.
- Eller utført for Statsminister Jens Stoltenbergs Russiske bestevenn Vladimir Putins sitt eget privateide / Statseide oljeselskap Rosneft.
.
Selv coole Carl Krogh Arnet kunne ikke ha svindlet noen uten følgende personers hjelp:
.
Utregning av Investorsvindel skyld:
35%: Jens Stoltenberg, Statsminister.
20%: Rune Bjerke, CEO i den AP kontrollerte Statsbanken DNB.
05%: Svindelgutta i DNM.
13%: Bente Landsnes, CEO i den DNB kontrollerte handelsplassen OSE/VPS.
05%: Svindelgutta på OSE "Markedsovervåking".
02%: Guro Steine, Kommunikasjonssjef og ansikt utad for OSE/VPS del av Svindeltrekanten.
10%: Riksadvokat Tor-Aksel Busch skyld i hvert selvmord utløst av Svindeltrekanten. Svindeltrekanten som Riksadvokaten BESKYTTET.
10%: Den enkelte investorsvindler.
.
Derfor gir jeg coole Carl Krogh Arnet og alle andre private investorsvindlere KUN 10% skyld for hvert selvmord utløst.
Dermed har rasende eks aksjonærer LANGT flere å være rasende på...
.
.
Innlegg av: Next (31.08.09 18:18 ), lest 710 ganger
Ticker: OBJAKT
CEO BWO/APL+12mnd=Nexusvindelprosjekt -96,67%
.
Innlegg av: NFL 98/2 (13.09.09 20:57 ), lest 1457 ganger
Ticker: OBJAKT
6+3 Oslo Børs BEVISTE svindelbørspauser i NEXUS
.
Innlegg av: NFL 98/2 (17.09.09 22:58 ), lest 2403 ganger
Ticker: OBJAKT
NEXUS 1.984mNOK underslagsvindel=34 NOKAS-ran!
.
Redigert 20.01.2021 kl 19:39 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
01.12.2017 kl 21:52 2704

.
arresterjensstoltenberg.blogspot.no
.
138.) Til Våpenkontoret i Odda. Søknad om bæretillatelse for pepperspray forbedret.
Her er listen over de 9 som mest sannsynlig står bak et eventuelt drap på meg.
137.) Innholdsfortegnelse / TOC for 6 x blogspot.com ("Renset" og USENSURERTE TOC).
136.) Hilste jeg på A. Beck Gjørv leder av "22. Juli Kommisjonen"?
135.) NSA har sannsynligvis bevisene for at APs PST, SMK og RAK visste om ABBs planer for Regjeringsbygget.
134.) Derfor lot Statsminister Jens Stoltenberg + APs PST 77 mennesker bli drept.
133.) Jeg kunne ha forhindret "22. Juli 2011" TO ganger.
132.) Jeg skriver "Provocation entrapment" for NSA. Jens Stoltenberg vet hva det er men han får ikke advart alle...
131.) Innholdsfortegnelse / TOC for 6 x blogspot.com (USENSURERTE TOC).
130.) Tre dataviruser fra APs PST og FSB. Men HVA er de?
129.) Fengsel OG Riksrett for Tor-Aksel Busch, Ingrid Schulerud og Jens Stoltenberg SNAREST!
128.) De 20 som regner meg som Top 50 smarteste i Norge:
127.) Jeg fikk Jens Stoltenberg overvåket 24/7 av USA fra April 2014.
126.) Langley eller Washington? Jeg og "US Embassy" i Bangkok.
125.) Thailand. 7 År i utlandet. Min skriving for Amerikansk Etterretning forklart.
124.) Ao Tan Khu. 7 År i utlandet. Strandrydderen som gjorde landsbyen rik.
123.) Thailand + Cambodia: 7 År i utlandet: Privatetterforskende i fra Trat forklart.
122.) Istanbul: 7 År i utlandet: Privatetterforsking i Istanbul forklart.
121.) Kong Haakon er den ENESTE i Norge som jeg stoler på!
120.) Jens Stoltenberg/Erna Solberg: For kostbart å avsløre.
119.) NHH. Gi NHH 25% av netto DNB shorte gevinst!
118.) Å selge DNB Short. DNBs M.C.: 250 milliarder NOK.
117.) Tidslinje for Statsminister J.S./AP/DNBs Svindeltrekant DNB-OSE-NTM.
116.) Innholdsfortegnelse / TOC for arresterjensstoltenberg.blogspot.com (USENSURERTE TOC).
115.) Hvis DNB lurer på hvordan jeg ser ut...
114.) APs PST/Statsminister Jens Stoltenberg har visst siden (før) 25. mai 2010 hvem jeg er.
113.) "Norge er gjennomkorrupt land" omsvindelogbedrag.blogspot.com
112.) Norges Fremtids Åsmund Agdestein håner og mobber Riksadvokat Tor-Aksel Busch
111.) Politihuset i Bergen kan kontaktes av de som har informasjon og de som ønsker å bedyre sin uskyld som f.eks Lars Sponheim og Økokrims "Statsadvokat" Henrik Horn.
De som om sider ønsker å politianmelde meg etter at de BEVISELIG har visst hvem jeg er siden 2009, kan levere politianmeldelsen på Politihuset i Bergen.
110.) Vladimir Putin har nok nå en "Svindeltrekant" på MSE Moscow Stock Exchange også...
.
109.) Innholdsfortegnelse / TOC for 6 x blogspot.com (USENSURERT TOC).
.
108.) Vladimir Putin har del-skyld i en rekke selvmord utløst av DNB/RuneBjerke/DNM-OSE/BenteLandsnes/VPS-NTM Svindeltrekant.
107.) V.Putin/J.Stoltenberg/AP/DNB/OSE tok livet av mange "Contrarians".
.
106.) SENSURERT Innholdsfortegnelse for arresterjensstoltenberg.blogspot.no
.
105.) Vladimr Putin/FSB datavirus ​​ HVA er det?
!!! >>> (DÆVEN det kommer ikke opp i tittelen engang!)
104.) Hvis Jens Stoltenberg/Vladimir Putin får meg skutt blir det jeg skriver KVALITETSSTEMPLET!
103.) Vladimir Putin Gazprom/Rosneft investorsvindler.
102.) APs PST plantet et data virus i min Hotmail i går. Hva er det?
101.) Kong Haakon setter Norge under Administrasjon HVIS ikke Statsminister Erna Solberg gjør sin jobb og får tidligere Statsminister Jens Stoltenberg - nåværende NATOs Generalsekretær Jens Stoltenberg ARRESTERT ASP.
100.) Det bør innføres UNNTAKSTILSTAND hvis ikke Erna Solberg får arrestert Jens Stoltenberg!
99.) Stol IKKE på Erna Solberg! Hun er fremdeles forelsket i Jens Stoltenberg...
98.) NATOs J.Stoltenberg Vest-Europas farligste siden Adolf Hitler.
97.) Norgeshistoriens viktigste Varsler varsler for Norgeshistoriens sløveste generasjoner...
96.) Ehhhhh... Kanskje kan vi treffes nå i morgen 16. November 2017?
95.) 427.311 og 20 år seinere bruker jeg fem timer på å selge fem polerte rav stykker for 350 kroner...
94.) Jeg tjente 427.311 (502.661) NOK på aksjesalg i 1997.
93.) "Alt starter med noe eller noen." > Statsminister Jens Stoltenberg.
92.) "Det er sterke krefter i sving nå.
Vi takker for din innsats og ber deg om å dra tilbake (for din egen sikkerhets skyld). Vi tar over."
91.) "du er den viktigste skribenten her i landet..."
90.) Div mailer fra OSE og Økokrim.
89.) NEXUS = 1.984mNOK = 34 NOKAS-ran og KUN investorer skjøt seg selv!
88.) Var NEXUS en Rosneft eller APs Statseide Statoil svindel?
87.) AGI/Artumas svindelen var for Gazprom og Vladimir Putin.
86.) Vladimir Putin ga SMK J.S. ideen til Svindeltrekanten DNB/DNM - OSE/VPS - NTM.
85.) Jens Stoltenberg er V.P./FSBs øyne, ører og stemme i NATO.
84.) Politipsykologen: Hva forventer du at politiet gjør?
83.) Ehhhhh... Kanskje kan vi treffes nå på torsdag 16. November 2017?
82.) Paret som vil endre verden: Meg+Karen "If YOU Want MY Future, Forget MY Past" Helene-Agdestein(?).
.
81.) Innholdsfortegnelse / TOC for runebjerkearresteres.blogspot.no
.
80.) AP/DNB/OSE voldtar dere og NRK/TV2/A-pressen håner dere...
79.) Hvis NRK forsvarer kriminelle AP/DNB/OSE = NRK TVANGSNEDLEGGING!
78.) To Berkshire Hathaway / Warren Buffett: Shortsell DNB NOW!
77.) Norge: Som "Groundhog Day" / "En ny dag truer" blant kriminelle og 10-åringer.
76.) 10 Sekunder: "TV2 lager INGEN reportasje på dette!"
75.) Ikke si hva "P.E." betyr!
74.) NHH har lovet å se på runebjerkearresteres.blogspot.no
73.) 22. Juli fordelene for AP APs PST og APs Riksadvokat Tor-Aksel Busch.
72.) HVA Truet Siv Jensen Jens Stoltenberg med foran Stortingsvalget i 2009 som forårsaket AP å ty til valgfusk?
71.) TOC / Innholdsfortegnelse: picturesoflilycampaign.blogspot.com
70.) TOC / Innholdsfortegnelse: arrestjensstoltenberg.blogspot.com
69.) Ønsker JUM fremdeles å bygge sykehus og skoler i Guinea?
68.) OSE Kommunikasjonssjef Guro Steine 2% skyld i selvmord.
67.) Statsminister J.S. utnevnes til Norgeshistoriens Største Selvmordutløser.
66.) JUMs ansvar for hvert selvmord utløst reduseres til KUN 10%.
65.) Utregning av Selvmords skyld: 35%: Jens Stoltenberg, Statsminister.
20%: Rune Bjerke, CEO i den AP kontrollerte Statsbanken DNB.
05%: Svindelgutta i DNM.
13%: Bente Landsnes, CEO i den DNB kontrollerte handelsplassen OSE/VPS.
05%: Svindelgutta på OSE Markedsovervåking.
02%: Guro Steine, Kommunikasjonssjef og ansikt utad for OSE/VPS del av Svindeltrekanten.
10%: Riksadvokat Tor-Aksel Busch skyld i hvert selvmord utløst av Svindeltrekanten. Svindeltrekanten som Riksadvokaten BESKYTTET.
10%: Den enkelte investorsvindler.
64.) "Alle" er født mellom 1957 og 1960. "Fri barneoppdragelse" har skylden?
63.) Fri barneoppdragese + CD beskyttelse skapte landssviker Jens Stoltenberg.
62.) Arresteres i dag: Tor-Aksel Busch, Jens Stoltenberg, Rune Bjerke, Bente Landsnes og Ingrid Schulerud.
61.) CEO OSE Bente Landsnes får 880.000 for hvert selvmord hun har utløst.
60.) CEO DNB Rune Bjerke del-skyldig i "100" selvmord.
59.) Statsminister Jens Stoltenberg skyldig i over 100 selvmord
58.) AP/DNBs Svindeltrekanten har utløst "100" selvmord siden 1. Januar 2007.
57.) Nårtid ble de tre kjent med Bente Landsnes?
56.) Innholdsfortegnelsen til: runebjerkearresteres.blogspot.com
55.) Innholdsfortegnelse til nye >>> norgesukjentehelt.blogspot.com
54.) BT: APs Zola-pris nominasjonsliste >>> APs PST overvåking.
53.) APs PST vs. Meg og "mitt" CIA + Mahatma Gandhi.
52.) Derfor lot Statsminister Jens Stoltenberg + APs PST 77 mennesker bli drept.
51.) Meg på HO for to år siden om drapet på Jan Wiborg:
50.) TV2 KVALITETS-STEMPLET Jens Stoltenbergs beordrede drap på Jan Wiborg som selvmord.
49.) APs kriminelle oppsop: TV2, A-pressen, NRK, DNB, OSE, NTM, RAK. SATANS AP/DNBs Norge!
48.) Derfor beordret Jens Stoltenberg drapet på Jan Wiborg.
47.) DU og DINE barn ble økonomisk og politisk voldtatt i 10 bortkastede år...
47.) TOC x 2: arrestjensstoltenberg + picturesoflilycampaign.blogspot.com
46.) Hvor mange av de er ledere i Frimurerlosjen?
45.) Hvorfor Norge IKKE har presse og media som den Femte Statsmakt:
44.) 2009: Jeg burde ha berget Demokratiet i Norge, men etterforsket og skrev om Svindeltrekanten DNB/DNM - OSE/VPS - NTM i stedet...
43.) HVORFOR forandret dn.no på Lars Sponheim teksten da Jens Stoltenberg ble valgt til NATOs Generalsekretær? dn.no forandret på teksten den 28.03.2014 klokken 10:27. HVORFOR ble teksten endret etter 54 måneder? HVA var det som sto i teksten som plutselig var upassende da Jens Stoltenberg endelig hadde fått manipulert seg inn i sjefsstolen hos NATO? "Nyheten hadde ikke kommet ut da dn.no forandret tekstene?" Jens Stoltenberg visste jo om det...
42.) Riksrett for Lars Sponheim for deltakelse i valgfusk ved Stortingsvalget i 2009?
41.) Statsminister Jens Stoltenberg: Lars Sponheim KVALITETSSTEMPLER 2009 valgfusket.
40.) Statsminister Jens Stoltenbergs 2009 valgfusk grunnet Siv Jensens trusler.
39.) Ap/Statsminister Jens Stoltenberg. "vant" 2009 Stortingsvalg på valgfusk / velgermanipulasjon.
.
Redigert 20.01.2021 kl 19:39 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
02.12.2017 kl 15:11 2635

.
3.) Innholdsfortegnelsen til runebjerkearresteres.blogspot.com
.
25.) NEXUS = 1.984mNOK = 34 NOKAS-ran og KUN investorer skjøt seg selv!
24.) Innholdsfortegnelse / TOC for arresterjensstoltenberg.blogspot.com (USENSURERTE TOC).
23.) NHH. Gi NHH 25% av netto DNB shorte gevinst!
22.) Å selge DNB Short. DNBs M.C.: 250 milliarder NOK.
21.) Tidslinje for Statsminister J.S./AP/DNBs Svindeltrekant DNB-OSE-NTM.
20.) Innholdsfortegnelsen til runebjerkearresteres.blogspot.com
19.) Glemte min onkel NHH Professor B.B. (NHH 1968-1994) å lære sine studenter Etikk og Moral?
18.) Resten av innholdsfortegnelsen til HegnarOnline baserte omsvindelogbedrag.blogspot.com
17.) ALGETA: Eksempel på DNM/Rune Bjerke - OSE/Bente Landsnes dags- OG måneds svindel.
16.) OBJAKT-arkivet beskriver JUM/NFS sin personlighet..
15.) PGS/CRU/ITX - og Jens Ulltveit-Moe historien gjentar seg i REC...
14.) 50 Tråder om JUM. Norges egen "Bernie Madoff"
13.) Jens Ulltveit-Moe i PGS svindelen.
12.) JUM og "Selvfinansierende underslag svindel" forklart med eksempel i ITX.
11.) ITX: Slik jaget jeg JUM ut av ITX Intex Resourses svindelen.
10.) CRU: Slik jaget jeg JUM ut av CRU/Crew Gold svindelen.
9.) CRU/Crew Gold/JUM: Svindeltrekanten DNB/RuneBjerke/DNM - OSE/BenteLandsnes/VPS - NTM. Jens Ulltveit-Moe/Norges Fremste Seriesvindler og falsk OSE/Bente Landsnes børspause kursknusing i CRU/Crew Gold/JUM svindelen.
8.) 9 OSE/BenteLandsnes svindelpauser kvelte aksjonærenes og obligasjonseiernes håp i Nexus/CarlKroghArnet/BWO svindelen.
7.) NEXUS: Svindeltrekanten DNB/RuneBjerke/DNM - OSE/BenteLandsnes/VPS - NTM i CarlKroghArnet/BWOs NEXUS svindel.
6.) Norsk"Tillits"Mann i AGI/Artumas/Anne Øian/DNB svindelen.
5.) AGI: Norgesrekord(?) i DNB/RuneBjerke/AnneØian/DNM - OSE/BenteLandsnes/VPS - NTM ledet svindel. Den falske Børspausen KNUSTE kursen -77% FRA DEN ENE HANDELEN TIL DEN NESTE i AGI/Artumas/AnneØian svindelen!
4.) AGI/Artumas: Svindeltrekanten DNB-OSE-NTM i AGI/Artumas/AnneØian svindelen.
3.) Jeg oppdaget Svindeltrekanten DNB/DNM-OSE/VPS-NTM i September 2009.
2.) Titlene til noen av mine opprinnelige HegnarOnline tråder:
1.) Statsminister J.S./AP/DNBs Svindeltrekant DNB-OSE-NTM forklart.
.
Redigert 20.01.2021 kl 19:39 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
02.12.2017 kl 15:11 2636

.
4.) NEXUS: Svindeltrekanten DNB/RuneBjerke/DNM - OSE/BenteLandsnes/VPS - NTM i CarlKroghArnet/BWOs NEXUS svindel.
.
Fra omsvindelogbedrag.blogspot.com
.
Jeg Avdekket OG Motarbeidet Carl Krogh Arnet/NBS (Norges Beste Svindler) og Statsminister Jens Stoltenberg/APs Svindeltrekant DNB/RuneBjerke/DNM - OSE/BenteLandsnes/VPS - NTM i Carl Krogh Arnets/BWO NEXUS svindel.
Ingen starter byggingen av verdens dyreste spesialbygde "harsh environment arctic FPSO" uten at man har en - åpen eller skjult - kontrakt. INGEN! - Og ihvertfal IKKE Carl Krogh Arnet.
Det er nå mulig at FPSO Nexus #1 ble bygget på en skjult leie/kjøps-kontrakt for det Statseide AP-oljeselskapet Statoil og ikke Rosneft slik jeg tidligere trodde. Og at den eneste investorsvindelen jeg har funnet som ble STARTET som en investorsvindel var avtalt spill mellom svindlerne, den Statseide AP/Jens Stoltenberg/Rune Bjerke banken DNB og Svindeltrekanten DNB/RuneBjerke/DNM - OSE/BenteLandsnes/VPS - NTM og det Statseide AP/Jens Stoltenberg-oljeselskapet Statoil...
.
Jeg oppdaget svindelen i juli 2009 da jeg studerte Nexus som et mulig turnaround-case. Svindelen var uten dramatikk, men foregikk som en langsom kveling av aksjonærene og obligasjonseierne.
.
Svindlere skal helst ikke berike seg for mye underveis for det kan siden vekke mistanke om at noe er/var galt. Carl Krogh Arnet, som sto bak svindelen, kunne allikevel ikke stå for fristelsen...
Da Carl Krogh Arnet grunnla selskapet i Singapore betalte Carl Krogh Arnet 1 US cent(6 øre) pr aksje.
.
Carl Krogh Arnet solgte aksjene senere til - nær ATH - 72 kroner aksjen. DET gir Carl Krogh Arnet en verdistigning på UFATTELIGE 120.000% prosent! Etthundreogtyvetusen prosent! Noe Carl Krogh Arnet tjente endel millioner NOK på... Og DET er sikkert veldig artig for Carl Krogh Arnets eks APL ansatte som - detaljplanlagt og detaljstyrt av Carl Krogh Arnet - fikk nær 99% i tap...
.
Carl Krogh Arnet grunnla Nexus og Carl Krogh Arnet styrte hele svindelen - "fra sidelinjen" - til Nexus #1 - verdens dyreste harsh environment arctic FPSO - ble solgt.
Jeg må innrømme at Carl Krogh Arnets kalde, glatte og kyniske investorsvindel er imponerende. Derfor ga jeg Carl Krogh Arnet tittelen NBS (Norges Beste Svindler).
.
De beste BWOSE trådene mine:
Nicket "Next" brukte jeg de første to månedene jeg skrev om Nexus.
.
Innlegg av: Next (31.08.09 18:18 ), lest 710 ganger Ticker: BWOSE
CEO BWO/APL+12mnd=Nexusvindelprosjekt -96,67%
.
Innlegg av: NFL 98/2 (13.09.09 20:57 ), lest 1457 ganger Ticker: BWOSE
6+3 Oslo Børs BEVISTE svindelbørspauser i NEXUS
.
Innlegg av: NFL 98/2 (17.09.09 22:58 ), lest 2403 ganger Ticker: BWOSE
NEXUS 1.984mNOK underslagsvindel=34 NOKAS-ran!
.
Innlegg av: NFL 98/2 (17.10.09 20:37 ), lest 2169 ganger Ticker: BWOSE
BW Gas OB største investorsvindel 3,2-5,2 mrd NOK?
.
Slik så kursutviklingen i NEXUS ut i desember 2009:
.
NEXUS OSE historikk:
Endring i 2008 -71.85%
Endring siste tolv måneder -95.12%
Høyeste i 2009 30.00
Laveste i 2009 1.22
Høyeste siden 30/03-2007 74.75
Laveste siden 30/03-2007 1.22
Endring fra topp -98.37%
.
Den 23.desember 2009 ble NEXUS delistet fra Oslo Børs og notert "nesten uten verdier" på Oslo Axess.
.
NEXUS Oslo Axess historikk:
Endring siste måned -21.74%
Endring i fjor -15.00%
Endring siste tolv måneder -28.00%
Høyeste i år 0.30
Laveste i år 0.15
Høyeste siden 23/12-2009 0.89
Laveste siden 23/12-2009 0.11
Endring fra topp -79.78%
.
Den 30.august 2013 ble Nexus delistet fra Oslo Axess.
.
Da jeg en tid plasserte Carl Krogh Arnet på førsteplass av Listen: "Personer som ikke liker meg" / Personer som ønsker meg drept / viste jeg et CEO bilde av Carl Krogh Arnet i BWO. Personen jeg viste bildet til utbrøt forskrekket:
"Fy faen så sleip han ser ut!" Noe som jeg skrev på internett - og så gikk det noen få uker og Carl Krogh Arnet kom med et nytt BWO CEO bilde der Carl Krogh Arnet greier å presse frem et smil - kanskje tenkte han på alle millionene han kom til å fortsette å tjene på å svindle sine egne APL ansatte?
.
Carl Krogh Arnet leste hva jeg skrev og avslutningen av svindelen ble ikke slik han hadde planlagt...
Tilsynelatende veldig hastig ble Nexus #1 solgt til et selskap tilhørende Brasils rikeste person Eike Batista (Brasils rikeste den gang da - på vei mot personlig konkurs nå...). Og Eike Batistas selskap hadde bare leteblokker i tropiske Brasilianske farvann der de absolutt ikke trengte noen - dyr i drift - arktisk FPSO...
.
Ved salget av Nexus #1 godtok obligasjonseierne et tap på mellom 50% og 89% eller totalt vel 1 milliard NOK i obligasjonstap. Det var omtrent det samme tapet som aksjonærene fikk.
Tilsammen vel 2 milliarder i tap detaljplanlagt og detaljstyrt av Norges Beste Svindler/Carl Krogh Arnet/BWO - som er et aktivt og meget dyktig medlem av [SvindlerGenerasjonen]...
.
Redigert 20.01.2021 kl 19:39 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
02.12.2017 kl 15:12 2641

.
5.) 9 OSE/BenteLandsnes svindelpauser kvelte aksjonærenes og obligasjonseiernes håp i Nexus/CarlKroghArnet/BWO svindelen.
.
Fra omsvindelogbedrag.blogspot
.
I løpet av juni - september 2009 kom det hele 9 OSE børspauser i NEXUS. 6 av børspausene ble beordret av OSE/Bente Landsnes. Alle børspausene gjaldt utsettelse av betalingen av renter til obligasjonseierne.
Den lengste børspausen kom den 24.juni 2009 og var på ut psykende 7 timer og 18 minutter og varte ut dagen.
Legg merke til at de samme tema med samme tittel kom fredag 17.juli 2009 og fredag 7.august 2009 uten børspause.
Med 17.juli og 7.august som fasit dømmer jeg ALLE børspausene i NEXUS som falske svindelbørspauser kun for å understreke at alt håp er ute for obligasjonseierne: Godta Norsk "Tillits"manns krav eller bli nullet...
.
Obligasjonseierne i Nexus lå langt tynnere an enn det obligasjonseierne i AGI noen gang gjorde for Nexus hadde bankgjeld som har førsteprioritet ved en eventuell konkurs, og AGI hadde ikke bankgjeld.
.
Dato/tid Marked Utst.ID Korr Melding Vedlegg Kategori Type
10.09.2009 14:02:27 OB NEXUS OSLO BØRS - MATCHING HALT ENDS BØRSPAUSE
.
10.09.2009 13:17:31 OB NEXUS Nexus: Further deferrals of interest payments
Oslo Børs beordret: 10.09.2009 12:59:57 OB NEXUS OSLO BØRS - MATCHING HALT BØRSPAUSE
------------------------------
24.08.2009 14:19:42 OB NEXUS OSLO BØRS - MATCHING HALT ENDS BØRSPAUSE
.
24.08.2009 13:42:48 OB NEXUS Nexus: Further deferrals of interest payments
Oslo Børs beordret: 24.08.2009 13:00:12 OB NEXUS OSLO BØRS - MATCHING HALT BØRSPAUSE
------------------------------
07.08.2009 14:51:21 OB NEXUS Nexus: Further deferrals of interest payments
------------------------------
29.07.2009 13:18:52 OB NEXUS OSLO BØRS - MATCHING HALT ENDS BØRSPAUSE
.
29.07.2009 13:15:59 OB NEXUS NEXUS: Bondholders approving deferral of interest paymyments
.
29.07.2009 12:59:22 OB NEXUS OSLO BØRS - MATCHING HALT BØRSPAUSE
------------------------------
17.07.2009 16:39:10 OB NEXUS NEXUS: Asking bondholders to further defer interest payments
------------------------------
15.07.2009 13:20:47 OB NEXUS OSLO BØRS - MATCHING HALT ENDS BØRSPAUSE
.
15.07.2009 13:15:56 OB NEXUS NEXUS: Bondholders approving deferral of interest payments
.
Oslo Børs beordret: 15.07.2009 12:59:27 OB NEXUS OSLO BØRS - MATCHING HALT BØRSPAUSE
------------------------------
07.07.2009 11:32:17 OB NEXUS OSLO BØRS - MATCHING HALT ENDS BØRSPAUSE
.
07.07.2009 11:27:24 OB NEXUS NEXUS: Asking bondholders to further defer interest payments
.
07.07.2009 09:26:12 OB NEXUS OSLO BØRS - MATCHING HALT BØRSPAUSE
------------------------------
03.07.2009 13:51:17 OB NEXUS OSLO BØRS - MATCHING HALT ENDS BØRSPAUSE
.
03.07.2009 13:21:43 OB NEXUS NEXUS: Bondholders approving deferral of interest payments
.
Oslo Børs Beordret: 03.07.2009 12:59:57 OB NEXUS OSLO BØRS - MATCHING HALT BØRSPAUSE
------------------------------
25.06.2009 08:35:42 OB NEXUS OSLO BØRS - SUSPENSION ENDS SUSPENSJONER
.
25.06.2009 08:17:29 OB NEXUS NEXUS: Asking bondholders to further defer interest payments
.
"Oslo Børs has decided to suspend the shares in NEXUS in anticipation of an announcement from the company. The announcement is expected to be issued during the course of the day."
Oslo Børs beordret: 24.06.2009 10:11:42 OB NEXUS OSLO BØRS - SUSPENDED SUSPENSJONER
------------------------------
17.06.2009 14:13:32 OB NEXUS OSLO BØRS - MATCHING HALT ENDS BØRSPAUSE
.
17.06.2009 14:05:06 OB NEXUS NEXUS: Bondholders approving deferral of interest payments
.
Oslo Bøs beordret: 17.06.2009 13:00:03 OB NEXUS OSLO BØRS - MATCHING HALT BØRSPAUSE
------------------------------
09.06.2009 10:52:42 OB NEXUS OSLO BØRS - SUSPENSION ENDS BØRSPAUSE
.
09.06.2009 10:45:47 OB NEXUS NEXUS: Asking Bondholders to defer interest payments
.
09.06.2009 08:56:22 OB NEXUS OSLO BØRS - MATCHING HALT BØRSPAUSE
.
Redigert 20.01.2021 kl 19:39 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
02.12.2017 kl 20:47 2609

.
Se hva jeg greier å skrive på en lørdagskveld:
20 innlegg - og HVILKE innlegg det er...
.
arresterjensstoltenberg.blogspot.no
.
158.) Kanskje på tide å få arrestert Jens Stoltenberg før han begynner å bombe Bergen?
157.) Kong Haakon tar over ledelsen av Norge og ledelsen av Krise Regjeringen.
156.) Kongen pensjoneres. Lenge leve Kong Haakon!
155.) Statsminister Erna Solberg avtrer som Statsminister og en Krise Regjering innsettes.
154.) Nedlegges og selges: Media City i Bergen.
153.) Tvangsnedlegges: NRK, TV2, A-pressen etc. osv. m.m.
152.) Arresteres + Okkupasjonsrett: TV2 Kringkastingssjef Olav Terjason Sandnes.
151.) Arresteres + Okkupasjonsrett: NRK Kringkastingssjef Tor Gjermund Eriksen.
150.) Arresteres + Okkupasjonsrett: Eks Justisminister Grete Faremo.
149.) Arresteres + Okkupasjonsrett: Eks PST sjef: Janne Kristiansen.
148.) Arresteres + Okkupasjonsrett: PST sjef Marie Benedicte Bjørnland.
147.) 15 Års fengsel + Okkupasjonsrett: OSE CEO Bente Landsnes.
146.) 15 Års fengsel + Okkupasjonsrett: DNB CEO Rune Bjerke.
145.) Arresteres + Okkupasjonsrett: Politimester i Bergen Kaare Songstad.
144.) Arresteres + Okkupasjonsrett: Politimester i Oslo: Hans Sverre Sjøvold.
143.) Arresteres + Riksrett + Okkupasjonsrett: Ingrid Schulerud.
142.) Arresteres og aldri frigis: Riksadvokat Tor-Aksel Busch.
141.) Arresteres og aldri frigis: NATOs Jens Stoltenberg.
140.) Deltakelse i APs okkupasjon av Norge sidestilles Landssvik. Okkupasjonsrett innføres.
139.) Fra AP Nepotisme til kriminell AP Okkupasjon av Norge.
.
138.) Til Våpenkontoret i Odda. Søknad om bæretillatelse for pepperspray forbedret.
Her er listen over de 9 som mest sannsynlig står bak et eventuelt drap på meg.
137.) Innholdsfortegnelse / TOC for 6 x blogspot.com ("Renset" og USENSURERTE TOC).
136.) Hilste jeg på A. Beck Gjørv leder av "22. Juli Kommisjonen"?
135.) NSA har sannsynligvis bevisene for at APs PST, SMK og RAK visste om ABBs planer for Regjeringsbygget.
134.) Derfor lot Statsminister Jens Stoltenberg + APs PST 77 mennesker bli drept.
133.) Jeg kunne ha forhindret "22. Juli 2011" TO ganger.
132.) Jeg skriver "Provocation entrapment" for NSA. Jens Stoltenberg vet hva det er men han får ikke advart alle...
131.) Slettet og flyttet opp: Innholdsfortegnelsen.
130.) Tre dataviruser fra APs PST og FSB. Men HVA er de?
129.) Fengsel OG Riksrett for Tor-Aksel Busch, Ingrid Schulerud og Jens Stoltenberg SNAREST!
128.) De 20 som regner meg som Top 50 smarteste i Norge:
127.) Jeg fikk NSA til å overvåke Jens Stoltenberg 24/7 f.o.m. April 2014.
126.) Langley eller Washington? Jeg og "US Embassy" i Bangkok.
125.) Thailand. 7 År i utlandet. Min skriving for Amerikansk Etterretning forklart.
.
Redigert 20.01.2021 kl 19:39 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
10.12.2017 kl 04:21 2315

Nicket "Dogsther" er på forumet nå og han er en selvutnevnt ekspert på hva som IKKE er investor svindel, så kanskje Dogsther kan forklare oss hva som IKKE var investor svindel i Statoil eller Rosneft svindelen NEXUS?
Redigert 20.01.2021 kl 19:39 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
17.12.2017 kl 12:40 2180

Dette er en av mange investor svindler som den AP kontrollerte kriminelle Statsbanken DNB skal betale milliarder i erstatning til aksjonærer og obligasjonseiere.
.
arresterjensstoltenberg.blogspot.no
.
runebjerkearresteres.blogspot.no
.
Redigert 20.01.2021 kl 19:39 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
26.12.2017 kl 11:32 1968

Den AP okkuperte korrupte og kriminelle Statsbanken DNB står bak investorsvindler på tilsammen beregnet over 100 milliarder kroner.
Det blir løst regnet 2000 NOKAS-ran - men de eneste som ble skutt var de aksjonærene som skjøt seg selv. Alle andre deprimerte eks aksjonærer brukte andre metoder.
Særlig "Contrarians" ble hardt rammet for investorsvindler er kunstige og derfor strider mot fornuften. Derfor satset Contrarians "går og grunn og kone også" 100% sikker på en ENORM gevinst. - Og så orket de ikke å leve med tapet.
.
Selv om det var Statsminister Jens Stoltenberg og hans Siamesiske tvilling Rune Bjerke som startet kriminaliseringen av Statsbanken DNB for nøyaktig 11 år siden, er det Statsbanken DNB som skal erstatte "2000" NOKAS-ran og "100" enker.
Hva blir da igjen av verdier og goodwill i Statsbanken DNB?
.
Q: Hvem eier aksjer i en AP okkupert korrupt og kriminell Statsbank?
A: Svindelprofitører, kommunister, senile og folk ute av stand til å ta vare på seg selv og sin formue.
.
AP/DNBs Svindeltrekant: DNB/RuneBjerke/DNM - OSE/BenteLandsnes/VPS - NTM.
.
Aksjer og obligasjoner: runebjerkearresteres.blogspot.no
Alt: arresterjensstoltenberg.blogspot.no
.
Redigert 20.01.2021 kl 19:39 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
27.12.2017 kl 23:57 1831

Tråden blir flyttet opp fordi jeg skifter tickerkode fra BWO til riktig tickerkode DNB.
Redigert 20.01.2021 kl 19:39 Du må logge inn for å svare