Her er årets soleklare Nyttårsraket !!!

Limasol
ARCHER 03.12.2017 kl 02:41 3333

Desember er starten på nyttårsrsrakettene på børsen. Fjoråret viste at lunta ble tent ganske tidlig for noen aksjer, bla. Archer. Denne er en typisk desember aksje, med høyt volum fra midten av desember til midten av januar. Legger inn en god slump cash på denne allerede nå og satser på god avkastning i løpet av en mnd. tid. Nå står aksjen i 9 blank. Tror at denne fyker opp til 15 kr. i løpet av den første uka i januar. Setter også en liten pott på FOE, NEXT, THIN og HLNG som nyttårsraketter. Men Archer er den soleklare vinneren! Denne har nådd et en teknisk bunn og skal presses opp i nyttårsrallyet! Det er min mening, kjør debatt..
Redigert 19.01.2021 kl 15:04 Du må logge inn for å svare
Pølsebua
04.12.2017 kl 10:25 2819

Du traff bra her, Limasol. Jeg kjøpte selv på åttetallet, men har snitt på 10-tallet. Smått utrolig om vi passerer 10 i dag. Det er ikke fundamentalene som har forandret seg, men psykologien. Sånn sett er aksjemarkedet uforutsigbart. Jeg har ståltro på Archer på laaaang sikt. De har lyktes bra i alle markeder, og kommer til å stige sakte, men sikkert i noen år framover.
Pølsebua
04.12.2017 kl 11:59 2763

Artig analyse fra onsdag i forrige uke:)
Archer Ltd ligger i en fallende trendkanal på mellomlang sikt og en videre negativ utvikling indikeres. Aksjen har dessuten reagert ned etter å ha testet motstandsnivået ved ni kroner. Neste støttenivå på mellomlang sikt ligger rundt 5,20 kroner, noe som gir et negativt forhold mellom risk og reward. Lav RSI bekrefter den svake utviklingen og indikerer et negativt momentum i aksjen. Innsidevurderingen er nøytral. Vurdering: Salgskandidat, avslutter Investtech.

Så feil kan man ta!