Eiendomsverdiene Deres avhenger bl.a. av NAS.
Omsorg for NAS er viktig for opprettholdelse av eiendomsverdier i Oslo, på Østlandet og i Norge.
Husk at Norge er nesten helt ute av SAS.
Men ikke kjøp NAS før dere vet at det er trygt å kjøpe NAS. Vi må holde NAS på norske hender.
(Tror heller ærlig talt at utenlandske flyselskap ikke føler det fristende å kjøpe NAS). Ting er ganske uklart rundt NAS.
Ha beredskapskapital for dette.
Husk at Norge er nesten helt ute av SAS.
Men ikke kjøp NAS før dere vet at det er trygt å kjøpe NAS. Vi må holde NAS på norske hender.
(Tror heller ærlig talt at utenlandske flyselskap ikke føler det fristende å kjøpe NAS). Ting er ganske uklart rundt NAS.
Ha beredskapskapital for dette.
Redigert 20.01.2021 kl 18:24
Du må logge inn for å svare
paneldata
27.02.2020 kl 13:03
869
Problemet er større enn NAS. Det er global overkapasitet i flybransjen, og vi ser svekket etterspørsel globalt nå. Halfullt på interkontinentale flighter nå. Air France har begynt å skrote A380.
I den nedgangen som nå kommer er det ikke gitt at Norwegian er best rustet til å overleve. NAS er ekstremt risikabelt. Mange av planene for internasjonal vekst har jo fallt i fisk, ink asiatiske flyvertinner på asian longhaul. Dreamliner og Max skandalen mm.
I den nedgangen som nå kommer er det ikke gitt at Norwegian er best rustet til å overleve. NAS er ekstremt risikabelt. Mange av planene for internasjonal vekst har jo fallt i fisk, ink asiatiske flyvertinner på asian longhaul. Dreamliner og Max skandalen mm.
Redigert 27.02.2020 kl 13:05
Du må logge inn for å svare