Luxembourg først i verden med gratis kollektivtransport
– Vi er så heldige å være et av verdens rikeste land. Det gjør det mulig for regjeringen å si at hvis et land er rikt, da skal den rikdommen gå til folket, sier transportminister François Bausch.
I Norge har prisene på kollektivtrafikk økt i flere store byer og Vy har også satt opp prisen. Ny prising av fergetrafikken gir også store negative utslag for mange brukere. + flatbombing av vegnettet. https://www.vg.no/spesial/c/stories/BRE4Qv?utm_source=vgfront&utm_content=row-2
I Norge har prisene på kollektivtrafikk økt i flere store byer og Vy har også satt opp prisen. Ny prising av fergetrafikken gir også store negative utslag for mange brukere. + flatbombing av vegnettet. https://www.vg.no/spesial/c/stories/BRE4Qv?utm_source=vgfront&utm_content=row-2
Dette bryter med skambod shiah blogg kommunistoppskrift pga Lux borgerskatten er kjempe lav.
#plott mot skatt kompott
+ørkenskatt krav pga misnøye UanZ lol
#plott mot skatt kompott
+ørkenskatt krav pga misnøye UanZ lol
Hva er definisjonen på gratis?
Jeg antar at dette, som så ofte ellers, er skattepenger.
Å tro at noe er gratis innebærer at noen arbeider på dugnad, eller i praksis uten lønn. Er det det som skjer her? Neppe.
Som male h2o kanskje ville sagt: hasj emne knegg Støre ble fersket for sniking.
Eller hva, fresh bris?
Jeg antar at dette, som så ofte ellers, er skattepenger.
Å tro at noe er gratis innebærer at noen arbeider på dugnad, eller i praksis uten lønn. Er det det som skjer her? Neppe.
Som male h2o kanskje ville sagt: hasj emne knegg Støre ble fersket for sniking.
Eller hva, fresh bris?
CapitaL
29.02.2020 kl 19:32
322
Tja, er subsidieringen av elbiler gratis??
Nei, det er snakk om flere titalls milliarder årlig summa summarum.
Bruk disse pengene til gratis kollektiv i de "store" byene. Et mye bedre tiltak for miljøet enn å sponse elbilister.
Nei, det er snakk om flere titalls milliarder årlig summa summarum.
Bruk disse pengene til gratis kollektiv i de "store" byene. Et mye bedre tiltak for miljøet enn å sponse elbilister.
Jeg bare mener at ordet gratis ofte er misvisende og ofte brukes feil. Det er en liten kjepphest jeg har. Jeg bør ikke avspore, men er skole og sykehus gratis i Norge? Noen tror det. Jeg vet virkelig ikke, men mener likevel et soleklart nei.
Elbilsubsidieringen er ikke gratis den heller, det er derimot faktisk en meget urettferdig ordning.
Elbilsubsidieringen er ikke gratis den heller, det er derimot faktisk en meget urettferdig ordning.
ladaen7,30
29.02.2020 kl 19:46
309
Det gjør det mulig for regjeringen å si at hvis et land er rikt, da skal den rikdommen gå til folket, sier transportminister François Bausch.
Det hører man aldri fra norske politikere, her går det mer på at dess rikere landet blir dess mer avgifter til folket.
Men det er vel derfor landet er såpass rikt som det er.
Jens sa til Australierne når de spurte hvordan landet brukte gassrikdommen sin at rikdom skal fordeles gjennom skatter og avgifter.....
Australierne holdt på å ramle ned av stolene.
Det er nok en annen filosofi her til lands når det kommer til "fordeling" av rikdom.
Det hører man aldri fra norske politikere, her går det mer på at dess rikere landet blir dess mer avgifter til folket.
Men det er vel derfor landet er såpass rikt som det er.
Jens sa til Australierne når de spurte hvordan landet brukte gassrikdommen sin at rikdom skal fordeles gjennom skatter og avgifter.....
Australierne holdt på å ramle ned av stolene.
Det er nok en annen filosofi her til lands når det kommer til "fordeling" av rikdom.