NANO................................ En oppdatering fra "naboen"

Araber
NANO 27.02.2020 kl 16:37 15215

og redigering. Han har aksjekonto...........


For ikke så mange år siden sitter det en mann fra Big Pharma og en bankmann på en pen resturang nede i Alpene. Sigarer og noen konvolutter tas frem. Du hør nå her, vi har noen forskere i Norge som vi må få tatt rotta på. Vi har kjøpt opp et selskap der oppe i nord, men nå har disse forskerene begynt å forske på noe enda bedre. Faens folk, dette blir mye dyrere å kjøpe, for pipelinen er vist enorm. Vi kjøpte noe som skulle fikse prostatakreft, men disse forskerene har nå lovet at Big Pharma vil skjelve i buksene, og forskere må man lytte til. Hvor mye penger må på bordet for å slå kloa i disse nye medisinene, lød spørsmålet fra bankmannen. Satans mye penger var svaret, vi har ingen muligheter til å kjøpe. Ok, skal vi da lage trøbbel for disse galne Vikingene lød replikken. Jepp du får vurdere, sa Biggen, du må vurdere hva som er den beste motoden ! Ok, hvis disse Vikingene fremlegger gode resultater på kliniske forsøk om noen år, så kan vi jo kjøre aksjekursen i kjelleren, før et evt bud fremlegges, men jeg må ha flere konvolutter fra deg Biggen.

Så møtes disse 2 herrene etter Costa at gikk ut dørene.

Planene gikk til helvete for nå har selskapet som har alle patentene ansatt mr. Bravo og du må komme opp med et bedre forslag nå, for Bravo har ikke tenkt å selge disse vidundermedisinene for peanøtter. Bravo er en slu mann, skjønner du med lang fartstid inne pharma i Europa, sa Biggen, han var forbanna. Ok lød svaret, jeg skal fike dette, om du har enda flere konvolutter.

Når man pasere midten i februar 2020 har Biggen fått snusen i noe som skal gjøre susen. Mr Bravo har etter ryktene, fått beskjed om å rydde kontoret. Mr Biggen avtaler nytt møte med bankmannen i fasjonable lokaler, tar med seg enda flere konvolutter, bestiller taxi og flybiletter må vite. Så blir det et nytt møte, med god mat og tilbehør som koster skjorta. Du har gjort en god jobb, sier Biggen. Selvfølgelig kan man hjelpe, når man får tykke konvolutter. Men hvorfor har du med enda flere konvolutter spør bankmannen. Biggen smiler, og må inrømme at bankmannen har gjort en serdels god jobb. Men hvorfor koblet du inn både hausere og baisere bla. i Norge spurte han. Bankmannen forklarte da at i Norge er det jævla mange dumme investorer som låner penger for å kjøpe aksjer. Disse dumme Vikingene bruker dårlige programvarer og tror de vil bli rike, men jeg har kontakter innen programvarebransjen som lopper disse dummeste Vikingene, hver jævla dag.

Nå skal du høre her sier Biggen, om ikke lenge så kommer media til å skrive at Bravo fikk sparken, kan du utnytte dette på en god måte for mitt selskap ? Da ble det utbringt en skål og flere konvolutter la bankmannen i lommen sin. Kan du klare å holde aksjekursen lav i lang tid fremover, spurte Biggen ? Det spørs om jeg klarer å smøre de rette folkene flere ganger bla. den tyske shortespesialisten var svaret.

https://shortnordic.com/detaljer_selskap.php?company=NORDIC%20NANOVECTOR&land=nor


Redigert 21.01.2021 kl 03:13 Du må logge inn for å svare
Araber
27.02.2020 kl 20:43 11346



It is better to have 30 god biotech companies than 130 that cannot survive - Javia Amyra CEO Hyperion Biotech



Redigert 21.01.2021 kl 03:13 Du må logge inn for å svare
jb10000
28.02.2020 kl 04:18 11053

Jeg har længe haft troen - heldigvis dumpede jeg på morgenstunden. Aldrig mere Norske aktier - den eneste der overlever er Tomra.

Norsk Biotek er så stinkende ringe. Kom til Danmark og lær bare en lille smule

Jeg håber seriøst de går konkurs - mage til amatørfirma finder man ikke nogen steder.

Jeg kan ikke lige komme fordi mit barn hoster lidt - tjaeh det siger vel alt
Redigert 21.01.2021 kl 03:13 Du må logge inn for å svare
jb10000
28.02.2020 kl 04:21 11046

Større idiot end dig skal man lede længe efter.

Behold håbet. substans er der ikke i det selskab. Det er lige så ringe som alt andet Norsk Biotek
Redigert 21.01.2021 kl 03:13 Du må logge inn for å svare
Araber
28.02.2020 kl 11:04 10721

Biggen : The Valeant Pharmaceuticals takedown became a model for biotech short attacks, Nordic Nanovector is added to the list.
Redigert 21.01.2021 kl 03:13 Du må logge inn for å svare
Araber
28.02.2020 kl 19:40 10513

Biggen---------------------------> Before Bravo`s departure was announced, software settings change 21 februar
Redigert 21.01.2021 kl 03:13 Du må logge inn for å svare
Araber
28.02.2020 kl 23:01 10325

Biggen : Short seller Breakoutpoint make big tsunami wave in Nordic Nanovector
Redigert 21.01.2021 kl 03:13 Du må logge inn for å svare
Chrisgunn
29.02.2020 kl 01:05 10191

Biggen, kan du spesifkkt vise til dette breakoutpointet, tidspubkt og aksjeverdi, når tsunamien startet.
? Vanskelig å følge dine teasere nå araber.
Det jeg skulle ønske som sikkert mange andre, nye håndfaste bevis på fortreffeligheten til Betalutin. Hvordan har det gått med pasientene som fikk behandling i 2016 og 2017, er de fortsatt friske?
Redigert 21.01.2021 kl 03:13 Du må logge inn for å svare
Araber
29.02.2020 kl 10:28 9982

Biggen og bankmannen har lang erfaring. De har lest bla : Short seller Citron draws fresh blood going after another biotech scalp

--------------------

Det er 3 som nå står på listen over shorthandler. Disse har tjent 39,2 mill ( 28.02,2020 ) Man finner dette på Shortnordic.

Breakoutpoint

28 februar : Up to now, we have cleaned and processed 137 short positions in Nordic Nanovector ASA

10 Februar 2019 : Up to now, we have cleaned and processed 132 short positions in Nordic Nanovector ASA.

13 Januar 2019 : Up to now, we have cleaned and processed 125 short positions in Nordic Nanovector ASA.

Breakoutpoint short selling records for Nordic Nanovector ASA start on 10 januar 2017.

It’s quite simple, though. If there is negative information about a company, its stock price will probably drop. Indeed, some short-selling companies proactively publish negative information to make the stock price drop. There are even websites that collect short selling information, like breakoutpoint.com

Beware the short-selling “Research” activists

https://medium.com/datadriveninvestor/beware-the-short-selling-research-activists-556f611fdf32


Biggen : The Vikings who sell shares all the way down to 13 Nok have lost their minds
Redigert 21.01.2021 kl 03:13 Du må logge inn for å svare
Mr DT
29.02.2020 kl 10:39 9968

Større idiot end dig skal man lede længe efter.

Det tror jeg ikke, hvis de ser i spejlet så vil du en endnu større idiot.
Redigert 21.01.2021 kl 03:13 Du må logge inn for å svare
Araber
29.02.2020 kl 10:59 9918

Idioter har en streng gjennom skallen og det har jeg................ Den holder ørene på plass.


Det ble et helvete da Marianne Bloma begynte hos Novartis........ Hun har ingen streng i skallen sa "naboen"
Redigert 21.01.2021 kl 03:13 Du må logge inn for å svare
Araber
29.02.2020 kl 13:13 9794

Fortreffeligheten til Betalutin, og håndfaste bevis får man i kliniske studier, men man finner mye på Internett. Det er hyggelig med god "nabo"

Bytter man gallium med en annen type radioaktiv isotop, for eksempel lutetium, kan det gi en lokal, intern strålebehandling akkurat der kreften er påvist, i én og samme prosess», sier Schoultz.

https://www.inven2.com/no/news/201905/vil-revolusjonere-produksjonen-av-radioaktive-legemidler


Betalutin er foreløpig ikke godkjent i Sveits, står det her. Studien for Lymrit 37-01 ble endret 04.02.2020

https://www.kofam.ch/de/studienportal/studie/47308

Any medical products for humans or animals need approval from Swissmedic to be brought on the Swiss market


Redigert 21.01.2021 kl 03:13 Du må logge inn for å svare
Chrisgunn
01.03.2020 kl 09:06 9449

Takk for utfyllende svar araber. Det er helt klart god butikk i shorting når man klarer å klemme mer saft ut av selskaper som har kommet i en dfift situasjon med spørsmål på ledelsen og fremdrift av piplinen.
Det ef fof j... at produkter med gode intensjoneg for mennesker kommer ut for slik skitten krig.
Tilbakd til linken din om produksjon av div radioaktive isotoper, som var meget bra. Den viser at dette kan også være en årsak til kapasitet, når produksjonen er sprengt og produktene har kort levetid (halverings tid)
Men hvorfor bruker ikke nano tid på tidligere behandlede pasienter og tar frem mulig positiv omtale der, når pågåendd behandling holdes tett til brystet??
Redigert 21.01.2021 kl 03:13 Du må logge inn for å svare
Araber
01.03.2020 kl 13:04 9326

På et anonymt forum finnes det tradere i hopetall, det er noe man vet. Disse folka har en agenda, de vil forsøke å tjene penger med alle midler, men flesteparten har nok tapt store summer på dette forsøket, og det utnytter storkapitalen. Derfor var kursen ned på 13 tallet. Et annet moment man må ta hensyn til er at det Nordic Nanovector holder på med kan ha store verdier, og da snakker jeg om enorme verdier. Jeg ser ikke bort fra at aksjekursen er presset nedover i flere år av Big Pharma. Hvorfor har flere satt short i Nordic Nanovector ? Det er ikke utvikling av pølsebrød dette dreier seg om. Jeg har et bra kontaktnett, som jeg ikke kan oppgi kildene på, men tenk tanken om bla "naboen" han kan ha jobb / utdannelse fra NTNU og European Council for Nuclear Research

Hvis man klikker seg inn på linken over så står det også følgende........ I denne studien brukes Betalutin® sammen med andre medisiner som gis som forbehandling før Betalutin injeksjon for å forbedre behandlingen med Betalutin. Studien er forandret i Sveits den 4 Februar 2020. ( godkjent av myndighetene august 2019 ) Hvilket preparat, og fra hvilken produsent brukes nå som tillegg i predosering i Lymrit 37 / 1.............

De skal altså forbedre behandlingen med Betalutin. Dette er helt nytt som ikke har blitt publisert tidligere, og alle vet at man må skjule mest mulig innen forskning, ser man på de siste opplysningen på hjemmesiden til Nordic Nanovector så finner man ut at predosering med andre medisiner er fraværende. Derfor er heller ikke Lymrit 37 / 01 studien oppdatert i hverken EU eller i USA den senere tiden. Man skjuler det man må for konkurrentene, slik er det bare.

Husk at Arne Kolstad har publisert dette : Further pre-dosing regimens are being evaluated in ongoing Phase 1/2 study to ensure the optimal pre- dosing and treatment regimens are used in the PARADIGME study......... Nøkkelen til suksess ligger i predoseringen sier han

Jessica er en hyggelig dame og hun har publisert følgende for ikke så lenge siden:.............Roche and Novartis top the acquisition chart swallowing 49 and 45 companies respectively in the last 20 years. The research also shows that many of these smaller companies relied heavily on public and charitable funds in the early stages. So, how will we solve the biggest health threats if there’s no money in it ? Could this recent effort external linkout of Norway be an option ? Tell me what you think jessica.davis@swissinfo.ch

En ting er helt sikkert, storkapitalen, shorterene, lånehaiene og de kortsiktige aksjonærene vil herje med aksjekursen


Satser Nordic Nanovector på en godkjennelse i Sveits, som vil blåse hatten av Big Pharma siden det også står i linken over : Betalutin er foreløpig ikke godkjent i Sveits.
Redigert 21.01.2021 kl 03:13 Du må logge inn for å svare
stockwalker
01.03.2020 kl 14:57 9204

Araber, يرجى تقديم مزيد من المعلومات = yrja taqdim mazid min almaelumat

mundh edt sanawat , kan hunak rajul min Big Pharma wamasrafi fi mateam jamil fi jibal al'alb ......
Redigert 21.01.2021 kl 03:13 Du må logge inn for å svare
Araber
01.03.2020 kl 15:30 9153

Several years ago there was a man from Big Pharma and a bank in a beautiful setting...................
Redigert 21.01.2021 kl 03:13 Du må logge inn for å svare
Araber
01.03.2020 kl 17:38 9033

making the new list......................Selection and Use of Essential Medicines for the 2019 Essential Medicines Lists update, by WHO......Nordic Nanovector, Radius Health, Roche, Synthon, and...................



Forskningen på mus i studier danner grunnlaget for kliniske forsøk, og så må man sende inn / publisere disse dataene som nå har tatt en ny vending i Sveits. Tenker nok at det samme har skjedd i flere land.......... På hjemmesiden finner man noen av disse studiene.

Museforsøk https://www.mattilsynet.no/sok/?search=nordic+nanovector


Ledelsen skjuler det meste for Biggen
Redigert 21.01.2021 kl 03:13 Du må logge inn for å svare
Sydney
01.03.2020 kl 23:55 8718

Nå må du gi deg. Du er jo en patetisk figur. Akkurat som Nano skjuler godsaker mens kursen synker til krisenivåer. Nå må du søke psykolog hjelp
Redigert 21.01.2021 kl 03:13 Du må logge inn for å svare
Araber
02.03.2020 kl 21:06 8393

En patetisk figur fra eller til her hos Trygve spiller ingen trille. Storgjedda vokser og traderene kjører kursen til krisenivåer


"BIggen" har lest.................. there is a growing interest for the development of a new generation of theranostics based on the 68Ga/177Lu pair. In fact, almost all new radiotherapeutics are based on 177Lu

Bruker Nordic Nanovector disse 2 komponentene......................
Redigert 21.01.2021 kl 03:13 Du må logge inn for å svare
Kappa3278
02.03.2020 kl 21:31 8328

"Ledelsen skjuler det meste for Biggen", Dream on..
.Til å le seg ihjel av.
Redigert 21.01.2021 kl 03:13 Du må logge inn for å svare
Bullinvestor
02.03.2020 kl 21:42 8287

Kanskje Araber er en Oljesjeik.. og Biggen er en klovn🤡?
Redigert 21.01.2021 kl 03:13 Du må logge inn for å svare
Araber
02.03.2020 kl 22:12 8215

Bull, du er ikke så langt fra sannheten........jobbet i olja i 75 og påsto at Ekkofiskfeltet kunne synke, ble deretter kaldt inn på møte med sjefen.......Fikk jeg rett ?

Var også sterkt involvert i få fjernet Canargo fra børsen. .......................Hvem som takket meg i går, kan jeg ikke poste her hos Trygve

FDA and NIH let clinical trial sponsors keep results secret and break the law. By Charles Piller. Jan. 13, 2020

Man skjuler også oppsett av kliniske studier for bla 'Biggen''

Redigert 21.01.2021 kl 03:13 Du må logge inn for å svare
Araber
03.03.2020 kl 16:47 7966

Kilder oppgis ikke her som jeg skrev over, men noe av teksten som kom på søndag kan da publiseres......Thank You for providing an outstanding recommendation to eliminate.........

"Biggen" prøver seg på en spansk en, men naboen fortalte at Vincent Meunier tar en fransk en. Han kom fra Paris for å stille ledelsen en del spørsmål, men desverre møtte ikke Mr Bravo opp. Han er ansatt i invisteringsbanken Bryan, Garnier & Co. I følge naboen var Vincent Meunier rangert som den 3 beste analytikeren innen biosektoren i Europa i 2013 av Thomson Reuters. Tipset fra naboen måtte jeg sjekke litt opp, og du milde måne for et selskap han er ansatt i........................ De har jo bl.a både Photocure og Nordic Nanovector under oppsikt.

Du finner mye på Internttt bl.a................ BG Newsletter - Healthcare - Bryan, Garnier & Co 19. aug. 2019

Var Vincent Meunier i møte med ledelsen senere på dagen / kvelden spurte naboen meg om. Jeg har ikke svaret, men det er ikke bare "Biggen" som kjenner bankfolk, og det kommer nok flere og banker på døra til Nordic Nanovector fremover sa naboen også.


Redigert 21.01.2021 kl 03:13 Du må logge inn for å svare
Chrisgunn
03.03.2020 kl 18:06 7876

Denne er allerede fra okt 18. 17 mnd siden. Det er klart at slike som Vincent Muenier er på ballen. Ser ut som de vet hva som rører seg i farma markedet.

Nordic Nanovector Announces Opening of First US Site for PARADIGME Trial of Betalutin® in Third-line Follicular LymphomaFRI, OCT 26, 2018 07:00 CET

Oslo, Norway, 26 October 2018

Vi er nå i 2020, jeg mener Nano ved Lars N må ha straks mer info ut i markedet. Hva mener naboen din araber? Holde kortene tett til brystet?
Redigert 21.01.2021 kl 03:13 Du må logge inn for å svare
focuss
03.03.2020 kl 19:03 7792

Man skulle jo tro at det var shorterne som la ned energi og arbeid i å nesten doble antall pasienter i Paradigme studiet, samt å sørge for inklusjons kriterier som gjør det nesten umulig å finne pasienter. Mer sannsynlig det enn at det var ledelsen i et emisjons drevet selskap. Så elendig ledelse finnes ikke så det er nok shorterne som står bak. Alt ble snudd på hodet fra å ha et Paradigme med 85 pasienter som ventet på trappa.
Redigert 21.01.2021 kl 03:13 Du må logge inn for å svare
Chrisgunn
04.03.2020 kl 16:45 7431

Når stod 85 pasienter på trappa focuss?
Det er å forvente at Lars jobber på høygir og står på for fremdrift i flere segmenter nå. Hva er nætmest ny oppdatering? Archer-1 nye 3 pasienter? De fikk vel sin behandling i des, og ble det sagt 3 mnd virkning før ny avlesning? Det kan bety at april/mai kan være tiden for ny oppdatering?
Redigert 21.01.2021 kl 03:13 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
04.03.2020 kl 17:59 7362

Markedet har selvsagt merket seg at heller ikke ved Q4 fikk man noe presis informasjon om faktisk tilstand for rekruttering og tilhørende framdrift.
Som jeg forventet da jeg leverte min advarsel den 18 des 2019 om at vi også etter ASH-konferansen 2019 ville få en ny tillitssvikt for selskapet.
Og deretter har selskapet blitt mer enn halvert i verdi.
Jeg fatter ikke at de større og langsiktige aksjonærene - som nå har opplevd over 80% kursfall siden des 2016 - finner seg i dette så lenge.
Det hjelper ikke å kaste en ny direktør hver gang aksjen halveres.
Man må gripe fatt i policyen.

At et trolig svært verdifullt nytt medisintilskudd skal bli behandlet på denne måten i år etter år er bare tragisk.

Redigert 21.01.2021 kl 03:13 Du må logge inn for å svare
007 James Bond
04.03.2020 kl 18:18 7412

Av dette innlegget kan vi lese at Maynard har kjøpt, og nå sitter med tap. Har Korsar gjort akkurat likedan?
Redigert 21.01.2021 kl 03:13 Du må logge inn for å svare
Kula
04.03.2020 kl 23:45 7168

Her er jeg faktisk 100% enig med deg, Korsar.
Redigert 21.01.2021 kl 03:13 Du må logge inn for å svare
Tardyferon
05.03.2020 kl 07:02 7035

egentlig veldig bra skrevet korsar og for første gang likte jeg det du skrev........men at du igjen må nevne ditt advarsel om at aksjen vil falle likte jeg ikke

ellers er jeg helt enig i det du nevner her
Redigert 21.01.2021 kl 03:13 Du må logge inn for å svare
stockwalker
05.03.2020 kl 07:31 6984

Araber, https://www.bryangarnier.com/

BryanGarnier har utført en rekke tjenester innenfor healthtech som Sole advisor to Seller ..Sole advisor Buyer ..Sole advisor to Investor . Joint Bookrunner and Joint Brooker osv., men dette er vel igrunnen en vill spekulasjon som så mye annet på HO ? Har du mer substans rundt dette annet enn Biggen og masse linker
Redigert 21.01.2021 kl 03:13 Du må logge inn for å svare
Forum forum
05.03.2020 kl 08:20 6896

Nå er det jo ikke mer hokus pokus enn at de hadde en i salen som stilte spørsmål fra dette selskapet.
Behøver verken naboer eller Bitten,eller fortellerevne som om Harry Hole for å dra frem det kortet til spekulasjon.

"Det var en mørk kveld på kjelsås hvor den fremtredende storforhandleren hadde gått på ski over sognsvann for å dekke sine spor. Over telefonen hadde han gitt uttrykk for å representere en stor del av norges befolkning, men nå trengte han akutt å vise seg frem på best mulig måte. Bygge norsk industri tenkte han. Bli den neste Sam Eide. Han har mektige venner i hele europa, og erfaring fra store organisasjoner og internasjonale forhandlinger. Som et sidespor, han kunne ikke reise kollektivt. Det var feil på appen hans eller den var lagd litt vanskelig.

Kan ikke skrive mer nå...Tåkefysten overvåker nettet...
Redigert 21.01.2021 kl 03:13 Du må logge inn for å svare
Araber
05.03.2020 kl 09:52 6765

Tåkefysten ( inkl NN ) leser det som skrives her hos Trygve. Tåkelegging skjer ofte, for plutselig slippes bomba, og da forstår man sammenhengen.............

Fikk Bravo all info om fremdriften, eller ble dette også tåkelagt........................ ?

NN tåkelegger, før dette er nye og kostbare medisiner som Big Pharma ønsker å kjøpe på billigsalg......Ferdig snakka. Naboen jobber med saken.......

Redigert 21.01.2021 kl 03:13 Du må logge inn for å svare
Chrisgunn
05.03.2020 kl 11:23 6658

Ser på Algeta kursen var på vei ned fra 50 til under 10'ern sommer 2008, deretter oppover til 2011, litt ruglete før den klatret videre og gikk ut 2013 på 300+. Ble den jaget slik som Nano nå blir? Altså kjørt ned og atter ned? Det ser ut til at Bayer hadde Algeta på radaren sin men selve formalia og kjøpet skjedde nov 2013. Men ga ikke Bayer dem en avtale for å bli med i utviklingen, når var det,?
Jeg skjønner at tåkelegging må til men at det vi vet i dag om Betalutin skulle gitt høyere aksjekurs enn den vi hadde i 2015/16, grunnet derisking osv. MEN da må selskapet levere på milepæler, frembringe fremdrift og helst stabile gode medisinske fremskritt på sine produkter. Det ef vel her arabef sin gode nabo bør gi tydelige innspill til nano
Redigert 21.01.2021 kl 03:13 Du må logge inn for å svare
Araber
06.03.2020 kl 14:01 6198

Naboen har i går siste observert " Biggen" og bankmannen på en flåte i den store Gjeddedammen. Søk med dykkere er igangsatt.

Nå er det helg sa naboen men Bravo sa 19 november 2019 bla: I think that we were very open with the fact that we were late with the recruitment..........I mean the only things that we can report on 37-01 is changes in the duration of response because the data is not going to change, the responses are not going to change.

Et lite knippe av publiseringer, som naboen har merket seg :
29. november 2019 publiserte Frontiers musestudien : The dual cell cycle kinase inhibitor JNJ-7706621.
Further pre-dosing regimens are being evaluated in ongoing Phase 1/2 study to ensure the optimal pre- dosing and treatment regimens are used in the PARADIGME study.
Optimizing the pretreatment regimen and betalutin dose will increase the cahanges of gaining regulatory approval with an even stronger profile

Vedrørende museforsøk med Inhibitor JNJ-7706621 : Etter 72 timer i denne studien er det en veldig liten oppgang, i døde seller ca 10 % økning, men etter 144 timer er selledøden øket til over 50 % i kombinasjon med Lilotomab. https://imgur.com/a/jzuNteq

Kan ovennevnte ha noe med "forsinket" innrullering i Paradigme å gjøre ? Er det mulig å få ledelsen til å fortelle hva de ønsker å oppnå når man finner disse opplysningen i Sweitz om Paradigme studiet ? Studiet ble godkjent av myndigheten 13 august 2019, men studie oppsettet ble endret 4 februar 2020 og lyder nå slik :

Vi vil invitere pasienter med tilbakefall ikke-Hodgkins lymfom (NHL) til å delta i denne kliniske studien med studiemedisinen Betalutin®. Betalutin® består av antistoffet lillotomab, som er knyttet til det radioaktive stoffet lutetium-177. Studien undersøker radioimmunoterapi i NHL. Vi gjennomfører denne studien for å vurdere sikkerheten og effektiviteten til Betalutin® og for å finne ut hvordan den beveger seg i kroppen. Betalutin® er foreløpig ikke godkjent i Sveits. I denne studien brukes Betalutin® sammen med andre medisiner som gis som forbehandling før Betalutin®-injeksjon for å forbedre behandlingen med Betalutin®. Alle pasienter fikk i) 14 dager før administrering av Betalutin® intravenøst ​​rituximab i en dose på 375 mg / m2, ii) intravenøst ​​lilotomab, det samme antistoffet som også er inneholdt i Betalutin®, men uten radioaktivitet. Lilotomab gis innen 4 timer før Betalutin® gis. iii) Betalutin® injiseres i en blodåre i løpet av noen få minutter. I den delen av studien som pasienten er invitert til, blir forskjellige doser av Lilotomab og Betalutin® testet i to pasientgrupper. I følge myntkasteprinsippet blir pasientene tilfeldig tildelt en av de to behandlings gruppene (50:50 sjanse). Dosen avhenger av studiearmen som pasienten er tilordnet. Studielegen informerer pasienten om det hvilken dose hun / han får. Deltakelse i denne studien tar 14 uker. Behandlingsperioden blir fulgt av en oppfølging på 5 år eller til videre kreftbehandling. Pasienter som er inkludert i denne studien blir først utsatt for medisinske undersøkelser. Dette inkluderer: å ta en vevsprøve fra svulsten og benmargen; Utarbeidelse av CT / PET-bilder.

Legg merke til............. I denne studien brukes Betalutin sammen med andre medisiner.........Lilotomab gis innen 4 timer før Betalutin.
( i den norske studien er det oppgitt innen 2 til 4 timer )

Når man forsker på nye medikamenter og underveis oppdager muligheter til forbedringer, er Nordic Nanovector forpliktet til å undersøke eventuelle forberdringer. Da er spørsmålet: I hvor mange andre land har Nordic Nanovector nylig forandret på studie oppsettet for Paradigme ? Lars har nå lovet at tidsplanen vil holde, ( på grunn av endrede studieoppsett ? ) men husk at forskere og ledelsen ikke alltid går i samme takt, for bla penger og patenter henger også sammen. Hva Bravo viste og eventuelt har forklart til beilerene, har nok styret og de langsiktige investorene diskutert, for man skjuler mye, også innad i Nordic Nanovector.

In Norway shorting follows by Finanstilsynet

Redigert 21.01.2021 kl 03:13 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
06.03.2020 kl 21:36 5942

Ikke akkurat noe med Nano å gjøre men oljefondet har snart tapt 1.000.000.000.000 i verdi på vel en uke. Det er tusen milliarder.
Redigert 21.01.2021 kl 03:13 Du må logge inn for å svare
ketle homeowner
06.03.2020 kl 21:44 5929

Så bra det ikke hadde noe med Nano å gjøre.
Redigert 21.01.2021 kl 03:13 Du må logge inn for å svare
Araber
06.03.2020 kl 22:53 5830

Mange her hos Trygve mente at kursen ville rase nedover da BlackRock solgte, og ledelsen var superhappy da drittsekkene kom inn på top 10 listen. En sak har alltid 2 sider, minst .................................... BlackRock solgte seg ut etter fortjenesten var høy nok...........

Tesla CEO Elon Musk has accused large fund managers such as BlackRock for fueling short sellers

Redigert 21.01.2021 kl 03:13 Du må logge inn for å svare
ketle homeowner
06.03.2020 kl 23:17 5799

Dette synes jeg ikke du skal dvele lenger ved. De gjorde hva som de mente var bra for seg, og det motivet er egentlig det vi alle har. Du får det ikke bedre med deg selv om du fortsetter med å være aldri så bitter for dette fremover.
Redigert 21.01.2021 kl 03:13 Du må logge inn for å svare
Panis
06.03.2020 kl 23:21 5790

Helt enig, vi kan bare gjøre oss klar for å tape alt og legge oss ned for å dø alle sammen...
Edit:
NB! Det gjelder ikke nåværende NANO aksjonærer, for de puster med magen og ser fremover.
Redigert 21.01.2021 kl 03:13 Du må logge inn for å svare