NAS - Kilroy was here.....NOK 4!!! 😨

I flere omganger har jeg fortalt om dette "dødsviktige" 30-nivået.
En seig djevel har det vært, men i dag var det slutt på all motstandskraft!
Som en døende som har gitt ALT for å holde kursen over, men som til slutt resignerte!

Hvorfor har jeg aldri sluttet å gnåle om det?
Jo, fordi med dagens fall er en KNUSENDE H/S-formasjon brutt! En formasjon med potensiale til kr 4!
https://www.tradingview.com/x/GE6ofFBV/

Dere ser en GEDIGEN hode/skulder - en som mest ligner på en tegning av Kilroy.
https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=kilroy+was+here

Formasjonens høyde OVER den murkanten (halslinja) Kilroy gjemmer seg bak = fallpotensialet UNDER.
Vi snakker da om kr 4 på litt lengre sikt.
På ferden finnes det noen støttenivåer som kommer i rask rekkefølge, men under ca kr 15 er det LITE!

Det som gjerne skjer ved denne type brudd - er en rekyl tilbake til bruddstedet. For en ekstra og siste test.
Skjer dette og et nytt tilbakefall kommer - ja, det er DA caset virkelig begynner å bli skummelt!

Hva kan skje for at dette skal fullbyrdes? Et logisk tankerekke - som EKSEMPEL;
- Korona medføre globale restriksjoner for flytrafikken!
- Passasjertallet går drastisk ned og resultatet stuper!
- NAS trenger med det ny kapital og ENDA EN emisjon kan tvinge seg fram!
- Den må settes UTROLIG LAVT!

Sikkert mange andre mulige veier til kr 4, og jeg vil ikke spekulere.
Bottom Line; SIGNALET ER UTLØST! POTENSIALET ER PÅ SIKT TIL KR 4!

Hilsen Hammers
Redigert 25.02.2020 kl 19:15 Du må logge inn for å svare
Hammers
04.05.2020 kl 20:29 744

Ja tenk det! Den 25.februar kunne jeg SE at kursen skulle til 4!
En STOR prestasjon den gang! En konklusjon de FÆRRESTE trodde på like under kr 30.
En overskrift med et UTROPSTEGN. Det var en KONKLUSJON jeg kom med!

Jeg stiller aldri diagnoser et bestemt antall mnd fram i tid - for det har jeg ikke kontroll på.
At "spådommens" oppfyllelse denne gang tok ca 2 mnd fra den 25. feb kunne ikke jeg vite, men jeg "visste" at det ville bli 4.
Derfor jeg var så SKRÅSIKKER i overskriften.

Nå er det store endringer på gang mtp aksjeantall + emisjon.
Det tekniske bildet må i ettertid rekalkuleres i forhold til de justeringene som kommer. For min del blir chartet inntil videre verdiløst!

Hilsen Hammers
Hammers
08.05.2020 kl 22:07 610

Er det noen som har en LOGISK forklaring på den ÅPENBARE feilprisingen i NAS?
Jeg skjønner det ikke - siden dagens aksjonærer vil bli utvannet "så det holder" når de nye aksjene er "ferdigtrykket"!

Hilsen Hammers

this will be one for the book.
Hammers
09.05.2020 kl 23:54 482

Personlig synes jeg det er morsomt å lese de korrekte beskrivelsene som ble servert på et sølvfat i hovedinnlegget.
Hvor UTROLIG KORREKT det hele var!

ENDA MER morsomt å lese de første svarene jeg fikk i februar i år.
Der man kan lese hvem som "sa hva" - og hva som deretter skjedde!

Hilsen Hammers.......som har humret av flere innlegg her inne!
Redigert 09.05.2020 kl 23:54 Du må logge inn for å svare

Skjønner ikke prisingen jeg heller, før Covid-19 var «taket» på aksjen 50kr, grunnet åpningen for å konvertere gjeld til aksjer i obligasjonslånene.

Hvir langt ned NAS skal er umulig å forutse, men jeg mener det står hugget inn i stein at aksjen umulig kan gå over 3.80kr de nærmeste årene. Eiere i obligasjonslån som har fått konvertert gjeld til aksjer for 3.80, vil vel selge med begge hender når kursen ligger over 3.80. Hvorfor den handles over dette er et meget stort mysterium.

Er det noen her som får trippelorgasme over sin egen fortreffelighet ? Vel, jeg vet om en som har bæsja kraftig på leggen når det gjelder Softox, men det bør vel kanskje ikke nevnes, kan jo snart bli slettet.
Hammers
10.05.2020 kl 19:22 242

Når NAS nå skal drive "butikk" med kun 7 fly (i LANG tid framover - var det ikke ca 1 år som var varslet???) bør det være opplagt for de fleste at de pengene som nå kommer inn vil fordunste ila kort tid. Penger som går rett inn i det svarte hullet.
HVIS diverse børseksperter får rett i sine antagelser om en ny og kraftig reaksjon kommer (når de regnskapsmessige effektene slår inn) - vil det fra dagens nivå kunne bli et NYTT brutalt fall for NAS. Husk; Kursen er fortsatt ikke justert for utvanningen av aksjonærene.
Det tror i hvert fall jeg, men jeg er da ingen børsekspert.......selv om jeg har antydet akkurat det samme på en annen tråd.

Hilsen Hammers
Redigert 10.05.2020 kl 20:21 Du må logge inn for å svare
Hammers
10.05.2020 kl 21:12 179

SUPERINTERESSANT nyhet fra DN i dag. Parkerte fly kan lagres i max 2 år før skroting:
https://www.dn.no/luftfart/luftfart/verdens-flyflate-pa-bakken-kan-lagres-hoyst-i-to-ar-lenger-enn-det-blir-de-skrot/2-1-805889

Merk også hva som skrives ang de "parkeringsgebyrene" og vedlikeholdskostnadene som kommer på toppen av alt annet.
Under siste sending med Trygve H i studio snakket han om NAS sin T-konto.
Han lurte på hva flyene EGENTLIG var verdt - nå når de står parkerte. Tja, det kan man jo lure på etter å ha lest linken.
17.000 fly parkerte rundt om - og et stadig stigende tall. Hvordan går prisen på et fly når overskuddet av dem er slik som i dag?

Varer elendighetene lengre enn man kunne ha tenkt seg - blir altså flyene skrotet etter ca 2 års parkering.
Jøsses for et tap flyselskapene DA kommer til å lide!

Hilsen Hammers