TLens ultra fast focusing technology!

Slettet bruker
PLT 26.02.2020 kl 07:44 1184

"The camera specifications are 5MP with 82 degree lens and f / 2.4 aperture diaphragm and 8MP with 84.9 degree lens and f / 2.2 aperture. The Watch 4Pro camera has TLens ultra fast focusing technology"

Det har vĂŠrt nevnt tidligere men syntes dette fortjener en egen trĂ„d. MĂ„ten TLens blir nevnt i produktet mener jeg bĂžr skape interesse og nysgjerrighet hos andre kunder. Det lyser stolthet av dette og jeg tror Xiaomi selv syntes de er heldig som fĂ„r vĂŠre med pĂ„ Ă„ introdusere denne nye teknologien ut i markedetđŸ‘đŸ»
rischioso
26.02.2020 kl 09:47 1034

Helt enig i at dette fortjener en egen trÄd hvor det er nettopp det som fortjener fokus og ikke den midlertidige virus stÞyen.

Men fÞr dommedagsprofetene kommer drassende med Coronaviruset ogsÄ pÄ denne trÄden sÄ kan det vÊre pÄ plass med denne artikkelen som burde vÊre i alles interesse:

American author ‘predicted’ outbreak of coronavirus in 2008

AMERICAN author Sylvia Browne may have prophesied the outbreak of Covid-19 in a book published 12 years ago.

In her book End of Days: Predictions and Prophecies about the End of the World, which was co-written with Lindsay Harrison, Browne predicts the outbreak of a respiratory-related illness that will wreak havoc around the world.

“In around 2020 a severe pneumonia-like illness will spread throughout the globe, attacking the lungs and the bronchial tubes and resisting all known treatments,“ reads a passage from the book.

“Almost more baffling than the illness itself will be the fact that it will suddenly vanish as quickly as it arrived, attack again ten years later, and then disappear completely.”

Browne was a fixture on American talk shows, and claimed to be a medium with psychic abilities. She died in 2013.

https://www.thesundaily.my/style-life/all-the-buzz/american-author-predicted-outbreak-of-coronavirus-in-2008-FD2014645

* Mao, det vil slutte like brÄtt som det kom for sÄ og komme tilbake om 10 Är for deretter Ä forsvinne for alltid - sÄ da vet vi det og bÞr heller benytte den midlertidige og godt rabatterte muligheten den gir - lykke til med timingen for nÄr det snur sÄ skjer det plutselig for som vi ser av grafene sÄ er det godt pÄ vei til Ä flate ut noe som forteller at smittetakten er synkende og friskmeldingstakten er Þkende... ;)

https://gisanddata.maps.arcgis.com/apps/opsdashboard/index.html#/bda7594740fd40299423467b48e9ecf6

Redigert 26.02.2020 kl 10:16 Du mÄ logge inn for Ä svare
Slettet bruker
26.02.2020 kl 19:21 825

Da er det pÄ tide Ä drÞmme litt igjen :)

Det er nÄ 7 uker siden lansering av Xiaomi-watch og 2 uker siden lanseringen av XUN-watch. Totalt er det levert ca 140.000 TLens. Jeg kjenner ikke til Xiaomi sin strategi. Vi har 2 klokker i verdens stÞrste marked for salg av smartklokker til barn og omtalene er meget gode! Som vi sÄ pÄ bestillingene i hÞst fÞr lanseringer, ser vi at det kommer ordre "hyppig" og det fÞr lansering. Jeg tror de bestiller linser underveis, ikke alle pÄ en gang og fordeler klokkene ut i ulike omrÄder, markeder, butikker osv. for Ä treffe flest mulig kunder. Ingen av oss her inne kjenner til strategien, sÄ det er umulig Ä si noe om salg og bestillinger etter henholdsvis 2 og 7 uker.

Hva er deres forventniger til salg av disse klokkene i 2020?




2211
26.02.2020 kl 19:39 791

Klokkene har gode tilbakemeldinger👍 HĂ„per pĂ„ verdenslansering😉 det at xplora klokken her i Norge har solgt over 350 tusen sier meg at markede er absolutt til stede. Og kunne vi ha valgt mellom Xiaomi eller xplora, tror jeg Xiaomi klokken vil selge best. NĂ„ blir det veldig spennende Ă„ se om det kommer fler produkter fra Xiaomi med tlens kommer det er vi raskt tilbake mot 3 siffer i kursen👍
Redigert 26.02.2020 kl 19:40 Du mÄ logge inn for Ä svare