Når kommer Olympus og Wolf i USA?

Hayen
PHO 28.02.2020 kl 21:44 948

Det er tre leverandører av scope i USA.
Karl Storz kjenner vi alle. De er pt eneste tilbyder av scope med blått lys
I tillegg har man Olympus og Wolf.
De benyttes sammen med Hexvix andre steder i verden.

Å få til et samarbeid med Wolf/Olympus ble av Schneider desember 2018 uttalt å være en av hans "top priorities".
Dette er det åpenbart jobbet endel med, og det kan se ut som vi kan forvente oss at det blir realisert.

Hos Radforsk igår sier Schneider følgende :

“In the US we have one capital equipment manufacture. That is Karl Storz

That is something that is being worked on by both us and the capital manufactures, is trying to find a way to get all three in the market place

If that happens, or at least two, we will see again another inflection point for the company.”

Photocure nærmer seg en tilstand der alle tre scope leverandører i USA jobber for å få Cysview ut til flest mulig pasienter.

Redigert 21.01.2021 kl 04:08 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
28.02.2020 kl 23:29 855

Ja, det var meget interessant å høre DS forklare om dette på podden igår.
Det er kanskje ikke lenge før det er en realitet, mest sannsynlig i løpet av året kommer det en melding om dette.
Selvsagt en helt genial strategi.
Redigert 21.01.2021 kl 04:08 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
29.02.2020 kl 05:18 729

Han bør vel vite vad de har før avtale med Karl storz. Såvidt eg førstår så var det de som tog frem blåhvite scope først. Og fikk dem
godkjend i USA, med bruk av cysview. Og det er jo de som holdt scope i alle studier, i regi av PHO. Så att de slipper PHO fra
avtalen uten kompensasjon, trur eg ikke. Men det reduserer risken før generica kraftigt om de får tilgang til cysview.
Men så lenge PHO taper penger på att selge scope, finnes det vel ingen andledning att gynne flere scopeprodusenter.
Redigert 21.01.2021 kl 04:08 Du må logge inn for å svare
GRP
29.02.2020 kl 05:39 722

Da du vinkler ting sånn du gjør Pafo, så blir det mer og mer uforståelig at du ikke kjøper aksjer i PHO.
Skulle nok skrevet på Koreansk, men det kan jeg dessverre ikke.
Get a life👍
Redigert 21.01.2021 kl 04:08 Du må logge inn for å svare