17 åringen som drepte den unge jenta nekter å forklare seg

Slettet bruker
02.08.2018 kl 15:16 1539

Og slik får han holde på? Han burde vært tvunget til det denne drittsekken
Slettet bruker
02.08.2018 kl 15:30 1534

Du dukker alltid opp hver gang noen skal tortureres.
Slettet bruker
02.08.2018 kl 15:40 1528

Snakker ikke om turtur. Men man kan ikke ha noe valg om man vil forklare seg eller ikke i en slik sak. Det skjønner sikkert du også
Slettet bruker
02.08.2018 kl 15:49 1518

Kalle har noen poeng. Man kan ikke dulle med drapsmenn. De må "presses" verbalt. Nå tar vi et lite forbehold om politiet har tatt den rett fordi jeg synes pågripelsen og motivet ikke passer ennå. Det er så mye vi ikke vet. Leste i VG at politiet mener mistanken er styrket mot siktede. Da må de bare kjøre på og siktede bør ikke få nekte. Har han rent mel i posen må han og forsvareren forstå det er bedre med videre avhør og kryssavhør og "press".
Slettet bruker
02.08.2018 kl 15:56 1513

Nettopp, Krona. Hvis han er uskyldig, er det vel ikke noe problem
Slettet bruker
02.08.2018 kl 15:59 1509

Litt usikker på hva du mener med å tvinge han til å forklare seg,.Du mener altså verbal overtalele?
Slettet bruker
02.08.2018 kl 16:08 1507

Forklaringene burde ikke være frivillige i alvorlige forbrytelser. Politiet sammenlikner de forskjellige forklaringene og må ha flest mulig. Forhør hver dag er taktisk bra her. En som blir forhørt skal bli "litt sliten" så personen ikke klarer å lyve. Det må være opplysninger som kan kontrolleres. Videre kan en tilståelse også komme under avhør selv om mistenkte/siktede har nektet tidligere. En "overgivelse". Det er litt som krig og fred. Personen kan da komme med nye opplysninger som kanskje kan kontrolleres.
Slettet bruker
02.08.2018 kl 16:25 1499

En verbal overtalelse ja. Uholdbart at de skal kunne nekte dette. Er han uskyldig, så er det vel ikke noe problem å forklare seg.
Slettet bruker
02.08.2018 kl 16:52 1482

Jeg leste nettopp et innlegg på et annet forum der en foreslo følgende: Legg ham på stranden når det er fjære sjø, og da garanterte vedkommende at 17 åringen ville snakke før det var full flo. Vedkommende som skrev det, fortalte at dette ble brukt mange steder i verden, men jeg kan ikke gå god for denne påstanden.

Nå venter jeg bare på ropet om tortur igjen. Hva med torturen den drepte gjennomgikk? Vi skal heller la drapsmannen gå før vi bruker effektive metoder, ja vi har hørt den før.
Slettet bruker
02.08.2018 kl 18:48 1447

Innlegget er slettet
Nå regner jeg med at vedkommende som la ut dette ikke mente at vi skal ta et menneske som ikke er tiltalt for noen ting, men heller en som er tiltalt for drap på en liten jente, og som nekter å snakke.

Men liker du tanken, så få noen til å lenke deg sammen i fjæren, og vent på flo.
Jomma123
02.08.2018 kl 20:13 1433

Har politiet gravd frem solide bevis så sitter nok snakketøyet løsere. De venter vel på noen svar fra prøver de har funnet tenker jeg. At de har en styrka mistanke mot gutten er ikke nok. Det at han sykla fort forbi kjente er vel kanskje ikke så rart når han gjorde ett innbrudd og alarmen gikk. Da stikker vel de fleste fort av. Hva som skjedde under "flukten" veit vi ikke. Vi veit heller ikke hva gutten har forklart politiet. Kanskje han sykla henne ned? Er jo mørkt ved de tider der. Hvis han kom fort så kan han jo sykja henne overende og hun slår hodet i bakken. Ser vel fort ut som slagskader det vel. Nei detta blir bare en speklasjon fra mi side. Får vel bare vente så finner nok politiet ut av det. Noe fort å brutalt skjedde iallefall med jenta når eneste hun rakk å si var shit.Kanskje var det andre som drepte henne også.
Slettet bruker
02.08.2018 kl 22:24 1409

Vår venn Kalle vet neppe hva demokrati og menneskerettigheter betyr.
Jeg mener han tidligere indirekte har tatt til orde for sharialover. Jo, sharialover, fordi det kun tenkes svart/hvitt uten mulighet for nyanser eller formildene omstendigheter.Uten muligens å ha benyttet det ordet, men likevel.
Redigert 02.08.2018 kl 22:25 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
09.08.2018 kl 16:49 1241

Nå har avskummet tilstått da. Sånne kunne de kastet til haiene, det hadde vært helt greit med denne 17 åringen