Vow spennende, men tidlig fase

Slettet bruker
VOW 25.02.2020 kl 20:42 965

Får ikke svar på tilgang i en annen Vow tråd.
Derfor opprettes unødvendig en ny.
Jeg har stor tillit til Vow. Spesielt har selskapet vist til en nærmest fantastisk utvikling innen renseanlegg for skip.
Det franske oppkjøpet for mer bred inngang til landbasert søppeldestruksjon og gjenvinning av restverdier syntes meget riktig til rett tid.

Men som trådtittel indikerer, må vi innse at Vow er i en tidlig fase på landsiden. Alle leveranser innen dette område er å anse som testanlegg og pilotleveranser. Først når pilotleveransene følges opp av gjenbestillinger vil markedet få mer tillit til aksjen. Vi har foreløpig hørt lite fra hvordan disse førstebestillingene har fungert. Eks venter jeg spent på hvordan testanlegget i Drammen fungerer.

Går anlegget i Drammen som jeg/vi og selvfølgelig Vow håper, så kan det åpne for et enormt marked.

Slettet bruker
26.02.2020 kl 17:29 722

Tydelig at markedet ikke satte pris på Vow oppdateringen. Litt for høyt priset i forhold til tidligfasen selskapet er i. For alle selskaper skal det bli vanskelig å hanke inn nye ordres en periode. Corona viruset har satt mye av markedet i fryktstemning.