NAS - tro på selskapet eller egen flylyst?
Dere som har aksjer i NAS, spesielt dere som lojalt stadig fyller opp, deltar i emisjonene osv:
Skyldes investeringene deres 100% troen på selskapet som investeringsobjekt, eller i noen grad at dere selv liker å kunne reise med Norwegian, og vil at selskapet skal overleve så lenge som mulig av den grunn?
Skyldes investeringene deres 100% troen på selskapet som investeringsobjekt, eller i noen grad at dere selv liker å kunne reise med Norwegian, og vil at selskapet skal overleve så lenge som mulig av den grunn?
Redigert 20.01.2021 kl 23:51
Du må logge inn for å svare
ToffeeMan
25.02.2020 kl 08:01
1814
Merkelig trådstart?
Har klokketro på NAS. At vekst snus til lønnsomhet er vel åpenbart. Corona blåser over og vi aksjonærer har mye å glede oss til! Ja, jeg flyr forresten SAS av og til også...
Har klokketro på NAS. At vekst snus til lønnsomhet er vel åpenbart. Corona blåser over og vi aksjonærer har mye å glede oss til! Ja, jeg flyr forresten SAS av og til også...
Redigert 20.01.2021 kl 23:51
Du må logge inn for å svare
nordnes
25.02.2020 kl 08:04
1797
Hvis en liker å fly med Norwegian er det vel et godt selskap sammenlignet med sine konkurrenter ?
Redigert 20.01.2021 kl 23:51
Du må logge inn for å svare
Strategi
25.02.2020 kl 08:04
1789
Mye nye nick her nå, formodentlig godt betalte personer som bruker mye energi på å servere grums.
En ting er helt sikkert, dette er mørkemenn som ikke har noen interesse av selskapet Norwegian.
En ting er helt sikkert, dette er mørkemenn som ikke har noen interesse av selskapet Norwegian.
Redigert 20.01.2021 kl 23:51
Du må logge inn for å svare
SjonkelRolf
25.02.2020 kl 08:13
1742
Det ene behøver vel ikke utelukke det andre eller?. Det som ihvertfall er sikkert , er at du oppretter nick på dette forum for å spre galle om et norsk selskap med ca 5000 ansatte. Ifølge eget utsagn uten å ha egeninteresse. Det er stakkarslig det!!
Redigert 20.01.2021 kl 23:51
Du må logge inn for å svare
drekkapilsen
25.02.2020 kl 08:54
1696
NAS har ikke råd til dette her. Her blir det ny emisjon før vinteren og kanskje allerede i vår. Nedgang i flytrafikken i europa vil ta livet av selskapet dessverre. Skjønner ikke at folk tørr å sitte i flyselskaper.
Redigert 20.01.2021 kl 23:51
Du må logge inn for å svare
pingulino
25.02.2020 kl 09:10
1652
Nei, ikke nødvendigvis, fordi utgiftsnivået er høyt, og du har vel ikke lyst til å betale noe mer for flybillettene deres enn du gjør? Det er jo tross alt et -lavpris- selskap...
Aksjen kommer ALDRI til å gi så mye som en krone i utbytte, og kursen aldri til å komme høyere enn 30-40. Men OK, bare å fortsette og tviholde på aksjen fordi du ikke har lyst til å fly med SAS, men heller med et av de største tapsslukene i norsk næringslivs historie.
Den dagen Norwegian går konkurs/avvikles (uunngåelig) blir slike som deg de første til å rope om styreansvar og rettssaker. Bare vent.
Aksjen kommer ALDRI til å gi så mye som en krone i utbytte, og kursen aldri til å komme høyere enn 30-40. Men OK, bare å fortsette og tviholde på aksjen fordi du ikke har lyst til å fly med SAS, men heller med et av de største tapsslukene i norsk næringslivs historie.
Den dagen Norwegian går konkurs/avvikles (uunngåelig) blir slike som deg de første til å rope om styreansvar og rettssaker. Bare vent.
Redigert 20.01.2021 kl 23:51
Du må logge inn for å svare
pingulino
25.02.2020 kl 09:14
1617
Hvor mange ganger har du gjentatt ordet "stakkarslig" om meg nå?
Det eneste som er stakkarslig, er at folk ikke solgte seg ut av NAS i 2017. Aksjen handles til 14% av høyeste kurs i 2017. Hva annet enn at selskapet er i fritt fall og har mistet kontroll forteller det deg?
Det eneste som er stakkarslig, er at folk ikke solgte seg ut av NAS i 2017. Aksjen handles til 14% av høyeste kurs i 2017. Hva annet enn at selskapet er i fritt fall og har mistet kontroll forteller det deg?
Redigert 20.01.2021 kl 23:51
Du må logge inn for å svare
Restplassno
25.02.2020 kl 09:16
1587
Og vi ønsker pingulino velkommen til forumet :)
24 timer medlem og mange gode venner allerede, ser jeg.
24 timer medlem og mange gode venner allerede, ser jeg.
Redigert 20.01.2021 kl 23:51
Du må logge inn for å svare
pingulino
25.02.2020 kl 09:19
1562
Hvis du er eier av restplass.no har du ingen rett til å mene noe om verdien av Norwegian som aksje. Du tjener gode penger på ulønnsomme flyreiser med Norwegian, som ødelegger aksjen.
Redigert 20.01.2021 kl 23:51
Du må logge inn for å svare
SjonkelRolf
25.02.2020 kl 09:24
1534
Synes det er fantastisk det de har klart å bygge opp med i utgangspunktet små midler. Så finnes det alltid noen som vil snakke ned det andre bygger opp. Parasitter/ stakkarslig er noe jeg bruker om slike. Blir nok ikke siste gang. Hadde ikke aksjer i 2017, men har levd lenge nok til å skjønne og verdsette hva Norwegians inntreden gjorde for folk flest.
Redigert 20.01.2021 kl 23:51
Du må logge inn for å svare
Restplassno
25.02.2020 kl 09:26
1522
Du kan sende meg en PM hvis du er interessert i å ta opp problemstillingene dine, pingulino. Blir så rotete her med all fektingen. Send meg en melding så kan vi snakke om selskapet. Vil gjerne høre ankepunktene dine, men du virker sint og irritert her i samtale med andre, så jeg tilbyr deg gjerne en-til-en-samtale hvor du kan gi utløp under roligere omstendigheter.
Redigert 20.01.2021 kl 23:51
Du må logge inn for å svare
omac
25.02.2020 kl 09:28
1495
Det er bare å blokkere trollene oppe i høyre hjørne ved siden av navnet dems.
Redigert 20.01.2021 kl 23:51
Du må logge inn for å svare
Kantarell
25.02.2020 kl 09:49
1407
Du er nok rett i at man ikke skal forelske seg i en aksje.
For min del handler det om å tjene penger først og fremst. Jeg kan velge å kjøpe aksjer i en selskap jeg har meget tro på. Mange idealister velger grønne aksjer og t.o.m støtter ulike selskaper for deres ideer osv.
Det handler også å bli bedre kjent med en selskap som man har investert i flere mnd/år og som til tross alle oppturer og nedturer, gir gevinst. Det å ha noe Kunnskap om ulike sektorer innen selskapet logistikken (f.eks: Budsjett, ledelse strategi, arbeidsvilkår for ansatte, miljø- og etikk, kommunikasjon, osv.).
Dette, uansett selskapet, vil gi meg lyst til å investere i. Men, til tross alt kunnskap og smerte/glede dette påføres, er målet å tjene penger!
For min del handler det om å tjene penger først og fremst. Jeg kan velge å kjøpe aksjer i en selskap jeg har meget tro på. Mange idealister velger grønne aksjer og t.o.m støtter ulike selskaper for deres ideer osv.
Det handler også å bli bedre kjent med en selskap som man har investert i flere mnd/år og som til tross alle oppturer og nedturer, gir gevinst. Det å ha noe Kunnskap om ulike sektorer innen selskapet logistikken (f.eks: Budsjett, ledelse strategi, arbeidsvilkår for ansatte, miljø- og etikk, kommunikasjon, osv.).
Dette, uansett selskapet, vil gi meg lyst til å investere i. Men, til tross alt kunnskap og smerte/glede dette påføres, er målet å tjene penger!
Redigert 20.01.2021 kl 23:51
Du må logge inn for å svare