WRL Eide du aksjer i DNB/AP/Putin/Gazprom svindelen AGI/Artumas?

Slettet bruker
DNB 02.12.2017 kl 15:27 4811

.
Et par prosent av verdiene, etter Statsminister Jens Stoltenbergs Svindeltrekants hjelp til sin venn Vladimir Putin og Gazprom i å svindle aksjonærene i AGI / Artumas, gikk inn i WRL.
.
1.) AGI/Artumas: Svindeltrekanten DNB-OSE-NTM i AGI/Artumas/AnneØian svindelen.
2.) AGI: Norgesrekord(?) i DNB/RuneBjerke/AnneØian/DNM - OSE/BenteLandsnes/VPS - NTM ledet svindel.
Den falske Børspausen KNUSTE kursen -77% FRA DEN ENE HANDELEN TIL DEN NESTE i AGI/Artumas/AnneØian svindelen!
3.) Norsk"Tillits"Mann i AGI/Artumas/Anne Øian/DNB svindelen.
4.) Innholdsfortegnelse for runebjerkearresteres.blogspot.no
5.) Innholdsfortegnelse for arresterjensstoltenberg.blogspot.no
.
Fra omsvindelogbedrag.blogspot.com
.
Svindeltrekanten DNB/RuneBjerke/DNM - OSE/BenteLandsnes/VPS - NTM i AGI/Artumas/AnneØian svindelen.
.
(Noen få prosent av det opprinnelige AGI/Artumas milliardverdier skiftet navn til Wentworth (WRL) den 23.september 2010.)
.
Det er mulig at AGI/Artumas svindelen var en form for avtalt byttehandel mellom det Statseide AP-oljeselskapet Statoil og russiske Gazprom. Den Statseide AP-banken DNB og Svindeltrekanten DNB/RuneBjerke/DNM - OSE/BenteLandsnes/VPS - NTM sørget for at Gazprom - via omveier - får alle AGIs olje/gass milliardverdier "gratis" mot at det Statseide AP-oljeselskapet Statoil fikk/får fordeler i Russland...
.
Jeg oppdaget AGI svindelen i juli 2009 da jeg skulle undersøke hvorfor AGI aksjen kollapset 95% rett før jeg kjøpte meg inn. Deretter solgte jeg mine AGI aksjer med minimalt tap.
Svindelen ble ledet av den Kanadiske investorsvindleren Cameron Barton fra Calgary, Canada. - Og han satt godt plassert både i AGI ledelsen og i AGI styret...
.
AGI svindelen kjennetegnes av et enormt pengeforbruk uten at styret gjorde noe forsøk på å hente inn ny kapital.
AGI påsto selv gjennom ledelse og styret - ved sin oppførsel - at selskapet var bortimot helt verdiløst.
FS derimot kom med sitt "back of the envelope AGI estimate" på 3.027 MNOK i 2009.
Hvem hadde rett av FS og AGI/CEO/styret?
BÅDE FS og AGI hadde rett for BÅDE FS og AGI visste at AGI var verdt milliarder sommeren 2009 - og det visste de Gazprom-relaterte og franske M&P også...
.
Tanzania (Proved)
Proved resource Tanzania mboe 119
Value per boe USD/b 1.5
Value Tanzania MNOK 1157
Mozambique oil exploration
Risked Pmean Recoverable
Resources Mozambique (Oil @USD 70/bbl)
mboe 22
Value per boe USD/b 3
Value Mozambique mNOK 424
Tanzania resource upside
Tanzania gas upside mboe 125
Value per boe USD/b 1.5
Value Tanzania upside mNOK 1219
Mozambique gas upside
Mozambique gas mboe 23
Value per boe USD/b 1.5
Value Mozambique upside mNOK 228
Back of the envelope potential mNOK 3027
.
AGI OB Historikk (Aksjen ble spleiset 100 til 1.)
Endring i 2009 -99.10%
Endring siste tolv måneder -99.22%
Høyeste i 2010 2.68
Laveste i 2010 2.50
Høyeste siden 08/07-2005 7 025.00
Laveste siden 08/07-2005 2.00
Endring fra topp -99.97%
.
Nicket "Artist" brukte jeg de første to månedene jeg skrev om AGI/Artumas. "Art(-umas-)ist".
.
"OBJAKT: AGI milliardverdier og underslagsvindelen"
Innlegg av: Artist (07.08.09 10:56 ), lest 1132 ganger
.
"AGI EPB+HQD=DNM kursmanipulering? NFL 98/2"
Innlegg av: artist (08.08.09 10:27 ), lest 1246 ganger
.
"OBJAKT: AGI 1 mNOK+DNM+12 mnd = 1.100 NOK!"
Innlegg av: artist (28.08.09 16:29 ), lest 1338 ganger
.
"AGI Gazprom=C.E.+(CEO+M&P+DNM+NTM)"
Innlegg av: artist (20.08.09 10:58 ), lest 1272 ganger
.
"AGI russisk mafia/Gazprom og DnB NOR Markets svindel?"
Innlegg av: artist (23.08.09 09:13 ), lest 1099 ganger
.
"AGI styret/CFO bevisste emisjons nei januar 09. NFL 98/2"
Innlegg av: artist (23.08.09 16:12 ), lest 604 ganger
.
"AGI+DNM+Oslo Børs deltar i BEVIST underslagsvindel"
Innlegg av: NFL 98/2 (12.09.09 20:57 ), lest 1709 gange
.
Tråden ble oppdatert: "AGI 34 DNM svindel og kursmanipulasjoner"
Innlegg av: artist (15.08.09 20:58 ), lest 4506 ganger
.
"AGI C.B./DNM/NTM kursknusing+mrd.vekksvindling"
Innlegg av: NFL 98/2 (14.03.10 20:33 ), lest 2726 ganger
.
Redigert 20.01.2021 kl 23:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
02.12.2017 kl 15:28 4736

.
2.) AGI: Norgesrekord(?) i DNB/RuneBjerke/AnneØian/DNM - OSE/BenteLandsnes/VPS - NTM ledet svindel. Den falske Børspausen KNUSTE kursen -77% FRA DEN ENE HANDELEN TIL DEN NESTE i AGI/Artumas/AnneØian svindelen!
.
Fra omsvindelogbedrag.blogspot.com
.
AGI/Artumas var et Kanadisk oljeselskap med enorme gass og oljereserver i grenseområdet Tanzania - Mozambique . Det børsnoterte selskapet WRL/Wentworth består nå av noen få prosent av AGI/Artumas opprinnelige milliardverdier.
.
FS vurderte i en "uoffisiell" vurdering at AGI selskapet kunne være verdt 3 milliarder NOK: "Back of the envelope potential mNOK 3027." AGI/Artumas er et typisk eksempel på et selskap som bevisst blir "kvalt" finansielt av styret/Anne Øian/DNB og ledelsen/Cameron Barton før svindelens hovedformål oppnås: Selskapet slaktes og hovedverdiene føres inn i andre selskap.
.
Styret i AGI/Anne Øian/DNB spadde bevisst ut selskapets kapital i rekordfart. Bl.a. brukte styret/Anne Øian/DNB høsten 2008 mangfoldige millioner ved å kjøpe aksjene til den tidligere AGI CEO'en. AGI aksjene ble kjøpt til overkurs før aksjene så skulle slettes...
.
Styret/Anne Øian/DNB i AGI gjorde ikke et eneste offisielt forsøk på å hente inn frisk kapital før selskapet (som Anne Øian/DNB planlagt) møtte veggen og kunne slaktes.
.
Hvorfor hadde et ubetydelig oljeselskap fra Calgary i Canada Anne Øian som styremedlem? Anne Øian som var ledende ansatt i DNB - OG hun hadde vært styremedlem i Statoil...
.
Fra AGI / Artumas:
"Anne Øian – Independent Director
General Manager of DnB NOR Privatbank in Oslo, Norway
Previously held senior management positions within several divisions of DnB NOR focusing on private banking and shipping,
and has held board positions in Statoil, GIEK, BI and Partner Human Recourses
Director since June 2006"
.
Hovedverdiene til AGI gikk inn i franske M&P og et Irsk selskap som visstnok var blitt overtatt av ledende Gazprom-ansatte...
.
Den 25.juni 2009 var alle betingelser klare for konvertering og i Calgary kunne de regnet ut samme dag at det ville bli vel 3 milliarder aksjer etter konverteringen. Så kunne AGI/Anne Øian/DNB ha kommet med en børsmelding den 26.juni 2009 før børsen åpnet. I en underslag svindel er timingen MEGET viktig. AGI/Anne Øian/DNB satt på antall aksjer etter konvertering i en hel uke - tall som "alle" AGI aksjonærer kunne ha regnet ut på forhånd.
.
SÅ kom DAGEN.
3. Juli 2009 startet med en TOTALT unødvendig svindel-børspause på ut psykende 3 timer og 27 minutter.
Børspausen var det AGI/Anne Øien/DNB? selv som kom med men OSE/Bente Landsnes beviste snart at hun selv var med på svindelen for hun ga en uhørt pretrade på XXXL 12 minutter og 48 sekunder!
Vanligvis er en pre på 3-4 minutter så en pre 3-4 ganger lengre er vel nesten unik og viser at OSE/Bente Landsnes hadde et forhåndsavtalt formål med lengden.
Hvilket formål? OSE/Bente Landsnes lot DNM/Rune Bjerke presse pre-kursen NED!, NED! og videre NED! mens DNM/Rune Bjerke skapte en panikk hos nervøse aksjonærer som fryktet at aksjeverdiene ville gå tapt...
.
Ved at DNM/Rune Bjerke hadde hele 12 minutter og 48 sekunder på seg og satt på begge sidene av bordet og underbydde seg selv så det ut for utenforstående som om pre-kursen gikk naturlig ned i en bunnløs spiral. Mens det i virkeligheten var KUN DNM/Rune Bjerke manipulasjoner. Kursen ÅPNET 77% NED fra den ene handelen til den neste og de stakkars aksjonærene/ex-obligasjonseierne tapte 641 mNOK fra den ene handelen til den neste!
På en TOTAL ikkenyhet iscenesatt av Anne Øien/DNB og en total unødvendig børspause iscenesatt av Bente Landsnes!
.
Det var vel svenske HQD som ble beskyldt for manipulasjonene i AGI i månedskiftet Juni/Juli 2009, men det var DNM/Rune Bjerke som HELT SIKKERT sto for kurs-grusingen på 77% den 3.juli.
Hvordan jeg kan vite det? Fordi KUN DNM/Rune Bjerke kan oppføre seg slik ustraffet OG KUN DNM/Rune Bjerke kan knuse en kurs 77% fra en handel til den neste!
OSE/Bente Landsnes beviste gjennom to punkt den 3.juli at hun aktivt deltok i svindelen:
.
1. OSE/Bente Landsnes ga DNM/Rune Bjerke en pre trade på utrolige 12 minutter og 48 sekunder KUN for at DNM/Rune Bjerke "naturlig" skulle knuse både kursen og de stakkars aksjonærene og ex-obligasjonseierne...
.
2. OSE/Bente Landsnes er forpliktet til å stanse handelen når kursen i et selskap faller 77% fra den ene handelen til den neste - OG HANDELEN SKAL IKKE åpnes opp igjen før en gyldig grunn for fallet ble funnet.
En slik grunn fantes IKKE i AGI! AGI/Anne Øien/DNB skulle ha kommet med forsikringer om at intet var nytt. Alle handlene den 3.juli 2009 skulle ha blitt slettet og handelen skulle ha åpnet oppigjen under "observasjon". Men en slik "løsning" passet jo ikke inn i Statsminister Jens Stoltenberg/AP/DNBs Svindeltrekant DNB/RuneBjerke/DNM - OSE/BenteLandsnes/VPS - NTMs detaljplanlagte og detaljstyrte kursknusing-svindel...
.
03/07-2009 08:59:22: (AGI) OSLO BØRS - MATCHING HALT
Tittel Confirmation on Number of Shares Issued and Outstanding
03/07-2009 12:27:12: (AGI) OSLO BØRS - MATCHING HALT ENDS
There will be a pre-trading session (CLIN) until 12:40.
.
Kursmanipulasjoner og andre manipulasjoner 1. og 2. og 3. juli 2009:
20090701 AGI Oslo Børs 0.77 0.77 0.18 0.30 _82.706.104 24.155.616
20090702 AGI Oslo Børs 0.33 0.44 0.27 0.27 _50.692.900 17.031.043
20090703 AGI Oslo Børs 0.06 0.07 0.04 0.05 493.687.840 24.723.231
.
Her er det fire uvanlige momenter som til sammen blir til SVINDEL.
1. Hvorfor ventet AGI/Anne Øien en uke med å publisere tallene?
2. Hvorfor komme med en ut psykende børspause på 3 timer og 27 minutter "ventende" på tall som har vært klare i en uke?
OSE/Bente Landsnes er ikke så sløve at de ikke forsto og godtok den ut psykende børspausen som AGI/Anne Øien/DNB kom med.
3. Hvorfor ga OSE/Bente Landsnes en pretrade på utrolige 12 minutter og 48 sekunder som er 3-4 ganger lengre enn det vanlige?
4. Hvordan kunne kursen stupe - 77% eller minus 641 mNOK på en melding om antall aksjer som alle aksjonærene kunne ha regnet ut på forhånd - en uke i forveien?
Svar: Fordi svindelbørspausen var nøye planlagt i felleskap av AGI/Anne Øien/DNB, OSE/Bente Landsnes, DNM/Rune Bjerke og NTM for å få det grelleste eksempelet på kursmanipulasjon jeg har funnet så langt.
.
AGI/Anne Øien/DNB svindelen er et MEGET godt eksempel på at DNM/Rune Bjerke, OSE/Bente Landsnes og NTM etterlater seg sine klare fingeravtrykk på en klar underslagsvindel UTEN at de frykter represalier.
BARE Statsminister Jens Stoltenberg/AP kan tilby en slik beskyttelse i Norge! BARE Statsminister Jens Stoltenberg/AP! Tenk på det...
AGI styret/Anne Øien/DNB og AGI ledelsen/Cameron Barton frasvindlet,
ved hjelp av Statsminister Jens Stoltengberg/AP/DNBs Svindeltrekant DNB/RuneBjerke/DNM - OSE/BenteLandsnes/VPS - NTM,
AGI aksjonærene og AGI obligasjonseierne milliardverdier sommeren 2009.
.
Redigert 20.01.2021 kl 23:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
02.12.2017 kl 15:28 4737

.
3.) Norsk"Tillits"Mann i AGI/Artumas/Anne Øian/DNB svindelen.
.
Fra omsvindelogbedrag.com
.
Det kan ofte synes litt merkelig at N"T"M greier å få aksept for sine hår reisende forslag til obligasjonseiere men når man leser videre fra en AGI/Artumas obligasjonseierinnkallelse fra sommeren 2009 at en avgjørelse trenger betryggende 2/3-dels flertall MEN KUN minimum 10% deltakelse i avgjørelsene, forstår man at noe kanskje kan være alvorlig galt med N"T"M...
Da kan N"T"M underkjenne stemmer som er representert med proxy, eller utsette møter i siste liten slik at motvillige obligasjonseiere til slutt gir opp og godkjenner eller lar være å stemme.
.
AGI hadde ingen bankgjeld og det obligasjonseierne skulle ha gjort var å slå selskapet konkurs slik at de som førsteprioriterte ville få selskapets verdier.
OG det var nettopp DET valget N"T"M "febrilsk" greide å unngå - på underlig vis...
.
Jeg fotokopierte i 2009 en innkallelse fra Norsk"Tillits"Mann til obligasjonseierne i AGI.
Dette er en avskrift av fotokopien. PDF filen eksisterer fremdeles:
http://hugin.info/136496/R/1333496/316107.pdf
.
5 SUMMONS TO BONDHOLDERS' MEETING
The Bondholders are herby summoned to a Bondholders' meeting at:
Time: 17. August 2009 at 13:00 hours (Oslo time)
Place: The premises of Norsk Tillitsmann ASA, Haakon VII's gate 1, Oslo (Norway) - 5th floor.
.................... According to the Loan Agreement, the Proposal requires (i) a qualified majority of two thirds of the Bonds represented at the Bondholders' meeting voting in favour of the Proposal and (ii) a minimum of 1/10 of the Outstanding Loan being represented at the meeting. Bondholders may be represented in person or by proxy.
.
----------------------------------------------------------------------------------------
.
Jeg varslet og advarte om at Norsk"Tillits"Mann kjørte parallelt det samme opplegget i NEXUS/Carl Krogh Arnet/BWO svindelen og ville komme til å kjøre det i CRU/Crew Gold/JUM svindelen.
Norsk"Tillits"Mann fullførte sin svindeloppgave i NEXUS for Carl Krogh Arnet/BWO.
.
Men i CRU/JUM svindelen ble N"T"M "hardt og brutalt" stoppet av 2009 N"T"M styremedlem og N"T"M deleier(5,49%) Pareto.
Trolig hadde noen tipset Pareto om mitt CRUNFL arkiv...
Pareto raidet CRU sammen med Endeavour og Pareto/Endeavour tjente tilsammen over 80 mUSD eller vel 500 mNOK kroner på raidingen da Pareto/Endeavour solgte til russiske Severstal.
Severstal - Pareto/Endeavour dealen verdsatte CRU til vel 3 milliarder NOK.
Dermed gikk JUM(Norges Fremste Seriesvindler) Statsminister Jens Stoltenberg/AP/DNB/Rune Bjerke/OSE/Bente Landsnes/N"T"M glipp av en samlet svindelgevinst på vel 2 milliarder NOK - noe de nok fremdeles alle er veldig sure på meg for...
.
Norsk "Tillits"mann er en liten og oversiktlig gjeng. Vissheten om deres svindelaktiviteter har aldri plaget meg særlig da N"T"M neppe har knust særlig mange familieøkonomier og derfor neppe har utløst selvmord.
Obligasjonseiere er som oftest selskap og personer som kan tåle økonomisk å bli svindlet - selv om de selvfølgelig ALDRI skal godta å bli svindlet...
.
Redigert 20.01.2021 kl 23:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
02.12.2017 kl 15:31 4734

.
4.) Innholdsfortegnelsen til runebjerkearresteres.blogspot.com
.
25.) NEXUS = 1.984mNOK = 34 NOKAS-ran og KUN investorer skjøt seg selv!
24.) Innholdsfortegnelse / TOC for arresterjensstoltenberg.blogspot.com (USENSURERTE TOC).
23.) NHH. Gi NHH 25% av netto DNB shorte gevinst!
22.) Å selge DNB Short. DNBs M.C.: 250 milliarder NOK.
21.) Tidslinje for Statsminister J.S./AP/DNBs Svindeltrekant DNB-OSE-NTM.
20.) Innholdsfortegnelsen til runebjerkearresteres.blogspot.com
19.) Glemte min onkel NHH Professor B.B. (NHH 1968-1994) å lære sine studenter Etikk og Moral?
18.) Resten av innholdsfortegnelsen til HegnarOnline baserte omsvindelogbedrag.blogspot.com
17.) ALGETA: Eksempel på DNM/Rune Bjerke - OSE/Bente Landsnes dags- OG måneds svindel.
16.) OBJAKT-arkivet beskriver JUM/NFS sin personlighet..
15.) PGS/CRU/ITX - og Jens Ulltveit-Moe historien gjentar seg i REC...
14.) 50 Tråder om JUM. Norges egen "Bernie Madoff"
13.) Jens Ulltveit-Moe i PGS svindelen.
12.) JUM og "Selvfinansierende underslag svindel" forklart med eksempel i ITX.
11.) ITX: Slik jaget jeg JUM ut av ITX Intex Resourses svindelen.
10.) CRU: Slik jaget jeg JUM ut av CRU/Crew Gold svindelen.
9.) CRU/Crew Gold/JUM: Svindeltrekanten DNB/RuneBjerke/DNM - OSE/BenteLandsnes/VPS - NTM. Jens Ulltveit-Moe/Norges Fremste Seriesvindler og falsk OSE/Bente Landsnes børspause kursknusing i CRU/Crew Gold/JUM svindelen.
8.) 9 OSE/BenteLandsnes svindelpauser kvelte aksjonærenes og obligasjonseiernes håp i Nexus/CarlKroghArnet/BWO svindelen.
7.) NEXUS: Svindeltrekanten DNB/RuneBjerke/DNM - OSE/BenteLandsnes/VPS - NTM i CarlKroghArnet/BWOs NEXUS svindel.
6.) Norsk"Tillits"Mann i AGI/Artumas/Anne Øian/DNB svindelen.
5.) AGI: Norgesrekord(?) i DNB/RuneBjerke/AnneØian/DNM - OSE/BenteLandsnes/VPS - NTM ledet svindel. Den falske Børspausen KNUSTE kursen -77% FRA DEN ENE HANDELEN TIL DEN NESTE i AGI/Artumas/AnneØian svindelen!
4.) AGI/Artumas: Svindeltrekanten DNB-OSE-NTM i AGI/Artumas/AnneØian svindelen.
3.) Jeg oppdaget Svindeltrekanten DNB/DNM-OSE/VPS-NTM i September 2009.
2.) Titlene til noen av mine opprinnelige HegnarOnline tråder:
1.) Statsminister J.S./AP/DNBs Svindeltrekant DNB-OSE-NTM forklart.
.
Redigert 20.01.2021 kl 23:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
02.12.2017 kl 15:33 4735

.
5.) Innholdsfortegnelsen til arresterjensstoltenberg.blogspot.no
.
138.) Til Våpenkontoret i Odda. Søknad om bæretillatelse for pepperspray forbedret.
Her er listen over de 9 som mest sannsynlig står bak et eventuelt drap på meg.
137.) Innholdsfortegnelse / TOC for 6 x blogspot.com ("Renset" og USENSURERTE TOC).
136.) Hilste jeg på A. Beck Gjørv leder av "22. Juli Kommisjonen"?
135.) NSA har sannsynligvis bevisene for at APs PST, SMK og RAK visste om ABBs planer for Regjeringsbygget.
134.) Derfor lot Statsminister Jens Stoltenberg + APs PST 77 mennesker bli drept.
133.) Jeg kunne ha forhindret "22. Juli 2011" TO ganger.
132.) Jeg skriver "Provocation entrapment" for NSA. Jens Stoltenberg vet hva det er men han får ikke advart alle...
131.) Innholdsfortegnelse / TOC for 6 x blogspot.com (USENSURERTE TOC).
130.) Tre dataviruser fra APs PST og FSB. Men HVA er de?
129.) Fengsel OG Riksrett for Tor-Aksel Busch, Ingrid Schulerud og Jens Stoltenberg SNAREST!
128.) De 20 som regner meg som Top 50 smarteste i Norge:
127.) Jeg fikk Jens Stoltenberg overvåket 24/7 av USA fra April 2014.
126.) Langley eller Washington? Jeg og "US Embassy" i Bangkok.
125.) Thailand. 7 År i utlandet. Min skriving for Amerikansk Etterretning forklart.
124.) Ao Tan Khu. 7 År i utlandet. Strandrydderen som gjorde landsbyen rik.
123.) Thailand + Cambodia: 7 År i utlandet: Privatetterforskende i fra Trat forklart.
122.) Istanbul: 7 År i utlandet: Privatetterforsking i Istanbul forklart.
121.) Kong Haakon er den ENESTE i Norge som jeg stoler på!
120.) Jens Stoltenberg/Erna Solberg: For kostbart å avsløre.
119.) NHH. Gi NHH 25% av netto DNB shorte gevinst!
118.) Å selge DNB Short. DNBs M.C.: 250 milliarder NOK.
117.) Tidslinje for Statsminister J.S./AP/DNBs Svindeltrekant DNB-OSE-NTM.
116.) Innholdsfortegnelse / TOC for arresterjensstoltenberg.blogspot.com (USENSURERTE TOC).
115.) Hvis DNB lurer på hvordan jeg ser ut...
114.) APs PST/Statsminister Jens Stoltenberg har visst siden (før) 25. mai 2010 hvem jeg er.
113.) "Norge er gjennomkorrupt land" omsvindelogbedrag.blogspot.com
112.) Norges Fremtids Åsmund Agdestein håner og mobber Riksadvokat Tor-Aksel Busch
111.) Politihuset i Bergen kan kontaktes av de som har informasjon og de som ønsker å bedyre sin uskyld som f.eks Lars Sponheim og Økokrims "Statsadvokat" Henrik Horn.
De som om sider ønsker å politianmelde meg etter at de BEVISELIG har visst hvem jeg er siden 2009, kan levere politianmeldelsen på Politihuset i Bergen.
110.) Vladimir Putin har nok nå en "Svindeltrekant" på MSE Moscow Stock Exchange også...
.
109.) Innholdsfortegnelse / TOC for 6 x blogspot.com (USENSURERT TOC).
.
108.) Vladimir Putin har del-skyld i en rekke selvmord utløst av DNB/RuneBjerke/DNM-OSE/BenteLandsnes/VPS-NTM Svindeltrekant.
107.) V.Putin/J.Stoltenberg/AP/DNB/OSE tok livet av mange "Contrarians".
.
106.) SENSURERT Innholdsfortegnelse for arresterjensstoltenberg.blogspot.no
.
105.) Vladimr Putin/FSB datavirus ​​ HVA er det?
!!! >>> (DÆVEN det kommer ikke opp i tittelen engang!)
104.) Hvis Jens Stoltenberg/Vladimir Putin får meg skutt blir det jeg skriver KVALITETSSTEMPLET!
103.) Vladimir Putin Gazprom/Rosneft investorsvindler.
102.) APs PST plantet et data virus i min Hotmail i går. Hva er det?
101.) Kong Haakon setter Norge under Administrasjon HVIS ikke Statsminister Erna Solberg gjør sin jobb og får tidligere Statsminister Jens Stoltenberg - nåværende NATOs Generalsekretær Jens Stoltenberg ARRESTERT ASP.
100.) Det bør innføres UNNTAKSTILSTAND hvis ikke Erna Solberg får arrestert Jens Stoltenberg!
99.) Stol IKKE på Erna Solberg! Hun er fremdeles forelsket i Jens Stoltenberg...
98.) NATOs J.Stoltenberg Vest-Europas farligste siden Adolf Hitler.
97.) Norgeshistoriens viktigste Varsler varsler for Norgeshistoriens sløveste generasjoner...
96.) Ehhhhh... Kanskje kan vi treffes nå i morgen 16. November 2017?
95.) 427.311 og 20 år seinere bruker jeg fem timer på å selge fem polerte rav stykker for 350 kroner...
94.) Jeg tjente 427.311 (502.661) NOK på aksjesalg i 1997.
93.) "Alt starter med noe eller noen." > Statsminister Jens Stoltenberg.
92.) "Det er sterke krefter i sving nå.
Vi takker for din innsats og ber deg om å dra tilbake (for din egen sikkerhets skyld). Vi tar over."
91.) "du er den viktigste skribenten her i landet..."
90.) Div mailer fra OSE og Økokrim.
89.) NEXUS = 1.984mNOK = 34 NOKAS-ran og KUN investorer skjøt seg selv!
88.) Var NEXUS en Rosneft eller APs Statseide Statoil svindel?
87.) AGI/Artumas svindelen var for Gazprom og Vladimir Putin.
86.) Vladimir Putin ga SMK J.S. ideen til Svindeltrekanten DNB/DNM - OSE/VPS - NTM.
85.) Jens Stoltenberg er V.P./FSBs øyne, ører og stemme i NATO.
84.) Politipsykologen: Hva forventer du at politiet gjør?
83.) Ehhhhh... Kanskje kan vi treffes nå på torsdag 16. November 2017?
82.) Paret som vil endre verden: Meg+Karen "If YOU Want MY Future, Forget MY Past" Helene-Agdestein(?).
.
81.) Innholdsfortegnelse / TOC for runebjerkearresteres.blogspot.no
.
80.) AP/DNB/OSE voldtar dere og NRK/TV2/A-pressen håner dere...
79.) Hvis NRK forsvarer kriminelle AP/DNB/OSE = NRK TVANGSNEDLEGGING!
78.) To Berkshire Hathaway / Warren Buffett: Shortsell DNB NOW!
77.) Norge: Som "Groundhog Day" / "En ny dag truer" blant kriminelle og 10-åringer.
76.) 10 Sekunder: "TV2 lager INGEN reportasje på dette!"
75.) Ikke si hva "P.E." betyr!
74.) NHH har lovet å se på runebjerkearresteres.blogspot.no
73.) 22. Juli fordelene for AP APs PST og APs Riksadvokat Tor-Aksel Busch.
72.) HVA Truet Siv Jensen Jens Stoltenberg med foran Stortingsvalget i 2009 som forårsaket AP å ty til valgfusk?
71.) TOC / Innholdsfortegnelse: picturesoflilycampaign.blogspot.com
70.) TOC / Innholdsfortegnelse: arrestjensstoltenberg.blogspot.com
69.) Ønsker JUM fremdeles å bygge sykehus og skoler i Guinea?
68.) OSE Kommunikasjonssjef Guro Steine 2% skyld i selvmord.
67.) Statsminister J.S. utnevnes til Norgeshistoriens Største Selvmordutløser.
66.) JUMs ansvar for hvert selvmord utløst reduseres til KUN 10%.
65.) Utregning av Selvmords skyld: 35%: Jens Stoltenberg, Statsminister.
20%: Rune Bjerke, CEO i den AP kontrollerte Statsbanken DNB.
05%: Svindelgutta i DNM.
13%: Bente Landsnes, CEO i den DNB kontrollerte handelsplassen OSE/VPS.
05%: Svindelgutta på OSE Markedsovervåking.
02%: Guro Steine, Kommunikasjonssjef og ansikt utad for OSE/VPS del av Svindeltrekanten.
10%: Riksadvokat Tor-Aksel Busch skyld i hvert selvmord utløst av Svindeltrekanten. Svindeltrekanten som Riksadvokaten BESKYTTET.
10%: Den enkelte investorsvindler.
64.) "Alle" er født mellom 1957 og 1960. "Fri barneoppdragelse" har skylden?
63.) Fri barneoppdragese + CD beskyttelse skapte landssviker Jens Stoltenberg.
62.) Arresteres i dag: Tor-Aksel Busch, Jens Stoltenberg, Rune Bjerke, Bente Landsnes og Ingrid Schulerud.
61.) CEO OSE Bente Landsnes får 880.000 for hvert selvmord hun har utløst.
60.) CEO DNB Rune Bjerke del-skyldig i "100" selvmord.
59.) Statsminister Jens Stoltenberg skyldig i over 100 selvmord
58.) AP/DNBs Svindeltrekanten har utløst "100" selvmord siden 1. Januar 2007.
57.) Nårtid ble de tre kjent med Bente Landsnes?
56.) Innholdsfortegnelsen til: runebjerkearresteres.blogspot.com
55.) Innholdsfortegnelse til nye >>> norgesukjentehelt.blogspot.com
54.) BT: APs Zola-pris nominasjonsliste >>> APs PST overvåking.
53.) APs PST vs. Meg og "mitt" CIA + Mahatma Gandhi.
52.) Derfor lot Statsminister Jens Stoltenberg + APs PST 77 mennesker bli drept.
51.) Meg på HO for to år siden om drapet på Jan Wiborg:
50.) TV2 KVALITETS-STEMPLET Jens Stoltenbergs beordrede drap på Jan Wiborg som selvmord.
49.) APs kriminelle oppsop: TV2, A-pressen, NRK, DNB, OSE, NTM, RAK. SATANS AP/DNBs Norge!
48.) Derfor beordret Jens Stoltenberg drapet på Jan Wiborg.
47.) DU og DINE barn ble økonomisk og politisk voldtatt i 10 bortkastede år...
47.) TOC x 2: arrestjensstoltenberg + picturesoflilycampaign.blogspot.com
46.) Hvor mange av de er ledere i Frimurerlosjen?
45.) Hvorfor Norge IKKE har presse og media som den Femte Statsmakt:
44.) 2009: Jeg burde ha berget Demokratiet i Norge, men etterforsket og skrev om Svindeltrekanten DNB/DNM - OSE/VPS - NTM i stedet...
43.) HVORFOR forandret dn.no på Lars Sponheim teksten da Jens Stoltenberg ble valgt til NATOs Generalsekretær? dn.no forandret på teksten den 28.03.2014 klokken 10:27. HVORFOR ble teksten endret etter 54 måneder? HVA var det som sto i teksten som plutselig var upassende da Jens Stoltenberg endelig hadde fått manipulert seg inn i sjefsstolen hos NATO? "Nyheten hadde ikke kommet ut da dn.no forandret tekstene?" Jens Stoltenberg visste jo om det...
42.) Riksrett for Lars Sponheim for deltakelse i valgfusk ved Stortingsvalget i 2009?
41.) Statsminister Jens Stoltenberg: Lars Sponheim KVALITETSSTEMPLER 2009 valgfusket.
40.) Statsminister Jens Stoltenbergs 2009 valgfusk grunnet Siv Jensens trusler.
39.) Ap/Statsminister Jens Stoltenberg. "vant" 2009 Stortingsvalg på valgfusk / velgermanipulasjon.
.
Redigert 20.01.2021 kl 23:29 Du må logge inn for å svare
jokke
02.12.2017 kl 16:47 4699

Det er en stund siden du var aktiv, ser de har gitt deg fornyet tilgang til PC. På tide at du tar pillen din før han i hvit frakk henter deg.
Redigert 20.01.2021 kl 23:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
02.12.2017 kl 20:46 4594

Hei jokke!
.
Se hva jeg greide å skrive FØR han - eller de - kom...
.
20 innlegg - og HVILKE innlegg det er...
.
arresterjensstoltenberg.blogspot.no
.
158.) Kanskje på tide å få arrestert Jens Stoltenberg før han begynner å bombe Bergen?
157.) Kong Haakon tar over ledelsen av Norge og ledelsen av Krise Regjeringen.
156.) Kongen pensjoneres. Lenge leve Kong Haakon!
155.) Statsminister Erna Solberg avtrer som Statsminister og en Krise Regjering innsettes.
154.) Nedlegges og selges: Media City i Bergen.
153.) Tvangsnedlegges: NRK, TV2, A-pressen etc. osv. m.m.
152.) Arresteres + Okkupasjonsrett: TV2 Kringkastingssjef Olav Terjason Sandnes.
151.) Arresteres + Okkupasjonsrett: NRK Kringkastingssjef Tor Gjermund Eriksen.
150.) Arresteres + Okkupasjonsrett: Eks Justisminister Grete Faremo.
149.) Arresteres + Okkupasjonsrett: Eks PST sjef: Janne Kristiansen.
148.) Arresteres + Okkupasjonsrett: PST sjef Marie Benedicte Bjørnland.
147.) 15 Års fengsel + Okkupasjonsrett: OSE CEO Bente Landsnes.
146.) 15 Års fengsel + Okkupasjonsrett: DNB CEO Rune Bjerke.
145.) Arresteres + Okkupasjonsrett: Politimester i Bergen Kaare Songstad.
144.) Arresteres + Okkupasjonsrett: Politimester i Oslo: Hans Sverre Sjøvold.
143.) Arresteres + Riksrett + Okkupasjonsrett: Ingrid Schulerud.
142.) Arresteres og aldri frigis: Riksadvokat Tor-Aksel Busch.
141.) Arresteres og aldri frigis: NATOs Jens Stoltenberg.
140.) Deltakelse i APs okkupasjon av Norge sidestilles Landssvik. Okkupasjonsrett innføres.
139.) Fra AP Nepotisme til kriminell AP Okkupasjon av Norge.
.
138.) Til Våpenkontoret i Odda. Søknad om bæretillatelse for pepperspray forbedret.
Her er listen over de 9 som mest sannsynlig står bak et eventuelt drap på meg.
137.) Innholdsfortegnelse / TOC for 6 x blogspot.com ("Renset" og USENSURERTE TOC).
136.) Hilste jeg på A. Beck Gjørv leder av "22. Juli Kommisjonen"?
135.) NSA har sannsynligvis bevisene for at APs PST, SMK og RAK visste om ABBs planer for Regjeringsbygget.
134.) Derfor lot Statsminister Jens Stoltenberg + APs PST 77 mennesker bli drept.
133.) Jeg kunne ha forhindret "22. Juli 2011" TO ganger.
132.) Jeg skriver "Provocation entrapment" for NSA. Jens Stoltenberg vet hva det er men han får ikke advart alle...
131.) Slettet og flyttet opp: Innholdsfortegnelsen.
130.) Tre dataviruser fra APs PST og FSB. Men HVA er de?
129.) Fengsel OG Riksrett for Tor-Aksel Busch, Ingrid Schulerud og Jens Stoltenberg SNAREST!
128.) De 20 som regner meg som Top 50 smarteste i Norge:
127.) Jeg fikk NSA til å overvåke Jens Stoltenberg 24/7 f.o.m. April 2014.
126.) Langley eller Washington? Jeg og "US Embassy" i Bangkok.
125.) Thailand. 7 År i utlandet. Min skriving for Amerikansk Etterretning forklart.
.
Redigert 20.01.2021 kl 23:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
10.12.2017 kl 04:05 4084

Dogsther, siden du er en ekspert på WRL og hva som ikke er svindel, hva er det som ikke er svindel i denne tråden om WRL sitt "morselskap" AGI/Artumas?
Et par prosent etter Vladimir Putin/Gazpromsvindelen AGI gikk inn i WRL.
Redigert 20.01.2021 kl 23:29 Du må logge inn for å svare
gølle
13.12.2017 kl 14:15 3840

NFL007 Kanskje du sitter på interessanne opplysninger. Men som ikke er interessanne her. Foreslår at du skriver en bok om emne
Redigert 20.01.2021 kl 23:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
15.12.2017 kl 00:20 3739

Hei "gølle"!
Jeg sitter på enorme mengder interessante opplysninger, problemet er bare det at de jeg skriver for forstår ikke at det er de som blir svindlet av den AP kontrollerte Statsbanken DNB/RuneBjerke/DNM i SAMMARBEID med Norges viktigste handelsplass DNBs OSE/BenteLandsnes/VPS.
Hvem betaler for en bok når de kan få den samme informasjonen her helt gratis?
.
arresterjensstoltenberg.blogspot.no
.
runebjerkearresteres.blogspot.no
.
Redigert 20.01.2021 kl 23:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
17.12.2017 kl 12:36 3532

Dette er en av MANGE investorsvindler den AP kontrollerte kriminelle Statsbanken DNB skal betale milliarder til aksjonærer og obligasjonseiere i erstatning.
.
arresterjensstoltenberg.blogspot.no
.
runebjerkearresteres.blogspot.no
.
Redigert 20.01.2021 kl 23:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
26.12.2017 kl 11:08 3292

Romjulen er tiden for refleksjoner og ettertanke.
Dette er en av "50" investorsvindler den AP okkuperte korrupte og kriminelle Statsbanken DNB skal erstatte.
Hvis du ønsker rettferdighet samtidig som du tjener grovt på rettferdigheten shorter du DNB aksjen!
.
Jeg har ingen penger og eier ingenting men jeg prøver å få sammen et DNB shorte-konsortium blant Bergens rikeste.
- Og jeg håper de vil gi meg en prosent, eller brøkdel av en prosent, av netto gevinst...
.
Aksjer: runebjerkearresteres.blogspot.no
Alt: arresterjensstoltenberg.blogspot.no
.
Redigert 20.01.2021 kl 23:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
27.12.2017 kl 23:55 3136

Tråden blir flyttet opp fordi jeg skifter tickerkode fra WRL til DNB.
På det gamle forumet kunne hvert innlegg ha sin egen tickerkode, nå er det kun en tickerkode i hver tråd.
Redigert 20.01.2021 kl 23:29 Du må logge inn for å svare
holysmoke
28.12.2017 kl 01:02 3115

NFL.....jeg minnes noe med Asia....langdistansesykling.....Crew......Ulltveit Moe-konspirasjonsteorier.........høres dette kjent ut NFL?
Redigert 20.01.2021 kl 23:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
28.12.2017 kl 02:35 3112

Hei holysmoke!
Lenge siden sist!
.
Etter 6 år uten visum og 15 måneder uten gyldig pass, ble jeg arrestert i Thailand i Juni 2016.
Takket være den Amerikanske Ambassaden i Bangkok fikk jeg bare 2 dagers fengsel.
"Takket være" den Norske Ambassaden i Bangkok måtte jeg være 8 uker på BDC.
.
Mine arkiv sto på det åpne forumet, så alt ble slettet da det åpne forumet ble slettet sommeren 2011.

Men du mener de 50 trådene om Norges egen Bernie Madoff?
Du finner bl.a titlene her:
runebjerkearresteres.blogspot.no
.
Om sykling, strandrydding - og avstandsforelskelse:
norgesukjentehelt.blogspot.no
.
Om alt som er galt med AP/FSB okkuperte NATO og AP/DNB okkuperte Norge:
arresterjensstoltenberg.blogspot.no
.
Grunnen til at den Amerikanske Ambassaden hjalp meg var fordi jeg oversatte og skrev om oppsopet Jens Stoltenberg for Amerikansk Etterretning fra April 2014 til Januar 2016.
Siste gang jeg skrev, skrev jeg over 60.000 ord på "College Graduate level English" - og det var før Google kunne oversette forståelig...
omsvindelogbedrag.blogspot.no
.
Redigert 20.01.2021 kl 23:29 Du må logge inn for å svare