Hvor er det blitt av trumpistene på HO?

Chorizo
02.12.2017 kl 13:08 1468

Det er nesten så jeg savner de som nesegrust tilbad Trump og banden nå. Det rakner jo fullstendig i det hvite hus og jeg må si jeg føler en anelse skadefryd. Skulle så gjerne sett fnues kommentarer om tilstandene i Washington nå.
Slettet bruker
24.12.2018 kl 17:54 1235

jadaB - den ekte AP du er en sann fryd, skadet hele året.
dett var trump tatt 2017
og SUR PRISEN: jaja B fikk tatt trump skikkelig hardt 2018 også

skal du & jabbAP "ta" TRUMP HARDT i 2019?

Ønskedrømmer om godt jabbato SKAL ta&nyt rump året.

Chorizo
02.12.2017 kl 13:08 234
Det er nesten så jeg savner de som nesegrust tilbad Trump og banden nå. Det rakner jo fullstendig i det hvite hus og jeg må si jeg føler en anelse skadefryd.

Fredrik Frikk
25.12.2018 kl 09:44 1191

Jeg er fortsatt positivt avventende til Trump. Jeg skjønner ikke helt hva du mener med at det "rakner jo fullstendig i det hvite hus". Tenker du på at børsen går ned, har du rett, men fundamentet i økonomien er svært godt (sterk vekst, lav ledighet). Tenker du på utskiftingene i staben, er den faktisk mindre enn i Erna Solbergs regjering. Hva tenker du på?
Slettet bruker
25.12.2018 kl 10:04 1188

Hey, hey yo wuss good bruh? This mans kinda high already

Ay yo, the flyest motherfucker in the room
Yeah, you know it's me

Bitches hating on him, 'cause he started out here locally
Hopefully, I'll be at the top soon

For now I'm at my house, on the couch, watching cartoons
You know how much you love it when you get it in abundance

Give a fuck about a budget when you always be the subject of discussion

But it's nothing when you stop and just say fuck it
'Cause you walking out in public and you hear 'em talkin' rubbish

I just wanna ride, ride through the city in a Cutlass
Find a big butt bitch, somewhere get my nuts kissed

That's the way it goes when you party just like I do
Bitches on my dick that used to brush me off in high school

Take over the world when I'm on my Donald Trump
shit

Look at all this money, ain't that some shit?

Take over the world when I'm on my Donald Trump
shit

Look at all this money, ain't that some shit?

We gonna take over the world while these haters gettin' mad

That's why all my bitches bad, they see this crazy life I have and they in awe

We gon' win, you can take the lose or draw
What I'm in, got these hoes that used to play me in their bras

We gonna take over the world while these haters gettin' mad

Take over the world, watch these haters get mad
That's why all my bitches bad, they see this crazy life I have

Hop into the car and then we take 'em to the pad
It's a wrap

And motherfuckers think they know me but they never met the kids

Style come with excellence and money make benevolence
Irrelevant for the fuckers who never been intelligent

I kill my Henny, break the bottle for the hell of it
Tell a bitch, that she better bring her friend

And if she want an autograph she better bring a pen
Yeah the party never ends, this life is what I recommend

And if you got a hoe before me, then she better be a 10
I ain't picky but these girls be acting tricky

When the situation's sticky and the liquor got 'em silly
But I take over the world when I'm on my Donald Trump shit

Look at all this money, ain't that some shit?

We gonna take over the world while these haters gettin' mad

That's why all my bitches bad, they see this crazy life I have and they in awe

We gon' win, you can take the lose or draw
What I'm in, got these hoes that used to play me in their bras

We gonna take over the world while these haters gettin' mad

Take over the world, watch these haters get mad
That's why all my bitches bad, they see this crazy life I have

Hop into the car and then we take 'em to the pad
It's a wrap

Nattevakt1
25.12.2018 kl 10:11 1183

Hahaha! Den har jeg hørt tusen ganger før. "Nå raker det"!!!

Du aner ikke hva som kommer i 2019, men at det er riksrett og spark ut av det hvite hus for Trump uten et snev beviser skjer ikke. Husk Senatet 53-47
Slettet bruker
25.12.2018 kl 12:36 1158

Chorizo
02.12.2017
Det rakner jo fullstendig i det hvite hus og jeg må si jeg føler en anelse skadefryd.
------------------

Same procedure as evrry year dagbladet:

Trump ødela julen med ærlighet.
Obama stiller som julenisse.

https://www.dagbladet.no/nyheter/donald-trumps-nisse-kommentar-til-sjuaring-vekker-oppsikt/70600972
Trump anklages for å ha stjålet den lille guttens julemagi og for å være en grinch - en filmkarakter som ville stjele jula.

https://www.dagbladet.no/nyheter/dukket-opp-som-julenisse-pa-barnesykehus/70588864
Ikledd nisselue og med en stor gavesekk over skuldra, overrasket tidligere president Barack Obama barn og ansatte ved barnesykehuset i Washington DC onsdag.
Redigert 25.12.2018 kl 12:39 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
25.12.2018 kl 14:15 1144

Finansministeren brukte helga til å skape unødig bekymring.
Ringte banker og sendte ut pressemelding som minner om beroligende meldinger man vil sende ut om man frykter bank run.
polemiker
25.12.2018 kl 16:39 1122

Er litt festlig å se hvordan sosialister verden rundt blir mer og mer desperate også. Etthvert tilbakeslag eller uro rundt presidenten blir feiret som en seier. De bryr seg ikke så mye om det er bra eller dårlig for landet og folket. De vil ikke ha noen mur mot Meksiko, ikke for at de er så glade i latinamerikanere, men mest fordi Donald vil ha muren. De vet det medfører mer narko, mer gjengkriminalitet, mafia og drap, men om det kan påføre Donald et nederlag, er det verdt det.

Sosialistene ville ha høyere skatter for folk og bedrifter. Donald satte dem ned, og til sosialistenes store skuffelse medførte det at flere folk kom i arbeid, de beholdt mer av lønnen sin og mange fikk sågar lønnspålegg. I stedet for å rømme unna skatteregimet i USA og flagge ut bedrifter, snudde trenden og flere satser heller i USA. Det triste var at arbeidsledigheten for svarte, latinos og kvinner også har gått kraftig ned, dette er normalt sett stemmekveget til sosialistene, så det sårer nok mest.

Tragisk var det at IS ble nedkjempet også. Hva skal de amerikanske soldatene gjøre nå? Trekke tilbake soldater fra Afghanistan også er jo helt uhørt. Kan jo risikere at det blir fred i området? Det blir det nok neppe så lenge det er muslimer i området, men de får heller krige med seg selv en periode.

Det å stoppe finansiering til terrororganisasjoner eller terrorregimer som Iran er jo også en grusom ting å gjøre. De kan jo bli zinna da. Beste løsning er nok den som Obama og Hillary gjorde ved å gi etter for utpressing og heller vende det blinde øyet til. Da blir de sikker snille, for islam er tross alt fredens religion.

Slettet bruker
25.12.2018 kl 17:51 1115

JA, jeg ser på ABBAS da 2 som en noe mørbanket elling tilti. etter et supert dupert donaldår.
UNØDIG B-kymring. slæpp off.
Redigert 25.12.2018 kl 17:52 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
25.12.2018 kl 17:55 1114

Trumpen har vært lktt Grinch'ish denne jula.
Slettet bruker
25.12.2018 kl 18:06 1109

JA
TRUMP BLE TATT FOR JULEN OG. KAN DET BLI BEDRE JABBAJUL?
HØRER DU MEG? GLADE JUL, DONALD BLE TATT I JUL.
AlfredZweistein
26.12.2018 kl 02:25 1085

Jeg tror nok trådstarter har sett og hørt for mye på ARK. Etter Tove Bjørgås kom tufsen Anders Magnus. Utrolig hva disse dårene greier å lira av seg om amerikansk politikk.

Forøvrig, - jeg opererer mest på resett.no for tiden.
Slettet bruker
26.12.2018 kl 11:20 1050

Slapp av Pølsa, ingen grunn til å bli sentimental, vi trumpetister er lojale og bevegelsen vokser for hver dag. Jo mer radikaliserte haterne blir, jo flere innser galskapen og kjøper seg MAGA caps.
Slettet bruker
26.12.2018 kl 11:56 1042

Jeg har sympati med Trump som må jobbe hele jula. Ikke rart han er bitter, gretten og synes synd på seg selv.
Biggy
26.12.2018 kl 13:40 1032

Jeg har lenge erfart at mange flere har behov for å kritisere den konsekvent negstive vinklingen i alle saker om Trump enn det er folk som firsvarer ham.
Det virker utrolig fordummende når media i tre og et hakvt år nå hver eneste dag kun fremstiller enhver sak om Trump mest mulig negativ.
Som medias potensielle kunde reagerer jeg på å bli undervurdert og at fakta om Trump og hans politikk blir sensurert.At media løper i flokk er avslørende og at de fratar seg selv troverdighet er utrolig!
Narisissisten Trump provoserer de politisk korrekte miljøene og de frykter at han får gode resultater mye mer enn de frykter at han skal få dårlige resultater.

Slettet bruker
26.12.2018 kl 13:47 1029

Jazzå
Di fikk "tatt" trump idag? Rart.
Gratulerer jabadato. Du begynner å få sving på deg.
Så topptrent på "ta" trump at du kommer til å få tatt skikkelig hele 2019. Ikke rart. Du er jabbas. Du SKAL. jabbedoto.
Same procedure as every year. Intet er for smått med forstyrrelsesglass for hånden.
Genuine
26.12.2018 kl 20:54 1008

Biggy har et godt poeng og en viktig differensiering her!
Selvsagt reagerer mange av oss på å bli manipulert av medias daglige hat mot Trump!
Amerikanerne valgte Trump foran Hillary,så da må media kunne greie å akseptere det og gi oss mer objektivitet
i dekningen av hans jobbb som president.Jeg er mer enn dritt lei medias konsekvente svartmaling og ensidige kjør mot Trump.

Når 100% av sakene mot Trump er negative greier flere av oss å gjennomskue medias politiske agenda, og den er ikke å spre fakta
om deres hatobjekt Det Hvite Hus.
Fakta må vi selv søke oss frem til.

At ts/bekte ikke vil forstå dette er helt som forventet!
Redigert 26.12.2018 kl 20:55 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
18.09.2019 kl 22:38 756

Slapp av.
2017
Chorizo
02.12.2017 kl 13:08 671
Det rakner jo fullstendig i det hvite hus og jeg må si jeg føler en anelse skadefryd. Skulle så gjerne sett fnues kommentarer om tilstandene i Washington nå.
Slettet bruker
19.09.2019 kl 23:05 709

Det er uansett mange nok trump tråder, dette er ikke noe A chorizo bør mase om.
Det er dager med golf og rally som er interne greier der og med minimal interesse her. Godta det og vent på ny tråd.
Slettet bruker
21.09.2019 kl 17:48 692

Det er nok trump kritikk tråd nå fra ratata.
Kan vi snakke litt om greta?
#jadaraja

ref A kilde
Chorizo
2017 kl 13
Det rakner jo fullstendig i det hvite hus og jeg må si jeg føler en anelse skadefryd.
Redigert 21.09.2019 kl 17:50 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
11.11.2019 kl 19:58 589

Du er ovenpå i russiarus når du skriver det og revet med av jabbas 1000 navn og sitater teknikk og deilig beast linker 2017?
Jeg anbefaler at du finner svar på dine forespørsel på hennes Q tråd.
Chorizo
02.12.2017 kl 13:08 876
Skulle så gjerne sett fnues kommentarer om tilstandene i Washington nå.
Wrist
11.11.2019 kl 20:18 575

Ts skriver at det i 2017 ‘rakner fullstendig’ for Trump......
Var det påstander om Russia,jorrupsjon,selvangivelse eller Muellers tropper som angivelig
skulle felle Trump?
Allerede da var jo maset om impeachment i gang,men Dems og media fant ingen lovbrudd
som egnet seg...........Ropene om ulv var i gang og pågår ennå,men hvem tar dette på alvor?
Slettet bruker
11.11.2019 kl 20:29 567

:-)