Hva bringer neste uke ?

mariner
BW LPG 01.03.2020 kl 19:56 365

Ja, hvilken retning tar børsen neste uke, sitter med endel forskjellige akser som jeg vet jeg blir sittende med gjennom denne « krisen» En av dem er BW LPG , men også Gjensidige, Sparebank Vest, Subsea 7 , Hunter Group, og Veidekke. Noen andre jeg vurderer å kvitte meg med er Hydro, Lerøy Seafood Group.

Uansett tror jeg vi går en ny tøff uke i møte, det siger nå inn for de fleste at dette kommer til og ta tid, noe industri Index fra Kina indikerte før helgen. Kommer sikkert til og se at noen av mine skjer som jeg beholder kommer til å falle gjennom uken vi går i møte , men på lang sikt tror jeg disse holder, kommentarer ?
Mikkel-engel
01.03.2020 kl 20:00 359

Det blir nok fortsatt nedtur på børsen, jeg tipper 3% i morgen mandag og ytterligere fall utover uka. I løpet av helgen er det blitt temmelig klart at koronaviruset kommer til å lamme deler av samfunnet, og som vi vet: Store deler av Kina er allerede lammet. Og som du skriver: Dette kommer til å ta tid. Kvitt deg med alt av reiseliv/fly, forsikring/bank og olje.
Slettet bruker
01.03.2020 kl 20:10 349

At vi skal videre nedover er det vel ikke mange som tviler på, men hvilke aksjer /sektorer vil falle mest de neste ukene?